quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:26 schreef Noca het volgende:
Oe, handsballetje?
Den Joodsche Wedstrijden!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:45 schreef mcyodogg het volgende:
Zeiden ze nou in die promo "met natuurlijk Ajax en AZ, en ook PSV-Feyenoord" ?
ja dus?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:45 schreef mcyodogg het volgende:
Zeiden ze nou in die promo "met natuurlijk Ajax en AZ, en ook PSV-Feyenoord" ?
Dat is elke keer zo, dus zo;n nieuwswaarde heeft dat inmiddels niet meer.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Slecht zeg!
Leonardo reageerde superfel na z'n wissel volgens de radio. Dat had wel in de samenvatting gemogen.
Nou, meestal in de journalistiek noem je het belangrijkste het eerst en moffel je dat niet weg in een bijzin.quote:
misschien was het wel onder het motto: save the best for lastquote:Op zondag 17 september 2006 01:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou, meestal in de journalistiek noem je het belangrijkste het eerst en moffel je dat niet weg in een bijzin.
Nee, ik hoor niet bij die groep mensen die Ajax meer haat dan dat ze van hun eigen club houden. Het kwam bij mij over alsof PSV-Feyenoord een soort Twente-ADO is. Maar misschien dat ik het verkerd interpreteer en is het inderdaad zoiets als 'save the best for last'. Zou eens te meer aantonen dat journalistiek steeds meer wordt vervangen door entertainment.quote:Op zondag 17 september 2006 01:53 schreef BigFire het volgende:
[..]
misschien was het wel onder het motto: save the best for last![]()
maar de werkelijke reden dat je je er aan ergert is dat het om Ajax gaat.![]()
Uit welke wedstrijd komt die Ronaldinho in je avatar ?quote:Op zondag 17 september 2006 19:06 schreef venomsnake het volgende:
wat een kansen voor Twente, bagger verdedigen van AZ.
eerst een reclame blokje tussendoor hé.quote:Op zondag 17 september 2006 19:06 schreef appelsientje het volgende:
Ik vind het echt vaag dat ze niet beginnen bij PSV - Feyenoord...
Had jij dat verwachtquote:Op zondag 17 september 2006 19:06 schreef appelsientje het volgende:
Nee, alleen bij 100% scoring kansen. Anders gewoon geel.quote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef tong80 het volgende:
Opzettelijk hands zou toch rood moeten zijn
Zag er schlemielig uit zegquote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef Ludacriss het volgende:
Wtf deed Luirink daar :S
echt? Mij verbaast het nietsquote:Op zondag 17 september 2006 19:06 schreef appelsientje het volgende:
Ja idd.. lijkt wel een reactie vermogen..quote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, alleen bij 100% scoring kansen. Anders gewoon geel.
Wel een hele bizarre handsbal trouwens
Niet ??? dat is toch een topper daar begin je toch mee??quote:
Verrasend, hij antwoord weer nietquote:Op zondag 17 september 2006 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uit welke wedstrijd komt die Ronaldinho in je avatar ?
Jij kijkt nooit naar de wedstrijden op talpa ?quote:Op zondag 17 september 2006 19:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niet ??? dat is toch een topper daar begin je toch mee??
Ik was vorig jaar niet in Nederland.. dus neequote:Op zondag 17 september 2006 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit naar de wedstrijden op talpa ?![]()
geen idee, heb die gif gewoon door de avatar gemixed, mooie actie maar ik heb die wedstrijd (of kan me het niet meer herinneren) niet gezien.quote:Op zondag 17 september 2006 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uit welke wedstrijd komt die Ronaldinho in je avatar ?
Je hebt niks gemist vorig jaar.quote:Op zondag 17 september 2006 19:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar niet in Nederland.. dus neevorig jaar niet gekeken..
Voor hoeveel is ie trouwens gekocht door H'veen?quote:Op zondag 17 september 2006 19:18 schreef venomsnake het volgende:
Zal ze zien dat die Alves in de winter voor een hoop poen naar Ajax gaat..![]()
ik merk hetquote:Op zondag 17 september 2006 19:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist vorig jaar.![]()
4 miljoen volgens mij..quote:Op zondag 17 september 2006 19:20 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Voor hoeveel is ie trouwens gekocht door H'veen?
Je hebt gelijk... ik hoorde ook zoiets op de radio namelijk..quote:Op zondag 17 september 2006 19:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
4 miljoen volgens mij..
kan het mis hebben
Valt mee, voor zo'n voetballer.quote:Op zondag 17 september 2006 19:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
4 miljoen volgens mij..
kan het mis hebben
Die sokken dan.quote:Op zondag 17 september 2006 19:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heeft iemand al eerder gezegd, dat die PSV shirts niet om aan te zien zijn dit seizoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |