3 tegen 1 die Vincken gewoon kut vinden hoor nu...quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij was zeker ook zo'n idioot die "joden lopen altijd weg" ging zitten zingen toen er nog 3 minuten te spelen waren? Toen dezelfde mensen weggingen die het elke wedstrijd doen, omdat ze de drukte voor willen zijn, of naar Groningen ofzo toe moeten?
En nog steeds niets mis met Vincken, je bent gewoon blind
Hij was inderdaad niet goed, maar wie was dat wel vandaag?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
3 tegen 1 die Vincken gewoon kut vinden hoor nu...
Bron: Feyenoord.nlquote:Feyenoord treft over tweeënhalve week in de UEFA Cup een ploeg in vorm. Lokomotiv Sofia, dat vrijdag tijdens de loting voor de eerste ronde aan de Rotterdamse club werd gekoppeld, boekte zondagmiddag ook in de vierde competitiewedstrijd een zege: 1-0 tegen Belasitsa Petrich. De ploeg van trainer Grozdanov komt moeizaam tot scoren (zes uit vier), maar incasseerde in vier wedstrijden geen enkele treffer. Door de betrouwbare defensie was het enige doelpunt van Dafchev zondag wederom toereikend voor de drie punten.
quote:DINSDAG- EN DONDERDAGMIDDAG INDIVIDUELE BINNENTRAINING
De selectie van Feyenoord werkt dinsdag- en donderdagmiddag een individuele binnentraining af. De Feyenoorders zullen zich in de fitnessruimte in het zweet werken. Supporters die de spelers op beide dagen op het trainingsveld in actie willen zien, kunnen de openbare trainingen in de ochtend wel bijwonen. Op zowel dinsdag als donderdag wordt er om 10:30 uur getraind.
zie je het al voor je, Van Gaal bij Feyenoord..quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Feyenoord zou een mooie uitdaging voor een Louis van Gaal of Guss Hiddink zijn. Daar hebben ze denk ik meer aan dan aan een 'superspits'.
Zag hem nog langzaam voorbij rijden vandaagquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:49 schreef venomsnake het volgende:
Ik snap niet dat Ali-B niet speelt..![]()
Jorien vd Herik wil hem maar al te graag als trainer nog eens hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe van Gaal als feyenoord trainer zie je het al voor je.
de kans dat Co of Kluivert komt schat ik net zo hoog als ja.... dat het Nederlands zwemteam goud haalt in zwembad met lava. gelukkig maar, geen neuzen in r'dam opzoutenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
zie je het al voor je, Van Gaal bij Feyenoord..![]()
![]()
Doe dan Co Adriaanse![]()
Tiendalli en Greene weer flink uitgefloten vandaag?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:00 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
de kans dat Co of Kluivert komt schat ik net zo hoog als ja.... dat het Nederlands zwemteam goud haalt in zwembad met lava. gelukkig maar, geen neuzen in r'dam opzouten
Dat zeiden ze van Cruijff ook...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe van Gaal als feyenoord trainer zie je het al voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |