Urby - Vermaelen - Stam - Ogararuquote:Op zondag 24 december 2006 18:43 schreef JeroenV het volgende:
Je hebt de Uefa cup nog. En wie zou je er voor in de plaats moeten zetten? Heitinga misschien, maar of dat zoveel beter is... En als je dat doet heb je helemaal geen back-up.
En opruimen;
Maduro, Rosales, Rosenberg zeker. Stekelenburg was vandaag ook weer niet goed, dus mag iemand anders ook de kans krijgen. Roger wisselt hij ook alleen maar na 45 minuten, dus of die nu van zoveel waarde is vraag ik me ook af.
quote:
quote:
Als Ajax van Roda wint, dan heeft Henk 10 punten meer dan Danny vorig jaar had na hetzelfde aantal wedstrijden.quote:Op zondag 24 december 2006 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel punten had Danny na 17(of 18) wedstrijden?
maarja dat maakt eigenlijk allemaal niet uit zolang je geen kampioen wordt; dan is het enige wat je moet doen is 5e wordenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Ajax van Roda wint, dan heeft Henk 10 punten meer dan Danny vorig jaar had na hetzelfde aantal wedstrijden.
De teloorgang van de Nederlandse competitie.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja dat maakt eigenlijk allemaal niet uit zolang je geen kampioen wordt; dan is het enige wat je moet doen is 5e worden
Gerekend dat Henk nu een kurk erbij heeft, die Stam heet, en dat de spelers een jaar verder zijn en Ajax met veel minder blessures kampt dan vorig jaar, is dat een slechter resultaat.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Ajax van Roda wint, dan heeft Henk 10 punten meer dan Danny vorig jaar had na hetzelfde aantal wedstrijden.
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Gerekend dat Henk nu een kurk erbij heeft, die Stam heet, en dat de spelers een jaar verder zijn en Ajax met veel minder blessures kampt dan vorig jaar, is dat een slechter resultaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |