abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:20:09 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_41228282
Ik ben inmiddels overleden
pi_41228308
Wat een kut TT, je hebt hem niet eens afgemaakt.
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:21:10 #3
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_41228326
Oke oke!
Quizvraag!
Welke profclub uit de Nederlandse Eredivisie wist dit seizoen nog niet tot scoren te komen?
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:21:32 #4
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_41228342
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:20 schreef Ricky_ het volgende:
Wat een kut TT, je hebt hem niet eens afgemaakt.
te lang

* Enchanter kijkt modje lief aan
pi_41228450
Van de Herik bij Studio Voetbal vanavond; wordt gezellig
pi_41228552
Volgende week Sparta, dat wordt ook lastig. Daarna PSV, kan zomaar gebeuren dat Feyenoord na vier speelronden op vier punten staat (of één hehe).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_41228683

"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:31:21 #8
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_41228691
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:26 schreef RayMania het volgende:
Volgende week Sparta, dat wordt ook lastig. Daarna PSV, kan zomaar gebeuren dat Feyenoord na vier speelronden op vier punten staat (of één hehe).
Koeman en Koeman zullen het wel op een akkoordje gooien. Ze zullen beiden de punten hard nodig hebben.
pi_41228774
Nou toch mooi dat jullie eerste punt ook binnen is.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_41228784
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van de Herik bij Studio Voetbal vanavond; wordt gezellig
Ik dacht dat Kuijt er zou zitten.Van de Herik is wel interessant natuurlijk!
pi_41228830
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:33 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik dacht dat Kuijt er zou zitten.Van de Herik is wel interessant natuurlijk!
Zitten er beide.
pi_41228832
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:31 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]

En Ajax zou vierde worden. We zullen zien Matty!
Houd van een lijntje.
pi_41228847
Misschien zegt die wel af
Bang voor het legioen
pi_41228898
Zolang ze maar niet op domme acties overgaan dat Koeman weg zou moeten want aan hem ligt het echt niet.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_41228903
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Misschien zegt die wel af
Bang voor het legioen
Het Legioen zit niet bij Studio Voetbal hoor.
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:40:52 #16
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41228982
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:37 schreef Canisfire het volgende:
Zolang ze maar niet op domme acties overgaan dat Koeman weg zou moeten want aan hem ligt het echt niet.
Nee, maar echt geweldig doet ie het verder ook niet.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_41229014
Tja slechte vertoning vandaag natuurlijk. Beetje jammer alleen dat we straks alleen maar die typische reacties te zien gaan krijgen. Al met al staat er gewoon een goed elftal. Dat was vandaag ook te zien. Zal er wel om weggelachen worden maar in de tweede helft liet het legioen zich eindelijk horen. Toen pas kwamen de hoofdjes overeind en werd er gevoetbald. Dat het zo slecht gaat is gewoon een mentaal probleem in mijn ogen. Een goede spits is zeker wat er ontbreekt maar het vertrouwen is nog verder zoek.

Tiendalli speelde een dramatische eerste helft. Veel te zenuwachtig maar ik denk wel dat hij er in gaat passen wanneer er meer vertrouwen komt. Eigenlijk kon alleen Guzzie de eerste helft een voldoende krijgen. Tweede helft was veel beter, vooral Drenthe viel mij weer positief op. Ook al is de jongen af en toe wat ongelukkig met zijn acties hij heeft pit en doet het best leuk. Hopelijk komt er nog een spits want dan komt dat vertrouwen er ook waarschijnlijk.

Naar het einde toe wordt het legioen overigens weer stil en mag je blij zijn dat we zonder tegendoelpunt wegkomen. Ik neem het dus vooral ook onszelf kwalijk dat we in gaan dutten en weinig steunen. (Als Z4 al meerdere keren de liederen moet instarten dan weet je hoe slecht het er voor staat)

Zo dan nu het klootjesvolk alle huil reacties plaatsen.
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:42:27 #18
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_41229039
Het was echt een groot drama
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_41229165
Kan iemand me vertellen wat Kolka in dit elftal doet? Hij was echt dramatisch.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_41229174
Er moet hoe dan ook een spits gehaald worden. Anders is de achterstand op de top 5 in de winterstop wellicht niet meer in te halen.
pi_41229256
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:41 schreef snabbi het volgende:
Tja slechte vertoning vandaag natuurlijk. Beetje jammer alleen dat we straks alleen maar die typische reacties te zien gaan krijgen. Al met al staat er gewoon een goed elftal. Dat was vandaag ook te zien. Zal er wel om weggelachen worden maar in de tweede helft liet het legioen zich eindelijk horen. Toen pas kwamen de hoofdjes overeind en werd er gevoetbald. Dat het zo slecht gaat is gewoon een mentaal probleem in mijn ogen. Een goede spits is zeker wat er ontbreekt maar het vertrouwen is nog verder zoek.
Ik zal het wel door een andere bril gezien hebben, maar ik vond zowel fnoord als Heracles echt dramatisch slecht spelen. Dat goede elftal heb ik dan ook helemaal niets van gemerkt, hooguit een paar spelers die er iets bovenuit sprongen, maar van een team was geen sprake.

Vooral de eerste helft was een drama. De eerste 20 minuten van de 2e helft speelde fnoord pas beter en kreeg het kansen, maar daarna was het toch weer Heracles die gewoon met drie punten naar huis had kunnen gaan (die kans op het laatst, pff). Dit was de eerste keer in 42 jaar dat Heracles niet in de Kuip verloren heeft... maarja, het eerste punt is in ieder geval binnen...

Overigens is het legioen volgens mij nog nooit zo stil geweest als vandaag. De 1e helft is er (behalve het afscheid van Kuijt) helemaal niks gezongen en heb ik alleen maar Heracles gehoord (bijna 90 minuten lang, netjes). 2e helft begon het notabene pas toen Ajax op achterstand kwam Vrij typisch...
quote:
Tiendalli speelde een dramatische eerste helft. Veel te zenuwachtig maar ik denk wel dat hij er in gaat passen wanneer er meer vertrouwen komt. Eigenlijk kon alleen Guzzie de eerste helft een voldoende krijgen. Tweede helft was veel beter, vooral Drenthe viel mij weer positief op. Ook al is de jongen af en toe wat ongelukkig met zijn acties hij heeft pit en doet het best leuk. Hopelijk komt er nog een spits want dan komt dat vertrouwen er ook waarschijnlijk.
Drenthe speelde wel aardig, een van de beste spelers van het veld. Tiendalli komt er wel maar is nog jong.

Irritant trouwens die speaker
quote:
Tot zover mijn typische reactie.
pi_41229316
Btw geluid was zo hinderlijk en amateuristisch. Achter de schermen was het net zo bedroevend als op het veld
Wat is er precies met de grens gebeurt eigenlijk, ik zag hem alleen instorten enzo en hoorde dat ie naar het ziekenhuis werd gebracht (lijkt me ook wel logisch)
pi_41229355
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:51 schreef snabbi het volgende:
Btw geluid was zo hinderlijk en amateuristisch. Achter de schermen was het net zo bedroevend als op het veld
Wat is er precies met de grens gebeurt eigenlijk, ik zag hem alleen instorten enzo en hoorde dat ie naar het ziekenhuis werd gebracht (lijkt me ook wel logisch)
Iets met zn hart.
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:52:47 #24
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41229357
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:41 schreef snabbi het volgende:

Naar het einde toe wordt het legioen overigens weer stil en mag je blij zijn dat we zonder tegendoelpunt wegkomen. Ik neem het dus vooral ook onszelf kwalijk dat we in gaan dutten en weinig steunen. (Als Z4 al meerdere keren de liederen moet instarten dan weet je hoe slecht het er voor staat)

Ik wil er nog een toevoegen dat Vincken goede acties afwisselde met minder goede acties, maar dat was nog altijd beter dan Kolkka. Die stond me toch kut te ballen. Snapte dus ook niet waarom Vincken eruit moest, want je zag gewoon dat je hem mistte nadat hij eruit was. Huysegems speelde ook kut.

Bahia vond ik ook wel weer aardig spelen, net als Greene. De Guzman was

Verder ben ik het aardig met je eens, want ik weet niet zo zeker of hier wel een goed elftal staat.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41229384
Die speaker ja, wat een slechte smoes, technische storing

Het Legioen was indd erg stil. Dat had wellicht te maken met de slechte prestatie van vorige week. Ik hoop trouwens dat het bestuur nu in gaat zien dat er versterking nodig is.
  Moderator zondag 27 augustus 2006 @ 17:53:41 #26
42184 crew  DaMart
pi_41229386
Ik ben benieuwd met welke spits ze voor vrijdag op de proppen komen, want dat er snel een spits moet komen, lijkt me duidelijk. En ik blijf het zeggen: ze hadden lazovic nooit moeten laten vertrekken.
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:54:05 #27
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_41229396
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:47 schreef mrbombastic het volgende:
Er moet hoe dan ook een spits gehaald worden.
Anders is de achterstand op de top 5 in de winterstop wellicht niet meer in te halen.
internet forum gerucht: Andrej Niedzielan [NEC]
pi_41229435
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:21 schreef Enchanter het volgende:

[..]

te lang

* Enchanter kijkt modje lief aan
Moet ik er van maken dan
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:58:57 #29
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_41229538
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:55 schreef Kaap het volgende:

[..]

Moet ik er van maken dan
Nog nooit van Bassie en Adriaan gehoord ?

en als dat t elang is , haal je altijd maar weg en vervang je dat door ...

En anders maak je er zelf maar wat moois van
pi_41229576
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:58 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Nog nooit van Bassie en Adriaan gehoord ?
Past niet hoor
  zondag 27 augustus 2006 @ 18:00:54 #31
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_41229608
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:59 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Past niet hoor
dacht ik al
pi_41229652
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:49 schreef devv05 het volgende:
Ik zal het wel door een andere bril gezien hebben, maar ik vond zowel fnoord als Heracles echt dramatisch slecht spelen. Dat goede elftal heb ik dan ook helemaal niets van gemerkt, hooguit een paar spelers die er iets bovenuit sprongen, maar van een team was geen sprake.

Vooral de eerste helft was een drama. De eerste 20 minuten van de 2e helft speelde fnoord pas beter en kreeg het kansen, maar daarna was het toch weer Heracles die gewoon met drie punten naar huis had kunnen gaan (die kans op het laatst, pff). Dit was de eerste keer in 42 jaar dat Heracles niet in de Kuip verloren heeft... maarja, het eerste punt is in ieder geval binnen...
Dat is toch precies wat ik zeg? De kopjes waren behalve in de tweede helft eerste kwartier aan het hangen en was het los zand. Toen Feyenoord gesteund werd zag je plots dat er wel kwaliteiten waren, alleen de goal bleef uit het legioen ging weer indutten en dat zei ik ook dat je op het laatst blij mag zijn dat je geen tegendoelpunt krijgt. Overigens denk ik dat 0-0 een terechte uitslag is.
quote:
Overigens is het legioen volgens mij nog nooit zo stil geweest als vandaag. De 1e helft is er (behalve het afscheid van Kuijt) helemaal niks gezongen en heb ik alleen maar Heracles gehoord (bijna 90 minuten lang, netjes). 2e helft begon het notabene pas toen Ajax op achterstand kwam Vrij typisch...
Inderdaad typisch. Vanuit Z4 werden een aantal keren de liederen in de tweede helft ingezet, heel apart. Overigens was Heracles nou ook niet echt hard ofzo enige wat je hoorde was de trommel.
pi_41229743
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:55 schreef Kaap het volgende:
Moet ik er van maken dan
Op zoek naar een spits?
pi_41229904
Wat er ook gebeurt...altijd op zoek naar de opvolger van Kindvall
Wie dit leest is gek
pi_41230094
010 is op zijn weg terug.
Ik zie er een behoorlijke stijgende lijn in zitten.
Vorige week 0 punten, en nu al eentje.
Ga zo door jongens.
pi_41230178
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:02 schreef snabbi het volgende:

Dat is toch precies wat ik zeg? De kopjes waren behalve in de tweede helft eerste kwartier aan het hangen en was het los zand. Toen Feyenoord gesteund werd zag je plots dat er wel kwaliteiten waren, alleen de goal bleef uit het legioen ging weer indutten en dat zei ik ook dat je op het laatst blij mag zijn dat je geen tegendoelpunt krijgt. Overigens denk ik dat 0-0 een terechte uitslag is.
Ik heb niet echt veel kwaliteiten gezien en al helemaal niet iets dat op een team leek. Het was meer dat ze nu opeens wel inzet toonden, iets wat er de 1e helft zeker aan ontbrak. Ik ben op enkele spelers na echt niet kapot van dit fnoord en zie ze zonder versterkingen niet als directe concurrent dit seizoen.
quote:
Inderdaad typisch. Vanuit Z4 werden een aantal keren de liederen in de tweede helft ingezet, heel apart. Overigens was Heracles nou ook niet echt hard ofzo enige wat je hoorde was de trommel.
Ik heb het gevoel dat er veel bij jullie meer anti-Ajax zijn dan pro-fnoord. Bij ons geldt dat voor sommigen ook wel, maar toch een stuk minder denk ik. Overigens hoorde je op tv Heracles in ieder geval vrij goed, volgens mij zaten de microfoons in de buurt van het uitvak ofzo. Die zware trommel was wel irritant.
  zondag 27 augustus 2006 @ 18:27:01 #37
146730 R81
Ech wel...
pi_41230291
Wat een zaadwedstrijd.
Kolkka
Waar blijven die versterkingen??

The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_41230344
Kolkka is de nieuwe Song
pi_41230490
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:29 schreef Erasmusch het volgende:
Kolkka is de nieuwe Song
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41230623
vanav de GKL bij Studio Voetbal. Go Hugo
  zondag 27 augustus 2006 @ 18:52:15 #41
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41230935
Kolkka rot op
Vinken rot op

Wat een kut dag, vd herik koop een wereldspits of rot ook op.

Na afloop nog gewacht bij maasgebouw maar gebeurde niks

Dit is het slechtse Feyenoord wat ik ooit gezien heb

ramp jaar CRISIS
pi_41230986
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Kolkka rot op
Vinken rot op

ramp jaar CRISIS
maar gelukkig blijf je positief
Houd van een lijntje.
  zondag 27 augustus 2006 @ 18:55:35 #43
139407 jorienvdherik
pi_41231008
helemaal niet oprotten
  Moderator zondag 27 augustus 2006 @ 18:56:39 #44
42184 crew  DaMart
pi_41231036
quote:
Kolkka rot op
Vinken rot op

ramp jaar CRISIS
Uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed hoor, en eindigt Feyenoord minimaal als 5e, om vervolgens alsnog via de Play-offs de CL in te gaan! En zo niet, dan is dat jammer en volgend jaar beter.
  zondag 27 augustus 2006 @ 18:56:55 #45
146730 R81
Ech wel...
pi_41231043
quote:
Vinken rot op
Die jongen kan er niet zo veel aan doen natuurlijk... Dat is een jong talent en die moet nog leren, hij kan het natuurlijk ook niet in zn eentje. Pierre kan het niet meer aan en Lucius vond ik vandaag ook slecht. En dat is dan onze aanvoerder
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:02:42 #46
139407 jorienvdherik
pi_41231205
Bestuur rot op
pi_41231291
Nog meer jorien? Nu je toch bezig bent
  Moderator zondag 27 augustus 2006 @ 19:06:45 #48
42184 crew  DaMart
pi_41231327
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Bestuur rot op
Denk je wel om je hart?
pi_41231350
Kolka bij Feyenoord? Zie ik nu pas. Echt een kutspeler vond ik dat altijd.
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:09:13 #50
139407 jorienvdherik
pi_41231409
ze lopen te kloten met de tijd op talpa
pi_41232136
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:56 schreef R81 het volgende:
Die jongen kan er niet zo veel aan doen natuurlijk... Dat is een jong talent en die moet nog leren, hij kan het natuurlijk ook niet in zn eentje. Pierre kan het niet meer aan en Lucius vond ik vandaag ook slecht. En dat is dan onze aanvoerder
Vincken vond ik voldoende. Deed goede dingen en vreemde dingen, maar in elk geval niet zo mat. Pierre kan het gewoon niet. Van Lucius had ik ook meer verwacht (vooral kwa pit). Hofs viel me tegen, die dacht als Pierre te traag is ga ik wel in de spits lopen, waardoor alle afvallende ballen voor Heracles waren (er was gewoon niemand van ons). Er moet gewoon een goede spits staan die hofs daar wegschopt en hem vanuit de tweede lijn laat schieten. Ook Timmer vond ik zeer slecht. Hij is niet iemand die er staat. Bijvoorbeeld dat hij die voorzet in de eerste helft wil vangen en Bahia dacht ik de bal over hem heen kopt. Hij moet schreeuwen los, hij is onzichtbaar.
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:34:40 #52
139407 jorienvdherik
pi_41232176
Timmer houd je wel in de wedstrijd met een paar goede reddingen
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:37:38 #53
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_41232284
Wat was het slecht vandaag zeg, niet te geloven Pierre kan ook echt geen bal aannemen en ik heb geen enkele goede voorzet gezien vanaf de zijkant. Nee er moeten snel goede spelers komen, want het leek vandaag nergens op. Verdomme zeg

edit: misschien een idee om de TT te veranderen in Dirk, You'll never walk alone!
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:38:28 #54
139407 jorienvdherik
pi_41232318
Kut seizoen, het gaat ook niet beter worden. We zullen meer verliezen dan winnen, sparta uit gelijk en psv uit verlies je
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:43:57 #55
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_41232510
Dit is echt veruit het slechtste Feyenoord wat ik de laatste jaren heb gezien. Op papier blijf ik erbij dat het helemaal geen slecht team is, maar het hangt echt van los zand aan elkaar. Er zat absoluut geen logica in het spel van Feyenoord vandaag. Zelfs de grensrechter kon het niet meer aanzien...

Feyenoord mist een echte spits (laat dat duidelijk zijn), maar misschien nog wel meer een controlerende middenvelder die het middenveld en de aanval dirigeert. In dat opzicht had ik meer van Lucius verwacht eigenlijk.

In de verdediging vond ik Tiendalli niet echt denderend (maar goed, z'n eerste potje, vooruit!) vond Drenthe daarentegen zeer verdienstelijk spelen (maar goed, als Bosschaart je concurrent is...), Bahia en Greene speelde vooral nuttig. Kan Greene overigens niet die controlerende rol op het middenveld vervullen misschien?

In tegenstelling tot veel mensen hier vond in De Guzman echt zwaar kut spelen, geen pass kwam goed aan imho. Nicky Hofs wou wel maar kon niet echt. En Lucius vond ik ook nog te chaotisch en geen echte aanvoerder.

Pi-Air, leuke kerel voor het laatste kwartier! Kolkka vond ik drie keer niks. Vincken wisselt goerde acties af met slechte, maar durfde tenminste te komen, vind hem wel nog iets te licht. Huysegems viel zeer goed in, kwam tenminste weer wat dreiging, en De Ceulaer viel op dat gebied minder in.

Kortom, ik hoop toch echt dat de technische staf nog iets uit de hoge hoed tovert deze week, want op deze manier zullen de kernwoorden om dit seizoen door te komen "sarcasme" en "zelfspot" worden.

Overigens wel een afscheid voor Dirk Kuyt!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_41233233
Huysegems speelde ook niet goed vond ik, hij had meer als vincken moeten spelen, of schieten of voorgeven, niet dat gedrentel op zoek naar de pass. Wel speelde die natuurlijk beter dan Kolkka
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:10:00 #57
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_41233400
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:06 schreef snabbi het volgende:
Huysegems speelde ook niet goed vond ik, hij had meer als vincken moeten spelen, of schieten of voorgeven, niet dat gedrentel op zoek naar de pass. Wel speelde die natuurlijk beter dan Kolkka
Met Huysegems kwam er wel meer "gevaar" dus in dat opzicht deed ie het goed imho!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:17:57 #58
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_41233626
Ik heb er gewoon geen woorden voor, zo ongelovelijk slecht spelen ze
De inzet is echt super, maar er komt gewoon niks uit.. nog nooit meegemaakt dit.
Slechtste Feyenoord in jaren, terwijl het op papier toch wel een heel redelijk elftal is.
Ik snap het gewoon niet

Dit word een heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang seizoen

En waar is die Woerts nu, normaal staat ie elke week in het AD of VI..
Ik wil gewoon duidelijkheid van het bestuur, financieele zaken enzo.

Hopelijk kan Hugo wat lospeuteren vanavond
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:18:25 #59
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_41233643
quote:
KOEMAN: ‘DIT KAN EEN MOEILIJK SEIZOEN WORDEN’

Feyenoord wist de eerste twee competitiewedstrijden niet te winnen en te scoren. Dat zorgelijke feit was voor Koeman aanleiding een tweetal punten te benadrukken. Allereerst de noodzaak om uiterlijk donderdag, de dag dat de transfermark sluit, een spits aan te trekken. ‘Dat is noodzakelijk’, aldus de trainer, die daarnaast aangaf dat Feyenoord wel eens een moeilijk seizoen tegemoet kan gaan. ‘Het zal niet vanzelf gaan, de spelers moeten dat beseffen.’

Zoals hem eigen is, weigerde Koeman ook na het gelijkspel tegen Heracles naar excuses te zoeken. Daar houdt hij niet van, herhaalde hij nog maar eens. Desgevraagd gaf hij wel aan dat er een aantal factoren een rol speelde. Feyenoord verscheen de laatste dagen veel en regelmatig in minder positieve context in de publiciteit, wat volgens Koeman onbewust toch een effect kan hebben gehad. ‘De jongens lezen ook de krant. We hebben een aantal jonge spelers die dan onder druk komen staan en spanning voelen tijdens zo’n wedstrijd. Dat we vandaag niet goed speelden kan zeker met zenuwen te maken hebben.’

Koeman: ‘Het was heel matig vandaag. We maakten bijna 1-0 na 20 seconden, maar daarna werd het minder. We hebben te weinig kansen gecreëerd en waren niet in staat te dicteren. Dat was het grootste probleem. We hadden de wedstrijd zelfs nog uit handen kunnen geven. De werklust was wel aanwezig, daar heb ik geen klagen over. Op dit moment missen we de routine, de coaching op het juiste moment en het scorend vermogen. Het is hopen dat we voor donderdagavond een spits aantrekken. Want dat is, zo blijkt na twee wedstrijden, noodzakelijk.’
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:18:59 #60
139407 jorienvdherik
pi_41233663
foto's van Feyenoord - Heracles Almelo online op www.fr-fotopage.nl
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:29:44 #61
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:37:01 #62
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41234260
Wat een kankerlul is die Kolkka zeg.

Gaat een lang seizoen worden.
En kan iemand tegen Peter zeggen dat ie niet zo met het geluid moet knoeien
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_41234369
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
foto's van Feyenoord - Heracles Almelo online op www.fr-fotopage.nl
'' Foto's online hier''

dan moet je van dat ''hier'' wel ff een linkje maken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:40:48 #64
139407 jorienvdherik
pi_41234428
Frutos zit niet op de bank bij RSCA nu tegen Club Brugge,

Ik hoop !
pi_41234836
wat een slechte kutwedstrijd zeg
Kolkka slecht, Tiendalli slecht, Lucius slecht, De Guzman slecht

we moeten echt een spits én een verdedigende middenvelder kopen (helaas gaat dat niet)
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:52:21 #66
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41234849
quote:
Kolkka rot op
Vinken rot op

ramp jaar CRISIS
He sukkel, niks mis met Vincken. Was de eerste helft samen met De Guzman de enige speler die er nog iets van bakte.
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:53:33 #67
139407 jorienvdherik
pi_41234895
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef Tomasso het volgende:

[..]

He sukkel, niks mis met Vincken. Was de eerste helft samen met De Guzman de enige speler die er nog iets van bakte.
2e helft zwaar kut, verkopen maar
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:57:20 #68
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41234996
Vincken is een waardeloze speler die het (waarschijnlijk) nooit zal redden.
Maar dat roep ik al een jaar ofzo.
kankelul.
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:58:27 #69
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41235046
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

2e helft zwaar kut, verkopen maar
Jij was zeker ook zo'n idioot die "joden lopen altijd weg" ging zitten zingen toen er nog 3 minuten te spelen waren? Toen dezelfde mensen weggingen die het elke wedstrijd doen, omdat ze de drukte voor willen zijn, of naar Groningen ofzo toe moeten?

En nog steeds niets mis met Vincken, je bent gewoon blind
pi_41235326
Vincken heeft mij ook nog niet overtuigd
pi_41235328
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Dit is echt veruit het slechtste Feyenoord wat ik de laatste jaren heb gezien. Op papier blijf ik erbij dat het helemaal geen slecht team is, maar het hangt echt van los zand aan elkaar. Er zat absoluut geen logica in het spel van Feyenoord vandaag. Zelfs de grensrechter kon het niet meer aanzien...
Precies hetzelfde wat ik er van vind, best aardige spelers hebben we maar er is niemand voor die jonge jongens om zich aan op te trekken. Pierre alleen is niet genoeg en Theo brengt het nou nog niet echt bepaald.
pi_41235422
Van Gelder zegt net in het voorstukje van studio voetbal dat ze cijfers bekend gaan maken over Feyenoord en dat daarom Jorien erbij is,

Alsof er nog niet genoeg onrust was.
pi_41235446
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord mist een echte spits (laat dat duidelijk zijn), maar misschien nog wel meer een controlerende middenvelder die het middenveld en de aanval dirigeert. In dat opzicht had ik meer van Lucius verwacht eigenlijk.
Tja, zo iemand is Lucius niet, daar is hij ook niet voor gehaald denk ik. We hebben inderdaad iemand die lijn in het spel kan brengen en die het spel kan versnellen als het moet, een type Cocu. Maar ja, daar is er maar één van.
quote:
In de verdediging vond ik Tiendalli niet echt denderend (maar goed, z'n eerste potje, vooruit!) vond Drenthe daarentegen zeer verdienstelijk spelen (maar goed, als Bosschaart je concurrent is...)
Tiendalli begon nogal onzeker, maar hij herstelde zich redelijk. Drenthe speelde verdedigend erg goed, maar aanvallend was het erg matig. Ook slecht van de rest van de verdediging (met name het centrum) dat ze dat niet inzagen, ze hadden de ballen veel maar naar het middenveld en naar rechts moeten spelen in plaats van naar Drenthe.
pi_41235548
Het geluid was wel erg kut, de eerste keer dacht ik dat er een straaljager over kwam vliegen .
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:13:32 #75
139407 jorienvdherik
pi_41235632
Waren kinderen
pi_41235674
De "ervaren" spelers geven niet thuis. Slechte zaak voor de jonge spelers in de basis.
Niemand steekt erbovenuit. Om voor 1 september aan absolute (& betaalbare) leiders te komen lijkt onmogelijk. Vandaaruit is herstel op de korte termijn erg moeilijk.

Ze krabbelen op de langere termijn heus wel weer overeind, genoeg talent aanwezig. Met een beetje ironie betreffende de uitslagen kan je stellen dat er een stijgende lijn inzit.
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:15:29 #77
139407 jorienvdherik
pi_41235695
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:58 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Jij was zeker ook zo'n idioot die "joden lopen altijd weg" ging zitten zingen toen er nog 3 minuten te spelen waren? Toen dezelfde mensen weggingen die het elke wedstrijd doen, omdat ze de drukte voor willen zijn, of naar Groningen ofzo toe moeten?

En nog steeds niets mis met Vincken, je bent gewoon blind
3 tegen 1 die Vincken gewoon kut vinden hoor nu...
pi_41235855
Wel heel erg zwart-wit hoor.
Mag zo'n jong mannetje die vorig jaar amper heeft gespeeld door blessures ajb een slechte wedstrijd spelen...

Waar zijn de trouwe, loyale supporters gebleven die spelers toejuichen in plaats van uitfluiten en zo nog 'slechter' maken?
pi_41235917
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

3 tegen 1 die Vincken gewoon kut vinden hoor nu...
Hij was inderdaad niet goed, maar wie was dat wel vandaag?
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:33:29 #80
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41236310
Gadverdamme wat kutwedstrijd.
Kolkka?
Van Hooijdonk?
Beiden afvoeren naar de dichtbijzijnde houtkachel en hopen dat het wil branden.
Als ik het voor het zeggen had?
Huysegems op de plaats van Van Hooijdonk, inderdaad.. In de spits dus.
Drenthe wordt de nieuwe middenvelder (links) en dan word Bahia of Léonard de nieuwe Linksback.

Vincken vond ik leuk spelen, durfde wat.. Moet zeker zijn kansen blijven krijgen.
Misschien om en om met De Ceulaer want dat is ook een geinig spelertje
Gelijkspel is niet eens erg, zou een verlies zelfs wel terecht gevonden hebben.
Wat wel schandalig is, is de manier waarop.. Weer slap
Met een nieuwe spits redden we het ook niet, we hebben een klootzak op het middenveld nodig.
Iemand die het zaakje lijmt.
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:34:47 #81
139407 jorienvdherik
pi_41236359
lukt niet, ben ik bang
pi_41236430
Paul Bosvelt terughalen .
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:37:35 #83
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41236498
En ik vrees dat het ook niet gaat lukken in de Uefa cup.
quote:
Feyenoord treft over tweeënhalve week in de UEFA Cup een ploeg in vorm. Lokomotiv Sofia, dat vrijdag tijdens de loting voor de eerste ronde aan de Rotterdamse club werd gekoppeld, boekte zondagmiddag ook in de vierde competitiewedstrijd een zege: 1-0 tegen Belasitsa Petrich. De ploeg van trainer Grozdanov komt moeizaam tot scoren (zes uit vier), maar incasseerde in vier wedstrijden geen enkele treffer. Door de betrouwbare defensie was het enige doelpunt van Dafchev zondag wederom toereikend voor de drie punten.
Bron: Feyenoord.nl

Feyenoord is de mooiste club ter wereld, maar ik weet niet of het dit seizoen zo gaat vlotten. Of er moet een wederopstanding plaatsvinden van een van de meer ervaren spelers.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:43:19 #84
139407 jorienvdherik
pi_41236721
quote:
DINSDAG- EN DONDERDAGMIDDAG INDIVIDUELE BINNENTRAINING
De selectie van Feyenoord werkt dinsdag- en donderdagmiddag een individuele binnentraining af. De Feyenoorders zullen zich in de fitnessruimte in het zweet werken. Supporters die de spelers op beide dagen op het trainingsveld in actie willen zien, kunnen de openbare trainingen in de ochtend wel bijwonen. Op zowel dinsdag als donderdag wordt er om 10:30 uur getraind.
pi_41236778

die gasten zaten vorige week in de ArenA
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:45:34 #86
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_41236798

[ Bericht 100% gewijzigd door dvdfreak op 27-08-2006 21:49:03 ]
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:46:24 #87
139407 jorienvdherik
pi_41236835
Tchite maakte net de 1-0 bij Anderlecht, hadden wij die maar
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:48:04 #88
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41236891
Iedereen die scoort is welkom
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41236919
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:48 schreef Maikalo het volgende:
Iedereen die scoort is welkom
Berry Powell?
pi_41236937
Ik snap niet dat Ali-B niet speelt..
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:49:12 #91
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41236939
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:48 schreef Radegast het volgende:

[..]

Berry Powell?
Als 'ie gratis is en niet zeikt
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41237005
Feyenoord zou een mooie uitdaging voor een Louis van Gaal of Guus Hiddink zijn. Daar hebben ze denk ik meer aan dan aan een 'superspits'.
Wie dit leest is gek
pi_41237067
Hehe van Gaal als feyenoord trainer zie je het al voor je.
Houd van een lijntje.
pi_41237073
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Feyenoord zou een mooie uitdaging voor een Louis van Gaal of Guss Hiddink zijn. Daar hebben ze denk ik meer aan dan aan een 'superspits'.
zie je het al voor je, Van Gaal bij Feyenoord..

Doe dan Co Adriaanse
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:53:46 #95
139407 jorienvdherik
pi_41237128
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:49 schreef venomsnake het volgende:
Ik snap niet dat Ali-B niet speelt..
Zag hem nog langzaam voorbij rijden vandaag
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:54:39 #96
139407 jorienvdherik
pi_41237164
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Jorien vd Herik wil hem maar al te graag als trainer nog eens hebben
pi_41237402
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef venomsnake het volgende:

[..]

zie je het al voor je, Van Gaal bij Feyenoord..

Doe dan Co Adriaanse
de kans dat Co of Kluivert komt schat ik net zo hoog als ja.... dat het Nederlands zwemteam goud haalt in zwembad met lava. gelukkig maar, geen neuzen in r'dam opzouten
pi_41237465
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:00 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

de kans dat Co of Kluivert komt schat ik net zo hoog als ja.... dat het Nederlands zwemteam goud haalt in zwembad met lava. gelukkig maar, geen neuzen in r'dam opzouten
Tiendalli en Greene weer flink uitgefloten vandaag?
Houd van een lijntje.
pi_41237469
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat zeiden ze van Cruijff ook...

Het gaat er om dat van Gaal en Hidddink blijkbaar toch iets hebben dat meer uit een ploeg kan halen dan de gemiddelde trainer.
Bij één spits kopen waar dan alles van afhankelijk is weet je nooit van te voren of hij een succes wordt. Maar je zit wel voor jaren aan z'n salaris vast.
Wie dit leest is gek
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:02:55 #100
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_41237507
Goed om te weten, als ik een keer een off-day heb, kijk ik gewoon in dit topic

Hopelijk haalt 010 een spits, want zo is er ook niks aan.
Ik ben wel benieuwd vandaag naar de uitzending van Studio Voetbal.
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_41239713
Jorien kent een geldschieter die wil investeren
pi_41239756
Heeft VDH nog wat te melden? Ik zit niet te kijken, heb het een beetje gehad met voetbal vandaag.
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:01:14 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41239786
Abramovich B staat klaar voor jullie jongens. Doen?
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:01:22 #104
53267 TC03
pi_41239789
Wie zou dat hier willen, een soort Abramovitsj voor Feyenoord? Ik zou het wel oké vinden eigenlijk.
  Moderator zondag 27 augustus 2006 @ 23:04:59 #105
42184 crew  DaMart
pi_41239939
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
Wie zou dat hier willen, een soort Abramovitsj voor Feyenoord? Ik zou het wel oké vinden eigenlijk.
Ik denk dat een flinke financiële injectie geen kwaad kan.
pi_41239948
quote:
Duh. Laat maar komen.
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:09:31 #107
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41240114
Ik begin het eigenlijk wel met Loek eens te worden dat je aan Koeman alleen wat hebt als het leuk loopt. Feyenoord is dramatisch nu, maar Koeman is niet de persoon om Feyenorod daaruit te halen eigenlijk.

Verdomme, wat een klotejaar wordt dit .
2000 light years from home
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:11:14 #108
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41240182
"Liverpool had 8 miljoen te besteden en ze brachten Kromkamp in voor 6 miljoen". Bedoelt 'ie daarmee dat de eindprijs toch echt 14 miljoen is?
pi_41240572
Zo, was dus best interessant wat de GKL vertelde.
Iemand een idee welke grote geldschieter hij bedoelde?
pi_41240705
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:20 schreef Joeriii het volgende:
Zo, was dus best interessant wat de GKL vertelde.
Iemand een idee welke grote geldschieter hij bedoelde?
Trust-directeur Michel Perridon misschien?
pi_41240769
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Trust-directeur Michel Perridon misschien?
Dat zei m'n broer ook, dan klopt die naam toch
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:27:06 #112
123545 DatMeenJeNiet
pi_41240859
Zolang het dus een Nederlander is en het liefst met een liefde voor Feyenoord, vind ik het goed.

Ik wil geen onbekende Rus, die eerder nog nooit van Feyenoord had gehoord.
pi_41241007
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zolang het dus een Nederlander is en het liefst met een liefde voor Feyenoord, vind ik het goed.

idd, zo denk ik er ook over
Perridon is Rotterdammer
pi_41241012
quote:
Als hij Abramodevries heet vind ik 't goed. 't Moet dus wel een Nederlander zijn .
pi_41241103
Jorien geeft de touwtjes niet uit handen, no way, vergeet het maar met die geldschieter.

Het is wachten op de spits waar Bosz en Jansen mee gaan komen de komende dagen, die kan echt niet uitblijven nu.
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:34:59 #116
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41241207
Het klonk wel alsof die zei: "als de supporters dat willen kan dat overweegd worden"...maar kwa uitstraling was het "dat gaat nooit gebeuren".

Ik weet niet of ik het wel of niet zou willen. Iemand die er enkele jaren achter elkaar geld in pompt kan toch geen kwaad lijkt me.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41241258
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef jojomen4 het volgende:
Het klonk wel alsof die zei: "als de supporters dat willen kan dat overweegd worden"...maar kwa uitstraling was het "dat gaat nooit gebeuren".

Ik weet niet of ik het wel of niet zou willen. Iemand die er enkele jaren achter elkaar geld in pompt kan toch geen kwaad lijkt me.
Wel als ie z'n geld er weer uit haalt na "zoveel" jaar
pi_41241383
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:36 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Wel als ie z'n geld er weer uit haalt na "zoveel" jaar
Juist, en dan blijven de rokende puinhopen achter.
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:41:58 #119
139407 jorienvdherik
pi_41241505
Laat maar komen
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:44:47 #120
97934 ASroma
Flamboyant
pi_41241626
is dat al niet eerder geroepen dat er investeerders waren, eerst zien dan geloven...
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:48:52 #121
139407 jorienvdherik
pi_41241792
Ja maar JVD zei het nu zelf he
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:48:56 #122
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_41241797
GKL wil gewoon de touwtjes in handen houden, dus voor 2009 komt er geen Abramovitjsh [sp?] naar Fey
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_41241958
Toch vreemd dat 010 geen geld heeft. Je had verwacht dat ze genoeg reserves hadden gecreeerd met het uitbrengen van DE DVD
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:00:35 #124
123545 DatMeenJeNiet
pi_41242229
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:52 schreef patrickt37 het volgende:
Toch vreemd dat 010 geen geld heeft. Je had verwacht dat ze genoeg reserves hadden gecreeerd met het uitbrengen van DE DVD
pi_41243803
Feyenoord heeft de grootste en de meest trouwe aanhang van Nederland, maar heeft wel het laagste bedrag van de top3, hoe kan dat eigenlijk. Je zou toch verwachten dat juist Feyenoord een hoog bedrag heeft, zou het dan elk jaar de misgelopen CL zijn?
En die geldschieter, iedereen loopt te zeiken op Chelsea en dat dat geen club meer is, maar bij Feyenoord kan er ineens wel een geldschieter langskomen?
pi_41243836
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef jojomen4 het volgende:
idd, Jorien blijft lekker zitten. Ook mooi dat ie nog ff meldt dat van de 4 onruststokende 'supporters' er 2 een stadionverbod hebben, pfff
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:44:53 #127
139407 jorienvdherik
pi_41243840
Balaban is ook niet meer zeker van een plek bij brugge, Halen !
pi_41243908
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:43 schreef VoreG het volgende:
zou het dan elk jaar de misgelopen CL zijn?
ja, en de spelers die gratis De Kuip uit liepen (gaat nu beter)
quote:
En die geldschieter, iedereen loopt te zeiken op Chelsea en dat dat geen club meer is, maar bij Feyenoord kan er ineens wel een geldschieter langskomen?
als ie iets met de club of stad heeft, prima
pi_41243913
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Je kunt het geld ook meteen in de Maas gooien.

Nee, Balaban moet Feyenoord maar niet doen.
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:48:15 #130
139407 jorienvdherik
pi_41243933
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:47 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ja, en de spelers die gratis De Kuip uit liepen (gaat nu beter)
[..]

als ie iets met de club of stad heeft, prima
als die dat niet heeft mag die het ook doen van mij
pi_41243952
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
jij en je belgen
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 00:48:55 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_41243954
Jorien was walgelijk vanavond. Onbescheiden zoals altijd. Hij brengt jullie club al jaren naar de afgrond maar geen greintje zelfkritiek.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:53:02 #133
53267 TC03
pi_41244056
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:24 schreef Joeriii het volgende:

[..]

Dat zei m'n broer ook, dan klopt die naam toch
Die naam valt wel vaker.
pi_41244115
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Die naam valt wel vaker.
Dat is toch geen Abramovich? Hoeveel heeft die gast nou? 50mln ofzo?
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:55:39 #135
139407 jorienvdherik
pi_41244129
Op netwerk poll over geldschieter

Zou jij een geldschieter aan de macht willen hebben bij Feyenoord?
Je hebt al een keer gestemd. De huidige tussenstand:

Ja - 68,8%

Nee - 28,8%

Geen mening - 2,2%
pi_41244142
Jorien doet het juist goed want hij heeft opgetreden toen de door hem aangestelde technisch directeurs niet meer functioneerden
pi_41244241
TRouwens echt belachelijk dat die Kolkka zoveel speelminuten krijgt. Na dat kwartiertje tegen Boro kwam ie al duidelijk tekort. Ik denk de hele tijd dat Huysegems geblesseerd is ofzo
  maandag 28 augustus 2006 @ 01:01:37 #138
53267 TC03
pi_41244274
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:55 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Dat is toch geen Abramovich? Hoeveel heeft die gast nou? 50mln ofzo?
Geen idee, maar ik ken die naam wel.
pi_41244282
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 01:00 schreef Erasmusch het volgende:
TRouwens echt belachelijk dat die Kolkka zoveel speelminuten krijgt. Na dat kwartiertje tegen Boro kwam ie al duidelijk tekort.
idd
quote:
Ik denk de hele tijd dat Huysegems geblesseerd is ofzo
die viel in hoor
  maandag 28 augustus 2006 @ 01:06:08 #140
139407 jorienvdherik
pi_41244366

Onze verlosser ?
quote:
Geen formule 1 fan, maar een voetbalhart. Heeft u ooit overwogen om Feyenoord te sponsoren?
"Nee, dat ligt politiek heel gevoelig. Amsterdammers haten Feyenoord, dus dat doet je merk in die regio geen goed. FC Dordrecht is veilig, daar is niemand voor of tegen.
Wij zijn nog wel in gesprek met het Nederlands elftal, we willen wel iets doen in die richting. Voor als Jos een keertje stopt. Alhoewel, ik denk eerlijk gezegd dat Jos zijn beste tijd nog gaat komen. Het zou leuk zijn als hij die Webber volgend jaar het nakijken geeft. Jos heeft mij namelijk op het hart gedrukt dat hij Webber kan verslaan."
pi_41244414
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 01:01 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

die viel in hoor
Dat bedoel ik juist. Ik vroeg me af waarom ie niet in de basis stond. En toen na de rust nog steeds dat DRAMA mee mocht hobbelen dacht ik dat Stein wel geblesseerd/geschorst moest zijn ofzo. Onbegrijpelijk.
pi_41244552
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 01:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik ken die naam wel.
Ik ook. Op die foto ziet ie er wel fout uit.
Maar dan zal ie het toch als investering zien en er geen miljoenen inpompen met de verwchting er niks van terug te zien.
pi_41245998
Financiële injectie, ok, Chelsea ideeën, pleur gauw op.

Ik hoef geen tweede AZ in Nederland. En al helemaal niet mijn club als tweede AZ.
  maandag 28 augustus 2006 @ 07:55:34 #144
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41247380
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:48 schreef tong80 het volgende:
Jorien was walgelijk vanavond. Onbescheiden zoals altijd. Hij brengt jullie club al jaren naar de afgrond maar geen greintje zelfkritiek.

Viel wel mee.
Veegde een beetje z'n paadje schoon maar hielt zich verder aan de feiten (leek mij zo?).

Verder klinkt zo'n geldschieter leuk, maar je verkoopt wel je ziel ermee.
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:09:43 #145
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41247454
Michel "Ik heb een paar stoelen in de aRENa" Perridon?

OPZOUTEN!!!!
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_41247520
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:44 schreef ASroma het volgende:
is dat al niet eerder geroepen dat er investeerders waren, eerst zien dan geloven...
Die zijn er ook. Enkele grote havenbedrijven staan te popelen om te investeren maar alleen op voorwaarde dat Jorien weg is.
pi_41247535
Binnenkort in dit theater: het KLEINE Feijenoord-topic ;-)
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
pi_41247591
Respect voor Jorien , en wat hij allemaal heeft gedaan voor Feyenoord , maar na gisteravond is daar ook wat aan afgedaan , dat het zover is gekomen met Feyenoord was schokkend om te horen, al zijn we er nu dan weer bovenop ( als we Jorien mogen geloven ) ..
Tijd voor een nieuwe wind in de top van Feyenoord !!

Laat dit nooit meer zover komen !!!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:34:16 #149
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41247646
Die havenbedrijven zijn er dus niet vertelde VDH, dus daar hoeven we niet nog eens over te beginnen. En Perridon zal het waarschijnlijk niet zijn aangezien die antwoord dat hij dat niet zal doen. De reden dat jullie ook denken dat hij het zou zijn is omdat een broer van Harry dat meteen riep en een andere fokker daar ook aan dacht. Er moet dus een ander zijn.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41248008
Bill Gates
pi_41248140
Lekker makkelijk Jorien afzeiken, maar zonder Jorien was Sparta DE club van Rotterdam
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_41249096
Triest dat meer dan de helft van de fnoorders nu al zo wanhopig is dat ze bereid zijn hun club te verkopen. Ik zou nog liever eerste divisie spelen.

Overigens hebben jullie dus nog ongeveer 8 miljoen over voor een spits + middenvelder begreep ik van Jorien gisteren? (uitgaande van 20 miljoen voor K+K)
pi_41249276
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:10 schreef devv05 het volgende:
Triest dat meer dan de helft van de fnoorders nu al zo wanhopig is dat ze bereid zijn hun club te verkopen.
een financiële injectie is iets anders als verkopen
pi_41249318
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:19 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

een financiële injectie is iets anders als verkopen
Wat wil zo iemand daar eigenlijk voor terug? Niemand gaat belangeloos tientallen miljoenen in een club steken...
pi_41249496
Hoe Erwin Koeman ermee omgaat vind ik fantastisch trouwens.
pi_41250279
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:21 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wat wil zo iemand daar eigenlijk voor terug? Niemand gaat belangeloos tientallen miljoenen in een club steken...
als we structureel CL spelen kan hij z'n euro's terug krijgen
pi_41250385
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:03 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

010 zal net zo vaal CL spelen, dan dat Ajax hem niet speelt
pi_41250420
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:07 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

010 zal net zo vaal CL spelen, dan dat Ajax hem niet speelt
Dan volgen er glorieuze jaren voor Feyenoord
pi_41250687
wel grappig dat mensen al een chelsea scenario voor zich zien.. ik denk dat er gewoon mee bedoelt word dat er mensen zijn die wel willen helpen met het aantrekken van spelers, net als bij NEC bijvoorbeeld..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_41250711
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:09 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Dan volgen er glorieuze jaren voor Feyenoord
Keep on Dreaming.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:22:34 #161
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41250777
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:19 schreef denthemen het volgende:
wel grappig dat mensen al een chelsea scenario voor zich zien.. ik denk dat er gewoon mee bedoelt word dat er mensen zijn die wel willen helpen met het aantrekken van spelers, net als bij NEC bijvoorbeeld..
Ik denk het niet, want dan hoeft JvdH niet zo angstig te doen ..
pi_41250807
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:03 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Dus het is eigenlijk weer een soort lening dan...
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:28:24 #163
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_41250969
quote:
Vrienden van Jorien bieden zich aan om Feyenoord te helpen
Door Chris van Nijnatten

Een paar rijke Rotterdammers die zichzelf in de publiciteit voorlopig het liefst terugzien als ‘Oude Noorderlingen’, staat klaar om Jorien van den Herik te helpen. Zo noemen ze het zelf: ‘helpen’. Dat klinkt in de wereld van het grote geld verdacht. Dat helpen kan daar heel dwingend bedoeld worden. Zo van: wie niet geholpen wil worden, zal moeten wijken. In Italiaanse misdaadfilms worden mensen ook nogal eens geholpen.

Maar zo is het dus niet bedoeld. Hier zijn vrienden van de voorzitter van Feyenoord aan het woord.

Echte vrienden, ze komen bij elkaar op visite. Hugo Borst bracht het pikante nieuws gisteravond laat in het programma Studio Voetbal als eerste naar buiten. Het zijn mannen met niet alleen veel geld, maar ook met heel veel goede contacten in Oost-Europa en Midden- Amerika. De Feyenoorders, want dat zijn ze met hart en ziel, zijn bereid om samen met nóg rijkere vrienden de geplaagde voorzitter van dienst te zijn.

Een van de mannen bevestigde gisteravond de onrust bij hem en zijn maten. ,,We zijn Rotterdammers, we zijn vrienden van Jorien, we wachten op een signaal van hem om te helpen, dan staan we onmiddellijk bij hem op de stoep. Want als je tegen Heracles in de Kuip zit, zie je al die bezorgde supporters. Al die mensen die zich netjes gedragen, maar wel verdriet hebben van de ellende waarin hun club nu verkeert. Als je dat ziet als Rotterdammer, dan doet je dat wat. We willen geen herrie in het bestuur, er hoeft niemand weg, maar er móet nu wat gebeuren. Zo kan het niet langer blijven gaan.’’ Het woord is aan de voorzitter. Die is al vele jaren eerst verantwoordelijke bij Feyenoord. Hij wil dat blijven op zijn minst tot en met het eeuwfeest van zijn club in 2008. Voor Van den Herik is er in bestuurlijke zin voorlopig geen vuiltje aan de lucht. Er is niemand in zijn nabijheid die hem kan én wil wegsturen. Maar het is niet voor niks dat hij gisteravond laat bij de NOS aan tafel schoof. Hij heeft immers wat uit te leggen. Er worden grote spelers voor megabedragen verkocht en vervolgens lijkt de club niet in staat te investeren in serieuze opvolgers.

Van Feyenoord wordt gezegd dat de club bij de KNVB onder curatele staat, net als negen andere profclubs trouwens. Er is gebleken dat in 2004 het negatief eigen vermogen in 2004 21.353.070 euro was en een jaar later nog 16.393.792 euro beliep. Het verlies over het boekjaar 2004 was 10.569.456 euro en een jaar later was dat 5.582.216 euro. Binnen de club is er bovendien, zo bleek in mei 2006, voor 15 miljoen euro aan vreemd vermogen beschikbaar, waarover bovenmodale rentes afgedragen moeten worden. In mei van dit jaar, zo bracht presentator Jack van Gelder naar buiten, was er zelfs een moment dat Feyenoord nog slechts 200.000 euro aan liquide middelen in kas had.

De eerste de beste registeraccount schrikt misschien niet meteen van die bedragen, maar de gewone fan van Feyenoord verdient een uitleg. Die wil weten waarom zijn club op zowel voetbaltechnisch als economisch gebied zo veel minder kan opbrengen dan AZ, PSV en Ajax. In tegenstelling tot het imago, blijft het Legioen de laatste twee jaar onder alle tegenspoed in meerderheid opvallend kalm en beschaafd tegen de eigen beleidsbepalers. Zulk gedrag verdient een voorzitter die misschien uit concurrentieoverwegingen niet alle openheid kan betrachten, maar die wél de grote lijnen verklaart. En hulp van rijke vrienden kan hij al helemaal niet afwijzen.
Bron: AD Sportwereld

Vraag me af wie die vrienden zijn, en als ze vrienden van VDH zijn, waarom hij dan zo panisch doet.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_41251021
Het verhaal wordt steeds verder opgeblazen.
Gewoon een verhaal van JVH om Het Legioen tevreden te houden.
pi_41251097
Chris van Nijnatten
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:11:07 #166
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41252099
Ik wenste die grens gisteren nog dood omdat hij zo kut stond te vlaggen, neemt die het nog bijna letterlijk op ook.

Zat recht achter hem overigens, keek hem recht aan terwijl hij het loodje legde. Wat me het meest is bijgebleven was het wieberende vlaggetje terwijl hij gestrekt lag, leek wel die scene uit Flodder met die opa voor de trein.
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:13:29 #167
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41252159
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Mijn eerste reactie was optyfen, wil geen Chelsea praktijken hier. Maar voor een Nederlander met liefde voor Feyenoord is idd altijd plaats natuurlijk.
pi_41252354
Dat artikel gaat dus over die gasten uit de skybox 't Oude Noorden. Hugo had het over 'in het buitenland scouten'.
pi_41252360
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik wenste die grens gisteren nog dood omdat hij zo kut stond te vlaggen, neemt die het nog bijna letterlijk op ook.
op mijn vak riep een idioot "sterf lekker" toen ie neerviel
pi_41252375
Zou perfect zijn nu, een externe financier. Gebeurt tegenwoordig overal en Feijenoord kan het wel gebruiken. De spits meot in iedr geval wel komen.
pi_41252583
Rijke vrienden uit oost-Europa, klinkt goed
pi_41252720
Oude Noorden heb ik geen probleem mee. Jammer dat ze nu al zeggen dat ze vrienden van Jorien zijn, die heeft nu al lang genoeg mogen aankutten.
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:41:47 #173
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41252889
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:21 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

op mijn vak riep een idioot "sterf lekker" toen ie neerviel
Boeiend.
Sneijder krijgt toch ook altijd te horen dat z'n moeder een hoer is.. Zijn vader een jood en dat ze kinderen dood mogen?
pi_41253118
Het zou me niks verbazen als ze met niks komen.En geen Vagner Love graag,luie volgevreten vedette.
pi_41253291
quote:
Willem van ‘t Wout (74), Rotterdammer van het jaar 1991 en volgens Quote de op 383 na rijkste Nederlander, voetbalde op straat met Feyenoord-legendes Coen Moulijn en Faas Wilkes, stal als jongetje in de oorlog gist van de Duitsers, verkocht die buit voor veel geld aan de bakker, en begon in de jaren vijftig een carrière als internationaal handelaar in schroot. Hij specialiseerde zich in, zoals zoon Austin (36) het verwoordt, ‘politiek gecompliceerde landen’.

In die landen liepen ze weg met de Hollander. Castro werd een vriend, de Joegoslavische leider Tito zelfs een goede vriend. Iets recenter toegetreden tot de cirkel van familievrienden: de inmiddels alweer afgetreden president Koetsjma van Oekraïne, en de alweer overleden president Gejdar Alijev van Azerbeidzjan.
Da's de eigenaar van die skybox. Kan ie mooi ff Tymo binnenhalen
pi_41253487
ach vorig seizoen begon feyenord goed, laten ze het nu maar andersom doen dan. Komt echt wel goed hoor. Heb ik alle vertrouwen in.
Be happy for this moment
this moment is your life
  maandag 28 augustus 2006 @ 13:05:04 #177
139407 jorienvdherik
pi_41253544
laat maar komen

chelsea chelsea
pi_41253736
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:05 schreef jorienvdherik het volgende:
chelsea chelsea
Dus niet. Echte Feyenoorders. En dit bedoelden Jorien en Hugo gister niet denk ik.
  maandag 28 augustus 2006 @ 13:12:07 #179
139407 jorienvdherik
pi_41253756
quote:
Adriano heeft afgelopen zaterdag furieus gereageerd op zijn wissel tijdens de Supercup wedstrijd tussen Internazional en AS Roma. De aanwezigheid van het grote aantal topspitsen bij de Nerazzurri duidt erop dat de Braziliaan nog voor de transferdeadline van 31 augustus wil vertrekken. (Channel 4)
laat maar komen
pi_41253787
quote:
voetbalde op straat met Feyenoord-legendes Coen Moulijn en Faas Wilkes
Wanneer heeft Faas Wilkes bij Feyenoord gespeeld dan?
pi_41253790
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:12 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

laat maar komen
En Portillo, Frutos, Cruz, Tchite etc dan?
  maandag 28 augustus 2006 @ 13:13:39 #182
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41253800
quote:

[..]

laat maar komen
Feyenoord heeft 9 miljoen te besteden, niet 90.
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:13 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Wanneer heeft Faas Wilkes bij Feyenoord gespeeld dan?
Nooit, maar als 'ie nog zou leven hadden ze een goeie aan 'm gehad
pi_41253857
quote:

[..]

laat maar komen
Dude, je hebt het hier over Adriano, niet over Martin Drent.
  maandag 28 augustus 2006 @ 13:16:38 #184
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_41253912
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:56 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Da's de eigenaar van die skybox. Kan ie mooi ff Tymo binnenhalen
'Handelaar in Schroot.' Wapenhandelaar zal die wel bedoelen....
Nu doe je het weer!
pi_41253923
quote:

[..]

laat maar komen
dude, jij hebt echt een kronkel in je kop he!
pi_41255140
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:16 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Misschien dat ie nu wel wil komen
pi_41255329
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:16 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Of jij hebt gewoon geen humor?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_41256673
Toch apart dat er nog zoveel mensen zijn die het wel zien zitten dat Feijenoord een tweede chelsea wordt. Je moet er toch niet aan denken dat er iemand aan het hoofd van onze club zit die de club beschouwd als zijn speelgoed en gewoon een soort van monopoly spelletje speelt.

Ook met eventule financiele `giften´ schiet je natuurlijk weinig op omdat je dan nog meer van die 8 á 9 procent leningen erbij hebt. De vrienden van Jorien zie ik ook niet zo zitten eerlijk gezegd omdat je dan alleen maar weer langer aan van den Herik vast zit en dat is toch ook niet wat we willen.

Opvallend trouwens ook dat, dat Ghana project nog zo verschikkelijk veel kost, dacht dat er altijd gezegd werd dat het vooral een privé investering van Jorien was.
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:50:56 #189
139407 jorienvdherik
pi_41256747
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:48 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Toch apart dat er nog zoveel mensen zijn die het wel zien zitten dat Feijenoord een tweede chelsea wordt. Je moet er toch niet aan denken dat er iemand aan het hoofd van onze club zit die de club beschouwd als zijn speelgoed en gewoon een soort van monopoly spelletje speelt.

Ook met eventule financiele `giften´ schiet je natuurlijk weinig op omdat je dan nog meer van die 8 á 9 procent leningen erbij hebt. De vrienden van Jorien zie ik ook niet zo zitten eerlijk gezegd omdat je dan alleen maar weer langer aan van den Herik vast zit en dat is toch ook niet wat we willen.

Opvallend trouwens ook dat, dat Ghana project nog zo verschikkelijk veel kost, dacht dat er altijd gezegd werd dat het vooral een privé investering van Jorien was.
Pff, ik heb hier nog zo kartonnen schaal liggen Kampioen 98-99. en nu 10 jaar later bijna is er geen schaal bijgekomen. Van mij mag zo rijke vent de club overnemen en heel veel geld er ingooien om goede spelers te kopen. Zodat Feyenoord weer eens kampioen wordt om de 2 jaar
pi_41256788
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:48 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Dat is ook atlijd gezegd. Het kost Feyenoord geen cent
pi_41256815
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Pff, ik heb hier nog zo kartonnen schaal liggen Kampioen 98-99. en nu 10 jaar later bijna is er geen schaal bijgekomen. Van mij mag zo rijke vent de club overnemen en heel veel geld er ingooien om goede spelers te kopen. Zodat Feyenoord weer eens kampioen wordt om de 2 jaar
Feyenoord is de hoer van Rotterdam? Als je niet kunt winnen koop je de overwinning maar, tja... geld maakt het voetbal kapot.
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:53:27 #192
139407 jorienvdherik
pi_41256820
Ghana hadden ze al 3 jaar geleden mogen afstoten. Gaan ze daar geld aan uitgeven, pleur toch op. Mij een zorg of die kinderen overleven, als Feyenoord maar kampioen wordt
pi_41256842
quote:

[..]

Dan maar geen kampioen maar nooit dat ik het zou toejuichen dat Feijenoord verkocht zou worden aan een of andere idioot met veel centen.
Kan Gerard Cox z´n liedje alvast opnieuw gaan opnemen ipv ajax is dood, Feijenoord is dood.
pi_41256889
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Ghana hadden ze al 3 jaar geleden mogen afstoten. Gaan ze daar geld aan uitgeven, pleur toch op. Mij een zorg of die kinderen overleven, als Feyenoord maar kampioen wordt
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:56:05 #195
139407 jorienvdherik
pi_41256907
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:53 schreef devv05 het volgende:

[..]

Feyenoord is de hoer van Rotterdam? Als je niet kunt winnen koop je de overwinning maar, tja... geld maakt het voetbal kapot.
ajax en psv pakken prijzen, Feyenoord al 4 jaar niet meer en eigenlijk al ze hebben 1 prijs gepakt in 7 jaar..

Laat maar komen zo man met centen
pi_41256982
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:56 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ajax en psv pakken prijzen, Feyenoord al 4 jaar niet meer en eigenlijk al ze hebben 1 prijs gepakt in 7 jaar..

Laat maar komen zo man met centen
Ik vind het echt not-done. Maar als jij blij wordt van een Red Bull Rotterdam, tja.. alleen gaat het dan echt niet meer om het voetbal maar puur om de centen.

Eigenlijk verkoop je gewoon je ziel aan zo'n vent. Wat ik al zei, ik zou persoonlijk nog liever eerste divisie spelen.
pi_41257024
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:53 schreef devv05 het volgende:

[..]

Die Oude Noorderlingen zijn echte Feyenoorders. En Ajax heeft toch ook zn ziel niet verkocht met de beursgang?
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:00:50 #198
139407 jorienvdherik
pi_41257042
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:59 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik vind het echt not-done. Maar als jij blij wordt van een Red Bull Rotterdam, tja.. alleen gaat het dan echt niet meer om het voetbal maar puur om de centen.

Eigenlijk verkoop je gewoon je ziel aan zo'n vent. Wat ik al zei, ik zou persoonlijk nog liever eerste divisie spelen.
Hoevaak heb jij in de laatste 7 jaar je ploeg kunnen huldigen, ik weet alleen nog de titel in 99 en een Uefa CUP in 2002. meer heb ik niet kunnen juichen voor Feyenoord
pi_41257092
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:52 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Dat is ook atlijd gezegd. Het kost Feyenoord geen cent
En wat heeft het nou voorgebracht voor ons? Niks dacht ik zo
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:02:58 #200
139407 jorienvdherik
pi_41257122
Aleen Gyan whaha
pi_41257161
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:02 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

En wat heeft het nou voorgebracht voor ons? Niks dacht ik zo
Precies weg met die zooi.Mooi dat er bijna geen satellietclubs meer zijn,kost bergen met geld.En we worden er zelf niet beter van.
pi_41257187
En Abubakari

Maar daarom zei ie ook altijd dat een soort liefdadigheidsporjectje van hemzelf was.
pi_41257210
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:00 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Die Oude Noorderlingen zijn echte Feyenoorders. En Ajax heeft toch ook zn ziel niet verkocht met de beursgang?
Dat is anders dan dat 1 persoon er geld in gaat pompen. Maar nogmaals mn vraag, wat wil zo iemand ervoor terug? Als je het terug moet betalen is het in principe gewoon een lening.
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Hoevaak heb jij in de laatste 7 jaar je ploeg kunnen huldigen, ik weet alleen nog de titel in 99 en een Uefa CUP in 2002. meer heb ik niet kunnen juichen voor Feyenoord
Maar draait alles om prijzen dan? Anders kunnen Groningen t/m RBC ook wel hun club verkopen tegen de hoogste bieder, zou de competitie er een stuk leuker op maken.....
pi_41257232
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:04 schreef Erasmusch het volgende:
En Abubakari

Maar daarom zei ie ook altijd dat een soort liefdadigheidsporjectje van hemzelf was.
Wat heeft Abubakari nou gepresteerd ? Niks !!! We hebben het zelf al moeilijk genoeg,laat staan die andere clubjes te kunnen helpen.
pi_41257251
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:04 schreef Erasmusch het volgende:
En Abubakari

hmm oke nou ja een hele slechte speler is het niet maar moet nog maar zien of we die ooit te zien krijgen in het eerste en dan ook echt als toegevoegde waarde.

Keer op keer worden we weer in de maling genomen.
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:07:52 #206
139407 jorienvdherik
pi_41257271
Ik kwam er net achter trouwens dat we slechts 2 goede spelers hebben, eigenlijk 1

De guzman en Hofs
pi_41257306
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kwam er net achter trouwens dat we slechts 2 goede spelers hebben, eigenlijk 1

De guzman en Hofs
Hofs is een dravertje die niks toevoegt.God ik wou dat we Tymo hadden.
De Guzman
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:09:21 #208
139407 jorienvdherik
pi_41257314
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dat is anders dan dat 1 persoon er geld in gaat pompen. Maar nogmaals mn vraag, wat wil zo iemand ervoor terug? Als je het terug moet betalen is het in principe gewoon een lening.
[..]

Maar draait alles om prijzen dan? Anders kunnen Groningen t/m RBC ook wel hun club verkopen tegen de hoogste bieder, zou de competitie er een stuk leuker op maken.....
Ik ben fan van Feyenoord, ze verwacht dat ze kampioen worden om de 2 jaar, eigenlijk verwacht ik dat niet, maar het zou zo moeten zijn.

Wat heb je nou eigenlijk aan Fortis kut hoofdsponsor, volgens mij pompen hun echt weinig geld in Feyenoord
pi_41257344
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:

De guzman en Hofs
Al moet ik wel zeggen dat ik De Guzman gisteren ook niet echt goed vond voetballen maar ja goed ze stonden natuurlijk allemaal te kutten
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:10:29 #210
139407 jorienvdherik
pi_41257353
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:09 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Hofs is een dravertje die niks toevoegt.God ik wou dat we Tymo hadden.
De Guzman
ben je het er mee eens dat we slechts 2 goede spelers hebben, waarmee je kampioen zou kunnen worden
pi_41257400
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ligt aan de voorwaarden he.
Jorien loopt te liegen en bedriegen. Bv hij zou ook opstappen in 2008, nu ontkent ie dat weer. Bv. elk jaar gezeik met spelers die met ruzie/rechtszaken weggaan (Larsson, Goor, Kalou, Van Persie, Van Hooijdonk, Konterman, Baan etc etc)
Woerts is bv ook een hond, maar die verstaat zn vak.
pi_41257402
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ben je het er mee eens dat we slechts 2 goede spelers hebben, waarmee je kampioen zou kunnen worden

Helaas wel.Snap de aankoop Kolkka nog steeds niet.Hij imponeerde bij Ado ook nauwelijks.Kwam waarschijnlijk alleen maar omdat ie toevallig twee keer tegen ons scoorde.En Lucius als aanvoerder is nauurlijk belachelijk.Maak dan Greene aanvoerder geen Lucius,die heeft het al druk met zichzelf.
pi_41257407
Het zou leuk zijn als De Guzman voor Oranje opgeroepen zou worden om Van der Vaart (geblesseerd) te vervangen.

Zou niet eens onverdiend zijn ook.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41257477
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat heb je nou eigenlijk aan Fortis kut hoofdsponsor, volgens mij pompen hun echt weinig geld in Feyenoord
Fortis heeft gewoon aandeelhouders natuurlijk. Bovendien brengen ze evenveel knaken binnen als ABN en Philips.

Gyan komt niet van die academie.

Mooi dat De Guzman wat meer loopt te hakken na de zomerstop trouwens.
pi_41257482
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:12 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Helaas wel.Snap de aankoop Kolkka nog steeds niet.Hij imponeerde bij Ado ook nauwelijks.Kwam waarschijnlijk alleen maar omdat ie toevallig twee keer tegen ons scoorde.En Lucius als aanvoerder is nauurlijk belachelijk.Maak dan Greene aanvoerder geen Lucius,die heeft het al druk met zichzelf.
Ik vind het zoiezo raar dat een tweede rangs psv speler die het nooit verder heeft kunnen schoppen dan nummer 12, bij Feijenoord komt en dan maar meteen even aanvoerder wordt. Had ook eigenlijk Greene wel verwacht als aanvoerder.

Volgens mij heeft De Guzman nog geen Nederlands paspoort
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:15:32 #216
139407 jorienvdherik
pi_41257505
Maar kwam er dus op neer dat we in juni 2006, 16 miljoen schuld hadden
pi_41257506
quote:

[..]

Een middenweg moet ook mogelijk zijn: een verstandig (inkoop)beleid met ietjewat meer pegels, zodat je iig niet zomaar ineens voor lul staat zonder spits. Het was tenslotte niet alsof niemand dat aan zag komen, dat Kuyt ging vertrekken
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41257518
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:14 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Kwestie van even langs het gemeentehuis rijden. Hij heeft er recht op, volgens mij.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41257534
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:14 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Ik vind het zoiezo raar dat een tweede rangs psv speler die het nooit verder heeft kunnen schoppen dan nummer 12, bij Feijenoord komt en dan maar meteen even aanvoerder wordt. Had ook eigenlijk Greene wel verwacht als aanvoerder.

Blijkbaar heeft de gemiddelde relschopper een hoger IQ dan de gemiddelde beleidsbepaler in het Maasgebouw.....
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:16:37 #220
139407 jorienvdherik
pi_41257544
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Een middenweg moet ook mogelijk zijn: een verstandig (inkoop)beleid met ietjewat meer pegels, zodat je iig niet zomaar ineens voor lul staat zonder spits. Het was tenslotte niet alsof niemand dat aan zag komen, dat Kuyt ging vertrekken
Toen Kuyt wegging hadden ze dezelfde dag of 1/2 dagen later al een vervanger moeten hebben. Net of je die nu wel vindt, inplaats van een week geleden
pi_41257571
Lucius was niet meer dan een nuttige 12e man bij PSV en nu aanvoerder bij Feyenoord dat geeft toch eingenlijk gelijk aan waar Feyenoord op dit moment staat.

Ipv Lucius had Feyenoord ook veel beter Buijs kunnen halen, een jongen uit de Feyenoord-jeugd.
pi_41257573
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Kwestie van even langs het gemeentehuis rijden. Hij heeft er recht op, volgens mij.
Hij is inmiddels inderdaad wel al 5 jaar in Nederland ja, maar ook dan moet hij volgens mij wel nog het inburgerings-examen afleggen.
pi_41257601
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Toen Kuyt wegging hadden ze dezelfde dag of 1/2 dagen later al een vervanger moeten hebben. Net of je die nu wel vindt, inplaats van een week geleden
Alle spitsen op het lijstje waren niet meer beschikbaar of wilden niet zei ie gisteren toch.
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:19:22 #224
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_41257623
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:03 schreef bella75 het volgende:
ach vorig seizoen begon feyenord goed, laten ze het nu maar andersom doen dan. Komt echt wel goed hoor. Heb ik alle vertrouwen in.
ja goed he, toen vorig seizoen de blaadjes nog niet van de bomen vielen lag Feyenoord al uit de Uefa cup. Ondanks de verweringen van Greene "dat was echt geen hands" was iedereen in Rotterdam snel tevreden, want "in 98/99 werd Feyenoord ook gewoon kampioen toen ze er in de Uefa beker al na een ronde werden uitgekegeld".
Blijf je maar gewoon vasthouden aan deze twijfelachtige voorbodes en dat Feyenoord maar eens per decenium de landstitel wint dan wordt het vast wel een keertje bewaarheid.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_41257651
Feyenoord moet Kiessling halen!! Topspits in wording

pi_41257655
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:18 schreef devv05 het volgende:

[..]

Alle spitsen op het lijstje waren niet meer beschikbaar of wilden niet zei ie gisteren toch.
en daarom vind ik het nog steeds zeer!!! matig van Kuijt om 1 dag voor het begin van de competitie je club te verlaten, de club waar je zogenaamd zoveel van houdt.
Maar goed die discussie is volgens mij al gevoerd.
pi_41257714
Ook mooi dat Jorien nog ff de supporters de schuld geeft. Want ja 'het Legioen wilde dat er meer risico werd genomen en als dat niet goed uitpakt zeggen wij: tot hier en niet verder!'.... pfffff
pi_41257770
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:22 schreef Erasmusch het volgende:
Ook mooi dat Jorien nog ff de supporters de schuld geeft. Want ja 'het Legioen wilde dat er meer risico werd genomen'.... pfffff
Precies, het ligt er natuurlijk maar net aan op welke manier je risico neemt. Blijkbaar is het erg moeilijk te begrijpen dat er niet bedoeld werd dat er allemaal tweederangs spelers moesten komen.

Maar het is natuurlijk erg moeilijk zelf eens een keer toe te geven dat je fout zit
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:24:23 #229
139407 jorienvdherik
pi_41257785
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:22 schreef Erasmusch het volgende:
Ook mooi dat Jorien nog ff de supporters de schuld geeft. Want ja 'het Legioen wilde dat er meer risico werd genomen en als dat niet goed uitpakt zeggen wij: tot hier en niet verder!'.... pfffff
En die reden niet vertellen van wotte, is toch omdat die de secretaresse neukten
pi_41257815
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

En die reden niet vertellen van wotte, is toch omdat die de secretaresse neukten
En hem 1maand eerder nog een contractverlenging aanbieden
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:27:01 #231
139407 jorienvdherik
pi_41257873
http://www.championslounge.nl/menu/participants.html?uShowCat=8

die Michel Perridon zal het niet worden denk ik
pi_41258031
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

en daarom vind ik het nog steeds zeer!!! matig van Kuijt om 1 dag voor het begin van de competitie je club te verlaten, de club waar je zogenaamd zoveel van houdt.
er waren afspraken over gemaakt dat als Kuyt's droomclub zou komen en het bedrag zou betalen dat ie verkocht zou worden.
dus is het Feyenoord's probleem
pi_41258066
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:20 schreef the_undertaker het volgende:
Feyenoord moet Kiessling halen!! Topspits in wording

[afbeelding]
Volgens mij al gekocht door Bayer Leverkussen... Had ik ook wel een goede gevonden.
pi_41258100
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.championslounge.nl/menu/participants.html?uShowCat=8

die Michel Perridon zal het niet worden denk ik
laat maar dan
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:34:07 #235
139407 jorienvdherik
pi_41258117
toch wel jammer dat Hans Kraay SR er ook 1 heeft
pi_41258323
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Mwah, denk niet dat je Kuijt dit kwalijk mag nemen.
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:41:52 #237
139407 jorienvdherik
pi_41258377
Vandaag wordt er niks meer gehaald. Heb je alleen nog maar Dinsdag,Woensdag,Donderdag.

Als er niks goeds komt,

Zeg ik. tribune weer leeghouden en dan gewoon een hele helft
pi_41258397
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:40 schreef devv05 het volgende:

[..]

Mwah, denk niet dat je Kuijt dit kwalijk mag nemen.
Als hij echt zo´n Feijenoorder is als dat hij zegt dat hij is dan was hij niet weggegaan op het laatste moment voor het begin van de competitie, maar goed dat is mijn mening en ik weet dat veel mensen het daar niet mee eens zijn want oh god als je toch aan Kuijt komt dan heb je het gedaan hoor.

Maar begrijp me niet verkeerd ik vind het niet erg dat hij weg is, maar het gaat om het moment waarop hij weg ging
pi_41258407
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag wordt er niks meer gehaald. Heb je alleen nog maar Dinsdag,Woensdag,Donderdag.

Als er niks goeds komt,

Qua sfeer zal het niks schelen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_41258432
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:41 schreef jorienvdherik het volgende:

Als er niks goeds komt,

Heeft weinig zin, een spits kan dan toch niet meer komen.
pi_41258507
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Als hij echt zo´n Feijenoorder is als dat hij zegt dat hij is dan was hij niet weggegaan op het laatste moment voor het begin van de competitie, maar goed dat is mijn mening en ik weet dat veel mensen het daar niet mee eens zijn want oh god als je toch aan Kuijt komt dan heb je het gedaan hoor.

Maar begrijp me niet verkeerd ik vind het niet erg dat hij weg is, maar het gaat om het moment waarop hij weg ging
Kon hij weinig aan doen.
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:42 schreef denthemen het volgende:

[..]

Qua sfeer zal het niks schelen
glazen huis en stenen enzo
pi_41258528
Volgens voorzitter Jorien van den Herik kan Feyenoord op korte termijn worden overgenomen door een miljardair. In Studio Voetbal liet de onder vuur liggende leidsman echter blijken dat hij zich niet zomaar van de troon laat stoten.

Dat is de redding van Feyenoord denk ik.
wie zaait zal oogsten.....
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:47:38 #243
139407 jorienvdherik
pi_41258572
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:43 schreef devv05 het volgende:

[..]

Heeft weinig zin, een spits kan dan toch niet meer komen.
Als je zelf maar gevoel heeft dat het een beetje zin heeft, gister ook weet niet of jullie nog naar Maasgebouw waar gegaan ? Stonden iets van 50-100 mensen nog, Maar gelijk veel ME busjes er bij. Het enige wat je zag was Coen Moulijn en ivo
pi_41258644
[quote]Op maandag 28 augustus 2006 15:45 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Kon hij weinig aan doen.
[..]

Hij tekent dat contract toch dacht ik zo?

Maar goed maakt verder ook niet uit als er nog maar een nieuwe spits komt, de dag is nog lang dus wie weer
pi_41258689
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Als je zelf maar gevoel heeft dat het een beetje zin heeft, gister ook weet niet of jullie nog naar Maasgebouw waar gegaan ? Stonden iets van 50-100 mensen nog, Maar gelijk veel ME busjes er bij. Het enige wat je zag was Coen Moulijn en ivo
De centen van de seizoenkaarten hebben ze nu toch al binnen dus het zal Jorien wat uitmaken of we er wel of niet zitten
pi_41258736
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

het bedrag wat Liverpool betaald heeft, had je bij een latere verkoop niet gekregen
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ben er meteen na de wedstrijd langs gelopen, op een ME bus na niets gezien
maar zoals gezegd, het heeft toch geen zin
pi_41258847
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:52 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

het bedrag wat Liverpool betaald heeft, had je bij een latere verkoop niet gekregen
[..]
Dat snap ik en daarom is het ook niet erg dat hij weg is alleen zoals ik al zei het moment is gewoon kut voor ons en dat vind ik matig van hem.
pi_41258897
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:49 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[quote]Op maandag 28 augustus 2006 15:45 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Kon hij weinig aan doen.
[..]

Hij tekent dat contract toch dacht ik zo?

Maar goed maakt verder ook niet uit als er nog maar een nieuwe spits komt, de dag is nog lang dus wie weer
Maar Liverpool had het geld nog niet. En beter nu zo laat verkopen dan over een jaar voor6mln minder.
pi_41259115
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:55 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Dat snap ik en daarom is het ook niet erg dat hij weg is alleen zoals ik al zei het moment is gewoon kut voor ons en dat vind ik matig van hem.
het is matig van Feyenoord dat er geen vervanger is
Dirk heeft het goed gedaan, en verdient de transfer ook
pi_41259134
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:57 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Maar Liverpool had het geld nog niet. En beter nu zo laat verkopen dan over een jaar voor6mln minder.
Klopt, tuurlijk en het geld was hard nodig, blijkt, maar ik blijf erbij dat ik het gewoon matig van hem vind.
Ben toch ook wel zeer benieuwd wat we uiteindelijk voor hem hebben gekregen.
pi_41259185
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:04 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

het is matig van Feyenoord dat er geen vervanger is
Dirk heeft het goed gedaan, en verdient de transfer ook
Wat hadden ze dan moeten doen, alvast eentje kopen? en dan vervolgens met het probleem zitten dat hij toch wel blijft en je er weer met twee opgescheept zit.
pi_41259257
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:05 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Klopt, tuurlijk en het geld was hard nodig, blijkt, maar ik blijf erbij dat ik het gewoon matig van hem vind.
Ben toch ook wel zeer benieuwd wat we uiteindelijk voor hem hebben gekregen.
Wat had je dan gewild? Dat Feyenoord hem in juli had laten vertrekken voor 10mln of dat ie nu had gezegd: het is te laat ik plak er nog een jaartje aan vast.
pi_41259390
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:09 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Wat had je dan gewild? Dat Feyenoord hem in juli had laten vertrekken voor 10mln of dat ie nu had gezegd: het is te laat ik plak er nog een jaartje aan vast.
Geen van beiden, ik had gewoon het liefst gehad dat hij in juli voor 18 miljoen of wat dan ook naar Liverpool (of waar dan ook) was gegaan, maar het is zoals het is en we moeten maar hopen dat er voor donderdag nog iets nieuws gehaald wordt, iets wat van waarde is.
Zou het niet kunnen begrijpen dat ze na deze twee wedstrijden wachten tot de winterstop met iets nieuws.

Volgens mij is er op dit moment ook echt geen ene aanwijzing over wie het zou kunnen worden?
pi_41259483
Dat was het beste voor iedereen geweest. Maar helaas geen optie.

Ik hoop niet dat we het nog maanden hiermee moeten doen
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:16:38 #255
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41259495
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Wat hadden ze dan moeten doen, alvast eentje kopen? en dan vervolgens met het probleem zitten dat hij toch wel blijft en je er weer met twee opgescheept zit.
Dat hebben de meeste mensen gewoon niet door. Ik was het gisteravond met JVDH eens dat het gewoon erg laat is om nog een vervanger te zoeken. Je kunt een speler geen contract aanbieden, op voorwaarde dat een andere speler eerst moet vertrekken. Als de speler die gepolst is een aanbieding krijgt van een club die hij leuk vind, en waar hij niet eerst op het vertrek van een speler moet wachten, is hij foetsie! En dat er niet zoveel geschikte kandidaten zijn om Dirk Kuijt op te volgen, is niet zo gek ook. Vind maar eens een 2e Dirk! Kortom: Succes technische staf met het aantrekken van een topspits! Maar waarom inderdaad geen speler uit de jeugd de kans geven?
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41259688
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

dat zeg ik toch niet? maar ze hadden er wel rekening mee kunnen houden en na de transfer een spits kopen.
het tijdstip van de transfer lag ook vooral aan Liverpool trouwens
pi_41259759
Ik heb een slecht voorgevoel,en ik hoop dat het niet uitkomt,maar ik denk dat Nevland komt.Alles wijst namelijk in die richting uit.Weinig tijd om nog snel ff een goeie spits te kopen,de meeste zijn onhaalbaar:omdat ze of te duur zijn of geen zin hebben om in de Nederlandse competitie te spelen.Alsjeblieft laat mijn voorgevoel onjuist zijn........
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:25:07 #258
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41259808
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef NickFeyR het volgende:
Ik heb een slecht voorgevoel,en ik hoop dat het niet uitkomt,maar ik denk dat Nevland komt.Alles wijst namelijk in die richting uit.Weinig tijd om nog snel ff een goeie spits te kopen,de meeste zijn onhaalbaar:omdat ze of te duur zijn of geen zin hebben om in de Nederlandse competitie te spelen.Alsjeblieft laat mijn voorgevoel onjuist zijn........
Ik weet het niet bij Nevland, misschien komt hij ineens tot bloei als hij bij een topclub terecht komt.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41259901
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Ik weet het niet bij Nevland, misschien komt hij ineens tot bloei als hij bij een topclub terecht komt.
Hij is al 28,je kan hem dus ook niet meer doorverkopen.En zo kan ik nog wel meer redenen bedenken waarom Nevland geen goeie optie zou zijn.
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:30:38 #260
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41260015
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:27 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Hij is al 28,je kan hem dus ook niet meer doorverkopen.En zo kan ik nog wel meer redenen bedenken waarom Nevland geen goeie optie zou zijn.
Ik had gedacht dat hij jonger was. Ze hadden ook Biseswar niet kunnen verhuren. Dat had misschien nog niet eens zo gek geweest.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41260053
Maar anyway er moet gewoon een spits komen binnen nu en drie dagen zo niet,dan gaat dit seizoen er heel zwart uitzien........
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:37:00 #262
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41260241
quote:

[..]

Hoezo, dan komt hij in een slechter team als waar hij nu in speelt.
kankelul.
pi_41260265
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:37 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Hoezo, dan komt hij in een slechter team als waar hij nu in speelt.
Dat is helaas wel de realiteit....
pi_41260435
quote:

[..]

Hij komt van Manchester United .
pi_41260532
Ik heb ook een voorgevoel dat het Nevland wordt. Geen verkeerde spits denk ik voor nationaal niveau, maar dan moet je er wel een goed team omheen hebben staan...
  maandag 28 augustus 2006 @ 17:11:53 #266
139407 jorienvdherik
pi_41261569
Nevland was wel goed 1e jaar
pi_41262782
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Nevland was wel goed 1e jaar
IDD, als je Fey-Gro had gezien, kon je zien dat Nevland totaal geen versterking voor Feyenoord is, veel te licht ook en te doorzichtig. Volgens mij ook al afgetest door FR.
Wat is dan wel de oplossing.....denk zelf aan een toppertje uit Zuid Amerika, van mij part halen we Leonardo terug...snel en gevaarlijk, lastig of niet als ie er maar een paar in knalt.
pi_41263304
Ik zie liever Nevland dan dat we het met Pi-air en AliB moeten doen.
Maar er loopt echt geen spits in de jeugd van het talent kaliber Kalou ,Van Persie, Leonardo?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:29:42 #269
139407 jorienvdherik
pi_41263706
Nope
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:56:21 #270
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_41264485
Pffff, zo'n tweede Abrahamovic zie ik echt niet zitten, dan verkoop je je ziel aan de duivel. Weg clubcultuur!

En groep investeerders daarentegen, met een Feyenoord-hart, juich ik wel toe, er mag wel wat meer geld vrijkomen om goede aankopen te doen...
pi_41265080
Wat me wel opvalt is dat het zo opvallend stil blijft omtrent het spits-gerucht.Zelfde de vage voetbalsites hebben het niet over een eventuele spits voor Feyenoord,dat zit me niet echt lekker.Misschien weet de snor wel wat vanavond.
pi_41265154
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:14 schreef NickFeyR het volgende:
Wat me wel opvalt is dat het zo opvallend stil blijft omtrent het spits-gerucht.Zelfde de vage voetbalsites hebben het niet over een eventuele spits voor Feyenoord,dat zit me niet echt lekker.Misschien weet de snor wel wat vanavond.
Jorien wil de aandacht afleiden met het investeringsverhaal. Toen Youri hem er gisteren naar vroeg draaide hij er ook al omheen. Er komt (voorlopig) geen nieuwe spits.
Houd van een lijntje.
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:17:26 #273
139407 jorienvdherik
pi_41265188
Tja snor misschien ja
pi_41265218
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:16 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Jorien wil de aandacht afleiden met het investeringsverhaal. Toen Youri hem er gisteren naar vroeg draaide hij er ook al omheen. Er komt (voorlopig) geen nieuwe spits.
Daar neem ik dan geen genoegen mee.Als je gister Pi-air zag spelen.......
Ook Boussabon komt te kort.
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:42:19 #275
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41266180
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:16 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Vond'em er niet omheen draaien.
Het enigste wat JvdH doet in zo'n geval is de pinpas trekken
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:47:33 #276
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41266388
GKL moet gewoon oprotten. Kan Feijenoord alleen maar beter van worden. Op een stinkend rijke Rus zit ik ook niet te wachten.

Was een topwedstrijd gisteren, geen minuut gezien.
A.M.A.B
pi_41266920
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:47 schreef Cart_man het volgende:

Was een topwedstrijd gisteren, geen minuut gezien.
Ah, Cart_man is weer terug.

Was het aanzien ook niet waard gister.
Wel mooi afscheid van Kuijt.
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:02:44 #278
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_41266938
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_41266946
Gaat lekker bij jullie hoor
pi_41267019
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:02 schreef Cubewoods het volgende:
[afbeelding]
Dat was al bekend toch? Zei Jorien gisteren nog bij SV.
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:05:25 #281
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_41267055
Oh niet gezien.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:06:02 #282
139407 jorienvdherik
pi_41267078
ja was al bekend
pi_41267141
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Gaat lekker bij jullie hoor
Goh wat een boeiend nieuws zeg,bemoei je met je eigen club.

FC Kopenhagen
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:11:24 #284
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_41267316
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

FC Kopenhagen
Groningen Heracles
pi_41267336
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:11 schreef Cubewoods het volgende:

[..]

Groningen_O_ _ O_ Heracles_O_
Tyft is snel op naar je eigen topic.
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:12:06 #286
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41267346
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

FC Kopenhagen
Heb je nou een nieuwe nick daaan? Waarom?
A.M.A.B
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:12:18 #287
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41267355
Wie zou de nieuwe spits worden, van Nevland moeten jullie het hopelijk toch niet hebben
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41267398
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Heb je nou een nieuwe nick daaan? Waarom?
Ben hem niet hoor.Wie is die daan dan ?
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:13:20 #289
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_41267404
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:11 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Tyft is snel op naar je eigen topic.
Wat komen jullie altijd doen in het Ajax topic als ze verliezen ?
pi_41267443
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef Cubewoods het volgende:

[..]

Wat komen jullie altijd doen in het Ajax topic als ze verliezen ?
Ken je Doopy X nog ? Dat was een van de ergste ajacieden,en die kwam hier altijd trollen.Dus tyf nou maar op.
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:14:36 #291
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41267462
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef stefmans het volgende:
Wie zou de nieuwe spits worden, van Nevland moeten jullie het hopelijk toch niet hebben
Niemand. Zal wel gewacht worden tot de winterstop. Anders zou ik niemand weten...
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Dit spelletje ga ik niet weer spelen hoor.
A.M.A.B
pi_41267516
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Niemand. Zal wel gewacht worden tot de winterstop. Anders zou ik niemand weten...
[..]

Ben he echt niet hoor.Kijk maar naar mijn ip adres.Of mijn emailadres.
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:27:01 #293
53267 TC03
pi_41267922
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:
Dat spelletje van 'ik-doe-dom-en-ik-houd-het-stug-vol'?
pi_41269002
vandaag geregistreerd en nu Doopy al kennen
welkom terug C_M gezellig
pi_41269442
Van mij mag die mag die geldschieter wel komen. Ik heb er zin in om az, feyenoord, ajax en psv tot aan de laatste speeldag te zien knokken voor het kampioenschap.

Wat mij betreft hoe heet geen Abramovits te worden, maar gewoon iemand die Feyenoord uit het dal kan halen, en regelmatig spelers van 6 miljoen halen of zo
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:06:30 #296
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41269607
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:16 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Ben he echt niet hoor.Kijk maar naar mijn ip adres.Of mijn emailadres.
Beiden zijn te veranderen
pi_41269714
quote:
**Als gevolg van de slechte financiële
situatie van de club,is Feyenoord door
de KNVB onder curatele gesteld.De club
moet nu elk kwartaal de financiële
gegevens aan de bond overleggen.Worden
eventuele aanwijzingen van de KNVB niet
opgevolgd,dan volgt puntenaftrek.

Na drie verliesgevende seizoenen heeft
Feyenoord een negatief eigen vermogen
van 16,1 miljoen euro.De verkoop van de
spitsen Kuyt en Kalou heeft 20 miljoen
opgeleverd,maar daarvan zal ook een
nieuwe aanvaller betaald moeten worden.

Feyenoord-voorzitter Van den Herik wijt
de penibele situatie aan een gebrek aan
inkomsten uit Europees voetbal en het
falen van de club op de transfermarkt.
OK, geen topspits dus
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:12:12 #298
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41269856
dan hebben jullie nu nog dik 2 miljoen voor een spits, een echte topper gaat het dus zeker niet worden.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:15:53 #299
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41270022
quote:
Feyenoord-voorzitter Van den Herik wijt
de penibele situatie aan een gebrek aan
inkomsten uit Europees voetbal en het
falen van de club op de transfermarkt.
Dat is te wijten aan jouw lamlendige optreden, schaamluis.
A.M.A.B
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:20:06 #300
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_41270255
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Ken je Doopy X nog ? Dat was een van de ergste ajacieden,en die kwam hier altijd trollen.Dus tyf nou maar op.
Daaan ken je niet , maar Doopy-X wel.

Lekker doorzichtig weer Loekje
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:20:19 #301
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41270262
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:15 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dat is te wijten aan jouw lamlendige optreden, schaamluis.
Is daar een TD niet voor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')