En?Hebben ze gewonnen?quote:Op zondag 10 december 2006 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Domme vraag
quote:Op maandag 11 december 2006 00:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tuurlijk, zoals iedere week
Ik denk ik vraag het maar, omdat je altijd zo met Ajax bezig bent.Maar goed dat je ook nog tijd hebt voor je eigen club.quote:Op maandag 11 december 2006 00:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tuurlijk, zoals iedere week
En altijd maar over Ajax zeiken is lijkt me als p$v'er ook saai.Misschien eens een keer een wedstrijd van p$v bezoeken Diegoquote:Op maandag 11 december 2006 22:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Altijd winnen is ook maar saai
Had ik al wel een beetje geradenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt doe ik bijna nooit, heb ook geen SCC en zo
Dat begrijp ik maar al te goed, maar het gaat erom of jij mij ook begrijpt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je begrijpt het cynisme niet
Misschien moeten bepaalde mensen niet naar bepaalde topics komen om bepaalde reacties uit te lokkenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:28 schreef S-Two het volgende:
Misschien moeten jullie je msn-adres uitwisselen?
Jij je zinquote:Op woensdag 13 december 2006 01:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar al te goed, maar het gaat erom of jij mij ook begrijpt.
Ik ook.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Oh wat ben ik blij dat hij geen trainer van PSV is geworden zeg...
Ach, het is wel vermakelijkquote:Op woensdag 13 december 2006 16:24 schreef koningdavid het volgende:
Dat supporters van andere clubs zich zo druk maken om alles wat met Ajax te maken heeft.
Eerder het Perez topic, nu het Huntelaar- en Ten Cate topic.
Ga iets nuttigs doen jongens.
Net of het niet andersom gebeurdquote:Op woensdag 13 december 2006 16:24 schreef koningdavid het volgende:
Dat supporters van andere clubs zich zo druk maken om alles wat met Ajax te maken heeft.
Eerder het Perez topic, nu het Huntelaar- en Ten Cate topic.
Ga iets nuttigs doen jongens.
Je ogen eens open doen, ik heb eens in de postgeschiedenis van een aantal mensen gekeken, en die lullen meer in Ajax topics om te zeiken, dan in topics van hun eigen cluppie.Feit.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Net of het niet andersom gebeurd![]()
Ik ga niet in die postgeschiedenis kijken van andere mensenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Je ogen eens open doen, ik heb eens in de postgeschiedenis van een aantal mensen gekeken, en die lullen meer in Ajax topics om te zeiken, dan in topics van hun eigen cluppie.Feit.
Tuurlijk ga je wel kijken omdat je dan pas er een mening over kunt geven.Tuurlijk gebeurt het wel een keer andersom, maar mensen als darkshine en Maradona maken er een sport van zoveel mogelijk te zeuren in Ajax topics.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik ga niet in die postgeschiedenis kijken van andere mensen![]()
maar het is ook een feit dat het andersom gebeurd .
Feit is dat er vele malen vaker in ons topic wordt gebaggerd door aanhang van andere clubs, dan andersom.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik ga niet in die postgeschiedenis kijken van andere mensen![]()
maar het is ook een feit dat het andersom gebeurd .
Klopt als een bus. Komt ook door de houding van vele Ajacieden, en de club Ajax.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:42 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Feit is dat er vele malen vaker in ons topic wordt gebaggerd door aanhang van andere clubs, dan andersom.
Ta psv zegt in Augustus ook dat ze alles gaan winnen, dat is dan ook arrogantie.Maar het is wel leuk om de meest gehate club van Nederland te zijn.Iedereen schreeuwt het(met name den haag en 010)maar alleen Ajax heeft recht op die titel.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:58 schreef kollie het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Komt ook door de houding van vele Ajacieden, en de club Ajax.
Als je jezelf profileert met slogans als "ik verneder, ik geniet; ik ben een ajacied" is het nogal logisch dat mensen dubbel genieten als Ajax zelf wordt vernederd zoals de laatste tijd nogal vaak gebeurt. Dus dat gebagger hebben jullie deels aan jullie zelf te wijten.
En de houding van HtC werkt hier niet bepaald aan mee![]()
Met die laatste zin bedoel ik dat een club als met name den haag maar schreeuwt dat iedereen een hekel aan ze heb, maar dat als je dat vergelijkt met Ajax dat dat best meevalt.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:58 schreef mcyodogg het volgende:
Het is alleen leuk om de meest gehate club te zijn, als je goed presteert. En wat bedoel je met die laatste zin? Ajax heeft toch ook een enorme aanhang?
Uit tegen Excelsior wel te verstaan....quote:Op maandag 18 december 2006 12:16 schreef Roeni3 het volgende:
1-3 uit winnen en zo kritisch blijven als Henk is, is alleen maar positief te noemen. Henk wil duidelijk het uiterste uit deze groep halen.
Eens.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:03 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik had voor dat hij naar Ajax kwam een hoge pet van hem op. Ik had hem toen ook wel bij Feyenoord willen zien. Maar dat is helemaal verdwenen. Wat een zelf ingenomen persoon. Het zal nooit aan hem liggen als Ajax verliest, of dat het niet goed loopt. het zijn altijd externe factoren.
Erwin Koemanquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:05 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Uit tegen Excelsior wel te verstaan....
En kun jij mij een trainer noemen die niet het uiterste uit zijn groep wil halen?
Nee die wil niet het maximale uit de spelersgroep halen neequote:
Laat me radenquote:Op zondag 24 december 2006 15:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik kan niet w88 tot de persconferentie.![]()
Ping Ping Ping We Have A Winner.quote:Op zondag 24 december 2006 15:41 schreef Vakkie_W het volgende:
-Jong elftal
idd, na de jubelstemming had hier niet meer gereageerd moeten worden!quote:Op zondag 24 december 2006 16:44 schreef Ajaxfan het volgende:
Wat is dit toch een triest topic aan het worden.
Urby - Vermaelen - Stam - Ogararuquote:Op zondag 24 december 2006 18:43 schreef JeroenV het volgende:
Je hebt de Uefa cup nog. En wie zou je er voor in de plaats moeten zetten? Heitinga misschien, maar of dat zoveel beter is... En als je dat doet heb je helemaal geen back-up.
En opruimen;
Maduro, Rosales, Rosenberg zeker. Stekelenburg was vandaag ook weer niet goed, dus mag iemand anders ook de kans krijgen. Roger wisselt hij ook alleen maar na 45 minuten, dus of die nu van zoveel waarde is vraag ik me ook af.
quote:
quote:
Als Ajax van Roda wint, dan heeft Henk 10 punten meer dan Danny vorig jaar had na hetzelfde aantal wedstrijden.quote:Op zondag 24 december 2006 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel punten had Danny na 17(of 18) wedstrijden?
maarja dat maakt eigenlijk allemaal niet uit zolang je geen kampioen wordt; dan is het enige wat je moet doen is 5e wordenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Ajax van Roda wint, dan heeft Henk 10 punten meer dan Danny vorig jaar had na hetzelfde aantal wedstrijden.
De teloorgang van de Nederlandse competitie.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja dat maakt eigenlijk allemaal niet uit zolang je geen kampioen wordt; dan is het enige wat je moet doen is 5e worden
Gerekend dat Henk nu een kurk erbij heeft, die Stam heet, en dat de spelers een jaar verder zijn en Ajax met veel minder blessures kampt dan vorig jaar, is dat een slechter resultaat.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Ajax van Roda wint, dan heeft Henk 10 punten meer dan Danny vorig jaar had na hetzelfde aantal wedstrijden.
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Gerekend dat Henk nu een kurk erbij heeft, die Stam heet, en dat de spelers een jaar verder zijn en Ajax met veel minder blessures kampt dan vorig jaar, is dat een slechter resultaat.
Slechter niet, maar het is niet beter inderdaad. Zeker gezien er CL gespeeld werd vorig seizoen (zwaardere wedstrijden) en er daarmee overwintert werd.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:52 schreef okee6 het volgende:
Gerekend dat Henk nu een kurk erbij heeft, die Stam heet, en dat de spelers een jaar verder zijn en Ajax met veel minder blessures kampt dan vorig jaar, is dat een slechter resultaat.
Dat is iets waar ik het niet mee eens ben. Juist Blind was best wel een jankzak en zat als een zak aardappelen op de bank. Oninspirerend. Henk is inderdaad frustrerend irritant af en toe, maar ik denk dat hij dat toch wel af heeft gekeken van Van Gaal en Mourinho, die zo hun spelers uit de wind houden. Iedereen heeft het over wat Ten Cate nu weer heeft gezegd bij een interview, en dat is in principe gewoon goed.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:11 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik vond Danny veel leuker![]()
Henk is maar een zielige arrogante zeikerd die niet tegen z'n verlies kan.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:14 schreef kollie het volgende:
Dit topic met zo'n TT moet verplaatst worden naar ONZ.
Galasek was nog goed maar die andere 2 nietquote:Op woensdag 27 december 2006 03:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blind had Galasek, Pienaar en De Jong
En toch staan Ronald en Henk nog gewoon 1e en 2e.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk om na te lezen met de prestaties van Koeman![]()
Niet dat Ten Cate lekker bezig is, maar je hebt baas boven baas.
Wat, arrogantie? Dat is toch standaard bij Ajax?quote:Op maandag 9 april 2007 14:38 schreef methodmich het volgende:
Die woordenwisseling met Mark Wotte vond ik een trainer van Ajax onwaardig, eigenlijk.
Vreemd, want na elk puntenverlies deed ie tot nu toe zo, al was ie gisteren wat erger omdat ie zo dicht bij de titel zat.quote:Viel me erg tegen van Henk.
Wat een onzin.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:52 schreef okee6 het volgende:
Toen Blind 4-4-2 durfde te spelen, liefst met Babel, kon ie oprotten. Henk durft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |