Ik denk dat een flinke financiële injectie geen kwaad kan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
Wie zou dat hier willen, een soort Abramovitsj voor Feyenoord? Ik zou het wel oké vinden eigenlijk.
Duh. Laat maar komen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
Wie zou dat hier willen, een soort Abramovitsj voor Feyenoord? Ik zou het wel oké vinden eigenlijk.
Trust-directeur Michel Perridon misschien?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:20 schreef Joeriii het volgende:
Zo, was dus best interessant wat de GKL vertelde.
Iemand een idee welke grote geldschieter hij bedoelde?
Dat zei m'n broer ook, dan klopt die naam tochquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Trust-directeur Michel Perridon misschien?
idd, zo denk ik er ook overquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zolang het dus een Nederlander is en het liefst met een liefde voor Feyenoord, vind ik het goed.
Ik wil geen onbekende Rus, die eerder nog nooit van Feyenoord had gehoord.
Als hij Abramodevries heet vind ik 't goed. 't Moet dus wel een Nederlander zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
Wel als ie z'n geld er weer uit haalt na "zoveel" jaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef jojomen4 het volgende:
Het klonk wel alsof die zei: "als de supporters dat willen kan dat overweegd worden"...maar kwa uitstraling was het "dat gaat nooit gebeuren".
Ik weet niet of ik het wel of niet zou willen. Iemand die er enkele jaren achter elkaar geld in pompt kan toch geen kwaad lijkt me.
Juist, en dan blijven de rokende puinhopen achter.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:36 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Wel als ie z'n geld er weer uit haalt na "zoveel" jaar
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:52 schreef patrickt37 het volgende:
Toch vreemd dat 010 geen geld heeft. Je had verwacht dat ze genoeg reserves hadden gecreeerd met het uitbrengen van DE DVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |