Ik denk dat een flinke financiële injectie geen kwaad kan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
Wie zou dat hier willen, een soort Abramovitsj voor Feyenoord? Ik zou het wel oké vinden eigenlijk.
Duh. Laat maar komen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
Wie zou dat hier willen, een soort Abramovitsj voor Feyenoord? Ik zou het wel oké vinden eigenlijk.
Trust-directeur Michel Perridon misschien?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:20 schreef Joeriii het volgende:
Zo, was dus best interessant wat de GKL vertelde.
Iemand een idee welke grote geldschieter hij bedoelde?
Dat zei m'n broer ook, dan klopt die naam tochquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Trust-directeur Michel Perridon misschien?
idd, zo denk ik er ook overquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zolang het dus een Nederlander is en het liefst met een liefde voor Feyenoord, vind ik het goed.
Ik wil geen onbekende Rus, die eerder nog nooit van Feyenoord had gehoord.
Als hij Abramodevries heet vind ik 't goed. 't Moet dus wel een Nederlander zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
Wel als ie z'n geld er weer uit haalt na "zoveel" jaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef jojomen4 het volgende:
Het klonk wel alsof die zei: "als de supporters dat willen kan dat overweegd worden"...maar kwa uitstraling was het "dat gaat nooit gebeuren".
Ik weet niet of ik het wel of niet zou willen. Iemand die er enkele jaren achter elkaar geld in pompt kan toch geen kwaad lijkt me.
Juist, en dan blijven de rokende puinhopen achter.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:36 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Wel als ie z'n geld er weer uit haalt na "zoveel" jaar
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:52 schreef patrickt37 het volgende:
Toch vreemd dat 010 geen geld heeft. Je had verwacht dat ze genoeg reserves hadden gecreeerd met het uitbrengen van DE DVD
idd, Jorien blijft lekker zitten. Ook mooi dat ie nog ff meldt dat van de 4 onruststokende 'supporters' er 2 een stadionverbod hebben, pfffquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef jojomen4 het volgende:
Het klonk wel alsof die zei: "als de supporters dat willen kan dat overweegd worden"...maar kwa uitstraling was het "dat gaat nooit gebeuren".
ja, en de spelers die gratis De Kuip uit liepen (gaat nu beter)quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:43 schreef VoreG het volgende:
zou het dan elk jaar de misgelopen CL zijn?
als ie iets met de club of stad heeft, primaquote:En die geldschieter, iedereen loopt te zeiken op Chelsea en dat dat geen club meer is, maar bij Feyenoord kan er ineens wel een geldschieter langskomen?
Je kunt het geld ook meteen in de Maas gooien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Balaban is ook niet meer zeker van een plek bij brugge, Halen !
als die dat niet heeft mag die het ook doen van mijquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, en de spelers die gratis De Kuip uit liepen (gaat nu beter)
[..]
als ie iets met de club of stad heeft, prima![]()
jij en je belgenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Balaban is ook niet meer zeker van een plek bij brugge, Halen !
Die naam valt wel vaker.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:24 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Dat zei m'n broer ook, dan klopt die naam toch![]()
Geen idee, maar ik ken die naam wel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat is toch geen Abramovich? Hoeveel heeft die gast nou? 50mln ofzo?
iddquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:00 schreef Erasmusch het volgende:
TRouwens echt belachelijk dat die Kolkka zoveel speelminuten krijgt. Na dat kwartiertje tegen Boro kwam ie al duidelijk tekort.
die viel in hoorquote:Ik denk de hele tijd dat Huysegems geblesseerd is ofzo![]()
quote:Geen formule 1 fan, maar een voetbalhart. Heeft u ooit overwogen om Feyenoord te sponsoren?
"Nee, dat ligt politiek heel gevoelig. Amsterdammers haten Feyenoord, dus dat doet je merk in die regio geen goed. FC Dordrecht is veilig, daar is niemand voor of tegen.
Wij zijn nog wel in gesprek met het Nederlands elftal, we willen wel iets doen in die richting. Voor als Jos een keertje stopt. Alhoewel, ik denk eerlijk gezegd dat Jos zijn beste tijd nog gaat komen. Het zou leuk zijn als hij die Webber volgend jaar het nakijken geeft. Jos heeft mij namelijk op het hart gedrukt dat hij Webber kan verslaan."
Dat bedoel ik juist. Ik vroeg me af waarom ie niet in de basis stond. En toen na de rust nog steeds dat DRAMA mee mocht hobbelen dacht ik dat Stein wel geblesseerd/geschorst moest zijn ofzo. Onbegrijpelijk.quote:
Ik ook. Op die foto ziet ie er wel fout uit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ken die naam wel.
Viel wel mee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:48 schreef tong80 het volgende:
Jorien was walgelijk vanavond. Onbescheiden zoals altijd. Hij brengt jullie club al jaren naar de afgrond maar geen greintje zelfkritiek.
Die zijn er ook. Enkele grote havenbedrijven staan te popelen om te investeren maar alleen op voorwaarde dat Jorien weg is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:44 schreef ASroma het volgende:
is dat al niet eerder geroepen dat er investeerders waren, eerst zien dan geloven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |