quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:14 schreef kollie het volgende:
Dit topic met zo'n TT moet verplaatst worden naar ONZ.
Galasek was nog goed maar die andere 2 nietquote:Op woensdag 27 december 2006 03:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blind had Galasek, Pienaar en De Jong
En toch staan Ronald en Henk nog gewoon 1e en 2e.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk om na te lezen met de prestaties van Koeman![]()
Niet dat Ten Cate lekker bezig is, maar je hebt baas boven baas.
Wat, arrogantie? Dat is toch standaard bij Ajax?quote:Op maandag 9 april 2007 14:38 schreef methodmich het volgende:
Die woordenwisseling met Mark Wotte vond ik een trainer van Ajax onwaardig, eigenlijk.
Vreemd, want na elk puntenverlies deed ie tot nu toe zo, al was ie gisteren wat erger omdat ie zo dicht bij de titel zat.quote:Viel me erg tegen van Henk.
Wat een onzin.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:52 schreef okee6 het volgende:
Toen Blind 4-4-2 durfde te spelen, liefst met Babel, kon ie oprotten. Henk durft!
Ik krijg nog wel gelijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:22 schreef rubbereend het volgende:
de TT zou zo ongeveer aangepast meoten worden in: "Henk ten Cate topic; Waar lag het nu weer aan?"
Ajax bleef compleet? Kun je me vertellen waar Trabelsi, de Jong, Pienaar, Boukhari, Anastaciou, Charisteas, Galasek, Escude, Maxwell, Boakye etc. zijn gebleven?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:57 schreef gomures het volgende:
Henk doet het slechter dan Koeman, maar mag denk ik wel blijven!??
Hij had met deze spelers gewoon glansrijk kampioen moeten worden. PSV raakte wederom veel belangrijke spelers kwijt, AZ moest weer veel jonge nieuwe spelers inpassen. Ajax bleef zo goed als kompleet en kreeg een aantal sterke spelers erbij.
Ten Cate heeft imho vaak gelijk als de scheids weer eens beroerd floot, en niet alleen Henk heeft hier commentaar op maar de hele voetbalwereld.quote:Maar goed. Het zal wel aan de scheidrechter of het veld gelegen hebben dat zeurende Henk niet presteerd.
Het zijn inderdaad amateurs foutjes, de fout van Vermaelen in de championsleague en het zwakke voetbal tegen RKC maakt veel kapot, en dit is niet de schuld van Ten Cate maar van de lamzakken in het veld.quote:Mislopen championsleage tegen een zeer zwakke tegenstander heeft de club al miljoenen gekost. Nu konden ze tegen RKC kampioen worden.... en weer laten ze het liggen. Weer kost het miljoenen!
Idd, blijf nog maar eventjes!!!quote:Lekker bezig Henk!!
Zo kan je natuurlijk alles wel nuanceren hequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef okee6 het volgende:
Ik vind het een beetje goedkoop, de spelers zijn er om te voetballen, de coach schept juist de voorwaarden. Blind had prima voorwerk gedaan, Henk kreeg daarna de ene na de andere topper ter beschikking. Met Davids erbij is Ajax tenslotte omhoog geschoten.
Heeft Ajax nu veel opgestoken onder één jaar Ten Cate? Stam - Davids - Sneijder - Huntelaar, daaromheen zwerven wat voetballers. Er werd goed geprofiteerd van een labiel PSV, krachtig gewonnen van een lamlendig Twente, gespeeld met Bremen toen het er niet meer toe deed. Echt fatsoenlijk heeft het 'Ajax' zelden gevoetbald. En dat in alle rust, want de trainer is niet eenmaal ter discussie geweest. Als ik dan iets opvallends zou moeten noemen is het dat Ten Cate altijd naar externe factoren wijst, iets waar zijn spelers niks aan kunnen leren.
Wat een zwak excuus om een 1-5 nederlaag te nuanceren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:04 schreef okee6 het volgende:
Er staan drie gekochte spelers in die dat beetje meer structuur (kunnen) geven. De hand van Ten Cate zie ik nog niet. Wellicht dat Ajacieden het wel zien, ik kijk er geen heel seizoen tegenaan. Maar feit is wel dat Twente als een plumpudding speelde zonder spelmaker Aissati en PSV maximaal zeven fitte spelers opstelde. Het is geweldig dat Ajax zo tekeer ging, maar niet volledig eigen verdienste. Ajax wil dat op eigen kracht kunnen, niet zo grillig bovendien.
Hoewel wellicht niet de juiste plaats.. Het enige wat Koeman mogelijk anders had kunnen doen, was PSV in het laatste halfuur voor het doel laten kruipen. Alleen was het gezichtsverlies dan zo mogelijk nog groter geweest. PSV speelde met één aanvaller, haalde de beste man van het middenveld terug en kon niet over zijn verdedigend organiserende man beschikken. Welke linie kon zwakker dan? Gomes was ook niet 100%quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat een zwak excuus om een 1-5 nederlaag te nuanceren.
Tsjah, dan moet je maar een betere bank halenquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:16 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hoewel wellicht niet de juiste plaats.. Het enige wat Koeman mogelijk anders had kunnen doen, was PSV in het laatste halfuur voor het doel laten kruipen. Alleen was het gezichtsverlies dan zo mogelijk nog groter geweest. PSV speelde met één aanvaller, haalde de beste man van het middenveld terug en kon niet over zijn verdedigend organiserende man beschikken. Welke linie kon zwakker dan? Gomes was ook niet 100%![]()
Ten Cate maakte de sier met zijn geslaagde wissel. Hoeveel andere BVO coaches hadden op dat moment niet De Mul ingebracht? Dat zullen er maar weinig zijn. Het zegt mij meer dat zijn spelers zelf nog niet van die tactische keuzes kunnen maken.
Als je NEC Huntelaar of Perez schenkt voor Denneboom dan wint dat ook met een doelpuntje of zes van PSV. Een fitte Gomes of niet. Zo liggen de zaken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tsjah, dan moet je maar een betere bank halen![]()
Feit is wel dat PSV vanaf minuut 1 weggespeeld werd, terwijl er op Alex en Koné na gewoon 9 basisspelers stonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |