Wat hadden ze dan moeten doen, alvast eentje kopen? en dan vervolgens met het probleem zitten dat hij toch wel blijft en je er weer met twee opgescheept zit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het is matig van Feyenoord dat er geen vervanger is
Dirk heeft het goed gedaan, en verdient de transfer ook
Wat had je dan gewild? Dat Feyenoord hem in juli had laten vertrekken voor 10mln of dat ie nu had gezegd: het is te laat ik plak er nog een jaartje aan vast.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:05 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Klopt, tuurlijk en het geld was hard nodig, blijkt, maar ik blijf erbij dat ik het gewoon matig van hem vind.
Ben toch ook wel zeer benieuwd wat we uiteindelijk voor hem hebben gekregen.
Geen van beiden, ik had gewoon het liefst gehad dat hij in juli voor 18 miljoen of wat dan ook naar Liverpool (of waar dan ook) was gegaan, maar het is zoals het is en we moeten maar hopen dat er voor donderdag nog iets nieuws gehaald wordt, iets wat van waarde is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:09 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat had je dan gewild? Dat Feyenoord hem in juli had laten vertrekken voor 10mln of dat ie nu had gezegd: het is te laat ik plak er nog een jaartje aan vast.
Dat hebben de meeste mensen gewoon niet door. Ik was het gisteravond met JVDH eens dat het gewoon erg laat is om nog een vervanger te zoeken. Je kunt een speler geen contract aanbieden, op voorwaarde dat een andere speler eerst moet vertrekken. Als de speler die gepolst is een aanbieding krijgt van een club die hij leuk vind, en waar hij niet eerst op het vertrek van een speler moet wachten, is hij foetsie! En dat er niet zoveel geschikte kandidaten zijn om Dirk Kuijt op te volgen, is niet zo gek ook. Vind maar eens een 2e Dirk!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan moeten doen, alvast eentje kopen? en dan vervolgens met het probleem zitten dat hij toch wel blijft en je er weer met twee opgescheept zit.
dat zeg ik toch niet? maar ze hadden er wel rekening mee kunnen houden en na de transfer een spits kopen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan moeten doen, alvast eentje kopen? en dan vervolgens met het probleem zitten dat hij toch wel blijft en je er weer met twee opgescheept zit.
Ik weet het niet bij Nevland, misschien komt hij ineens tot bloei als hij bij een topclub terecht komt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef NickFeyR het volgende:
Ik heb een slecht voorgevoel,en ik hoop dat het niet uitkomt,maar ik denk dat Nevland komt.Alles wijst namelijk in die richting uit.Weinig tijd om nog snel ff een goeie spits te kopen,de meeste zijn onhaalbaar:omdat ze of te duur zijn of geen zin hebben om in de Nederlandse competitie te spelen.Alsjeblieft laat mijn voorgevoel onjuist zijn........![]()
Hij is al 28,je kan hem dus ook niet meer doorverkopen.En zo kan ik nog wel meer redenen bedenken waarom Nevland geen goeie optie zou zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik weet het niet bij Nevland, misschien komt hij ineens tot bloei als hij bij een topclub terecht komt.
Ik had gedacht dat hij jonger was. Ze hadden ook Biseswar niet kunnen verhuren. Dat had misschien nog niet eens zo gek geweest.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:27 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Hij is al 28,je kan hem dus ook niet meer doorverkopen.En zo kan ik nog wel meer redenen bedenken waarom Nevland geen goeie optie zou zijn.
Hoezo, dan komt hij in een slechter team als waar hij nu in speelt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik weet het niet bij Nevland, misschien komt hij ineens tot bloei als hij bij een topclub terecht komt.
Dat is helaas wel de realiteit....quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hoezo, dan komt hij in een slechter team als waar hij nu in speelt.
Hij komt van Manchester Unitedquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef Maikalo het volgende:
[..]
IDD, als je Fey-Gro had gezien, kon je zien dat Nevland totaal geen versterking voor Feyenoord is, veel te licht ook en te doorzichtig. Volgens mij ook al afgetest door FR.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Nevland was wel goed 1e jaar
Jorien wil de aandacht afleiden met het investeringsverhaal. Toen Youri hem er gisteren naar vroeg draaide hij er ook al omheen. Er komt (voorlopig) geen nieuwe spits.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:14 schreef NickFeyR het volgende:
Wat me wel opvalt is dat het zo opvallend stil blijft omtrent het spits-gerucht.Zelfde de vage voetbalsites hebben het niet over een eventuele spits voor Feyenoord,dat zit me niet echt lekker.Misschien weet de snor wel wat vanavond.
Daar neem ik dan geen genoegen mee.Als je gister Pi-air zag spelen.......quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jorien wil de aandacht afleiden met het investeringsverhaal. Toen Youri hem er gisteren naar vroeg draaide hij er ook al omheen. Er komt (voorlopig) geen nieuwe spits.
Vond'em er niet omheen draaien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jorien wil de aandacht afleiden met het investeringsverhaal. Toen Youri hem er gisteren naar vroeg draaide hij er ook al omheen. Er komt (voorlopig) geen nieuwe spits.
Ah, Cart_man is weer terug.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:47 schreef Cart_man het volgende:
Was een topwedstrijd gisteren, geen minuut gezien.
Goh wat een boeiend nieuws zeg,bemoei je met je eigen club.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Gaat lekker bij jullie hoor
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Goh wat een boeiend nieuws zeg,bemoei je met je eigen club.![]()
FC Kopenhagen
![]()
Heb je nou een nieuwe nick daaan? Waarom?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Goh wat een boeiend nieuws zeg,bemoei je met je eigen club.![]()
FC Kopenhagen
![]()
Ben hem niet hoor.Wie is die daan dan ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb je nou een nieuwe nick daaan? Waarom?
Wat komen jullie altijd doen in het Ajax topic als ze verliezenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:11 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Tyft is snel op naar je eigen topic.![]()
Ken je Doopy X nog ? Dat was een van de ergste ajacieden,en die kwam hier altijd trollen.Dus tyf nou maar op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Wat komen jullie altijd doen in het Ajax topic als ze verliezen?
Niemand. Zal wel gewacht worden tot de winterstop. Anders zou ik niemand weten...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef stefmans het volgende:
Wie zou de nieuwe spits worden, van Nevland moeten jullie het hopelijk toch niet hebben![]()
Dit spelletje ga ik niet weer spelen hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ben hem niet hoor.Wie is die daan dan ?
Ben he echt niet hoor.Kijk maar naar mijn ip adres.Of mijn emailadres.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niemand. Zal wel gewacht worden tot de winterstop. Anders zou ik niemand weten...
[..]
Dit spelletje ga ik niet weer spelen hoor.
Dat spelletje van 'ik-doe-dom-en-ik-houd-het-stug-vol'?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:
Dit spelletje ga ik niet weer spelen hoor.
Beiden zijn te veranderenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:16 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ben he echt niet hoor.Kijk maar naar mijn ip adres.Of mijn emailadres.
OK, geen topspits dusquote:**Als gevolg van de slechte financiële
situatie van de club,is Feyenoord door
de KNVB onder curatele gesteld.De club
moet nu elk kwartaal de financiële
gegevens aan de bond overleggen.Worden
eventuele aanwijzingen van de KNVB niet
opgevolgd,dan volgt puntenaftrek.
Na drie verliesgevende seizoenen heeft
Feyenoord een negatief eigen vermogen
van 16,1 miljoen euro.De verkoop van de
spitsen Kuyt en Kalou heeft 20 miljoen
opgeleverd,maar daarvan zal ook een
nieuwe aanvaller betaald moeten worden.
Feyenoord-voorzitter Van den Herik wijt
de penibele situatie aan een gebrek aan
inkomsten uit Europees voetbal en het
falen van de club op de transfermarkt.
Dat is te wijten aan jouw lamlendige optreden, schaamluis.quote:Feyenoord-voorzitter Van den Herik wijt
de penibele situatie aan een gebrek aan
inkomsten uit Europees voetbal en het
falen van de club op de transfermarkt.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ben hem niet hoor.Wie is die daan dan ?
Daaan ken je niet , maar Doopy-X wel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ken je Doopy X nog ? Dat was een van de ergste ajacieden,en die kwam hier altijd trollen.Dus tyf nou maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |