Dat is een goed plan. Maar het is toch toffer om die show in de hometown te gaan zien.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:51 schreef S-Two het volgende:
Binnenkort maar ff kaarten halen voor die show in de Oosterpoort.
Neem 'm opquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://ringtonesociety.com/ringtone/show/82
nog een keer voor iedereen die m had gemist
Ben ik het mee eens, maar ik vind dat er gewoon gepraat moet worden over de muziek en optredens en dergelijke en niet op de manier waarop je een -weliswaar- legale mixtape moet en kunt downloaden, daarvoor kun je beter op MSN gaan praten ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:54 schreef skiczukie het volgende:
Dan kan je het toch beter hebben over een legale mixtape dan een topic vervuilen met domme tvp's.
Ja, nuquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:44 schreef skiczukie het volgende:
Zou ned. 3 nog wat uitzenden van het optreden op Lowlands?
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=29080997quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:24 schreef UnrealMarc het volgende:
Is er een stream met dat optreden van opgezwolle op lowlands te vinden ?
we zijn gewoon gebleven![]()
Moet je even het vorige topic checken. Alleen audio trouwens, en een ingekorte versie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:24 schreef UnrealMarc het volgende:
Is er een stream met dat optreden van opgezwolle op lowlands te vinden ?
we zijn gewoon gebleven![]()
oppositesquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:40 schreef UnrealMarc het volgende:
Dope shit man!
Heb ze laatst gezien in Drachten, geweldige show wasset!
offtopic: heb laatst met de opposites op het podium gestaan, ze lieten me zelfs wat zinnen meerappen. Hou niet echt van hun stijl en muziek, maar kende toevallig wat van die standaardzinnen van: Er zijn chickies met dubbel d's in de tent ooooh. Wat wel even lachen![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:17 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
opposites. Die zitten op een compleet ander niveau dan opgezwolle.
Ik was erbij, en mensen gingen pas los bij Jawat hoor.. die heeft er misschien zijn voordeel wel aangehad dat ik (en vele anderen) mijn energie had bewaard voor zijn showquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Arme Jawat!, hij wist in eerste instantie niet eens dat ie een podium met die gasten moest delen
Zie 3voor12.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:32 schreef Plots het volgende:
Iemand audio of video van Jawat op Lowlands?
Ja ik was er ook bij, maar dat zeg ik helemaal niet. Ikzeg dat Jawat! toen hij geboekt werd in eerste instantie niet eens wist dat ie met die gasten een podium moest delen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:37 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik was erbij, en mensen gingen pas los bij Jawat hoor.. die heeft er misschien zijn voordeel wel aangehad dat ik (en vele anderen) mijn energie had bewaard voor zijn show.
*Eensch isquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:17 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
opposites. Die zitten op een compleet ander niveau dan opgezwolle.
En daar kom je nu meequote:Op maandag 28 augustus 2006 13:38 schreef Devlinsect het volgende:
Opgezwolle Lowlands werd grotendeels uitgezonden op MTV na 0.00 afgelopen vrijdag geloof ik. Was het optreden van 2006.
Hamvraag, Fakkelteit nummer, Strik je veter, Tjappies en Mammies en meer. Meer nummers dan de stream op 3 voor 12.
Lijkt me wel. MTV herhaalt veel van die nachtconcertenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
En daar kom je nu mee.
.
Wordt het misschien nog herhaald?
Lijkt me sterk aangezien het waarschijnlijk een Top-Notch package is die zo aangeboden wordt...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ja ik was er ook bij, maar dat zeg ik helemaal niet. Ikzeg dat Jawat! toen hij geboekt werd in eerste instantie niet eens wist dat ie met die gasten een podium moest delen.
Ik vind jawat op een of andere manier juist op gekkenhuis goed komen. Maar textueel moet hij toch onderdoen inderdaad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:10 schreef koningdavid het volgende:
Vinden jullie Jawat zo geweldig?
Ik ben fan van Opgezwolle maar ik vind Jawat echt drie keer niks. Hij is live wel lekker energiek enzo, maar qua rapskills is het niet veel soeps. Erg simpel en makkelijk allemaal. Op 'Zwarte Koffie' klinkt het nog wel, maar zijn verse op Gekkenhuis is echt zo matig.
Nee, niet mijn ding...
Je zou inderdaad bijna kunnen zeggen dat 'ie live zo goed is als 'ie op CD slecht is. Bepaalde nummers uitgezonderd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Jawat! is live tof op cd een stuk minder. BEetje braggen met simpele rhymes
en als je m dan nog steeds nep vindt?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:39 schreef Henkmanz het volgende:
Jawat snap je pas echt als je hem live gezien hebt, vind ik. Daarvoor vond ik het ook niet echt super.
dan ben je een prutserquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en als je m dan nog steeds nep vindt?![]()
Ik vind 'm allround wel goed eigenlijk. Hij is een entertainer - tekstueel geen uitblinker, maarja dat is ook niet wat bij mij qua criteria het zwaarst weegt. Hij was op LL in ieder geval vetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:39 schreef Henkmanz het volgende:
Jawat snap je pas echt als je hem live gezien hebt, vind ik. Daarvoor vond ik het ook niet echt super.
Ik had teenslippers aan bij Jawat maar was bang dat ik ze in de pit kwijt zou raken dus maar met blote poten in de pit gestaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vind 'm allround wel goed eigenlijk. Hij is een entertainer - tekstueel geen uitblinker, maarja dat is ook niet wat bij mij qua criteria het zwaarst weegt. Hij was op LL in ieder geval vet![]()
Opgezwolle vond ik overigens strakker, zo tof dat T-shirt van Sticks toen ze Gekke Gerrit dedenHele optreden in de pit gestaan, auw
![]()
Damn, respectquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:34 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik had teenslippers aan bij Jawat maar was bang dat ik ze in de pit kwijt zou raken dus maar met blote poten in de pit gestaan.
Ok, besteld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://ringtonesociety.com/ringtone/show/82
nog een keer voor iedereen die m had gemist
Ik vind hem op Gekkenhuis juist erg sterk komen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:10 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben fan van Opgezwolle maar ik vind Jawat echt drie keer niks. Hij is live wel lekker energiek enzo, maar qua rapskills is het niet veel soeps. Erg simpel en makkelijk allemaal. Op 'Zwarte Koffie' klinkt het nog wel, maar zijn verse op Gekkenhuis is echt zo matig.
Nee, niet mijn ding...
Jah, ik ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:03 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik vind hem op Gekkenhuis juist erg sterk komen!
Neef van Rico? Die vast zit op Aruba? Geen idee, goede vraag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef UnrealMarc het volgende:
'' Ik hoor dat die man Rachid nog steeds vast zit, geen zorgen we houden fakkels nog steeds brandend''
Ik hoor in meerdere nummers die naam Rachid voorbijkomen, en hij zit in de bak, weet iemand wat van hem af?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:18 schreef Suikeroom het volgende:
Rachid is een fakkelbrigadier.. word on da street is dat ie al weer vrij is..
Dat vind ik dus ook, zijn muziek gaat nog wel alleen zijn teksten slaan helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:10 schreef koningdavid het volgende:
Nee, niet mijn ding...
Is een vette track inderdaad. Is ie ook te downloaden? (neem niet aan dat hij uitkomt ofso..)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:00 schreef Devlinsect het volgende:
Nieuwe track Kubus & BangBang op
http://www.myspace.com/kubusbeats
Hijs weer fijn, Cobi.
Nee, niet te downloaden. Nee, komt niet uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Is een vette track inderdaad. Is ie ook te downloaden? (neem niet aan dat hij uitkomt ofso..)
Amstelveen niet meer (zie ticketservice). Voortaan koop ik mijn opgezwolle kaartjes echt een maand tevoren, ze zijn nu mainstream, en helemaal niet ondergronds. Ik moest mijn kaartje iets duurder kopen via iemand omdat ze al een week vantevoren waren uitverkocht, in het gehucht Delft!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:16 schreef _petjan het volgende:
Zijn er nog kaartjes te koop voor de shows in Amstelveen en Tilburg?
omg, wat een gelulquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:54 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
ze zijn nu mainstream, en helemaal niet ondergronds.
Idd helemaal mee eens, wat een gelul zegquote:Op zondag 3 september 2006 12:10 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
omg, wat een gelul. wie bepaalt wat wel en niet mainstream is? dus jij vindt, omdat ze uitverkocht kunnen worden, dat ze niet 'ondergronds' zijn? Populair en mainstream zijn is wat anders.
Als ze mainstream zouden zijn zouden je zusje, je ouders en je buurkinderen weten wie opgezwolle zijn. Dat weten ze niet. Althans, de mijne niet.
Beetje dom dat je je eigen tekortkoming omtovert in een 'fout' van opgezwolle: "boehoe, ik kon geen kaartje meer kopen omdat opgezwolle populair was en ik te dom was om daar op tijd achteraan te gaan".
Stakker.
Goeie. Nee, ik kan me nogal ergeren aan domme mensen/opmerkingen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:28 schreef skiczukie het volgende:
Slecht geslapen ofzo?
Wow. Die strik je veter ga ik wel ff bestellen denk ik.quote:Op zondag 3 september 2006 13:44 schreef _petjan het volgende:
Nieuwe shirts op de site van Kubus
[afbeelding]
Even lezen dude.quote:Op zondag 3 september 2006 14:44 schreef Hellrazor het volgende:
waar ?
Hoe komt het dat jij denkt dat ik ineens opgezwolle afkraak o.i.d.? (zo lijkt het). Ze zijn wel degelijk mainstream. Waar ik ze nog in begin dit jaar bijna nergens hoorde, hoor ik nu bij veel tweedeklassers hoedenplank op de speakers van hun mobiel. Mijn broertje, en zelfs mijn zus, kennen Opgezwolle terwijl ze niets moeten hebben van het genre.Opgezwolle is nu bekend. Jij doet nu alsof het erg is dat ze mainstream zijn. Doe eens normaal man. Coldplay was toch ook zogenaamd alternatief, totdat alternative mainstream werd. (want dat is nu zo). Als jij een Coldplay fan zou zijn, en ik jou NIET een liefhebber alternative muziek zou noemen, zou jij boos worden. Aansteller.quote:Op zondag 3 september 2006 12:10 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
omg, wat een gelul. wie bepaalt wat wel en niet mainstream is? dus jij vindt, omdat ze uitverkocht kunnen worden, dat ze niet 'ondergronds' zijn? Populair en mainstream zijn is wat anders.
Als ze mainstream zouden zijn zouden je zusje, je ouders en je buurkinderen weten wie opgezwolle zijn. Dat weten ze niet. Althans, de mijne niet.
Beetje dom dat je je eigen tekortkoming omtovert in een 'fout' van opgezwolle: "boehoe, ik kon geen kaartje meer kopen omdat opgezwolle populair was en ik te dom was om daar op tijd achteraan te gaan".
Stakker.
Dáár ging mijn post om. Ik vind dat Opgezwolle zeker mainstream wordt.God, wat heb ik een hekel aan een mensen die zich stoer voelen omdat ze zogenaamd behoren tot een niche stroming en o wee als ze mainstream genoemd worden.quote:main·stream (de ~ (m.))
1 belangrijkste, toonaangevende richting
Opgezwolle is niet mainstreamquote:Op zondag 3 september 2006 14:53 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij denkt dat ik ineens opgezwolle afkraak o.i.d.? (zo lijkt het). Ze zijn wel degelijk mainstream. Waar ik ze nog in begin dit jaar bijna nergens hoorde, hoor ik nu bij veel tweedeklassers hoedenplank op de speakers van hun mobiel. Mijn broertje, en zelfs mijn zus, kennen Opgezwolle terwijl ze niets moeten hebben van het genre.Opgezwolle is nu bekend. Jij doet nu alsof het erg is dat ze mainstream zijn. Doe eens normaal man. Coldplay was toch ook zogenaamd alternatief, totdat alternative mainstream werd. (want dat is nu zo). Als jij een Coldplay fan zou zijn, en ik jou NIET een liefhebber alternative muziek zou noemen, zou jij boos worden. Aansteller.
[..]
Dáár ging mijn post om. Ik vind dat Opgezwolle zeker mainstream wordt.God, wat heb ik een hekel aan een mensen die zich stoer voelen omdat ze zogenaamd behoren tot een niche stroming en o wee als ze mainstream genoemd worden.![]()
Eigen tekortkomingen? Jezus, ik was gewoon verbaasd dat het al een week geleden was uitverkocht terwijl ik voor het optreden in Den Haag begin dit jaar op dezelfde dag nog een kaart kocht.
Ik vind van wel. Omdat ze, mijns inziens, zeker toonaangevend worden/zijn voor Nederlandse muziekwereld.quote:
Misschien is je woordkeuze dan gewoon verkeerd want Mainstream is gewoon een compleet verkeerde benaming voor wat jij bedoelt. Opgezwolle is niet mainstream. Het kan dan wel zo zijn dat er méér mensen zijn die er van gehoord hebben (want dat gebeurt als een act langer meedraait) maar mainstream is compleet wat anders.quote:Op zondag 3 september 2006 14:53 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij denkt dat ik ineens opgezwolle afkraak o.i.d.? (zo lijkt het). Ze zijn wel degelijk mainstream. Waar ik ze nog in begin dit jaar bijna nergens hoorde, hoor ik nu bij veel tweedeklassers hoedenplank op de speakers van hun mobiel. Mijn broertje, en zelfs mijn zus, kennen Opgezwolle terwijl ze niets moeten hebben van het genre.Opgezwolle is nu bekend. Jij doet nu alsof het erg is dat ze mainstream zijn. Doe eens normaal man. Coldplay was toch ook zogenaamd alternatief, totdat alternative mainstream werd. (want dat is nu zo). Als jij een Coldplay fan zou zijn, en ik jou NIET een liefhebber alternative muziek zou noemen, zou jij boos worden. Aansteller.
[..]
Dáár ging mijn post om. Ik vind dat Opgezwolle zeker mainstream wordt.God, wat heb ik een hekel aan een mensen die zich stoer voelen omdat ze zogenaamd behoren tot een niche stroming en o wee als ze mainstream genoemd worden.![]()
Eigen tekortkomingen? Jezus, ik was gewoon verbaasd dat het al een week geleden was uitverkocht terwijl ik voor het optreden in Den Haag begin dit jaar op dezelfde dag nog een kaart kocht.
Oke. We hebben elkaar verkeerd begrepen. Ik kan het hartstikke goed begrijpen dat mainstream een vieze bijsmaak heeft, maar ik bedoelde met mainstream louter de woordenboekdefinitie. En dat is dus o.a. dat ze toonaangevend zijn. Wij zijn allen in dit topic Opgezwolle fan, ik hoef jullie niet uit te leggen dat ik ze geweldig vind. En over dat laatste zinnetje van jou, gek genoeg vind ik het geen onzin. Ik hoop dat je dat enigszins kunt begrijpen.quote:Op zondag 3 september 2006 15:12 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Misschien is je woordkeuze dan gewoon verkeerd want Mainstream is gewoon een compleet verkeerde benaming voor wat jij bedoelt. Opgezwolle is niet mainstream. Het kan dan wel zo zijn dat er méér mensen zijn die er van gehoord hebben (want dat gebeurt als een act langer meedraait) maar mainstream is compleet wat anders.
Ik vind dat je Opgezwolle geen eer aandoet ze mainstream te noemen, aangezien ze zichzelf gewoon zijn gebleven. Ze hadden met Eigen Wereld een hele commerciele (mainstream) kant op kunnen gaan maar kozen ervoor wat nieuws te verzinnen (geen vloeistof deel 2) en gewoon te doen waar ze zin in hadden.
Ik denk niet dat je opgezwolle afkraakt, ik vind je manier van kijken naar wat mainstream is gewoon verkeerd. Volgens jou is een act mainstream als iedereen de naam kent. Dat is toch onzin.
Ik heb het dus totaal niet over mainstream in deze context. Maar eerder: "noem een paar nederlandse muzikanten", en het gros zal Opgezwolle zeggen. (ik heb het niet over de Frans Bauer/Andre hazes generatie, maar jongere generatie)quote:Ze hadden met Eigen Wereld een hele commerciele (mainstream) kant op kunnen gaan maar kozen ervoor wat nieuws te verzinnen (geen vloeistof deel 2) en gewoon te doen waar ze zin in hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |