Hebben ze half, BB geeft om 0:00uur steeds aan dat het middernacht is, maar ze zijn nu nog onrustig met de komende nominaties en daarom is de boel nu weer actiefquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:17 schreef XiChico het volgende:
Eh, maar ze hebben geen tijdsbesef toch? Wanneer gaan ze dan naar bed, gewoon als ze moe zijn? Eerste keer dat ik die stream kijk.
Ik heb ze uitgegooit, wat een gezapige zooiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:19 schreef APK het volgende:
Wederom niets vermeldenswaardigs voor de streamverslagen?
Ik heb ze al aangespoord om te schrijven, maar niemand voelt zich geroepen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:19 schreef APK het volgende:
Wederom niets vermeldenswaardigs voor de streamverslagen?
ik heb gisteren al gezegd dat ik het niet aandurf vanwege me vele typo'squote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:20 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb ze al aangespoord om te schrijven, maar niemand voelt zich geroepen.Ik heb al eentje gedaan.
![]()
Nog bedankt voor de samenvatting van gisteren trouwens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:20 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb ze al aangespoord om te schrijven, maar niemand voelt zich geroepen.Ik heb al eentje gedaan.
![]()
Is niet alleen de typo's, want er is een bepaald clupje. Dat gesprek tussen E10 en marcel heb ik ook niet geplaatst. Want je krijgt tocht een schop na .....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:21 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb gisteren al gezegd dat ik het niet aandurf vanwege me vele typo's
Tijn ook volgens mij, alleen weet hij het nog niet, vertel jij het hem of ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:20 schreef LudoSanders het volgende:
Rik is wel een gezellige nicht volgens mij.
Die halen ze wel eruit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:21 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb gisteren al gezegd dat ik het niet aandurf vanwege me vele typo's
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:21 schreef APK het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de samenvatting van gisteren trouwens.
sorry mijn streamverslag zou alleen maar gaan over wat voor sneaky gluiperd die plofkop is. niet echt objectief dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:20 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
![]()
ja preciesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is niet alleen de typo's, want er is een bepaald clupje. Dat gesprek tussen E10 en marcel heb ik ook niet geplaatst. Want je krijgt tocht een schop na .....
Ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:25 schreef BorTheWolf het volgende:
E10, jah daarom, maar dat bedoel ik, ja ok, maar nogmaals, weet je, je moet het niet zo zien, maar toch, het maakt verder ook niet uit.
Ben jij een allochtoon ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is niet alleen de typo's, want er is een bepaald clupje. Dat gesprek tussen E10 en marcel heb ik ook niet geplaatst. Want je krijgt tocht een schop na .....
hij heeft wel een punt toen ik vanmiddag niet geloofde dat roeland roel was moest ik ook maar uit het desbetrefende topic vertrekken...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben jij een alloctoon ofzoJe voelt je zo aangesproken
![]()
Beetje tegengas geven is ook een optie, maar dan wel op een goede manierquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt toen ik vanmiddag niet geloofde dat roeland roel was moest ik ook maar uit het desbetrefende topic vertrekken...
Ja waarom ben je nog niet weg??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt toen ik vanmiddag niet geloofde dat roeland roel was moest ik ook maar uit het desbetrefende topic vertrekken...
Hij is wel gescanned door rickmans o.a. dus mss is die wel de echte Roelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja waarom ben je nog niet weg??
Laat je niet opnaaien. Roeland303 was een kloon.
Jullie laten je toch niet wegjagen he.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
edit of het feit dat je gisteren nacht met een stuk ok 8 man etienne hebt horen zeggen dat hij wel iets heeft tegen alochtonen ,en dat je de volgende dag wakker word en men dan denk dat wij met zijn achten het verkeerd gehoord hebben
nee hoor ik ga nergens heen ,maar voel dan niet de behoefte streamverslagen te gaan schrijvenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:31 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Jullie laten je toch niet wegjagen he.![]()
Geloof ik niets van, maar dat is off-topic....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is wel gescanned door rickmans o.a. dus mss is die wel de echte Roel
En toch is dat zoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geloof ik niets van, maar dat is off-topic....
jaaa en tijn zeikt nu ook als een wijfquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:32 schreef BorTheWolf het volgende:
Teering die wijfen zijn echt een stelletje schijterts.
Ik kan het ook niet hoor, een enkel regeltje gaat wel maar zoals de ervaren het doen daar heb ikgeen tijd voo om het aan te lerenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee hoor ik ga nergens heen ,maar voel dan niet de behoefte streamverslagen te gaan schrijven
te softy siert hem wel weer ergensquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet nu waarom Tijn EX-polite is....
Ja maar mensen als ik lezen ook de screamverslagen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee hoor ik ga nergens heen ,maar voel dan niet de behoefte streamverslagen te gaan schrijven
nou wie weet, het duurt nog een aantal dagenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:35 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja maar mensen als ik lezen ook de screenverslagen.![]()
Maar dan moet je er ook niet mee "dollen"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
te softy siert hem wel weer ergens
Ik kan het niet 100% bevestigen, maar zoals ik het topic heb gezien moet ik toch zeggen dat het ws. de echte Roel isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laat je inlichten, ook al heb je misschien iets "achter de schermen"
Maakt mij niet uit. deMachinist was de echte. En voor de rest boeien de ex-bewoners me niet zo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan het niet 100% bevestigen, maar zoals ik het topic heb gezien moet ik toch zeggen dat het ws. de echte Roel isMocht je vragen hebben ask het dan daar: Heb ik weer #3 (Filosoforen over BB)
Zouden ze hier mee lezenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey nu zegt hij "teef" eerder was het nog een "wijf"
Insgelijks, ik houd me ook bezig met BB6, ik leef dus in het heden en niet in het verleden maar wat de overige users doen moeten zij zelf weten, mij boeit het niet, ik concentreer me nu op BB6quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. deMachinist was de echte. En voor de rest boeien de ex-bewoners me niet zo.
Ik zit toch hoofdzakelijk in [COS]![]()
Die moet je nemen zoals ze zijn en dan zijn ze grappig dom, DO-BLO'S zeg maarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:43 schreef XiChico het volgende:
Wat doet die tweeling overdreven, is dit altijd zo? Sneu.
ja ik vind ze ook wel gezellig ,met hun domme humor,maar dat is denk ook ook bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die moet je nemen zoals ze zijn en dan zijn ze grappig dom, DO-BLO'S zeg maar
Jij zei nemenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die moet je nemen zoals ze zijn en dan zijn ze grappig dom, DO-BLO'S zeg maar
In de lichtste zin van het woord, anders kom ik toch naar jou dat weet je tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |