Even lezen dude.quote:Op zondag 3 september 2006 14:44 schreef Hellrazor het volgende:
waar ?
Hoe komt het dat jij denkt dat ik ineens opgezwolle afkraak o.i.d.? (zo lijkt het). Ze zijn wel degelijk mainstream. Waar ik ze nog in begin dit jaar bijna nergens hoorde, hoor ik nu bij veel tweedeklassers hoedenplank op de speakers van hun mobiel. Mijn broertje, en zelfs mijn zus, kennen Opgezwolle terwijl ze niets moeten hebben van het genre.Opgezwolle is nu bekend. Jij doet nu alsof het erg is dat ze mainstream zijn. Doe eens normaal man. Coldplay was toch ook zogenaamd alternatief, totdat alternative mainstream werd. (want dat is nu zo). Als jij een Coldplay fan zou zijn, en ik jou NIET een liefhebber alternative muziek zou noemen, zou jij boos worden. Aansteller.quote:Op zondag 3 september 2006 12:10 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
omg, wat een gelul. wie bepaalt wat wel en niet mainstream is? dus jij vindt, omdat ze uitverkocht kunnen worden, dat ze niet 'ondergronds' zijn? Populair en mainstream zijn is wat anders.
Als ze mainstream zouden zijn zouden je zusje, je ouders en je buurkinderen weten wie opgezwolle zijn. Dat weten ze niet. Althans, de mijne niet.
Beetje dom dat je je eigen tekortkoming omtovert in een 'fout' van opgezwolle: "boehoe, ik kon geen kaartje meer kopen omdat opgezwolle populair was en ik te dom was om daar op tijd achteraan te gaan".
Stakker.
Dáár ging mijn post om. Ik vind dat Opgezwolle zeker mainstream wordt.God, wat heb ik een hekel aan een mensen die zich stoer voelen omdat ze zogenaamd behoren tot een niche stroming en o wee als ze mainstream genoemd worden.quote:main·stream (de ~ (m.))
1 belangrijkste, toonaangevende richting
Opgezwolle is niet mainstreamquote:Op zondag 3 september 2006 14:53 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij denkt dat ik ineens opgezwolle afkraak o.i.d.? (zo lijkt het). Ze zijn wel degelijk mainstream. Waar ik ze nog in begin dit jaar bijna nergens hoorde, hoor ik nu bij veel tweedeklassers hoedenplank op de speakers van hun mobiel. Mijn broertje, en zelfs mijn zus, kennen Opgezwolle terwijl ze niets moeten hebben van het genre.Opgezwolle is nu bekend. Jij doet nu alsof het erg is dat ze mainstream zijn. Doe eens normaal man. Coldplay was toch ook zogenaamd alternatief, totdat alternative mainstream werd. (want dat is nu zo). Als jij een Coldplay fan zou zijn, en ik jou NIET een liefhebber alternative muziek zou noemen, zou jij boos worden. Aansteller.
[..]
Dáár ging mijn post om. Ik vind dat Opgezwolle zeker mainstream wordt.God, wat heb ik een hekel aan een mensen die zich stoer voelen omdat ze zogenaamd behoren tot een niche stroming en o wee als ze mainstream genoemd worden.![]()
Eigen tekortkomingen? Jezus, ik was gewoon verbaasd dat het al een week geleden was uitverkocht terwijl ik voor het optreden in Den Haag begin dit jaar op dezelfde dag nog een kaart kocht.
Ik vind van wel. Omdat ze, mijns inziens, zeker toonaangevend worden/zijn voor Nederlandse muziekwereld.quote:
Misschien is je woordkeuze dan gewoon verkeerd want Mainstream is gewoon een compleet verkeerde benaming voor wat jij bedoelt. Opgezwolle is niet mainstream. Het kan dan wel zo zijn dat er méér mensen zijn die er van gehoord hebben (want dat gebeurt als een act langer meedraait) maar mainstream is compleet wat anders.quote:Op zondag 3 september 2006 14:53 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij denkt dat ik ineens opgezwolle afkraak o.i.d.? (zo lijkt het). Ze zijn wel degelijk mainstream. Waar ik ze nog in begin dit jaar bijna nergens hoorde, hoor ik nu bij veel tweedeklassers hoedenplank op de speakers van hun mobiel. Mijn broertje, en zelfs mijn zus, kennen Opgezwolle terwijl ze niets moeten hebben van het genre.Opgezwolle is nu bekend. Jij doet nu alsof het erg is dat ze mainstream zijn. Doe eens normaal man. Coldplay was toch ook zogenaamd alternatief, totdat alternative mainstream werd. (want dat is nu zo). Als jij een Coldplay fan zou zijn, en ik jou NIET een liefhebber alternative muziek zou noemen, zou jij boos worden. Aansteller.
[..]
Dáár ging mijn post om. Ik vind dat Opgezwolle zeker mainstream wordt.God, wat heb ik een hekel aan een mensen die zich stoer voelen omdat ze zogenaamd behoren tot een niche stroming en o wee als ze mainstream genoemd worden.![]()
Eigen tekortkomingen? Jezus, ik was gewoon verbaasd dat het al een week geleden was uitverkocht terwijl ik voor het optreden in Den Haag begin dit jaar op dezelfde dag nog een kaart kocht.
Oke. We hebben elkaar verkeerd begrepen. Ik kan het hartstikke goed begrijpen dat mainstream een vieze bijsmaak heeft, maar ik bedoelde met mainstream louter de woordenboekdefinitie. En dat is dus o.a. dat ze toonaangevend zijn. Wij zijn allen in dit topic Opgezwolle fan, ik hoef jullie niet uit te leggen dat ik ze geweldig vind. En over dat laatste zinnetje van jou, gek genoeg vind ik het geen onzin. Ik hoop dat je dat enigszins kunt begrijpen.quote:Op zondag 3 september 2006 15:12 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Misschien is je woordkeuze dan gewoon verkeerd want Mainstream is gewoon een compleet verkeerde benaming voor wat jij bedoelt. Opgezwolle is niet mainstream. Het kan dan wel zo zijn dat er méér mensen zijn die er van gehoord hebben (want dat gebeurt als een act langer meedraait) maar mainstream is compleet wat anders.
Ik vind dat je Opgezwolle geen eer aandoet ze mainstream te noemen, aangezien ze zichzelf gewoon zijn gebleven. Ze hadden met Eigen Wereld een hele commerciele (mainstream) kant op kunnen gaan maar kozen ervoor wat nieuws te verzinnen (geen vloeistof deel 2) en gewoon te doen waar ze zin in hadden.
Ik denk niet dat je opgezwolle afkraakt, ik vind je manier van kijken naar wat mainstream is gewoon verkeerd. Volgens jou is een act mainstream als iedereen de naam kent. Dat is toch onzin.
Ik heb het dus totaal niet over mainstream in deze context. Maar eerder: "noem een paar nederlandse muzikanten", en het gros zal Opgezwolle zeggen. (ik heb het niet over de Frans Bauer/Andre hazes generatie, maar jongere generatie)quote:Ze hadden met Eigen Wereld een hele commerciele (mainstream) kant op kunnen gaan maar kozen ervoor wat nieuws te verzinnen (geen vloeistof deel 2) en gewoon te doen waar ze zin in hadden.
dat hoop ik wel want ik heb er nog geenquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:16 schreef _petjan het volgende:
Zijn er nog kaartjes te koop voor de shows in Tilburg?
We zitten niet in die VIP maar midden in het publiekquote:Op zondag 3 september 2006 15:12 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Misschien is je woordkeuze dan gewoon verkeerd want Mainstream is gewoon een compleet verkeerde benaming voor wat jij bedoelt. Opgezwolle is niet mainstream. Het kan dan wel zo zijn dat er méér mensen zijn die er van gehoord hebben (want dat gebeurt als een act langer meedraait) maar mainstream is compleet wat anders.
Ik vind dat je Opgezwolle geen eer aandoet ze mainstream te noemen, aangezien ze zichzelf gewoon zijn gebleven. Ze hadden met Eigen Wereld een hele commerciele (mainstream) kant op kunnen gaan maar kozen ervoor wat nieuws te verzinnen (geen vloeistof deel 2) en gewoon te doen waar ze zin in hadden.
Ik denk niet dat je opgezwolle afkraakt, ik vind je manier van kijken naar wat mainstream is gewoon verkeerd. Volgens jou is een act mainstream als iedereen de naam kent. Dat is toch onzin.
Ach ik heb opgezwolle alvast een mailtje gestuurd of ze me even een paar kaartjes kunnen sturen, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 3 september 2006 15:30 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
dat hoop ik wel want ik heb er nog geen![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 15:36 schreef _petjan het volgende:
[..]
Ach ik heb opgezwolle alvast een mailtje gestuurd of ze me even een paar kaartjes kunnen sturen, dus dat komt wel goed![]()
![]()
![]()
![]()
Wheheh.quote:Op maandag 4 september 2006 15:32 schreef Henkmanz het volgende:
Lol, leuk weetje: ik was een beetje aan het zoeken naar vioolsamples voor in hiphopbeats, kwam ik toevallig op deze site: string samples. Dus ik download één van die preview-samples (namelijk lushbend128.mp3), luister ik hem, is dat gewoon de laatste sample van het nummer Eigen Wereld.
Die heeft delic ook gewoon gratis van deze site geplukt omdat hij net als ik geen zin had te betalen voor een membership
Haha, je heb gelijk. Och, wat maakt het ook uit =Dquote:Op maandag 4 september 2006 15:32 schreef Henkmanz het volgende:
Lol, leuk weetje: ik was een beetje aan het zoeken naar vioolsamples voor in hiphopbeats, kwam ik toevallig op deze site: string samples. Dus ik download één van die preview-samples (namelijk lushbend128.mp3), luister ik hem, is dat gewoon de laatste sample van het nummer Eigen Wereld.
Die heeft delic ook gewoon gratis van deze site geplukt omdat hij net als ik geen zin had te betalen voor een membership
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:20 schreef Suikeroom het volgende:
Als de band Engelstalig was geweest, behoorden ze tot de wereldtop.
Hoezo?! Nu is Opgezwolle niet echt internationaal te promoten (behalve België en misschien nog Duitsland)quote:Op donderdag 7 september 2006 17:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]Wat een achterlijke opmerking.
Hoe zou Sticky in het Engels klinken? Bagger lijkt me. En de teksten zouden ook veel minder tof klinken.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:29 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hoezo?! Nu is Opgezwolle niet echt internationaal te promoten (behalve België en misschien nog Duitsland)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |