Bron: Feyenoord.nlquote:Feyenoord treft over tweeënhalve week in de UEFA Cup een ploeg in vorm. Lokomotiv Sofia, dat vrijdag tijdens de loting voor de eerste ronde aan de Rotterdamse club werd gekoppeld, boekte zondagmiddag ook in de vierde competitiewedstrijd een zege: 1-0 tegen Belasitsa Petrich. De ploeg van trainer Grozdanov komt moeizaam tot scoren (zes uit vier), maar incasseerde in vier wedstrijden geen enkele treffer. Door de betrouwbare defensie was het enige doelpunt van Dafchev zondag wederom toereikend voor de drie punten.
quote:DINSDAG- EN DONDERDAGMIDDAG INDIVIDUELE BINNENTRAINING
De selectie van Feyenoord werkt dinsdag- en donderdagmiddag een individuele binnentraining af. De Feyenoorders zullen zich in de fitnessruimte in het zweet werken. Supporters die de spelers op beide dagen op het trainingsveld in actie willen zien, kunnen de openbare trainingen in de ochtend wel bijwonen. Op zowel dinsdag als donderdag wordt er om 10:30 uur getraind.
zie je het al voor je, Van Gaal bij Feyenoord..quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Feyenoord zou een mooie uitdaging voor een Louis van Gaal of Guss Hiddink zijn. Daar hebben ze denk ik meer aan dan aan een 'superspits'.
Zag hem nog langzaam voorbij rijden vandaagquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:49 schreef venomsnake het volgende:
Ik snap niet dat Ali-B niet speelt..![]()
Jorien vd Herik wil hem maar al te graag als trainer nog eens hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe van Gaal als feyenoord trainer zie je het al voor je.
de kans dat Co of Kluivert komt schat ik net zo hoog als ja.... dat het Nederlands zwemteam goud haalt in zwembad met lava. gelukkig maar, geen neuzen in r'dam opzoutenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
zie je het al voor je, Van Gaal bij Feyenoord..![]()
![]()
Doe dan Co Adriaanse![]()
Tiendalli en Greene weer flink uitgefloten vandaag?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:00 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
de kans dat Co of Kluivert komt schat ik net zo hoog als ja.... dat het Nederlands zwemteam goud haalt in zwembad met lava. gelukkig maar, geen neuzen in r'dam opzouten
Dat zeiden ze van Cruijff ook...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe van Gaal als feyenoord trainer zie je het al voor je.
Ik denk dat een flinke financiële injectie geen kwaad kan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
Wie zou dat hier willen, een soort Abramovitsj voor Feyenoord? Ik zou het wel oké vinden eigenlijk.
Duh. Laat maar komen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
Wie zou dat hier willen, een soort Abramovitsj voor Feyenoord? Ik zou het wel oké vinden eigenlijk.
Trust-directeur Michel Perridon misschien?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:20 schreef Joeriii het volgende:
Zo, was dus best interessant wat de GKL vertelde.
Iemand een idee welke grote geldschieter hij bedoelde?
Dat zei m'n broer ook, dan klopt die naam tochquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Trust-directeur Michel Perridon misschien?
idd, zo denk ik er ook overquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zolang het dus een Nederlander is en het liefst met een liefde voor Feyenoord, vind ik het goed.
Ik wil geen onbekende Rus, die eerder nog nooit van Feyenoord had gehoord.
Als hij Abramodevries heet vind ik 't goed. 't Moet dus wel een Nederlander zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
Wel als ie z'n geld er weer uit haalt na "zoveel" jaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef jojomen4 het volgende:
Het klonk wel alsof die zei: "als de supporters dat willen kan dat overweegd worden"...maar kwa uitstraling was het "dat gaat nooit gebeuren".
Ik weet niet of ik het wel of niet zou willen. Iemand die er enkele jaren achter elkaar geld in pompt kan toch geen kwaad lijkt me.
Juist, en dan blijven de rokende puinhopen achter.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:36 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Wel als ie z'n geld er weer uit haalt na "zoveel" jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |