Slechter niet, maar het is niet beter inderdaad. Zeker gezien er CL gespeeld werd vorig seizoen (zwaardere wedstrijden) en er daarmee overwintert werd.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:52 schreef okee6 het volgende:
Gerekend dat Henk nu een kurk erbij heeft, die Stam heet, en dat de spelers een jaar verder zijn en Ajax met veel minder blessures kampt dan vorig jaar, is dat een slechter resultaat.
Dat is iets waar ik het niet mee eens ben. Juist Blind was best wel een jankzak en zat als een zak aardappelen op de bank. Oninspirerend. Henk is inderdaad frustrerend irritant af en toe, maar ik denk dat hij dat toch wel af heeft gekeken van Van Gaal en Mourinho, die zo hun spelers uit de wind houden. Iedereen heeft het over wat Ten Cate nu weer heeft gezegd bij een interview, en dat is in principe gewoon goed.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:11 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik vond Danny veel leuker![]()
Henk is maar een zielige arrogante zeikerd die niet tegen z'n verlies kan.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:14 schreef kollie het volgende:
Dit topic met zo'n TT moet verplaatst worden naar ONZ.
Galasek was nog goed maar die andere 2 nietquote:Op woensdag 27 december 2006 03:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blind had Galasek, Pienaar en De Jong
En toch staan Ronald en Henk nog gewoon 1e en 2e.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk om na te lezen met de prestaties van Koeman![]()
Niet dat Ten Cate lekker bezig is, maar je hebt baas boven baas.
Wat, arrogantie? Dat is toch standaard bij Ajax?quote:Op maandag 9 april 2007 14:38 schreef methodmich het volgende:
Die woordenwisseling met Mark Wotte vond ik een trainer van Ajax onwaardig, eigenlijk.
Vreemd, want na elk puntenverlies deed ie tot nu toe zo, al was ie gisteren wat erger omdat ie zo dicht bij de titel zat.quote:Viel me erg tegen van Henk.
Wat een onzin.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:52 schreef okee6 het volgende:
Toen Blind 4-4-2 durfde te spelen, liefst met Babel, kon ie oprotten. Henk durft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |