Die heeft nog geen album uitquote:Op maandag 12 juni 2006 19:43 schreef mic_forever het volgende:
typhoon mag ook wel bij friends toghh
Van mij wel, als 'ie een album cover zou hebben idd.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:43 schreef mic_forever het volgende:
typhoon mag ook wel bij friends toghh
Done.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Van mij wel, als 'ie een album cover zou hebben idd.
OP: klik
De link staat ook in de OP, dunno waarom die steeds wordt weggehaald...
quote:Op maandag 12 juni 2006 14:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nu pas wat jullie bedoelden. De clip op de Box is gewoon zwart/wit. Op de MySpace van Kubus is de clip in kleur, en ziet het er juist wél zomers uit. Lekker amateuristisch ziet het eruit.Alsof vader staat te filmen met een net aangeschafte DV-cameraatje.
Klik.
Voor het concert in de Vera Groningen van vrijdag? Dat zou wel heel tof zijn. Wou eigenlijk met paar vrienden heen, maar dan maar alleen! Ik spreek je donderdag/vrijdag nog welquote:Op zondag 11 juni 2006 23:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb eventueel wel een reservering voor je over, moet je me rond donderdag/vrijdag even vragen.
Voor de Vera ja. Maar vrienden gaan voorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
Voor het concert in de Vera Groningen van vrijdag? Dat zou wel heel tof zijn. Wou eigenlijk met paar vrienden heen, maar dan maar alleen! Ik spreek je donderdag/vrijdag nog wel.
Hehe, dat snap ik. In ieder geval al bedankt voor de moeite. En misschien ga ik inderdaad gewoon wel ff langs.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Voor de Vera ja. Maar vrienden gaan voor, dus even zien of iemand hier nu om 't kaartje gaat zeuren. Ik laat 't wel weten als 'ie nog beschikbaar is.
Btw, waarschijnlijk laten d'r soweiso wel meer mensen met een reservering 't afweten, dus je kan altijd heengaan om te kijken of d'r nog een kaartje over is. Vrijwel altijd zo.
Kan je ook nog wat vrienden meenemen, maakt zo'n avond net wat leuker.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:22 schreef S-Two het volgende:
[..]
En misschien ga ik inderdaad gewoon wel ff langs.
Hebben die niet een te zwakke opgezwolle diss gemaakt ooit?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Diggen jullie D.A.C ook? Want daar heb ik een centraal topicje over geopend![]()
Het grote 'D.A.C' Topic!
Thanks voor die interviews uit de Revu:D
geen idquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hebben die niet een te zwakke opgezwolle diss gemaakt ooit?
Naar mijn weten is D.A.C. op leven na dood...quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Diggen jullie D.A.C ook? Want daar heb ik een centraal topicje over geopend![]()
Het grote 'D.A.C' Topic!
Thanks voor die interviews uit de Revu:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |