Tuurlijk ga je wel kijken omdat je dan pas er een mening over kunt geven.Tuurlijk gebeurt het wel een keer andersom, maar mensen als darkshine en Maradona maken er een sport van zoveel mogelijk te zeuren in Ajax topics.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik ga niet in die postgeschiedenis kijken van andere mensen![]()
maar het is ook een feit dat het andersom gebeurd .
Feit is dat er vele malen vaker in ons topic wordt gebaggerd door aanhang van andere clubs, dan andersom.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik ga niet in die postgeschiedenis kijken van andere mensen![]()
maar het is ook een feit dat het andersom gebeurd .
Klopt als een bus. Komt ook door de houding van vele Ajacieden, en de club Ajax.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:42 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Feit is dat er vele malen vaker in ons topic wordt gebaggerd door aanhang van andere clubs, dan andersom.
Ta psv zegt in Augustus ook dat ze alles gaan winnen, dat is dan ook arrogantie.Maar het is wel leuk om de meest gehate club van Nederland te zijn.Iedereen schreeuwt het(met name den haag en 010)maar alleen Ajax heeft recht op die titel.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:58 schreef kollie het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Komt ook door de houding van vele Ajacieden, en de club Ajax.
Als je jezelf profileert met slogans als "ik verneder, ik geniet; ik ben een ajacied" is het nogal logisch dat mensen dubbel genieten als Ajax zelf wordt vernederd zoals de laatste tijd nogal vaak gebeurt. Dus dat gebagger hebben jullie deels aan jullie zelf te wijten.
En de houding van HtC werkt hier niet bepaald aan mee![]()
Met die laatste zin bedoel ik dat een club als met name den haag maar schreeuwt dat iedereen een hekel aan ze heb, maar dat als je dat vergelijkt met Ajax dat dat best meevalt.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:58 schreef mcyodogg het volgende:
Het is alleen leuk om de meest gehate club te zijn, als je goed presteert. En wat bedoel je met die laatste zin? Ajax heeft toch ook een enorme aanhang?
Uit tegen Excelsior wel te verstaan....quote:Op maandag 18 december 2006 12:16 schreef Roeni3 het volgende:
1-3 uit winnen en zo kritisch blijven als Henk is, is alleen maar positief te noemen. Henk wil duidelijk het uiterste uit deze groep halen.
Eens.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:03 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik had voor dat hij naar Ajax kwam een hoge pet van hem op. Ik had hem toen ook wel bij Feyenoord willen zien. Maar dat is helemaal verdwenen. Wat een zelf ingenomen persoon. Het zal nooit aan hem liggen als Ajax verliest, of dat het niet goed loopt. het zijn altijd externe factoren.
Erwin Koemanquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:05 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Uit tegen Excelsior wel te verstaan....
En kun jij mij een trainer noemen die niet het uiterste uit zijn groep wil halen?
Nee die wil niet het maximale uit de spelersgroep halen neequote:
Laat me radenquote:Op zondag 24 december 2006 15:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik kan niet w88 tot de persconferentie.![]()
Ping Ping Ping We Have A Winner.quote:Op zondag 24 december 2006 15:41 schreef Vakkie_W het volgende:
-Jong elftal
idd, na de jubelstemming had hier niet meer gereageerd moeten worden!quote:Op zondag 24 december 2006 16:44 schreef Ajaxfan het volgende:
Wat is dit toch een triest topic aan het worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |