Als 400.000 zo goed is, zoals jij beweert, dan doen ze echt iets verkeerd. Logisch dat het programma dat daar tussen in zit, nu beter scoort, maar wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is het toch lastig om iemand gelijk te geven he
Het darten bij SBS6 scoort toch ook beter dan bijna elk ander programma van SBS6. Champions League voetbal scoort toch ook beter dan elk willekeurig gemiddeld programma van de Publieke Omroepen? Voetbal scoort nou eenmaal, als je dat in je handen hebt, dan verzeker je in ieder geval van behoorlijk wat kijkers. Zet je er een andere programma tussendoor, dan stijgen de kijkcijfers van dat betreffende programma ook, dat zie je nu met de Slimste.
Maar goed, ga je maar lekker verbazen
Ik vind Linda de Mol gewoon een lekker wijf, sorry. Alleen vanavond niet zo, maar dan toch...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef twi het volgende:
Ik zit nu De Slimste te kijken, puur en alleen om SCH te narren
Ik moet kunnen fantaseren over strings, slikken en anale sex. Niks van dat alles bij Linda.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vind Linda de Mol gewoon een lekker wijf, sorry. Alleen vanavond niet zo, maar dan toch...
Geeft ook niks. Ieder zijn eigen smaak, toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet kunnen fantaseren over strings, slikken en anale sex. Niks van dat alles bij Linda.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef twi het volgende:
Ik zit nu De Slimste te kijken, puur en alleen om SCH te narren
Ik krijg een stijve van Frits Sissingquote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geeft ook niks. Ieder zijn eigen smaak, toch?
Nou ja, ik zou er wel willen neuken. Dat is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geeft ook niks. Ieder zijn eigen smaak, toch?
Er?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou er wel willen neuken. Dat is het nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |