Ik had teenslippers aan bij Jawat maar was bang dat ik ze in de pit kwijt zou raken dus maar met blote poten in de pit gestaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vind 'm allround wel goed eigenlijk. Hij is een entertainer - tekstueel geen uitblinker, maarja dat is ook niet wat bij mij qua criteria het zwaarst weegt. Hij was op LL in ieder geval vet![]()
Opgezwolle vond ik overigens strakker, zo tof dat T-shirt van Sticks toen ze Gekke Gerrit dedenHele optreden in de pit gestaan, auw
![]()
Damn, respectquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:34 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik had teenslippers aan bij Jawat maar was bang dat ik ze in de pit kwijt zou raken dus maar met blote poten in de pit gestaan.
Ok, besteld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://ringtonesociety.com/ringtone/show/82
nog een keer voor iedereen die m had gemist
Ik vind hem op Gekkenhuis juist erg sterk komen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:10 schreef koningdavid het volgende:
Vinden jullie Jawat zo geweldig?
Ik ben fan van Opgezwolle maar ik vind Jawat echt drie keer niks. Hij is live wel lekker energiek enzo, maar qua rapskills is het niet veel soeps. Erg simpel en makkelijk allemaal. Op 'Zwarte Koffie' klinkt het nog wel, maar zijn verse op Gekkenhuis is echt zo matig.
Nee, niet mijn ding...
Jah, ik ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:03 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik vind hem op Gekkenhuis juist erg sterk komen!
Neef van Rico? Die vast zit op Aruba? Geen idee, goede vraag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef UnrealMarc het volgende:
'' Ik hoor dat die man Rachid nog steeds vast zit, geen zorgen we houden fakkels nog steeds brandend''
Ik hoor in meerdere nummers die naam Rachid voorbijkomen, en hij zit in de bak, weet iemand wat van hem af?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:18 schreef Suikeroom het volgende:
Rachid is een fakkelbrigadier.. word on da street is dat ie al weer vrij is..
Dat vind ik dus ook, zijn muziek gaat nog wel alleen zijn teksten slaan helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:10 schreef koningdavid het volgende:
Vinden jullie Jawat zo geweldig?
Ik ben fan van Opgezwolle maar ik vind Jawat echt drie keer niks. Hij is live wel lekker energiek enzo, maar qua rapskills is het niet veel soeps. Erg simpel en makkelijk allemaal. Op 'Zwarte Koffie' klinkt het nog wel, maar zijn verse op Gekkenhuis is echt zo matig.
Nee, niet mijn ding...
Is een vette track inderdaad. Is ie ook te downloaden? (neem niet aan dat hij uitkomt ofso..)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:00 schreef Devlinsect het volgende:
Nieuwe track Kubus & BangBang op
http://www.myspace.com/kubusbeats
Hijs weer fijn, Cobi.
Nee, niet te downloaden. Nee, komt niet uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Is een vette track inderdaad. Is ie ook te downloaden? (neem niet aan dat hij uitkomt ofso..)
Amstelveen niet meer (zie ticketservice). Voortaan koop ik mijn opgezwolle kaartjes echt een maand tevoren, ze zijn nu mainstream, en helemaal niet ondergronds. Ik moest mijn kaartje iets duurder kopen via iemand omdat ze al een week vantevoren waren uitverkocht, in het gehucht Delft!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:16 schreef _petjan het volgende:
Zijn er nog kaartjes te koop voor de shows in Amstelveen en Tilburg?
omg, wat een gelulquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:54 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
ze zijn nu mainstream, en helemaal niet ondergronds.
Idd helemaal mee eens, wat een gelul zegquote:Op zondag 3 september 2006 12:10 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
omg, wat een gelul. wie bepaalt wat wel en niet mainstream is? dus jij vindt, omdat ze uitverkocht kunnen worden, dat ze niet 'ondergronds' zijn? Populair en mainstream zijn is wat anders.
Als ze mainstream zouden zijn zouden je zusje, je ouders en je buurkinderen weten wie opgezwolle zijn. Dat weten ze niet. Althans, de mijne niet.
Beetje dom dat je je eigen tekortkoming omtovert in een 'fout' van opgezwolle: "boehoe, ik kon geen kaartje meer kopen omdat opgezwolle populair was en ik te dom was om daar op tijd achteraan te gaan".
Stakker.
Goeie. Nee, ik kan me nogal ergeren aan domme mensen/opmerkingen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:28 schreef skiczukie het volgende:
Slecht geslapen ofzo?
Wow. Die strik je veter ga ik wel ff bestellen denk ik.quote:Op zondag 3 september 2006 13:44 schreef _petjan het volgende:
Nieuwe shirts op de site van Kubus
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |