Hij begon bijna te huilen volgens mij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:41 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij wilde Genee het liefste ook onder zijn deskje kruipen
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:42 schreef the_undertaker het volgende:
Ik zie Humberto al denken thuis: "Gelukkig was het vandaag niet mijn beurt"
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:40 schreef Greetings het volgende:
Noem het voortaan maar "De Wedstrijd"![]()
![]()
![]()
Jij grijpt ook elke gelegenheid aan om PSv te bashen hè, flauwerd.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:14 schreef twi het volgende:
Geloof me nou, deze uitzending was te beschamend om opnieuw te tonen. Wacht gewoon tot morgen.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komt er vannacht of morgen nog een herhaling?
Ahh ik had best wel meelij met uhm,ik wilde PSV zien en ik heb het gezienquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:59 schreef PabloLopez het volgende:
Wilfred Genee: "Ja met het schaamrood op mijn kaken moet ik u zeggen dat dit de enige wedstrijd is die we laten zien. Want we kunnen niks, we weten niks en we zijn niks.''
Dat weten we al LULGENEE! Kneus, kuttalpa, stelletje amateurs daar.
00.15 volgens nos teletextquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat komt die?
Op de site is niks te vinden
Niemand weet het precies maar het was iets met een gloednieuwe computer die dienst weigerde. Ze hadden vergeten een eventuele fouit te compenseren door een back up te maken. Dus ze konden helemaal niks meer uitzenden.quote:Op zondag 10 september 2006 18:17 schreef Corksterr het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er nou preciés gebeurde gisteravond?
Ze nemen geen risico's meerquote:Op zondag 10 september 2006 19:13 schreef Corksterr het volgende:
2 wedstrijden achter elkaar vóór de reclame?
Nogal ja.quote:Op zondag 10 september 2006 20:07 schreef golfer het volgende:
Scheidsrechters weer eens negatief in de hoofdrol bij een aantal wedstrijden.
Inderdaad, Heitinga die iets goed doet lijkt me sterk.quote:Op zondag 10 september 2006 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heitinga ? Huntelaar bedoelt hij denk ik
Wil je ze voor het doelquote:Op zondag 10 september 2006 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die rolstoelen weer achter de goal
quote:Op zondag 10 september 2006 23:36 schreef mcyodogg het volgende:
Stond daar nou net 9-9 of ben ik blind
quote:Op zondag 10 september 2006 23:35 schreef Beschouw het volgende:
Tan Talpa moeten ze verbannen van de tv
Jammer dat doodsverwensingen niet mogenquote:Op zondag 10 september 2006 23:35 schreef Beschouw het volgende:
Tan moeten ze verbannen van de tv
Nee, dat kost ons een banquote:Op zondag 10 september 2006 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat doodsverwensingen niet mogen
Zoveel rechten hebben ze toch niet? Is dit niet gewoon een dealtje met sport 1, zoiets als de NOS ook had, maar dan met meer landen (en dus met minder minuten per competitie).quote:Op maandag 11 september 2006 03:29 schreef Greetings het volgende:
Ik vind dat late programma met de buitenlandse competities niet echt goed opgezet.
Teveel gelul en standen en uitslagen. Ik zou zeggen: weg met de studiogast, en laat gewoon van Duitsland, Italie, Frankrijk en Spanje ALLE goals zien (ze hebben de rechten toch neem ik aan): bij de topclubs inclusief herhalingen en de mindere clubs snel zonder herhalingen. Kan makkelijk in de tijd (eurogoals duurt ook een uur). Daarnaast nog ff snel Celtic, Rangers, Benfica, Porto, Sporting de goals. Heb je een veel leuker en completer programma. Die standen en uitslagen mogen er dan ook uit wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |