En Gabri, De Mul, Krohn-Deli, Gentenaar en Roger.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:34 schreef okee6 het volgende:
Ten Cate heeft Stam én Huntelaar.
Blind had geen Stam in zijn elftal, dan heb je tenminste nog georganiseerde chaos als het niet loopt! Die andere spelers kun je eventueel gebruiken, maar noem dan bijvoorbeeld Babel. Blind mocht/kon hem toen niet opstellen wegens de transferwaarde van andere (overtollige) spitsen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En Gabri, De Mul, Krohn-Deli, Gentenaar en Roger.
Of zijn die niet goed?
Die hij niet al te lang mocht laten/liet staan. Was het het onder druk van het publiek, het bestuur of toch de pers? In elk geval scoorde Harry wel aardig, maar moest hij toch richting bank.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:44 schreef DrDentz het volgende:
Blind had wel Harry
De EC-1 dat is meer dan Maradona in europa won.quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel prijzen heeft ie al gewonnen?
je vergeet Olsenquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ten Cate maakt af wat Wouters, Adriaanse, Koeman en Blind begonnen zijn
quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ten Cate maakt af wat Wouters, Adriaanse, Koeman en Blind begonnen zijn
Heeft hij dat echt gezegt??? Dat is een heel slap excuus dan. Want hij heeft Stam en Gabri erbij. Die Blind vorig jaar niet had.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:43 schreef Toewan het volgende:
We hebben een jong team, niet op elkaar ingespeeld, veel nieuwe mensen, bla bla bla... Blijf maar lekker uitvluchten zoeken, het is wachten op zijn eerste echte uitbarsting.
Gabri is echt geen meerwaarde voor je team.quote:Op vrijdag 1 december 2006 07:25 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gezegt??? Dat is een heel slap excuus dan. Want hij heeft Stam en Gabri erbij. Die Blind vorig jaar niet had.
Het regende ook Ajacieden in het PSV-topic na Twente uit.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:26 schreef Erwtensoep het volgende:
En ineens stroomt het vol met boertjes...
Ik kan ze eigenlijk ook niet eens ongelijk gevenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou het gaat niet om jullie uit te lachen, maar meer om het feit.. hoeveel trainers (goede/slechte) zijn er de afgelopen jaren voorbij gekomen? En het lag iedere keer aan de trainer enz enz. Lijkt me meer dat het ergens anders aan ligt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Toen Koeman werd aangesteld bij ons kwamen ze ook allemaal langs..............quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het regende ook Ajacieden in het PSV-topic na Twente uit.
Lijkt mij ook, volgens mij wordt het nog wel wat met hem aan et roer, alhoewel het de laatste tijd wat minder gaat natuurlijk...quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik kan ze eigenlijk ook niet eens ongelijk geven.
Maar laat Ten Cate nog maar mooi een tijdje blijven.
was wel gezellig toen...quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toen Koeman werd aangesteld bij ons kwamen ze ook allemaal langs..............
Appelsap is ook wel relaxt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
was wel gezellig toen...
Ben alleen bang dat ik mijn schoen moet opeten..![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
was wel gezellig toen...
Ben alleen bang dat ik mijn schoen moet opeten..![]()
1980-1981, zeg het maarquote:Op zondag 10 december 2006 14:36 schreef Radegast het volgende:
Wie was voor Ten Cate de laatste Ajax trainer die niet thuis wist te winnen van AZ?
Van wat ik gezien heb viel dat wel mee hoor.quote:Op zondag 10 december 2006 15:51 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb het verder niet gezien, maar klopt het dat Van Gaal Ten Cate taktisch sterker af was? Als ik zo eens wat verhaaltjes gelezen heb....
Ja, Ten Cate greep te laat in toen Louis Jenner op Lindenbergh zette.quote:Op zondag 10 december 2006 15:51 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb het verder niet gezien, maar klopt het dat Van Gaal Ten Cate taktisch sterker af was? Als ik zo eens wat verhaaltjes gelezen heb....
Ik ookquote:Op zondag 10 december 2006 14:26 schreef kollie het volgende:
Ben benieuwd wat het excuus deze week weer is![]()
Ik schreef Ten Cate af voordat hij Ajax tekende.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:26 schreef Erwtensoep het volgende:
AZ speelde niet mee met ons spel in de 2de helft daardoor verzuimden wij het om het af te maken.quote:Op zondag 10 december 2006 14:26 schreef kollie het volgende:
Ben benieuwd wat het excuus deze week weer is![]()
Ajax speelt ook nog topwedstrijden tegen Start en Wien en zoquote:Op zondag 10 december 2006 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik schreef Ten Cate af voordat hij Ajax tekende.
Hij doet teveel rouleren en dat werkt niet in NL
Het zijn maar 34 wedstrijden met wat extratjes
Zoveel rouleert ie toch niet?quote:Op zondag 10 december 2006 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik schreef Ten Cate af voordat hij Ajax tekende.
Hij doet teveel rouleren en dat werkt niet in NL
Het zijn maar 34 wedstrijden met wat extratjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |