Ik ga nog liever gewoon dood.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo simpel he, niet op de man spelen hier, ik dacht dat jullie vriendjes waren.![]()
Ik liet me altijd gelijk pijpen !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:00 schreef rubstar het volgende:
[..]
ik had het ook meer over de vrouwen.. die prikken daar toch door heen of wat? dat enge verhale gedoe deed ik 10 jaar terug op de basischool met kamp om een kusje te krijgen..
Janine zag ik alweer voorbij schuifelen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:04 schreef golfer het volgende:
Het hele zooitje zit weer bij elkaar, want je wilt toch geen moment minder in beeld komen dan iemand anders?
Alleen Janine, Micheline en Semih zijn al naar bed.
Door roodkapje?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik liet me altijd gelijk pijpen !
Oké, die wil dus ook geen moment missen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Janine zag ik alweer voorbij schuifelen...
En in je dromen lukte dat vast ook nogquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik liet me altijd gelijk pijpen !
Die hoopt dat er strax d'r strax oogstrijpe wietplanten in de tuin staanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Klopt.De TT gaat over Geesten, tja dan kan Janinen niet ontbreken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Potverdorie nou.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En in je dromen lukte dat vast ook nog
Ok, de verhoudingen zijn me nu duidelijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga nog liever gewoon dood.
Tis bijna een Zelda mysteriequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef Coraatje het volgende:
lol ik bedenk me net die ene foto van hun kamer met waarin het lijkt alsof er zonligt in die kamer schijnt,als ze die zouden zien slapen ze gelijk helemaal nooit meer
gheghequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Ik ken het gevoel
Zoiets. Maar ze zet niet door en hij gaat voor dromenland.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:09 schreef ThaSandman het volgende:
Micheline zit Semih te trekken ofzo?
valt wel mee hoor, hij probeerde al eerder "perongeluk " haar tiet aan te raken maar ze duwde die hand weg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Monique doet er alles aan om E10 belachelijk te maken, want volgens mij is Sabje echt een naïve meid die er nog in zou trappen ook.
Ja ze moeten Gordon 's nachts laten zingen als ze slapen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:10 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het lijkt me gewoon leuk als big brother ze gewoon 1 keer gia laat schrikken
Grote kans, helemaal wanneer Monique er eerder uit ligt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Monique doet er alles aan om E10 belachelijk te maken, want volgens mij is Sabje echt een naïve meid die er nog in zou trappen ook.
Dat was dag 2 ofzo al duidelijk jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:13 schreef KlootMajoor het volgende:
De tranen staan echter wel een beetje in mijn ogen van de manier waarop hij het aan het proberen is
Dit is de meest trieste gast die ik tot nu toe in alle 6 de afleveringen van BB heb gezien...
En Marciaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:04 schreef golfer het volgende:
Het hele zooitje zit weer bij elkaar, want je wilt toch geen moment minder in beeld komen dan iemand anders?
Alleen Janine, Micheline en Semih zijn al naar bed.
De zussies doen alles samen en hebben volgens mij ook samen een kind van dezelfde mannen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:13 schreef BB-King het volgende:
Gaan de zusjes ook tegelijkertijd naar de plee?
Hij heeft een standaard verhaaltje uit zijn hoofd geleerd wat werkt bij 15 jarige meisjes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:15 schreef cpuntb het volgende:
Worden de streams herhaald of hoor ik weer hetzelfde verhaal van E. ?
Leuk betoog, maar vergeet niet dat we met een knulletje van 19 in een identiteitscrisis hebben te maken. Daarbij acht ik Sabine als een gigantische huppelkut die vroeger of later haar sappige perzik beschikbaar zal stellen zodat hij met zijn lonsdale staaf naar binnen kan marcheren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:13 schreef KlootMajoor het volgende:
*KNIP*
Volgens mij zijn ze allebei actricequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
De duosisters zijn niet zo dom..... Ze bespelen E10.
Of die nog zo sappig is na een baby?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Leuk betoog, maar vergeet niet dat we met een knulletje van 19 in een identiteitscrisis hebben te maken. Daarbij acht ik Sabine als een gigantische huppelkut die vroeger of later haar sappige perzik beschikbaar zal stellen zodat hij met zijn lonsdale staaf naar binnen kan marcheren.
Ziehier, hij is aan het voeren, en krijgt reactie (helaas betreft de aannemer van het voer een onwijze domme doos)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was dag 2 ofzo al duidelijk ja
ik hoop dat moniek ff aan sabje vertelt hoe de vork niet in de steel gaatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Leuk betoog, maar vergeet niet dat we met een knulletje van 19 in een identiteitscrisis hebben te maken. Daarbij acht ik Sabine als een gigantische huppelkut die vroeger of later haar sappige perzik beschikbaar zal stellen zodat hij met zijn lonsdale staaf naar binnen kan marcheren.
Zoek eens op MILF's met bittorent.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:18 schreef ThaSandman het volgende:
Of die nog zo sappig is na een baby?
De nieuwe weekopdrachtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:19 schreef LudoSanders het volgende:
E10 wordt de mond gesnoerd?
Volgens mij zijn het 2 incestueze Dollies die overgestreamd zijn vanaf de planeet Zionquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allebei actrice![]()
Eens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:18 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik hoop van harte dat hij dan vreselijk op zijn plek wordt gezet . al betwijfel ik het omdat het nog steeds eeen blonde doos is
Nou ik heb dat filmje gezien van die Anthony Zeus met zijn MILF. Dat was al erg genoeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zoek eens op MILF's met bittorent.![]()
Wat een lefgozer is het ook he?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:20 schreef BB-King het volgende:
Eggbert is een boefje... hij neemt nog een pilsje!
Tis de "dark" Opa Koos zegmaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:21 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een doerak die Egbert, neemt stuk of 5 laatste biertjes.
haha prachtig PRACHTIGquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een lefgozer is het ook he?
heeft ie nog wat van zich laten horen na zijn actie?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:20 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nou ik heb dat filmje gezien van die Anthony Zeus met zijn MILF. Dat was al erg genoeg.
Volgens mij weet hij heel geod waar ie mee bezig is, alleen doet hij het op een 'naakte' manier, hij pakt het niet goed in, een brute force manier. . .quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
We doquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:24 schreef BB-King het volgende:
Ik ga slapen... ben kapot.
Mocht Eggbert toch nog zo een nieuw biertje nemen, vermeldt dit dan even.
Weet ik niet. Hij heeft zijn verhaal wel verwerkt in zijn worstelcarriere.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
heeft ie nog wat van zich laten horen na zijn actie?
echt sabje mag wat mij betreft met iedereen van bil maar niet met plofkop
Zover ik weet, niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:23 schreef toxikon het volgende:
heeft ie nog wat van zich laten horen na zijn actie?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:24 schreef golfer het volgende:
Micheline en Semih doen het even met elkaar, of althans M. trekt S even af nu op stream 2.
Die zus zal idd geelimineerd moeten worden wil hij zijn missie laten slagen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:24 schreef KlootMajoor het volgende:
Volgens mij weet hij heel geod waar ie mee bezig is, alleen doet hij het op een 'naakte' manier, hij pakt het niet goed in, een brute force manier. . .
ZOlang die andere doos er is zal hij GEEN kans krijgen
Mocht het kijkerspubliek dat willen moet Monique dus weggestemd worden mits zij genomineerd wordt wat vooralsnog niet het geval zal zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die zus zal idd geelimineerd moeten worden wil hij zijn missie laten slagen.
Me 2quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:36 schreef cpuntb het volgende:
Ik neem nog ff een peukie!!
Ja had ik al een paar keer vanavond/vannacht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:38 schreef BorTheWolf het volgende:
geluid uit 2 kamers doorelkaar ?!?!?!
Iddquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:39 schreef MarkNMGN het volgende:
BB is rook-bevorderend.
Je moet wat als er verder niks gebeurd...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:39 schreef MarkNMGN het volgende:
BB is rook-bevorderend.
Dat heeft ze niet, ze heeft vitamine tekort.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hilde rookt in haar auto, niemand mag haar veranderen, ze drinkt haar wijntje, ze is een nood-opvang-zeekoe, is er nog iets goeds aan Hilde???
En dan gaan zeuren dat ze Fibromyalgie heeft.....
Dat is SPOTTEN met iets wat je NIET hebt....
het gesprek gaat ergens over en plofkop staat er weer als een puber bij, ben benieuwd of hij nog probeerd te vertellen waarom hij erin is gegaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:39 schreef KlootMajoor het volgende:
Zegt ie " vuil vies sekreet' tegen Tijn (?) , en vlak erna zie je hem kijken naar alle 2 de dozen ; erg vermakelijk
foutquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:40 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Je moet wat als er verder niks gebeurd...
Wel al gelezen dat zijn CU2 - site verwijderd is...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:44 schreef koolheid het volgende:
[..]
hehe ettiene denkt nu... ooh shit volgens mij iets vergeten offline te halen![]()
Jep, dat is zijn tactiekquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:45 schreef Scrupules het volgende:
egbert durft gewoon niet te gaan slapen omdat ie het liefst alle gesprekken wil volgen om de rest van de nacht zn tactiek verder uit te werken in zn bedje
Ik kan me wel vinden in gewichtstoename omdat je lijf niet meer zo kan bewegen zoals jij wilt hoor, kom maar es langs hierquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoorde iets dat Hilde zei... "Jullie zijn jaloers he???"
Dat is werkelijk zo'n teringwijf (sorry) die steun trekt.
Ze zegt net zelf, ze hoeft niet af te vallen....
Ik krijg nu werkelijk kotsneigingen van die vette leugenaar.../ weet je wel? Ik pak nu je dit leest wel ff een sigaret van je, want die LS heeft toch niet gelijk. Want jullie denken toch...
Maa werkelijk ik ga onder hypnose dat jullie me geloven....
Ja maar ja maar.....
Is er al enige indicatie van haar kant geweest dat ze last had van die ziekte.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoorde iets dat Hilde zei... "Jullie zijn jaloers he???"
Dat is werkelijk zo'n teringwijf (sorry) die steun trekt.
Ze zegt net zelf, ze hoeft niet af te vallen....
Ik krijg nu werkelijk kotsneigingen van die vette leugenaar.../ weet je wel? Ik pak nu je dit leest wel ff een sigaret van je, want die LS heeft toch niet gelijk. Want jullie denken toch...
Maa werkelijk ik ga onder hypnose dat jullie me geloven....
Ja maar ja maar.....
Nah... eerst ee TIAquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hilde moet gewoon een dikke vette hartaanval krijgen!!!
iets minder mag ook!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zelfs haar moeder is er aan overleden......
Nu wens ik die vette zieke zeekoe NU METEEN een keiharde dood toe....
Ik heb ze net uitgegooid, je blijft zo ongezond hangen, en Hey, daar worden we alleen maar dik vanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Is er nog iets te zien?
Ik twijfel om mn streams open te gooien
Lekker bezig weer?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hilde moet gewoon een dikke vette hartaanval krijgen!!!
Sta je nu achter je pc danquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ze net uitgegooid, je blijft zo ongezond hangen, en Hey, daar worden we alleen maar dik van![]()
Gertje, die t shirts, zijn die je al opgevallen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:49 schreef Gert het volgende:
Kom toch eens uit die kast joh...
[afbeelding]
Ja iets minder. Jje vergeet erbij te vermelden. Eerst in de fik en dan een hartaanval is genoeg.quote:
Ik jou wel een toetsenbord storing af en toequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nah... eerst ee TIA
Dan een hartaanval
En dan een beroerte......
Kan Bassie niet ff langsgaan.quote:
Hilde SPOT met haar Fibromyalgie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker bezig weer?
Tip: een gewaardeerde oldbie noemde Hilde onlangs "zeug Hitler".![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:52 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja iets minder. Jje vergeet erbij te vermelden. Eerst in de fik en dan een hartaanval is genoeg.
Maandagavond de "bonte avond"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:55 schreef BorTheWolf het volgende:
Volgens mij denkt E10 dat hij op schoolreisje is.
Nee johh, volgens mij is het hanna tokie , die weer 4 maanden kost en inwoning heeft.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:54 schreef ThaSandman het volgende:
Die Hilde lijkt niet alleen op ma Flodder. Ze gedraagt zich ook als ma Flodder.
BB melde om 00:00 dat het middernacht was, dus we 1 uur ernaast zitten is niet heel moeilijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:53 schreef cpuntb het volgende:
Egbert om 2.53 uur: het is 4.00 uur... niet slecht !
Oke, wist ik niet... heeft ie wel plezier: want de tijd gaat snel!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:58 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
BB melde om 00:00 dat het middernacht was, dus we 1 uur ernaast zitten is niet heel moeilijk.
Ze is een excuse drinker, daar ben ik van overtuigtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hilde: "ze zouden meer aan me hebben als ik niet lekker in m'n vel zit"
Ok, er is een hoop ruimte in haar vel....
Maar dat zelfmedelijden wat ze heeft...
Ja die zijn niet bij mekaar weg te slaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:01 schreef cpuntb het volgende:
Jeroen en Marcel blijven wel bij elkaar, de hele tijd ?!
blote piemelinbad vrienden he, dan weet je het welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:01 schreef cpuntb het volgende:
Jeroen en Marcel blijven wel bij elkaar, de hele tijd ?!
Hey lullo: je kent haar niet, weet niets van haar ziekte af en beoordeelt haar alleen maar op haar uiterlijk?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hilde: "ze zouden meer aan me hebben als ik niet lekker in m'n vel zit"
Ok, er is een hoop ruimte in haar vel....
Maar dat zelfmedelijden wat ze heeft...
Amenquote:
Jep... ik ben er ook weg vanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:56 schreef latevogel het volgende:
[..]
sjonge sjonge gaat weer lekker zo
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey lullo: je kent haar niet, weet niets van haar ziekte af en beoordeelt haar alleen maar op haar uiterlijk?
Ben je echt zo'n simpele domme user die mensen beoordeelt op hun uiterlijk en Internet?
Heb je je ooit wel eens verdiept in die ziekte die ze heeft?
Ik ben ook geen fan van Hilde als deelnemer van BB, maar vind jouw reakties dus echt erg 'over the hill' en zo vreselijk dom.
Wat dat betreft doe je jouw usernaam als LekkerSimpel dus alle eer aan.![]()
Gewoon pakken... doe ik ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:05 schreef Coraatje het volgende:
moest toch vermeld worden of egbert er nog eentje zou pakken...hij gooit nu in de groep zal ik er nog eentje pakken... maar krijgt geen respons
hij weet dat moniek hem een patsertje vind met slappe praatjes. volgens mij vinden ze tijn veel interresanter dan die plofkopquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:08 schreef Zeehond het volgende:
Etienne zei dat hij vanaf het begin wist wie hij ging nomineren. Monique reageerde vragend en Entienne zei iets als "nee, ik heb een top drie". Hij praat er nu weer omheen.
hoe weet je dat dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even tussendoor, er is volgens mij nog geen nominatie geweest he?
Maandag live, en vooraankondiging van RED-PHONE. Dus denk dat dat er allemaal mee te maken heeft...
Ik denk dat Etienne direct de allochtoon (Semih) wilde nomineren. Dat kan hij natuurlijk niet direct en open zeggen, hij zoekt er dus redenen bij en zegt dat hij een top drie heeft (die verder bestaat uit Rik (eeks, een homo) en Janine (arghh, een zwarte)).quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:10 schreef toxikon het volgende:
[..]
hij weet dat moniek hem een patsertje vind met slappe praatjes. volgens mij vinden ze tijn veel interresanter dan die plofkop
Dat zeiden ze op Talpa. Dat dit weekend de RED-Phone over zou gaan, en ze benieuwd zijn wie die oppakt....quote:
Ze zegt wel.... "Ik hoop dat ze nooit zullen worden als ik..."quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hilde: "Omdat ik mijn kinderen beschaafd opvoed...."
Je zou maar zo opgevoed zijn....
Hebben ze half, BB geeft om 0:00uur steeds aan dat het middernacht is, maar ze zijn nu nog onrustig met de komende nominaties en daarom is de boel nu weer actiefquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:17 schreef XiChico het volgende:
Eh, maar ze hebben geen tijdsbesef toch? Wanneer gaan ze dan naar bed, gewoon als ze moe zijn? Eerste keer dat ik die stream kijk.
Ik heb ze uitgegooit, wat een gezapige zooiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:19 schreef APK het volgende:
Wederom niets vermeldenswaardigs voor de streamverslagen?
Ik heb ze al aangespoord om te schrijven, maar niemand voelt zich geroepen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:19 schreef APK het volgende:
Wederom niets vermeldenswaardigs voor de streamverslagen?
ik heb gisteren al gezegd dat ik het niet aandurf vanwege me vele typo'squote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:20 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb ze al aangespoord om te schrijven, maar niemand voelt zich geroepen.Ik heb al eentje gedaan.
![]()
Nog bedankt voor de samenvatting van gisteren trouwens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:20 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb ze al aangespoord om te schrijven, maar niemand voelt zich geroepen.Ik heb al eentje gedaan.
![]()
Is niet alleen de typo's, want er is een bepaald clupje. Dat gesprek tussen E10 en marcel heb ik ook niet geplaatst. Want je krijgt tocht een schop na .....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:21 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb gisteren al gezegd dat ik het niet aandurf vanwege me vele typo's
Tijn ook volgens mij, alleen weet hij het nog niet, vertel jij het hem of ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:20 schreef LudoSanders het volgende:
Rik is wel een gezellige nicht volgens mij.
Die halen ze wel eruit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:21 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb gisteren al gezegd dat ik het niet aandurf vanwege me vele typo's
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:21 schreef APK het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de samenvatting van gisteren trouwens.
sorry mijn streamverslag zou alleen maar gaan over wat voor sneaky gluiperd die plofkop is. niet echt objectief dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:20 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
![]()
ja preciesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is niet alleen de typo's, want er is een bepaald clupje. Dat gesprek tussen E10 en marcel heb ik ook niet geplaatst. Want je krijgt tocht een schop na .....
Ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:25 schreef BorTheWolf het volgende:
E10, jah daarom, maar dat bedoel ik, ja ok, maar nogmaals, weet je, je moet het niet zo zien, maar toch, het maakt verder ook niet uit.
Ben jij een allochtoon ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is niet alleen de typo's, want er is een bepaald clupje. Dat gesprek tussen E10 en marcel heb ik ook niet geplaatst. Want je krijgt tocht een schop na .....
hij heeft wel een punt toen ik vanmiddag niet geloofde dat roeland roel was moest ik ook maar uit het desbetrefende topic vertrekken...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben jij een alloctoon ofzoJe voelt je zo aangesproken
![]()
Beetje tegengas geven is ook een optie, maar dan wel op een goede manierquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt toen ik vanmiddag niet geloofde dat roeland roel was moest ik ook maar uit het desbetrefende topic vertrekken...
Ja waarom ben je nog niet weg??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt toen ik vanmiddag niet geloofde dat roeland roel was moest ik ook maar uit het desbetrefende topic vertrekken...
Hij is wel gescanned door rickmans o.a. dus mss is die wel de echte Roelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja waarom ben je nog niet weg??
Laat je niet opnaaien. Roeland303 was een kloon.
Jullie laten je toch niet wegjagen he.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
edit of het feit dat je gisteren nacht met een stuk ok 8 man etienne hebt horen zeggen dat hij wel iets heeft tegen alochtonen ,en dat je de volgende dag wakker word en men dan denk dat wij met zijn achten het verkeerd gehoord hebben
nee hoor ik ga nergens heen ,maar voel dan niet de behoefte streamverslagen te gaan schrijvenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:31 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Jullie laten je toch niet wegjagen he.![]()
Geloof ik niets van, maar dat is off-topic....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is wel gescanned door rickmans o.a. dus mss is die wel de echte Roel
En toch is dat zoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geloof ik niets van, maar dat is off-topic....
jaaa en tijn zeikt nu ook als een wijfquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:32 schreef BorTheWolf het volgende:
Teering die wijfen zijn echt een stelletje schijterts.
Ik kan het ook niet hoor, een enkel regeltje gaat wel maar zoals de ervaren het doen daar heb ikgeen tijd voo om het aan te lerenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee hoor ik ga nergens heen ,maar voel dan niet de behoefte streamverslagen te gaan schrijven
te softy siert hem wel weer ergensquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet nu waarom Tijn EX-polite is....
Ja maar mensen als ik lezen ook de screamverslagen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee hoor ik ga nergens heen ,maar voel dan niet de behoefte streamverslagen te gaan schrijven
nou wie weet, het duurt nog een aantal dagenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:35 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja maar mensen als ik lezen ook de screenverslagen.![]()
Maar dan moet je er ook niet mee "dollen"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
te softy siert hem wel weer ergens
Ik kan het niet 100% bevestigen, maar zoals ik het topic heb gezien moet ik toch zeggen dat het ws. de echte Roel isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laat je inlichten, ook al heb je misschien iets "achter de schermen"
Maakt mij niet uit. deMachinist was de echte. En voor de rest boeien de ex-bewoners me niet zo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan het niet 100% bevestigen, maar zoals ik het topic heb gezien moet ik toch zeggen dat het ws. de echte Roel isMocht je vragen hebben ask het dan daar: Heb ik weer #3 (Filosoforen over BB)
Zouden ze hier mee lezenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey nu zegt hij "teef" eerder was het nog een "wijf"
Insgelijks, ik houd me ook bezig met BB6, ik leef dus in het heden en niet in het verleden maar wat de overige users doen moeten zij zelf weten, mij boeit het niet, ik concentreer me nu op BB6quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. deMachinist was de echte. En voor de rest boeien de ex-bewoners me niet zo.
Ik zit toch hoofdzakelijk in [COS]![]()
Die moet je nemen zoals ze zijn en dan zijn ze grappig dom, DO-BLO'S zeg maarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:43 schreef XiChico het volgende:
Wat doet die tweeling overdreven, is dit altijd zo? Sneu.
ja ik vind ze ook wel gezellig ,met hun domme humor,maar dat is denk ook ook bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die moet je nemen zoals ze zijn en dan zijn ze grappig dom, DO-BLO'S zeg maar
Jij zei nemenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die moet je nemen zoals ze zijn en dan zijn ze grappig dom, DO-BLO'S zeg maar
In de lichtste zin van het woord, anders kom ik toch naar jou dat weet je tochquote:
sabine huilt sabine lacht? en ik mis etiennequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:51 schreef henk.jansen het volgende:
Ik kan toveren, vergelijk de plaatjes
[afbeelding]
Jij hebt gewonnen en kan streamverslagen gaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
sabine huilt sabine lacht? en ik mis etienne
shit.... some other time maybequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij hebt gewonnen en kan streamverslagen ga![]()
an schrijven
Ga naar Zwolle verhuizen... Ná de eerste nominatie is hij daar weer in uitgaansleven....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
sabine huilt sabine lacht? en ik mis etienne
Dat is opzich wel bijzonder, het was een hele dooie dag + avond en toch is de boel nu nog behoorlijk wakkerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:57 schreef henk.jansen het volgende:
Het is momenteel 03:57 en ze zijn nog wakker
[afbeelding]
Terwijl er al een aantal op bed lagenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is opzich wel bijzonder, het was een hele dooie dag + avond en toch is de boel nu nog behoorlijk wakker
Ja een paar, maar ik had verwacht dat het na 0:00uur helemaal stil zou zijn en blijvenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Terwijl er al een aantal op bed lagen![]()
In het eerste plaatje zit ie rechts, in het tweede ultra-rechts?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:51 schreef henk.jansen het volgende:
Ik kan toveren, vergelijk de plaatjes
[afbeelding]
Had je betere willen makenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:02 schreef BorTheWolf het volgende:
TEEEEEEEEEEEEERING sorry van de caps
ho ho ik en etienne dat bah nee hij kon bijna me zoon zijn (in iedergeval is hij jonger dan de meeste tante zeggertjes van me).. en ik irriteer me mateloos aan het kleffe brrrrrrrquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga naar Zwolle verhuizen... Ná de eerste nominatie is hij daar weer in uitgaansleven....![]()
Ik word af en toe gek van die 2 calimero stemmetjes.quote:
marcel ja...was een goede gok!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:07 schreef BONG4002 het volgende:
Uurtje of 4 werd net gezegd, wat goed gegokt!
Die zij gewoon dom en leef ermee (niet in het huis maar op het forum) Ik vindt ze wel grappig van domheid, het zo een cabaret act kunnen wezen van 100 dagenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:05 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik word af en toe gek van die 2 calimero stemmetjes.
BB melde om 00:00 uur dat het middernacht is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
marcel ja...was een goede gok!
dan nog vinnik knap...hij zit al 4 uur lang te bankhangen dus dan ben je niet snel bijdetijdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:10 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
BB melde om 00:00 uur dat het middernacht is.
Dat klopt, maar dan nog vind ik het knap, als ik de tijd even kwijt ben dan zit ik er al snel naastquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:10 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
BB melde om 00:00 uur dat het middernacht is.
Ik vind streams leuker dan een topic met een kloon die zegt dat ie Roel is...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:02 schreef ThaSandman het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurd. Ik ben ff de Roeland verslagen aan het lezen.
Ik ook, al twijfelde ik wel in het beginquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:13 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vind het wel een geinig topic met Roel en ben er wel van overtuigd dat het Roel is.
ik ben nu ook wel overtuigd maar in het begin kwam die zo fel binnenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook, al twijfelde ik wel in het begin
Het grappigste is dat de fokkers eropaf komen als vliegen op stront.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook, al twijfelde ik wel in het begin
Diepe wateren hebben diepe gronden.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:18 schreef Coraatje het volgende:
hilde neemt een hele knaworst terwijl ze ze doormidden zouden breken
Ze doen dom maar zij het nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:23 schreef Zeehond het volgende:
Marcel en Jeroen proberen de zussen ook te overtuigen van de kwaadheid van Semih. De zussen trappen daar niet in vooralsnog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |