En?Hebben ze gewonnen?quote:Op zondag 10 december 2006 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Domme vraag
quote:Op maandag 11 december 2006 00:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tuurlijk, zoals iedere week
Ik denk ik vraag het maar, omdat je altijd zo met Ajax bezig bent.Maar goed dat je ook nog tijd hebt voor je eigen club.quote:Op maandag 11 december 2006 00:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tuurlijk, zoals iedere week
En altijd maar over Ajax zeiken is lijkt me als p$v'er ook saai.Misschien eens een keer een wedstrijd van p$v bezoeken Diegoquote:Op maandag 11 december 2006 22:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Altijd winnen is ook maar saai
Had ik al wel een beetje geradenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt doe ik bijna nooit, heb ook geen SCC en zo
Dat begrijp ik maar al te goed, maar het gaat erom of jij mij ook begrijpt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je begrijpt het cynisme niet
Misschien moeten bepaalde mensen niet naar bepaalde topics komen om bepaalde reacties uit te lokkenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:28 schreef S-Two het volgende:
Misschien moeten jullie je msn-adres uitwisselen?
Jij je zinquote:Op woensdag 13 december 2006 01:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar al te goed, maar het gaat erom of jij mij ook begrijpt.
Ik ook.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Oh wat ben ik blij dat hij geen trainer van PSV is geworden zeg...
Ach, het is wel vermakelijkquote:Op woensdag 13 december 2006 16:24 schreef koningdavid het volgende:
Dat supporters van andere clubs zich zo druk maken om alles wat met Ajax te maken heeft.
Eerder het Perez topic, nu het Huntelaar- en Ten Cate topic.
Ga iets nuttigs doen jongens.
Net of het niet andersom gebeurdquote:Op woensdag 13 december 2006 16:24 schreef koningdavid het volgende:
Dat supporters van andere clubs zich zo druk maken om alles wat met Ajax te maken heeft.
Eerder het Perez topic, nu het Huntelaar- en Ten Cate topic.
Ga iets nuttigs doen jongens.
Je ogen eens open doen, ik heb eens in de postgeschiedenis van een aantal mensen gekeken, en die lullen meer in Ajax topics om te zeiken, dan in topics van hun eigen cluppie.Feit.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Net of het niet andersom gebeurd![]()
Ik ga niet in die postgeschiedenis kijken van andere mensenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Je ogen eens open doen, ik heb eens in de postgeschiedenis van een aantal mensen gekeken, en die lullen meer in Ajax topics om te zeiken, dan in topics van hun eigen cluppie.Feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |