PSV had na 10 minuten al op 2-0 moeten staan als Vink goed had gefloten...quote:Op zondag 17 september 2006 19:47 schreef Ludacriss het volgende:
Pfffff.... Feyenoord is wel hard benadeeld zeg door Vink.
Hij heeft tijdens de wedstrijd wel 30x het woord wonderlijk genoemtquote:Op zondag 17 september 2006 19:48 schreef Smeich het volgende:
ja.. wat een lul van een commentator zeg...
"op slag van rust is ook echt op slag van rust want het is nu rust"
"en Farfan denkt niet na en scoort"
"Alex schiet m erin zonder na te denken"
"De Guzman heeft geen tijd om na te denken maar schiet m er toch in"
of zoiets.. sloeg in ieder geval nergens op![]()
en even turven hoevaak hij het woord "aangeslagen" heeft genoemd
IIII
en dan is hij ook nog eens zo overdreven enthousiastquote:Op zondag 17 september 2006 19:48 schreef Smeich het volgende:
ja.. wat een lul van een commentator zeg...
"op slag van rust is ook echt op slag van rust want het is nu rust"
"en Farfan denkt niet na en scoort"
"Alex schiet m erin zonder na te denken"
"De Guzman heeft geen tijd om na te denken maar schiet m er toch in"
of zoiets.. sloeg in ieder geval nergens op![]()
en even turven hoevaak hij het woord "aangeslagen" heeft genoemd
IIII
En net hoor ik die Genee zeggen dat alles goed gaat met Farfan.quote:
802 Teletekst zo 17 sep
***OETBAL******************************
**De PSV'er Jefferson Farfán heeft aan
de wedstrijd tegen Feyenoord een zware
hersenschudding overgehouden.Hij liep
die op bij een ongelukkige botsing.
Hij zei toch dat het met Affelay goed ging?quote:Op zondag 17 september 2006 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En net hoor ik die Genee zeggen dat alles goed gaat met Farfan.
Ja? uuhhm dan heb ik het niet goed gehoord.quote:Op zondag 17 september 2006 19:58 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Hij zei toch dat het met Affelay goed ging?
Ik luisterde ook maar half, kan het mis hebben.quote:Op zondag 17 september 2006 19:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja? uuhhm dan heb ik het niet goed gehoord.
quote:Op zondag 17 september 2006 19:51 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niks mis met die sokken![]()
TV staat te ver wegquote:Op zondag 17 september 2006 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijkt niemand nu?
Het is echt een goed programma nu; je mist geen goal, Mulder en Tan communiceren ook normaal en relaxed met elkaar. Veel competities, veel goals.
Dan duik ik de bank opquote:Op zondag 17 september 2006 23:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net hadden ze de Primera Division.
Duitsland, Frankrijk, Schotland, Italie enzo moeten nog allemaal komen volgens mij.
Dat bestaat niet meer.quote:Op zondag 17 september 2006 23:33 schreef renz0r het volgende:
Stomme vraag, maar kijk normaal nooit talpa:
Cafe de sport, komt dat vanavond nog?
....en Voetbal Insite.quote:Op zondag 17 september 2006 23:35 schreef renz0r het volgende:
Oke, dus enige napraatprogramma is nu studio sport voetbal?
Leuk, maar ik ben benieuwd hoe weinig mensen kijken....quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond dus vanaf 20.00 de beker live, vanaf 23.00 de samenvattingen. Net zoals morgen en donderdag het geval is.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond dus vanaf 20.00 de beker live, vanaf 23.00 de samenvattingen. Net zoals morgen en donderdag het geval is.
Is prima hoor, maar meer een beetje Eurosport-achtig en niet echt passend bij een zender die zo moest concurreren en zo groot ging worden en het nu van dit soort dingen moet hebben. SBS scoort echt een stuk beter dan Talpa dus die opmerking begrijp ik niet zo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is toch niets mis mee? Ze laten echt alle goals zien.
Beter dan bij SBS6 met hun belspelletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |