nee hoor ik ga nergens heen ,maar voel dan niet de behoefte streamverslagen te gaan schrijvenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:31 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Jullie laten je toch niet wegjagen he.![]()
Geloof ik niets van, maar dat is off-topic....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is wel gescanned door rickmans o.a. dus mss is die wel de echte Roel
En toch is dat zoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geloof ik niets van, maar dat is off-topic....
jaaa en tijn zeikt nu ook als een wijfquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:32 schreef BorTheWolf het volgende:
Teering die wijfen zijn echt een stelletje schijterts.
Ik kan het ook niet hoor, een enkel regeltje gaat wel maar zoals de ervaren het doen daar heb ikgeen tijd voo om het aan te lerenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee hoor ik ga nergens heen ,maar voel dan niet de behoefte streamverslagen te gaan schrijven
te softy siert hem wel weer ergensquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet nu waarom Tijn EX-polite is....
Ja maar mensen als ik lezen ook de screamverslagen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee hoor ik ga nergens heen ,maar voel dan niet de behoefte streamverslagen te gaan schrijven
nou wie weet, het duurt nog een aantal dagenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:35 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja maar mensen als ik lezen ook de screenverslagen.![]()
Maar dan moet je er ook niet mee "dollen"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
te softy siert hem wel weer ergens
Ik kan het niet 100% bevestigen, maar zoals ik het topic heb gezien moet ik toch zeggen dat het ws. de echte Roel isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laat je inlichten, ook al heb je misschien iets "achter de schermen"
Maakt mij niet uit. deMachinist was de echte. En voor de rest boeien de ex-bewoners me niet zo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan het niet 100% bevestigen, maar zoals ik het topic heb gezien moet ik toch zeggen dat het ws. de echte Roel isMocht je vragen hebben ask het dan daar: Heb ik weer #3 (Filosoforen over BB)
Zouden ze hier mee lezenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey nu zegt hij "teef" eerder was het nog een "wijf"
Insgelijks, ik houd me ook bezig met BB6, ik leef dus in het heden en niet in het verleden maar wat de overige users doen moeten zij zelf weten, mij boeit het niet, ik concentreer me nu op BB6quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. deMachinist was de echte. En voor de rest boeien de ex-bewoners me niet zo.
Ik zit toch hoofdzakelijk in [COS]![]()
Die moet je nemen zoals ze zijn en dan zijn ze grappig dom, DO-BLO'S zeg maarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:43 schreef XiChico het volgende:
Wat doet die tweeling overdreven, is dit altijd zo? Sneu.
ja ik vind ze ook wel gezellig ,met hun domme humor,maar dat is denk ook ook bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die moet je nemen zoals ze zijn en dan zijn ze grappig dom, DO-BLO'S zeg maar
Jij zei nemenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die moet je nemen zoals ze zijn en dan zijn ze grappig dom, DO-BLO'S zeg maar
In de lichtste zin van het woord, anders kom ik toch naar jou dat weet je tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |