te langquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:20 schreef Ricky_ het volgende:
Wat een kut TT, je hebt hem niet eens afgemaakt.
Koeman en Koeman zullen het wel op een akkoordje gooien. Ze zullen beiden de punten hard nodig hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:26 schreef RayMania het volgende:
Volgende week Sparta, dat wordt ook lastig. Daarna PSV, kan zomaar gebeuren dat Feyenoord na vier speelronden op vier punten staat(of één hehe).
Ik dacht dat Kuijt er zou zitten.Van de Herik is wel interessant natuurlijk!quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van de Herik bij Studio Voetbal vanavond; wordt gezellig![]()
Zitten er beide.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kuijt er zou zitten.Van de Herik is wel interessant natuurlijk!
Het Legioen zit niet bij Studio Voetbal hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Misschien zegt die wel af
Bang voor het legioen
Nee, maar echt geweldig doet ie het verder ook niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:37 schreef Canisfire het volgende:
Zolang ze maar niet op domme acties overgaan dat Koeman weg zou moeten want aan hem ligt het echt niet.
Ik zal het wel door een andere bril gezien hebben, maar ik vond zowel fnoord als Heracles echt dramatisch slecht spelen. Dat goede elftal heb ik dan ook helemaal niets van gemerkt, hooguit een paar spelers die er iets bovenuit sprongen, maar van een team was geen sprake.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:41 schreef snabbi het volgende:
Tja slechte vertoning vandaag natuurlijk. Beetje jammer alleen dat we straks alleen maar die typische reacties te zien gaan krijgen. Al met al staat er gewoon een goed elftal. Dat was vandaag ook te zien. Zal er wel om weggelachen worden maar in de tweede helft liet het legioen zich eindelijk horen. Toen pas kwamen de hoofdjes overeind en werd er gevoetbald. Dat het zo slecht gaat is gewoon een mentaal probleem in mijn ogen. Een goede spits is zeker wat er ontbreekt maar het vertrouwen is nog verder zoek.
Drenthe speelde wel aardig, een van de beste spelers van het veld. Tiendalli komt er wel maar is nog jong.quote:Tiendalli speelde een dramatische eerste helft. Veel te zenuwachtig maar ik denk wel dat hij er in gaat passen wanneer er meer vertrouwen komt. Eigenlijk kon alleen Guzzie de eerste helft een voldoende krijgen. Tweede helft was veel beter, vooral Drenthe viel mij weer positief op. Ook al is de jongen af en toe wat ongelukkig met zijn acties hij heeft pit en doet het best leuk. Hopelijk komt er nog een spits want dan komt dat vertrouwen er ook waarschijnlijk.
Tot zover mijn typische reactie.quote:Zo dan nu het klootjesvolk alle huil reacties plaatsen.
Iets met zn hart.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:51 schreef snabbi het volgende:
Btw geluid was zo hinderlijk en amateuristisch. Achter de schermen was het net zo bedroevend als op het veld![]()
Wat is er precies met de grens gebeurt eigenlijk, ik zag hem alleen instorten enzo en hoorde dat ie naar het ziekenhuis werd gebracht (lijkt me ook wel logisch)
Ik wil er nog een toevoegen dat Vincken goede acties afwisselde met minder goede acties, maar dat was nog altijd beter dan Kolkka. Die stond me toch kut te ballen. Snapte dus ook niet waarom Vincken eruit moest, want je zag gewoon dat je hem mistte nadat hij eruit was. Huysegems speelde ook kut.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:41 schreef snabbi het volgende:
Tja slechte vertoning vandaag natuurlijk. Beetje jammer alleen dat we straks alleen maar die typische reacties te zien gaan krijgen. Al met al staat er gewoon een goed elftal. Dat was vandaag ook te zien. Zal er wel om weggelachen worden maar in de tweede helft liet het legioen zich eindelijk horen. Toen pas kwamen de hoofdjes overeind en werd er gevoetbald. Dat het zo slecht gaat is gewoon een mentaal probleem in mijn ogen. Een goede spits is zeker wat er ontbreekt maar het vertrouwen is nog verder zoek.
Tiendalli speelde een dramatische eerste helft. Veel te zenuwachtig maar ik denk wel dat hij er in gaat passen wanneer er meer vertrouwen komt. Eigenlijk kon alleen Guzzie de eerste helft een voldoende krijgen. Tweede helft was veel beter, vooral Drenthe viel mij weer positief op. Ook al is de jongen af en toe wat ongelukkig met zijn acties hij heeft pit en doet het best leuk. Hopelijk komt er nog een spits want dan komt dat vertrouwen er ook waarschijnlijk.
Naar het einde toe wordt het legioen overigens weer stil en mag je blij zijn dat we zonder tegendoelpunt wegkomen. Ik neem het dus vooral ook onszelf kwalijk dat we in gaan dutten en weinig steunen. (Als Z4 al meerdere keren de liederen moet instarten dan weet je hoe slecht het er voor staat)
Zo dan nu het klootjesvolk alle huil reacties plaatsen.
internet forum gerucht: Andrej Niedzielan [NEC]quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:47 schreef mrbombastic het volgende:
Er moet hoe dan ook een spits gehaald worden.
Anders is de achterstand op de top 5 in de winterstop wellicht niet meer in te halen.
Moet ik er van maken danquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
te lang![]()
* Enchanter kijkt modje lief aan![]()
Nog nooit van Bassie en Adriaan gehoord ?quote:
Past niet hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nog nooit van Bassie en Adriaan gehoord ?
Dat is toch precies wat ik zeg? De kopjes waren behalve in de tweede helft eerste kwartier aan het hangen en was het los zand. Toen Feyenoord gesteund werd zag je plots dat er wel kwaliteiten waren, alleen de goal bleef uit het legioen ging weer indutten en dat zei ik ook dat je op het laatst blij mag zijn dat je geen tegendoelpunt krijgt. Overigens denk ik dat 0-0 een terechte uitslag is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:49 schreef devv05 het volgende:
Ik zal het wel door een andere bril gezien hebben, maar ik vond zowel fnoord als Heracles echt dramatisch slecht spelen. Dat goede elftal heb ik dan ook helemaal niets van gemerkt, hooguit een paar spelers die er iets bovenuit sprongen, maar van een team was geen sprake.
Vooral de eerste helft was een drama. De eerste 20 minuten van de 2e helft speelde fnoord pas beter en kreeg het kansen, maar daarna was het toch weer Heracles die gewoon met drie punten naar huis had kunnen gaan (die kans op het laatst, pff). Dit was de eerste keer in 42 jaar dat Heracles niet in de Kuip verloren heeft... maarja, het eerste punt is in ieder geval binnen...
Inderdaad typisch. Vanuit Z4 werden een aantal keren de liederen in de tweede helft ingezet, heel apart. Overigens was Heracles nou ook niet echt hard ofzo enige wat je hoorde was de trommel.quote:Overigens is het legioen volgens mij nog nooit zo stil geweest als vandaag. De 1e helft is er (behalve het afscheid van Kuijt) helemaal niks gezongen en heb ik alleen maar Heracles gehoord (bijna 90 minuten lang, netjes). 2e helft begon het notabene pas toen Ajax op achterstand kwamVrij typisch...
Ik heb niet echt veel kwaliteiten gezien en al helemaal niet iets dat op een team leek. Het was meer dat ze nu opeens wel inzet toonden, iets wat er de 1e helft zeker aan ontbrak. Ik ben op enkele spelers na echt niet kapot van dit fnoord en zie ze zonder versterkingen niet als directe concurrent dit seizoen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:02 schreef snabbi het volgende:
Dat is toch precies wat ik zeg? De kopjes waren behalve in de tweede helft eerste kwartier aan het hangen en was het los zand. Toen Feyenoord gesteund werd zag je plots dat er wel kwaliteiten waren, alleen de goal bleef uit het legioen ging weer indutten en dat zei ik ook dat je op het laatst blij mag zijn dat je geen tegendoelpunt krijgt. Overigens denk ik dat 0-0 een terechte uitslag is.
Ik heb het gevoel dat er veel bij jullie meer anti-Ajax zijn dan pro-fnoord. Bij ons geldt dat voor sommigen ook wel, maar toch een stuk minder denk ik. Overigens hoorde je op tv Heracles in ieder geval vrij goed, volgens mij zaten de microfoons in de buurt van het uitvak ofzo. Die zware trommel was wel irritant.quote:Inderdaad typisch. Vanuit Z4 werden een aantal keren de liederen in de tweede helft ingezet, heel apart. Overigens was Heracles nou ook niet echt hard ofzo enige wat je hoorde was de trommel.
maar gelukkig blijf je positiefquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Kolkka rot op
Vinken rot op
Wat een kut dag, vd herik koop een wereldspits of rot ook op.
Na afloop nog gewacht bij maasgebouw maar gebeurde niks
Dit is het slechtse Feyenoord wat ik ooit gezien heb
ramp jaar CRISIS
Uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed hoor, en eindigt Feyenoord minimaal als 5e, om vervolgens alsnog via de Play-offs de CL in te gaan! En zo niet, dan is dat jammer en volgend jaar beter.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Kolkka rot op
Vinken rot op
ramp jaar CRISIS
Die jongen kan er niet zo veel aan doen natuurlijk... Dat is een jong talent en die moet nog leren, hij kan het natuurlijk ook niet in zn eentje. Pierre kan het niet meer aan en Lucius vond ik vandaag ook slecht. En dat is dan onze aanvoerderquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Vinken rot op
Denk je wel om je hart?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Bestuur rot op
Vincken vond ik voldoende. Deed goede dingen en vreemde dingen, maar in elk geval niet zo mat. Pierre kan het gewoon niet. Van Lucius had ik ook meer verwacht (vooral kwa pit). Hofs viel me tegen, die dacht als Pierre te traag is ga ik wel in de spits lopen, waardoor alle afvallende ballen voor Heracles waren (er was gewoon niemand van ons). Er moet gewoon een goede spits staan die hofs daar wegschopt en hem vanuit de tweede lijn laat schieten. Ook Timmer vond ik zeer slecht. Hij is niet iemand die er staat. Bijvoorbeeld dat hij die voorzet in de eerste helft wil vangen en Bahia dacht ik de bal over hem heen kopt. Hij moet schreeuwen los, hij is onzichtbaar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:56 schreef R81 het volgende:
Die jongen kan er niet zo veel aan doen natuurlijk... Dat is een jong talent en die moet nog leren, hij kan het natuurlijk ook niet in zn eentje. Pierre kan het niet meer aan en Lucius vond ik vandaag ook slecht. En dat is dan onze aanvoerder![]()
Met Huysegems kwam er wel meer "gevaar" dus in dat opzicht deed ie het goed imho!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:06 schreef snabbi het volgende:
Huysegems speelde ook niet goed vond ik, hij had meer als vincken moeten spelen, of schieten of voorgeven, niet dat gedrentel op zoek naar de pass. Wel speelde die natuurlijk beter dan Kolkka
quote:KOEMAN: ‘DIT KAN EEN MOEILIJK SEIZOEN WORDEN’
Feyenoord wist de eerste twee competitiewedstrijden niet te winnen en te scoren. Dat zorgelijke feit was voor Koeman aanleiding een tweetal punten te benadrukken. Allereerst de noodzaak om uiterlijk donderdag, de dag dat de transfermark sluit, een spits aan te trekken. ‘Dat is noodzakelijk’, aldus de trainer, die daarnaast aangaf dat Feyenoord wel eens een moeilijk seizoen tegemoet kan gaan. ‘Het zal niet vanzelf gaan, de spelers moeten dat beseffen.’
Zoals hem eigen is, weigerde Koeman ook na het gelijkspel tegen Heracles naar excuses te zoeken. Daar houdt hij niet van, herhaalde hij nog maar eens. Desgevraagd gaf hij wel aan dat er een aantal factoren een rol speelde. Feyenoord verscheen de laatste dagen veel en regelmatig in minder positieve context in de publiciteit, wat volgens Koeman onbewust toch een effect kan hebben gehad. ‘De jongens lezen ook de krant. We hebben een aantal jonge spelers die dan onder druk komen staan en spanning voelen tijdens zo’n wedstrijd. Dat we vandaag niet goed speelden kan zeker met zenuwen te maken hebben.’
Koeman: ‘Het was heel matig vandaag. We maakten bijna 1-0 na 20 seconden, maar daarna werd het minder. We hebben te weinig kansen gecreëerd en waren niet in staat te dicteren. Dat was het grootste probleem. We hadden de wedstrijd zelfs nog uit handen kunnen geven. De werklust was wel aanwezig, daar heb ik geen klagen over. Op dit moment missen we de routine, de coaching op het juiste moment en het scorend vermogen. Het is hopen dat we voor donderdagavond een spits aantrekken. Want dat is, zo blijkt na twee wedstrijden, noodzakelijk.’
'' Foto's online hier''quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
foto's van Feyenoord - Heracles Almelo online op www.fr-fotopage.nl
He sukkel, niks mis met Vincken. Was de eerste helft samen met De Guzman de enige speler die er nog iets van bakte.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Kolkka rot op
Vinken rot op
ramp jaar CRISIS
2e helft zwaar kut, verkopen maarquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
He sukkel, niks mis met Vincken. Was de eerste helft samen met De Guzman de enige speler die er nog iets van bakte.
Jij was zeker ook zo'n idioot die "joden lopen altijd weg" ging zitten zingen toen er nog 3 minuten te spelen waren? Toen dezelfde mensen weggingen die het elke wedstrijd doen, omdat ze de drukte voor willen zijn, of naar Groningen ofzo toe moeten?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2e helft zwaar kut, verkopen maar
Precies hetzelfde wat ik er van vind, best aardige spelers hebben we maar er is niemand voor die jonge jongens om zich aan op te trekken. Pierre alleen is niet genoeg en Theo brengt het nou nog niet echt bepaald.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Dit is echt veruit het slechtste Feyenoord wat ik de laatste jaren heb gezien. Op papier blijf ik erbij dat het helemaal geen slecht team is, maar het hangt echt van los zand aan elkaar. Er zat absoluut geen logica in het spel van Feyenoord vandaag. Zelfs de grensrechter kon het niet meer aanzien...
Tja, zo iemand is Lucius niet, daar is hij ook niet voor gehaald denk ik. We hebben inderdaad iemand die lijn in het spel kan brengen en die het spel kan versnellen als het moet, een type Cocu. Maar ja, daar is er maar één van.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord mist een echte spits (laat dat duidelijk zijn), maar misschien nog wel meer een controlerende middenvelder die het middenveld en de aanval dirigeert. In dat opzicht had ik meer van Lucius verwacht eigenlijk.
Tiendalli begon nogal onzeker, maar hij herstelde zich redelijk. Drenthe speelde verdedigend erg goed, maar aanvallend was het erg matig. Ook slecht van de rest van de verdediging (met name het centrum) dat ze dat niet inzagen, ze hadden de ballen veel maar naar het middenveld en naar rechts moeten spelen in plaats van naar Drenthe.quote:In de verdediging vond ik Tiendalli niet echt denderend (maar goed, z'n eerste potje, vooruit!) vond Drenthe daarentegen zeer verdienstelijk spelen (maar goed, als Bosschaart je concurrent is...)
3 tegen 1 die Vincken gewoon kut vinden hoor nu...quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij was zeker ook zo'n idioot die "joden lopen altijd weg" ging zitten zingen toen er nog 3 minuten te spelen waren? Toen dezelfde mensen weggingen die het elke wedstrijd doen, omdat ze de drukte voor willen zijn, of naar Groningen ofzo toe moeten?
En nog steeds niets mis met Vincken, je bent gewoon blind
Hij was inderdaad niet goed, maar wie was dat wel vandaag?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
3 tegen 1 die Vincken gewoon kut vinden hoor nu...
Bron: Feyenoord.nlquote:Feyenoord treft over tweeënhalve week in de UEFA Cup een ploeg in vorm. Lokomotiv Sofia, dat vrijdag tijdens de loting voor de eerste ronde aan de Rotterdamse club werd gekoppeld, boekte zondagmiddag ook in de vierde competitiewedstrijd een zege: 1-0 tegen Belasitsa Petrich. De ploeg van trainer Grozdanov komt moeizaam tot scoren (zes uit vier), maar incasseerde in vier wedstrijden geen enkele treffer. Door de betrouwbare defensie was het enige doelpunt van Dafchev zondag wederom toereikend voor de drie punten.
quote:DINSDAG- EN DONDERDAGMIDDAG INDIVIDUELE BINNENTRAINING
De selectie van Feyenoord werkt dinsdag- en donderdagmiddag een individuele binnentraining af. De Feyenoorders zullen zich in de fitnessruimte in het zweet werken. Supporters die de spelers op beide dagen op het trainingsveld in actie willen zien, kunnen de openbare trainingen in de ochtend wel bijwonen. Op zowel dinsdag als donderdag wordt er om 10:30 uur getraind.
zie je het al voor je, Van Gaal bij Feyenoord..quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Feyenoord zou een mooie uitdaging voor een Louis van Gaal of Guss Hiddink zijn. Daar hebben ze denk ik meer aan dan aan een 'superspits'.
Zag hem nog langzaam voorbij rijden vandaagquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:49 schreef venomsnake het volgende:
Ik snap niet dat Ali-B niet speelt..![]()
Jorien vd Herik wil hem maar al te graag als trainer nog eens hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe van Gaal als feyenoord trainer zie je het al voor je.
de kans dat Co of Kluivert komt schat ik net zo hoog als ja.... dat het Nederlands zwemteam goud haalt in zwembad met lava. gelukkig maar, geen neuzen in r'dam opzoutenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
zie je het al voor je, Van Gaal bij Feyenoord..![]()
![]()
Doe dan Co Adriaanse![]()
Tiendalli en Greene weer flink uitgefloten vandaag?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:00 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
de kans dat Co of Kluivert komt schat ik net zo hoog als ja.... dat het Nederlands zwemteam goud haalt in zwembad met lava. gelukkig maar, geen neuzen in r'dam opzouten
Dat zeiden ze van Cruijff ook...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe van Gaal als feyenoord trainer zie je het al voor je.
Ik denk dat een flinke financiële injectie geen kwaad kan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
Wie zou dat hier willen, een soort Abramovitsj voor Feyenoord? Ik zou het wel oké vinden eigenlijk.
Duh. Laat maar komen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
Wie zou dat hier willen, een soort Abramovitsj voor Feyenoord? Ik zou het wel oké vinden eigenlijk.
Trust-directeur Michel Perridon misschien?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:20 schreef Joeriii het volgende:
Zo, was dus best interessant wat de GKL vertelde.
Iemand een idee welke grote geldschieter hij bedoelde?
Dat zei m'n broer ook, dan klopt die naam tochquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Trust-directeur Michel Perridon misschien?
idd, zo denk ik er ook overquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zolang het dus een Nederlander is en het liefst met een liefde voor Feyenoord, vind ik het goed.
Ik wil geen onbekende Rus, die eerder nog nooit van Feyenoord had gehoord.
Als hij Abramodevries heet vind ik 't goed. 't Moet dus wel een Nederlander zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
Wel als ie z'n geld er weer uit haalt na "zoveel" jaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef jojomen4 het volgende:
Het klonk wel alsof die zei: "als de supporters dat willen kan dat overweegd worden"...maar kwa uitstraling was het "dat gaat nooit gebeuren".
Ik weet niet of ik het wel of niet zou willen. Iemand die er enkele jaren achter elkaar geld in pompt kan toch geen kwaad lijkt me.
Juist, en dan blijven de rokende puinhopen achter.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:36 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Wel als ie z'n geld er weer uit haalt na "zoveel" jaar
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:52 schreef patrickt37 het volgende:
Toch vreemd dat 010 geen geld heeft. Je had verwacht dat ze genoeg reserves hadden gecreeerd met het uitbrengen van DE DVD
idd, Jorien blijft lekker zitten. Ook mooi dat ie nog ff meldt dat van de 4 onruststokende 'supporters' er 2 een stadionverbod hebben, pfffquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef jojomen4 het volgende:
Het klonk wel alsof die zei: "als de supporters dat willen kan dat overweegd worden"...maar kwa uitstraling was het "dat gaat nooit gebeuren".
ja, en de spelers die gratis De Kuip uit liepen (gaat nu beter)quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:43 schreef VoreG het volgende:
zou het dan elk jaar de misgelopen CL zijn?
als ie iets met de club of stad heeft, primaquote:En die geldschieter, iedereen loopt te zeiken op Chelsea en dat dat geen club meer is, maar bij Feyenoord kan er ineens wel een geldschieter langskomen?
Je kunt het geld ook meteen in de Maas gooien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Balaban is ook niet meer zeker van een plek bij brugge, Halen !
als die dat niet heeft mag die het ook doen van mijquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, en de spelers die gratis De Kuip uit liepen (gaat nu beter)
[..]
als ie iets met de club of stad heeft, prima![]()
jij en je belgenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Balaban is ook niet meer zeker van een plek bij brugge, Halen !
Die naam valt wel vaker.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:24 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Dat zei m'n broer ook, dan klopt die naam toch![]()
Geen idee, maar ik ken die naam wel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat is toch geen Abramovich? Hoeveel heeft die gast nou? 50mln ofzo?
iddquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:00 schreef Erasmusch het volgende:
TRouwens echt belachelijk dat die Kolkka zoveel speelminuten krijgt. Na dat kwartiertje tegen Boro kwam ie al duidelijk tekort.
die viel in hoorquote:Ik denk de hele tijd dat Huysegems geblesseerd is ofzo![]()
quote:Geen formule 1 fan, maar een voetbalhart. Heeft u ooit overwogen om Feyenoord te sponsoren?
"Nee, dat ligt politiek heel gevoelig. Amsterdammers haten Feyenoord, dus dat doet je merk in die regio geen goed. FC Dordrecht is veilig, daar is niemand voor of tegen.
Wij zijn nog wel in gesprek met het Nederlands elftal, we willen wel iets doen in die richting. Voor als Jos een keertje stopt. Alhoewel, ik denk eerlijk gezegd dat Jos zijn beste tijd nog gaat komen. Het zou leuk zijn als hij die Webber volgend jaar het nakijken geeft. Jos heeft mij namelijk op het hart gedrukt dat hij Webber kan verslaan."
Dat bedoel ik juist. Ik vroeg me af waarom ie niet in de basis stond. En toen na de rust nog steeds dat DRAMA mee mocht hobbelen dacht ik dat Stein wel geblesseerd/geschorst moest zijn ofzo. Onbegrijpelijk.quote:
Ik ook. Op die foto ziet ie er wel fout uit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ken die naam wel.
Viel wel mee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:48 schreef tong80 het volgende:
Jorien was walgelijk vanavond. Onbescheiden zoals altijd. Hij brengt jullie club al jaren naar de afgrond maar geen greintje zelfkritiek.
Die zijn er ook. Enkele grote havenbedrijven staan te popelen om te investeren maar alleen op voorwaarde dat Jorien weg is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:44 schreef ASroma het volgende:
is dat al niet eerder geroepen dat er investeerders waren, eerst zien dan geloven...
een financiële injectie is iets anders als verkopenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:10 schreef devv05 het volgende:
Triest dat meer dan de helft van de fnoorders nu al zo wanhopig is dat ze bereid zijn hun club te verkopen.
Wat wil zo iemand daar eigenlijk voor terug? Niemand gaat belangeloos tientallen miljoenen in een club steken...quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
een financiële injectie is iets anders als verkopen
als we structureel CL spelen kan hij z'n euro's terug krijgenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat wil zo iemand daar eigenlijk voor terug? Niemand gaat belangeloos tientallen miljoenen in een club steken...
010 zal net zo vaal CL spelen, dan dat Ajax hem niet speeltquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als we structureel CL spelen kan hij z'n euro's terug krijgen
Dan volgen er glorieuze jaren voor Feyenoordquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:07 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
010 zal net zo vaal CL spelen, dan dat Ajax hem niet speelt
Keep on Dreaming.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:09 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dan volgen er glorieuze jaren voor Feyenoord![]()
Ik denk het niet, want dan hoeft JvdH niet zo angstig te doen ..quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:19 schreef denthemen het volgende:
wel grappig dat mensen al een chelsea scenario voor zich zien.. ik denk dat er gewoon mee bedoelt word dat er mensen zijn die wel willen helpen met het aantrekken van spelers, net als bij NEC bijvoorbeeld..
Dus het is eigenlijk weer een soort lening dan...quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als we structureel CL spelen kan hij z'n euro's terug krijgen
Bron: AD Sportwereldquote:Vrienden van Jorien bieden zich aan om Feyenoord te helpen
Door Chris van Nijnatten
Een paar rijke Rotterdammers die zichzelf in de publiciteit voorlopig het liefst terugzien als ‘Oude Noorderlingen’, staat klaar om Jorien van den Herik te helpen. Zo noemen ze het zelf: ‘helpen’. Dat klinkt in de wereld van het grote geld verdacht. Dat helpen kan daar heel dwingend bedoeld worden. Zo van: wie niet geholpen wil worden, zal moeten wijken. In Italiaanse misdaadfilms worden mensen ook nogal eens geholpen.
Maar zo is het dus niet bedoeld. Hier zijn vrienden van de voorzitter van Feyenoord aan het woord.
Echte vrienden, ze komen bij elkaar op visite. Hugo Borst bracht het pikante nieuws gisteravond laat in het programma Studio Voetbal als eerste naar buiten. Het zijn mannen met niet alleen veel geld, maar ook met heel veel goede contacten in Oost-Europa en Midden- Amerika. De Feyenoorders, want dat zijn ze met hart en ziel, zijn bereid om samen met nóg rijkere vrienden de geplaagde voorzitter van dienst te zijn.
Een van de mannen bevestigde gisteravond de onrust bij hem en zijn maten. ,,We zijn Rotterdammers, we zijn vrienden van Jorien, we wachten op een signaal van hem om te helpen, dan staan we onmiddellijk bij hem op de stoep. Want als je tegen Heracles in de Kuip zit, zie je al die bezorgde supporters. Al die mensen die zich netjes gedragen, maar wel verdriet hebben van de ellende waarin hun club nu verkeert. Als je dat ziet als Rotterdammer, dan doet je dat wat. We willen geen herrie in het bestuur, er hoeft niemand weg, maar er móet nu wat gebeuren. Zo kan het niet langer blijven gaan.’’ Het woord is aan de voorzitter. Die is al vele jaren eerst verantwoordelijke bij Feyenoord. Hij wil dat blijven op zijn minst tot en met het eeuwfeest van zijn club in 2008. Voor Van den Herik is er in bestuurlijke zin voorlopig geen vuiltje aan de lucht. Er is niemand in zijn nabijheid die hem kan én wil wegsturen. Maar het is niet voor niks dat hij gisteravond laat bij de NOS aan tafel schoof. Hij heeft immers wat uit te leggen. Er worden grote spelers voor megabedragen verkocht en vervolgens lijkt de club niet in staat te investeren in serieuze opvolgers.
Van Feyenoord wordt gezegd dat de club bij de KNVB onder curatele staat, net als negen andere profclubs trouwens. Er is gebleken dat in 2004 het negatief eigen vermogen in 2004 21.353.070 euro was en een jaar later nog 16.393.792 euro beliep. Het verlies over het boekjaar 2004 was 10.569.456 euro en een jaar later was dat 5.582.216 euro. Binnen de club is er bovendien, zo bleek in mei 2006, voor 15 miljoen euro aan vreemd vermogen beschikbaar, waarover bovenmodale rentes afgedragen moeten worden. In mei van dit jaar, zo bracht presentator Jack van Gelder naar buiten, was er zelfs een moment dat Feyenoord nog slechts 200.000 euro aan liquide middelen in kas had.
De eerste de beste registeraccount schrikt misschien niet meteen van die bedragen, maar de gewone fan van Feyenoord verdient een uitleg. Die wil weten waarom zijn club op zowel voetbaltechnisch als economisch gebied zo veel minder kan opbrengen dan AZ, PSV en Ajax. In tegenstelling tot het imago, blijft het Legioen de laatste twee jaar onder alle tegenspoed in meerderheid opvallend kalm en beschaafd tegen de eigen beleidsbepalers. Zulk gedrag verdient een voorzitter die misschien uit concurrentieoverwegingen niet alle openheid kan betrachten, maar die wél de grote lijnen verklaart. En hulp van rijke vrienden kan hij al helemaal niet afwijzen.
Mijn eerste reactie was optyfen, wil geen Chelsea praktijken hier. Maar voor een Nederlander met liefde voor Feyenoord is idd altijd plaats natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zolang het dus een Nederlander is en het liefst met een liefde voor Feyenoord, vind ik het goed.
Ik wil geen onbekende Rus, die eerder nog nooit van Feyenoord had gehoord.
op mijn vak riep een idioot "sterf lekker" toen ie neervielquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik wenste die grens gisteren nog dood omdat hij zo kut stond te vlaggen, neemt die het nog bijna letterlijk op ook.
Boeiend.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:21 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
op mijn vak riep een idioot "sterf lekker" toen ie neerviel
Da's de eigenaar van die skybox. Kan ie mooi ff Tymo binnenhalenquote:Willem van ‘t Wout (74), Rotterdammer van het jaar 1991 en volgens Quote de op 383 na rijkste Nederlander, voetbalde op straat met Feyenoord-legendes Coen Moulijn en Faas Wilkes, stal als jongetje in de oorlog gist van de Duitsers, verkocht die buit voor veel geld aan de bakker, en begon in de jaren vijftig een carrière als internationaal handelaar in schroot. Hij specialiseerde zich in, zoals zoon Austin (36) het verwoordt, ‘politiek gecompliceerde landen’.
In die landen liepen ze weg met de Hollander. Castro werd een vriend, de Joegoslavische leider Tito zelfs een goede vriend. Iets recenter toegetreden tot de cirkel van familievrienden: de inmiddels alweer afgetreden president Koetsjma van Oekraïne, en de alweer overleden president Gejdar Alijev van Azerbeidzjan.
laat maar komenquote:Adriano heeft afgelopen zaterdag furieus gereageerd op zijn wissel tijdens de Supercup wedstrijd tussen Internazional en AS Roma. De aanwezigheid van het grote aantal topspitsen bij de Nerazzurri duidt erop dat de Braziliaan nog voor de transferdeadline van 31 augustus wil vertrekken. (Channel 4)
Wanneer heeft Faas Wilkes bij Feyenoord gespeeld dan?quote:voetbalde op straat met Feyenoord-legendes Coen Moulijn en Faas Wilkes
Feyenoord heeft 9 miljoen te besteden, niet 90.quote:
Nooit, maar als 'ie nog zou leven hadden ze een goeie aan 'm gehadquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:13 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wanneer heeft Faas Wilkes bij Feyenoord gespeeld dan?
'Handelaar in Schroot.' Wapenhandelaar zal die wel bedoelen....quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Da's de eigenaar van die skybox. Kan ie mooi ff Tymo binnenhalen
Misschien dat ie nu wel wil komenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dude, jij hebt echt een kronkel in je kop he!
Of jij hebt gewoon geen humor?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dude, jij hebt echt een kronkel in je kop he!
Pff, ik heb hier nog zo kartonnen schaal liggen Kampioen 98-99. en nu 10 jaar later bijna is er geen schaal bijgekomen. Van mij mag zo rijke vent de club overnemen en heel veel geld er ingooien om goede spelers te kopen. Zodat Feyenoord weer eens kampioen wordt om de 2 jaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:48 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Toch apart dat er nog zoveel mensen zijn die het wel zien zitten dat Feijenoord een tweede chelsea wordt. Je moet er toch niet aan denken dat er iemand aan het hoofd van onze club zit die de club beschouwd als zijn speelgoed en gewoon een soort van monopoly spelletje speelt.
Ook met eventule financiele `giften´ schiet je natuurlijk weinig op omdat je dan nog meer van die 8 á 9 procent leningen erbij hebt. De vrienden van Jorien zie ik ook niet zo zitten eerlijk gezegd omdat je dan alleen maar weer langer aan van den Herik vast zit en dat is toch ook niet wat we willen.
Opvallend trouwens ook dat, dat Ghana project nog zo verschikkelijk veel kost, dacht dat er altijd gezegd werd dat het vooral een privé investering van Jorien was.
Dat is ook atlijd gezegd. Het kost Feyenoord geen centquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:48 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Opvallend trouwens ook dat, dat Ghana project nog zo verschikkelijk veel kost, dacht dat er altijd gezegd werd dat het vooral een privé investering van Jorien was.
Feyenoord is de hoer van Rotterdam? Als je niet kunt winnen koop je de overwinning maar, tja... geld maakt het voetbal kapot.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Pff, ik heb hier nog zo kartonnen schaal liggen Kampioen 98-99. en nu 10 jaar later bijna is er geen schaal bijgekomen. Van mij mag zo rijke vent de club overnemen en heel veel geld er ingooien om goede spelers te kopen. Zodat Feyenoord weer eens kampioen wordt om de 2 jaar
Dan maar geen kampioen maar nooit dat ik het zou toejuichen dat Feijenoord verkocht zou worden aan een of andere idioot met veel centen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Pff, ik heb hier nog zo kartonnen schaal liggen Kampioen 98-99. en nu 10 jaar later bijna is er geen schaal bijgekomen. Van mij mag zo rijke vent de club overnemen en heel veel geld er ingooien om goede spelers te kopen. Zodat Feyenoord weer eens kampioen wordt om de 2 jaar
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Ghana hadden ze al 3 jaar geleden mogen afstoten. Gaan ze daar geld aan uitgeven, pleur toch op. Mij een zorg of die kinderen overleven, als Feyenoord maar kampioen wordt
ajax en psv pakken prijzen, Feyenoord al 4 jaar niet meer en eigenlijk al ze hebben 1 prijs gepakt in 7 jaar..quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Feyenoord is de hoer van Rotterdam? Als je niet kunt winnen koop je de overwinning maar, tja... geld maakt het voetbal kapot.
Ik vind het echt not-done. Maar als jij blij wordt van een Red Bull Rotterdam, tja.. alleen gaat het dan echt niet meer om het voetbal maar puur om de centen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ajax en psv pakken prijzen, Feyenoord al 4 jaar niet meer en eigenlijk al ze hebben 1 prijs gepakt in 7 jaar..
Laat maar komen zo man met centen
Die Oude Noorderlingen zijn echte Feyenoorders. En Ajax heeft toch ook zn ziel niet verkocht met de beursgang?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Feyenoord is de hoer van Rotterdam? Als je niet kunt winnen koop je de overwinning maar, tja... geld maakt het voetbal kapot.
Hoevaak heb jij in de laatste 7 jaar je ploeg kunnen huldigen, ik weet alleen nog de titel in 99quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vind het echt not-done. Maar als jij blij wordt van een Red Bull Rotterdam, tja.. alleen gaat het dan echt niet meer om het voetbal maar puur om de centen.
Eigenlijk verkoop je gewoon je ziel aan zo'n vent. Wat ik al zei, ik zou persoonlijk nog liever eerste divisie spelen.
En wat heeft het nou voorgebracht voor ons? Niks dacht ik zoquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat is ook atlijd gezegd. Het kost Feyenoord geen cent![]()
Precies weg met die zooi.Mooi dat er bijna geen satellietclubs meer zijn,kost bergen met geld.En we worden er zelf niet beter van.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:02 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
En wat heeft het nou voorgebracht voor ons? Niks dacht ik zo
Dat is anders dan dat 1 persoon er geld in gaat pompen. Maar nogmaals mn vraag, wat wil zo iemand ervoor terug? Als je het terug moet betalen is het in principe gewoon een lening.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die Oude Noorderlingen zijn echte Feyenoorders. En Ajax heeft toch ook zn ziel niet verkocht met de beursgang?![]()
Maar draait alles om prijzen dan? Anders kunnen Groningen t/m RBC ook wel hun club verkopen tegen de hoogste bieder, zou de competitie er een stuk leuker op maken.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij in de laatste 7 jaar je ploeg kunnen huldigen, ik weet alleen nog de titel in 99en een Uefa CUP in 2002. meer heb ik niet kunnen juichen voor Feyenoord
![]()
Wat heeft Abubakari nou gepresteerd ? Niks !!! We hebben het zelf al moeilijk genoeg,laat staan die andere clubjes te kunnen helpen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:04 schreef Erasmusch het volgende:
En Abubakari![]()
Maar daarom zei ie ook altijd dat een soort liefdadigheidsporjectje van hemzelf was.
hmm oke nou ja een hele slechte speler is het niet maar moet nog maar zien of we die ooit te zien krijgen in het eerste en dan ook echt als toegevoegde waarde.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:04 schreef Erasmusch het volgende:
En Abubakari![]()
Maar daarom zei ie ook altijd dat een soort liefdadigheidsporjectje van hemzelf was.
Hofs is een dravertje die niks toevoegt.God ik wou dat we Tymo hadden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kwam er net achter trouwens dat we slechts 2 goede spelers hebben, eigenlijk 1
De guzman en Hofs
Ik ben fan van Feyenoord, ze verwacht dat ze kampioen worden om de 2 jaar, eigenlijk verwacht ik dat niet, maar het zou zo moeten zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is anders dan dat 1 persoon er geld in gaat pompen. Maar nogmaals mn vraag, wat wil zo iemand ervoor terug? Als je het terug moet betalen is het in principe gewoon een lening.
[..]
Maar draait alles om prijzen dan? Anders kunnen Groningen t/m RBC ook wel hun club verkopen tegen de hoogste bieder, zou de competitie er een stuk leuker op maken.....
Al moet ik wel zeggen dat ik De Guzman gisteren ook niet echt goed vond voetballen maar ja goed ze stonden natuurlijk allemaal te kuttenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kwam er net achter trouwens dat we slechts 2 goede spelers hebben, eigenlijk 1
De guzman en Hofs
ben je het er mee eens dat we slechts 2 goede spelers hebben, waarmee je kampioen zou kunnen wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:09 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Hofs is een dravertje die niks toevoegt.God ik wou dat we Tymo hadden.
De Guzman
![]()
Ligt aan de voorwaarden he.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is anders dan dat 1 persoon er geld in gaat pompen. Maar nogmaals mn vraag, wat wil zo iemand ervoor terug? Als je het terug moet betalen is het in principe gewoon een lening.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ben je het er mee eens dat we slechts 2 goede spelers hebben, waarmee je kampioen zou kunnen worden
Fortis heeft gewoon aandeelhouders natuurlijk. Bovendien brengen ze evenveel knaken binnen als ABN en Philips.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat heb je nou eigenlijk aan Fortiskut hoofdsponsor, volgens mij pompen hun echt weinig geld in Feyenoord
Ik vind het zoiezo raar dat een tweede rangs psv speler die het nooit verder heeft kunnen schoppen dan nummer 12, bij Feijenoord komt en dan maar meteen even aanvoerder wordt. Had ook eigenlijk Greene wel verwacht als aanvoerder.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:12 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
![]()
Helaas wel.Snap de aankoop Kolkka nog steeds niet.Hij imponeerde bij Ado ook nauwelijks.Kwam waarschijnlijk alleen maar omdat ie toevallig twee keer tegen ons scoorde.En Lucius als aanvoerder is nauurlijk belachelijk.Maak dan Greene aanvoerder geen Lucius,die heeft het al druk met zichzelf.![]()
Een middenweg moet ook mogelijk zijn: een verstandig (inkoop)beleid met ietjewat meer pegels, zodat je iig niet zomaar ineens voor lul staat zonder spits. Het was tenslotte niet alsof niemand dat aan zag komen, dat Kuyt ging vertrekkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kwestie van even langs het gemeentehuis rijden. Hij heeft er recht op, volgens mij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:14 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Volgens mij heeft De Guzman nog geen Nederlands paspoort
Blijkbaar heeft de gemiddelde relschopper een hoger IQ dan de gemiddelde beleidsbepaler in het Maasgebouw.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:14 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ik vind het zoiezo raar dat een tweede rangs psv speler die het nooit verder heeft kunnen schoppen dan nummer 12, bij Feijenoord komt en dan maar meteen even aanvoerder wordt. Had ook eigenlijk Greene wel verwacht als aanvoerder.
Volgens mij heeft De Guzman nog geen Nederlands paspoort
Toen Kuyt wegging hadden ze dezelfde dag of 1/2 dagen later al een vervanger moeten hebben. Net of je die nu wel vindt, inplaats van een week geledenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een middenweg moet ook mogelijk zijn: een verstandig (inkoop)beleid met ietjewat meer pegels, zodat je iig niet zomaar ineens voor lul staat zonder spits. Het was tenslotte niet alsof niemand dat aan zag komen, dat Kuyt ging vertrekken![]()
Hij is inmiddels inderdaad wel al 5 jaar in Nederland ja, maar ook dan moet hij volgens mij wel nog het inburgerings-examen afleggen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kwestie van even langs het gemeentehuis rijden. Hij heeft er recht op, volgens mij.
Alle spitsen op het lijstje waren niet meer beschikbaar of wilden niet zei ie gisteren toch.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Toen Kuyt wegging hadden ze dezelfde dag of 1/2 dagen later al een vervanger moeten hebben. Net of je die nu wel vindt, inplaats van een week geleden![]()
ja goed he, toen vorig seizoen de blaadjes nog niet van de bomen vielen lag Feyenoord al uit de Uefa cup. Ondanks de verweringen van Greene "dat was echt geen hands" was iedereen in Rotterdam snel tevreden, want "in 98/99 werd Feyenoord ook gewoon kampioen toen ze er in de Uefa beker al na een ronde werden uitgekegeld".quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:03 schreef bella75 het volgende:
ach vorig seizoen begon feyenord goed, laten ze het nu maar andersom doen dan. Komt echt wel goed hoor. Heb ik alle vertrouwen in.
en daarom vind ik het nog steeds zeer!!! matig van Kuijt om 1 dag voor het begin van de competitie je club te verlaten, de club waar je zogenaamd zoveel van houdt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alle spitsen op het lijstje waren niet meer beschikbaar of wilden niet zei ie gisteren toch.
Precies, het ligt er natuurlijk maar net aan op welke manier je risico neemt. Blijkbaar is het erg moeilijk te begrijpen dat er niet bedoeld werd dat er allemaal tweederangs spelers moesten komen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:22 schreef Erasmusch het volgende:
Ook mooi dat Jorien nog ff de supporters de schuld geeft. Want ja 'het Legioen wilde dat er meer risico werd genomen'.... pfffff
En die reden niet vertellen van wotte, is toch omdat die de secretaresse neuktenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:22 schreef Erasmusch het volgende:
Ook mooi dat Jorien nog ff de supporters de schuld geeft. Want ja 'het Legioen wilde dat er meer risico werd genomen en als dat niet goed uitpakt zeggen wij: tot hier en niet verder!'.... pfffff![]()
En hem 1maand eerder nog een contractverlenging aanbiedenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En die reden niet vertellen van wotte, is toch omdat die de secretaresse neukten
er waren afspraken over gemaakt dat als Kuyt's droomclub zou komen en het bedrag zou betalen dat ie verkocht zou worden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
en daarom vind ik het nog steeds zeer!!! matig van Kuijt om 1 dag voor het begin van de competitie je club te verlaten, de club waar je zogenaamd zoveel van houdt.
Maar goed die discussie is volgens mij al gevoerd.
Volgens mij al gekocht door Bayer Leverkussen... Had ik ook wel een goede gevonden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:20 schreef the_undertaker het volgende:
Feyenoord moet Kiessling halen!! Topspits in wording
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.championslounge.nl/menu/participants.html?uShowCat=8
die Michel Perridon zal het niet worden denk ik
Mwah, denk niet dat je Kuijt dit kwalijk mag nemen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
en daarom vind ik het nog steeds zeer!!! matig van Kuijt om 1 dag voor het begin van de competitie je club te verlaten, de club waar je zogenaamd zoveel van houdt.
Maar goed die discussie is volgens mij al gevoerd.
Als hij echt zo´n Feijenoorder is als dat hij zegt dat hij is dan was hij niet weggegaan op het laatste moment voor het begin van de competitie, maar goed dat is mijn mening en ik weet dat veel mensen het daar niet mee eens zijn want oh god als je toch aan Kuijt komt dan heb je het gedaan hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mwah, denk niet dat je Kuijt dit kwalijk mag nemen.
Qua sfeer zal het niks schelenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag wordt er niks meer gehaald. Heb je alleen nog maar Dinsdag,Woensdag,Donderdag.
Als er niks goeds komt,
Zeg ik. tribune weer leeghouden en dan gewoon een hele helft
Heeft weinig zin, een spits kan dan toch niet meer komen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag wordt er niks meer gehaald. Heb je alleen nog maar Dinsdag,Woensdag,Donderdag.
Als er niks goeds komt,
Zeg ik. tribune weer leeghouden en dan gewoon een hele helft
Kon hij weinig aan doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Als hij echt zo´n Feijenoorder is als dat hij zegt dat hij is dan was hij niet weggegaan op het laatste moment voor het begin van de competitie, maar goed dat is mijn mening en ik weet dat veel mensen het daar niet mee eens zijn want oh god als je toch aan Kuijt komt dan heb je het gedaan hoor.
Maar begrijp me niet verkeerd ik vind het niet erg dat hij weg is, maar het gaat om het moment waarop hij weg ging
glazen huis en stenen enzoquote:
Als je zelf maar gevoel heeft dat het een beetje zin heeft, gister ook weet niet of jullie nog naar Maasgebouw waar gegaan ? Stonden iets van 50-100 mensen nog, Maar gelijk veel ME busjes er bij. Het enige wat je zag was Coen Moulijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, een spits kan dan toch niet meer komen.
De centen van de seizoenkaarten hebben ze nu toch al binnen dus het zal Jorien wat uitmaken of we er wel of niet zittenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als je zelf maar gevoel heeft dat het een beetje zin heeft, gister ook weet niet of jullie nog naar Maasgebouw waar gegaan ? Stonden iets van 50-100 mensen nog, Maar gelijk veel ME busjes er bij. Het enige wat je zag was Coen Moulijnen ivo
![]()
het bedrag wat Liverpool betaald heeft, had je bij een latere verkoop niet gekregenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Als hij echt zo´n Feijenoorder is als dat hij zegt dat hij is dan was hij niet weggegaan op het laatste moment voor het begin van de competitie, maar goed dat is mijn mening en ik weet dat veel mensen het daar niet mee eens zijn want oh god als je toch aan Kuijt komt dan heb je het gedaan hoor.
Maar begrijp me niet verkeerd ik vind het niet erg dat hij weg is, maar het gaat om het moment waarop hij weg ging
ben er meteen na de wedstrijd langs gelopen, op een ME bus na niets gezienquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als je zelf maar gevoel heeft dat het een beetje zin heeft, gister ook weet niet of jullie nog naar Maasgebouw waar gegaan ? Stonden iets van 50-100 mensen nog, Maar gelijk veel ME busjes er bij. Het enige wat je zag was Coen Moulijnen ivo
![]()
Dat snap ik en daarom is het ook niet erg dat hij weg is alleen zoals ik al zei het moment is gewoon kut voor ons en dat vind ik matig van hem.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het bedrag wat Liverpool betaald heeft, had je bij een latere verkoop niet gekregen
[..]
Maar Liverpool had het geld nog niet. En beter nu zo laat verkopen dan over een jaar voor6mln minder.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:49 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[quote]Op maandag 28 augustus 2006 15:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kon hij weinig aan doen.
[..]
Hij tekent dat contract toch dacht ik zo?
Maar goed maakt verder ook niet uitals er nog maar een nieuwe spits komt, de dag is nog lang dus wie weer
het is matig van Feyenoord dat er geen vervanger isquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:55 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Dat snap ik en daarom is het ook niet erg dat hij weg is alleen zoals ik al zei het moment is gewoon kut voor ons en dat vind ik matig van hem.
Klopt, tuurlijk en het geld was hard nodig, blijkt, maar ik blijf erbij dat ik het gewoon matig van hem vind.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar Liverpool had het geld nog niet. En beter nu zo laat verkopen dan over een jaar voor6mln minder.
Wat hadden ze dan moeten doen, alvast eentje kopen? en dan vervolgens met het probleem zitten dat hij toch wel blijft en je er weer met twee opgescheept zit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het is matig van Feyenoord dat er geen vervanger is
Dirk heeft het goed gedaan, en verdient de transfer ook
Wat had je dan gewild? Dat Feyenoord hem in juli had laten vertrekken voor 10mln of dat ie nu had gezegd: het is te laat ik plak er nog een jaartje aan vast.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:05 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Klopt, tuurlijk en het geld was hard nodig, blijkt, maar ik blijf erbij dat ik het gewoon matig van hem vind.
Ben toch ook wel zeer benieuwd wat we uiteindelijk voor hem hebben gekregen.
Geen van beiden, ik had gewoon het liefst gehad dat hij in juli voor 18 miljoen of wat dan ook naar Liverpool (of waar dan ook) was gegaan, maar het is zoals het is en we moeten maar hopen dat er voor donderdag nog iets nieuws gehaald wordt, iets wat van waarde is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:09 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat had je dan gewild? Dat Feyenoord hem in juli had laten vertrekken voor 10mln of dat ie nu had gezegd: het is te laat ik plak er nog een jaartje aan vast.
Dat hebben de meeste mensen gewoon niet door. Ik was het gisteravond met JVDH eens dat het gewoon erg laat is om nog een vervanger te zoeken. Je kunt een speler geen contract aanbieden, op voorwaarde dat een andere speler eerst moet vertrekken. Als de speler die gepolst is een aanbieding krijgt van een club die hij leuk vind, en waar hij niet eerst op het vertrek van een speler moet wachten, is hij foetsie! En dat er niet zoveel geschikte kandidaten zijn om Dirk Kuijt op te volgen, is niet zo gek ook. Vind maar eens een 2e Dirk!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan moeten doen, alvast eentje kopen? en dan vervolgens met het probleem zitten dat hij toch wel blijft en je er weer met twee opgescheept zit.
dat zeg ik toch niet? maar ze hadden er wel rekening mee kunnen houden en na de transfer een spits kopen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan moeten doen, alvast eentje kopen? en dan vervolgens met het probleem zitten dat hij toch wel blijft en je er weer met twee opgescheept zit.
Ik weet het niet bij Nevland, misschien komt hij ineens tot bloei als hij bij een topclub terecht komt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef NickFeyR het volgende:
Ik heb een slecht voorgevoel,en ik hoop dat het niet uitkomt,maar ik denk dat Nevland komt.Alles wijst namelijk in die richting uit.Weinig tijd om nog snel ff een goeie spits te kopen,de meeste zijn onhaalbaar:omdat ze of te duur zijn of geen zin hebben om in de Nederlandse competitie te spelen.Alsjeblieft laat mijn voorgevoel onjuist zijn........![]()
Hij is al 28,je kan hem dus ook niet meer doorverkopen.En zo kan ik nog wel meer redenen bedenken waarom Nevland geen goeie optie zou zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik weet het niet bij Nevland, misschien komt hij ineens tot bloei als hij bij een topclub terecht komt.
Ik had gedacht dat hij jonger was. Ze hadden ook Biseswar niet kunnen verhuren. Dat had misschien nog niet eens zo gek geweest.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:27 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Hij is al 28,je kan hem dus ook niet meer doorverkopen.En zo kan ik nog wel meer redenen bedenken waarom Nevland geen goeie optie zou zijn.
Hoezo, dan komt hij in een slechter team als waar hij nu in speelt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik weet het niet bij Nevland, misschien komt hij ineens tot bloei als hij bij een topclub terecht komt.
Dat is helaas wel de realiteit....quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hoezo, dan komt hij in een slechter team als waar hij nu in speelt.
Hij komt van Manchester Unitedquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef Maikalo het volgende:
[..]
IDD, als je Fey-Gro had gezien, kon je zien dat Nevland totaal geen versterking voor Feyenoord is, veel te licht ook en te doorzichtig. Volgens mij ook al afgetest door FR.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Nevland was wel goed 1e jaar
Jorien wil de aandacht afleiden met het investeringsverhaal. Toen Youri hem er gisteren naar vroeg draaide hij er ook al omheen. Er komt (voorlopig) geen nieuwe spits.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:14 schreef NickFeyR het volgende:
Wat me wel opvalt is dat het zo opvallend stil blijft omtrent het spits-gerucht.Zelfde de vage voetbalsites hebben het niet over een eventuele spits voor Feyenoord,dat zit me niet echt lekker.Misschien weet de snor wel wat vanavond.
Daar neem ik dan geen genoegen mee.Als je gister Pi-air zag spelen.......quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jorien wil de aandacht afleiden met het investeringsverhaal. Toen Youri hem er gisteren naar vroeg draaide hij er ook al omheen. Er komt (voorlopig) geen nieuwe spits.
Vond'em er niet omheen draaien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jorien wil de aandacht afleiden met het investeringsverhaal. Toen Youri hem er gisteren naar vroeg draaide hij er ook al omheen. Er komt (voorlopig) geen nieuwe spits.
Ah, Cart_man is weer terug.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:47 schreef Cart_man het volgende:
Was een topwedstrijd gisteren, geen minuut gezien.
Goh wat een boeiend nieuws zeg,bemoei je met je eigen club.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Gaat lekker bij jullie hoor
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Goh wat een boeiend nieuws zeg,bemoei je met je eigen club.![]()
FC Kopenhagen
![]()
Heb je nou een nieuwe nick daaan? Waarom?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Goh wat een boeiend nieuws zeg,bemoei je met je eigen club.![]()
FC Kopenhagen
![]()
Ben hem niet hoor.Wie is die daan dan ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb je nou een nieuwe nick daaan? Waarom?
Wat komen jullie altijd doen in het Ajax topic als ze verliezenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:11 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Tyft is snel op naar je eigen topic.![]()
Ken je Doopy X nog ? Dat was een van de ergste ajacieden,en die kwam hier altijd trollen.Dus tyf nou maar op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Wat komen jullie altijd doen in het Ajax topic als ze verliezen?
Niemand. Zal wel gewacht worden tot de winterstop. Anders zou ik niemand weten...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef stefmans het volgende:
Wie zou de nieuwe spits worden, van Nevland moeten jullie het hopelijk toch niet hebben![]()
Dit spelletje ga ik niet weer spelen hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ben hem niet hoor.Wie is die daan dan ?
Ben he echt niet hoor.Kijk maar naar mijn ip adres.Of mijn emailadres.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niemand. Zal wel gewacht worden tot de winterstop. Anders zou ik niemand weten...
[..]
Dit spelletje ga ik niet weer spelen hoor.
Dat spelletje van 'ik-doe-dom-en-ik-houd-het-stug-vol'?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:
Dit spelletje ga ik niet weer spelen hoor.
Beiden zijn te veranderenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:16 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ben he echt niet hoor.Kijk maar naar mijn ip adres.Of mijn emailadres.
OK, geen topspits dusquote:**Als gevolg van de slechte financiële
situatie van de club,is Feyenoord door
de KNVB onder curatele gesteld.De club
moet nu elk kwartaal de financiële
gegevens aan de bond overleggen.Worden
eventuele aanwijzingen van de KNVB niet
opgevolgd,dan volgt puntenaftrek.
Na drie verliesgevende seizoenen heeft
Feyenoord een negatief eigen vermogen
van 16,1 miljoen euro.De verkoop van de
spitsen Kuyt en Kalou heeft 20 miljoen
opgeleverd,maar daarvan zal ook een
nieuwe aanvaller betaald moeten worden.
Feyenoord-voorzitter Van den Herik wijt
de penibele situatie aan een gebrek aan
inkomsten uit Europees voetbal en het
falen van de club op de transfermarkt.
Dat is te wijten aan jouw lamlendige optreden, schaamluis.quote:Feyenoord-voorzitter Van den Herik wijt
de penibele situatie aan een gebrek aan
inkomsten uit Europees voetbal en het
falen van de club op de transfermarkt.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ben hem niet hoor.Wie is die daan dan ?
Daaan ken je niet , maar Doopy-X wel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ken je Doopy X nog ? Dat was een van de ergste ajacieden,en die kwam hier altijd trollen.Dus tyf nou maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |