abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44861504
Dit topic met zo'n TT moet verplaatst worden naar ONZ.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_44861583
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:14 schreef kollie het volgende:
Dit topic met zo'n TT moet verplaatst worden naar ONZ.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44866571
quote:
Op woensdag 27 december 2006 03:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blind had Galasek, Pienaar en De Jong
Galasek was nog goed maar die andere 2 niet
pi_44867096
HTC kan denk het beste een psychiater inhuren
pi_44887165
Het valt me op dat hij negatief coacht; opwinden over een eventuele strafschop of een speler uitfoeteren, elke wedstrijd weer.. Bij Barcelona heb ik dat niet gezien. Als een team slecht draait, verwacht je dat juist niet van een coach. Denk ik dan.
  zondag 31 december 2006 @ 15:10:08 #186
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44891696
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:12 schreef rubbereend het volgende:
Henk ligt op schema
  zondag 31 december 2006 @ 15:11:47 #187
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44891767
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_46211994
Leuk om na te lezen met de prestaties van Koeman

Niet dat Ten Cate lekker bezig is, maar je hebt baas boven baas.
Houd van een lijntje.
pi_46212365
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk om na te lezen met de prestaties van Koeman

Niet dat Ten Cate lekker bezig is, maar je hebt baas boven baas.
En toch staan Ronald en Henk nog gewoon 1e en 2e.
pi_47450072
Toen Blind 4-4-2 durfde te spelen, liefst met Babel, kon ie oprotten. Henk durft!
pi_48133507
Henk durft echt wel met zijn 4-4-2, zelfs op een knollenveld. 'Hij is een puntje ingelopen'
pi_48145778
Die woordenwisseling met Mark Wotte vond ik een trainer van Ajax onwaardig, eigenlijk. Viel me erg tegen van Henk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 april 2007 @ 14:41:37 #193
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_48145844
quote:
Op maandag 9 april 2007 14:38 schreef methodmich het volgende:
Die woordenwisseling met Mark Wotte vond ik een trainer van Ajax onwaardig, eigenlijk.
Wat, arrogantie? Dat is toch standaard bij Ajax?
quote:
Viel me erg tegen van Henk.
Vreemd, want na elk puntenverlies deed ie tot nu toe zo, al was ie gisteren wat erger omdat ie zo dicht bij de titel zat.
  maandag 9 april 2007 @ 14:43:10 #194
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_48145878
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:52 schreef okee6 het volgende:
Toen Blind 4-4-2 durfde te spelen, liefst met Babel, kon ie oprotten. Henk durft!
Wat een onzin.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_48145970
Het was vrij triest die reactie, maar wel erg vermakelijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 9 april 2007 @ 22:34:58 #196
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_48160669
Nederigheid staat niet in z'n vocabulair. Maar hij zal wel tevreden zijn, want we hebben toch om het einde meegedaan om het kampioenschap? En het is allemaal toch veel beter dan vorig seizoen?

Wat een ...... laat maar.
Houd van een lijntje.
pi_48163519
quote:
Op maandag 9 april 2007 14:43 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Idd
Ze willen bij Ajax al jaren 4-4-2 zien. ( de fans )

ALleen Henk speelt dan ook vaker zo
pi_48169827
Henk doet het slechter dan Koeman, maar mag denk ik wel blijven!??

Hij had met deze spelers gewoon glansrijk kampioen moeten worden. PSV raakte wederom veel belangrijke spelers kwijt, AZ moest weer veel jonge nieuwe spelers inpassen. Ajax bleef zo goed als kompleet en kreeg een aantal sterke spelers erbij.

Maar goed. Het zal wel aan de scheidrechter of het veld gelegen hebben dat zeurende Henk niet presteerd.

Mislopen championsleage tegen een zeer zwakke tegenstander heeft de club al miljoenen gekost. Nu konden ze tegen RKC kampioen worden.... en weer laten ze het liggen. Weer kost het miljoenen!

Lekker bezig Henk!!

[ Bericht 0% gewijzigd door gomures op 10-04-2007 11:40:48 ]
  dinsdag 10 april 2007 @ 11:19:31 #199
82589 S-Two
barba macacu
pi_48170510
Je hebt helaas gelijk ja.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 april 2007 @ 11:22:57 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48170630
de TT zou zo ongeveer aangepast meoten worden in: "Henk ten Cate topic; Waar lag het nu weer aan?"
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48173199
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 11:22 schreef rubbereend het volgende:
de TT zou zo ongeveer aangepast meoten worden in: "Henk ten Cate topic; Waar lag het nu weer aan?"
Ik krijg nog wel gelijk .
  Moderator dinsdag 10 april 2007 @ 12:56:07 #202
138438 crew  Pizzakoppo
pi_48173539
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:57 schreef gomures het volgende:
Henk doet het slechter dan Koeman, maar mag denk ik wel blijven!??

Hij had met deze spelers gewoon glansrijk kampioen moeten worden. PSV raakte wederom veel belangrijke spelers kwijt, AZ moest weer veel jonge nieuwe spelers inpassen. Ajax bleef zo goed als kompleet en kreeg een aantal sterke spelers erbij.
Ajax bleef compleet? Kun je me vertellen waar Trabelsi, de Jong, Pienaar, Boukhari, Anastaciou, Charisteas, Galasek, Escude, Maxwell, Boakye etc. zijn gebleven?

Ajax heeft een gloednieuw team gekregen met nieuwe spitsen, nieuwe middenvelders en nieuwe verdedigers die allemaal aan elkaar moesten wennen daar komt nog bovenop dat Henk ten Cate een nieuwe coach is die optimaal presteert rond deze periode naar eigen zeggen. Het duurt een tijd voordat een team went aan elkaar en dat lijkt nu eindelijk te zijn gebeurt.

Overigens heeft Ajax ook genoeg nieuwelingen gekregen en verloren geleden dit seizoen; Leonardo (gekocht en geblesseerd), Rosales (verkocht), Davids (gekocht), Rosenberg (verkocht)...
quote:
Maar goed. Het zal wel aan de scheidrechter of het veld gelegen hebben dat zeurende Henk niet presteerd.
Ten Cate heeft imho vaak gelijk als de scheids weer eens beroerd floot, en niet alleen Henk heeft hier commentaar op maar de hele voetbalwereld.
quote:
Mislopen championsleage tegen een zeer zwakke tegenstander heeft de club al miljoenen gekost. Nu konden ze tegen RKC kampioen worden.... en weer laten ze het liggen. Weer kost het miljoenen!
Het zijn inderdaad amateurs foutjes, de fout van Vermaelen in de championsleague en het zwakke voetbal tegen RKC maakt veel kapot, en dit is niet de schuld van Ten Cate maar van de lamzakken in het veld.
quote:
Lekker bezig Henk!!
Idd, blijf nog maar eventjes!!!

[ Bericht 5% gewijzigd door Pizzakoppo op 10-04-2007 13:05:45 ]
pi_48178287
Ik vind het een beetje goedkoop, de spelers zijn er om te voetballen, de coach schept juist de voorwaarden. Blind had prima voorwerk gedaan, Henk kreeg daarna de ene na de andere topper ter beschikking. Met Davids erbij is Ajax tenslotte omhoog geschoten.

Heeft Ajax nu veel opgestoken onder één jaar Ten Cate? Stam - Davids - Sneijder - Huntelaar, daaromheen zwerven wat voetballers. Er werd goed geprofiteerd van een labiel PSV, krachtig gewonnen van een lamlendig Twente, gespeeld met Bremen toen het er niet meer toe deed. Echt fatsoenlijk heeft het 'Ajax' zelden gevoetbald. En dat in alle rust, want de trainer is niet eenmaal ter discussie geweest. Als ik dan iets opvallends zou moeten noemen is het dat Ten Cate altijd naar externe factoren wijst, iets waar zijn spelers niks aan kunnen leren.
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:36:59 #204
82589 S-Two
barba macacu
pi_48183695
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef okee6 het volgende:
Ik vind het een beetje goedkoop, de spelers zijn er om te voetballen, de coach schept juist de voorwaarden. Blind had prima voorwerk gedaan, Henk kreeg daarna de ene na de andere topper ter beschikking. Met Davids erbij is Ajax tenslotte omhoog geschoten.

Heeft Ajax nu veel opgestoken onder één jaar Ten Cate? Stam - Davids - Sneijder - Huntelaar, daaromheen zwerven wat voetballers. Er werd goed geprofiteerd van een labiel PSV, krachtig gewonnen van een lamlendig Twente, gespeeld met Bremen toen het er niet meer toe deed. Echt fatsoenlijk heeft het 'Ajax' zelden gevoetbald. En dat in alle rust, want de trainer is niet eenmaal ter discussie geweest. Als ik dan iets opvallends zou moeten noemen is het dat Ten Cate altijd naar externe factoren wijst, iets waar zijn spelers niks aan kunnen leren.
Zo kan je natuurlijk alles wel nuanceren he . Ik vind dat Ajax tov vorig jaar een stuk beter voetbal speelt. En het is erg wisselvallig, dacht dat met de komst van Davids wat minder was geworden maar het blijkt dus dat dat nog steeds niet zo is. Het is gewoon een kwestie van mentaliteit e.d. door de hele club heen en daar kan een nieuwe coach in 1 jaar echt niets aan veranderen. Geef hem gewoon even de tijd. Ik ben het wel met je eens trouwens dat hij niet zo vaak naar externe factoren moet wijzen, dat komt soms wel zielig over.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_48184605
Er staan drie gekochte spelers in die dat beetje meer structuur (kunnen) geven. De hand van Ten Cate zie ik nog niet. Wellicht dat Ajacieden het wel zien, ik kijk er geen heel seizoen tegenaan. Maar feit is wel dat Twente als een plumpudding speelde zonder spelmaker Aissati en PSV maximaal zeven fitte spelers opstelde. Het is geweldig dat Ajax zo tekeer ging, maar niet volledig eigen verdienste. Ajax wil dat op eigen kracht kunnen, niet zo grillig bovendien.
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:09:48 #206
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_48184729
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:04 schreef okee6 het volgende:
Er staan drie gekochte spelers in die dat beetje meer structuur (kunnen) geven. De hand van Ten Cate zie ik nog niet. Wellicht dat Ajacieden het wel zien, ik kijk er geen heel seizoen tegenaan. Maar feit is wel dat Twente als een plumpudding speelde zonder spelmaker Aissati en PSV maximaal zeven fitte spelers opstelde. Het is geweldig dat Ajax zo tekeer ging, maar niet volledig eigen verdienste. Ajax wil dat op eigen kracht kunnen, niet zo grillig bovendien.
Wat een zwak excuus om een 1-5 nederlaag te nuanceren.
pi_48184852
Je moet okee6 ook niet serieus nemen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_48184920
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:09 schreef Messenga het volgende:

[..]

Wat een zwak excuus om een 1-5 nederlaag te nuanceren.
Hoewel wellicht niet de juiste plaats.. Het enige wat Koeman mogelijk anders had kunnen doen, was PSV in het laatste halfuur voor het doel laten kruipen. Alleen was het gezichtsverlies dan zo mogelijk nog groter geweest. PSV speelde met één aanvaller, haalde de beste man van het middenveld terug en kon niet over zijn verdedigend organiserende man beschikken. Welke linie kon zwakker dan? Gomes was ook niet 100%

Ten Cate maakte de sier met zijn geslaagde wissel. Hoeveel andere BVO coaches hadden op dat moment niet De Mul ingebracht? Dat zullen er maar weinig zijn. Het zegt mij meer dat zijn spelers vaker zelf nog niet van die tactische keuzes kunnen maken.
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:19:09 #209
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_48184997
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:16 schreef okee6 het volgende:

[..]

Hoewel wellicht niet de juiste plaats.. Het enige wat Koeman mogelijk anders had kunnen doen, was PSV in het laatste halfuur voor het doel laten kruipen. Alleen was het gezichtsverlies dan zo mogelijk nog groter geweest. PSV speelde met één aanvaller, haalde de beste man van het middenveld terug en kon niet over zijn verdedigend organiserende man beschikken. Welke linie kon zwakker dan? Gomes was ook niet 100%

Ten Cate maakte de sier met zijn geslaagde wissel. Hoeveel andere BVO coaches hadden op dat moment niet De Mul ingebracht? Dat zullen er maar weinig zijn. Het zegt mij meer dat zijn spelers zelf nog niet van die tactische keuzes kunnen maken.
Tsjah, dan moet je maar een betere bank halen

Feit is wel dat PSV vanaf minuut 1 weggespeeld werd, terwijl er op Alex en Koné na gewoon 9 basisspelers stonden.
pi_48185231
Ik wil jou wel eens zien spelen met een rugblessure, een hamstringblessure of een conditionele achterstand. En dan achteraf nog worden uitgehoond door jouw aanhang omdat je niet fel genoeg was ... ze hadden je liever het hele seizoen niet meer teruggezien.

Prima Ajax gezien, één van hun beste wedstrijden in jaren, maar op basis van de tegenstand niet heroisch. Ik vond de 1-4 in 1994 tegen het PSV met Wouters en Menzo dan beter.
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:19 schreef Messenga het volgende:

[..]

Tsjah, dan moet je maar een betere bank halen

Feit is wel dat PSV vanaf minuut 1 weggespeeld werd, terwijl er op Alex en Koné na gewoon 9 basisspelers stonden.
Als je NEC Huntelaar of Perez schenkt voor Denneboom dan wint dat ook met een doelpuntje of zes van PSV. Een fitte Gomes of niet. Zo liggen de zaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')