Had ik ook wat moeite mee. Naja, als ze voortaan dan altijd om 19:00 beginnen vind ik het prima. En niet de ene week om 19:15 en een week later om 19:05.. Dat sucks.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kutzooi!
Late en een korte reclameblok, nu moet ik voortaan voor het programma gaan koken![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:54 schreef golfer het volgende:
Jan Mulder: die vrouw is helemaal niet zwanger.
Ja geweldigquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:54 schreef golfer het volgende:
Jan Mulder: die vrouw is helemaal niet zwanger.
quote:
Viel mij ook al op ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:42 schreef Thieske het volgende:
Waarom speelde Feijenoord de 1e en de 2e helft "naar rechts".
Hebben ze de 2e helft de camera aan de andere kant neergezet ofzo?
ahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
talpa.tv staat er misschien wel 1.![]()
Ik zag net al die misser van Mackaay, wat een lul is het ook.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Straks dus Bundesliga, Eredivisie, Jupiler League, Schotse Premier League, Franse competitie, Portugese competitie en de Spaanse competitie.
Dat is nou net de enige die ze niet hebben Tongquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef tong80 het volgende:
Oh ik dacht dat het een herhalinfg was. Dus we mogen weer genieten van het debuut van Ooijer
Ze raffelen al die competities wel af zeg, nog meer dan bij Eurogoals... Jammer, gemiste kans (voor open doel net als Roy) wat mij betreft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Straks dus Bundesliga, Eredivisie, Jupiler League, Schotse Premier League, Franse competitie, Portugese competitie en de Spaanse competitie.
Jammer dat de wedstrijd zo kut in beeld was gister maar dat had niets met Talpa te makenquote:Op zondag 3 september 2006 19:23 schreef belanov het volgende:
Ik was altijd zeer sceptisch, maar eerlijk is eerlijk, ze brengen het degelijk in beeld tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |