Ik ga nog liever gewoon dood.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo simpel he, niet op de man spelen hier, ik dacht dat jullie vriendjes waren.![]()
Ik liet me altijd gelijk pijpen !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:00 schreef rubstar het volgende:
[..]
ik had het ook meer over de vrouwen.. die prikken daar toch door heen of wat? dat enge verhale gedoe deed ik 10 jaar terug op de basischool met kamp om een kusje te krijgen..
Janine zag ik alweer voorbij schuifelen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:04 schreef golfer het volgende:
Het hele zooitje zit weer bij elkaar, want je wilt toch geen moment minder in beeld komen dan iemand anders?
Alleen Janine, Micheline en Semih zijn al naar bed.
Door roodkapje?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik liet me altijd gelijk pijpen !
Oké, die wil dus ook geen moment missen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Janine zag ik alweer voorbij schuifelen...
En in je dromen lukte dat vast ook nogquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik liet me altijd gelijk pijpen !
Die hoopt dat er strax d'r strax oogstrijpe wietplanten in de tuin staanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Klopt.De TT gaat over Geesten, tja dan kan Janinen niet ontbreken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Potverdorie nou.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En in je dromen lukte dat vast ook nog
Ok, de verhoudingen zijn me nu duidelijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga nog liever gewoon dood.
Tis bijna een Zelda mysteriequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef Coraatje het volgende:
lol ik bedenk me net die ene foto van hun kamer met waarin het lijkt alsof er zonligt in die kamer schijnt,als ze die zouden zien slapen ze gelijk helemaal nooit meer
gheghequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Ik ken het gevoel
Zoiets. Maar ze zet niet door en hij gaat voor dromenland.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:09 schreef ThaSandman het volgende:
Micheline zit Semih te trekken ofzo?
valt wel mee hoor, hij probeerde al eerder "perongeluk " haar tiet aan te raken maar ze duwde die hand weg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Monique doet er alles aan om E10 belachelijk te maken, want volgens mij is Sabje echt een naïve meid die er nog in zou trappen ook.
Ja ze moeten Gordon 's nachts laten zingen als ze slapen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:10 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het lijkt me gewoon leuk als big brother ze gewoon 1 keer gia laat schrikken
Grote kans, helemaal wanneer Monique er eerder uit ligt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Monique doet er alles aan om E10 belachelijk te maken, want volgens mij is Sabje echt een naïve meid die er nog in zou trappen ook.
Dat was dag 2 ofzo al duidelijk jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:13 schreef KlootMajoor het volgende:
De tranen staan echter wel een beetje in mijn ogen van de manier waarop hij het aan het proberen is
Dit is de meest trieste gast die ik tot nu toe in alle 6 de afleveringen van BB heb gezien...
En Marciaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:04 schreef golfer het volgende:
Het hele zooitje zit weer bij elkaar, want je wilt toch geen moment minder in beeld komen dan iemand anders?
Alleen Janine, Micheline en Semih zijn al naar bed.
De zussies doen alles samen en hebben volgens mij ook samen een kind van dezelfde mannen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:13 schreef BB-King het volgende:
Gaan de zusjes ook tegelijkertijd naar de plee?
Hij heeft een standaard verhaaltje uit zijn hoofd geleerd wat werkt bij 15 jarige meisjes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:15 schreef cpuntb het volgende:
Worden de streams herhaald of hoor ik weer hetzelfde verhaal van E. ?
Leuk betoog, maar vergeet niet dat we met een knulletje van 19 in een identiteitscrisis hebben te maken. Daarbij acht ik Sabine als een gigantische huppelkut die vroeger of later haar sappige perzik beschikbaar zal stellen zodat hij met zijn lonsdale staaf naar binnen kan marcheren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:13 schreef KlootMajoor het volgende:
*KNIP*
Volgens mij zijn ze allebei actricequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
De duosisters zijn niet zo dom..... Ze bespelen E10.
Of die nog zo sappig is na een baby?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Leuk betoog, maar vergeet niet dat we met een knulletje van 19 in een identiteitscrisis hebben te maken. Daarbij acht ik Sabine als een gigantische huppelkut die vroeger of later haar sappige perzik beschikbaar zal stellen zodat hij met zijn lonsdale staaf naar binnen kan marcheren.
Ziehier, hij is aan het voeren, en krijgt reactie (helaas betreft de aannemer van het voer een onwijze domme doos)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was dag 2 ofzo al duidelijk ja
ik hoop dat moniek ff aan sabje vertelt hoe de vork niet in de steel gaatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Leuk betoog, maar vergeet niet dat we met een knulletje van 19 in een identiteitscrisis hebben te maken. Daarbij acht ik Sabine als een gigantische huppelkut die vroeger of later haar sappige perzik beschikbaar zal stellen zodat hij met zijn lonsdale staaf naar binnen kan marcheren.
Zoek eens op MILF's met bittorent.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:18 schreef ThaSandman het volgende:
Of die nog zo sappig is na een baby?
De nieuwe weekopdrachtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:19 schreef LudoSanders het volgende:
E10 wordt de mond gesnoerd?
Volgens mij zijn het 2 incestueze Dollies die overgestreamd zijn vanaf de planeet Zionquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allebei actrice![]()
Eens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:18 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik hoop van harte dat hij dan vreselijk op zijn plek wordt gezet . al betwijfel ik het omdat het nog steeds eeen blonde doos is
Nou ik heb dat filmje gezien van die Anthony Zeus met zijn MILF. Dat was al erg genoeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zoek eens op MILF's met bittorent.![]()
Wat een lefgozer is het ook he?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:20 schreef BB-King het volgende:
Eggbert is een boefje... hij neemt nog een pilsje!
Tis de "dark" Opa Koos zegmaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:21 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een doerak die Egbert, neemt stuk of 5 laatste biertjes.
haha prachtig PRACHTIGquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een lefgozer is het ook he?
heeft ie nog wat van zich laten horen na zijn actie?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:20 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nou ik heb dat filmje gezien van die Anthony Zeus met zijn MILF. Dat was al erg genoeg.
Volgens mij weet hij heel geod waar ie mee bezig is, alleen doet hij het op een 'naakte' manier, hij pakt het niet goed in, een brute force manier. . .quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
We doquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:24 schreef BB-King het volgende:
Ik ga slapen... ben kapot.
Mocht Eggbert toch nog zo een nieuw biertje nemen, vermeldt dit dan even.
Weet ik niet. Hij heeft zijn verhaal wel verwerkt in zijn worstelcarriere.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
heeft ie nog wat van zich laten horen na zijn actie?
echt sabje mag wat mij betreft met iedereen van bil maar niet met plofkop
Zover ik weet, niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:23 schreef toxikon het volgende:
heeft ie nog wat van zich laten horen na zijn actie?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:24 schreef golfer het volgende:
Micheline en Semih doen het even met elkaar, of althans M. trekt S even af nu op stream 2.
Die zus zal idd geelimineerd moeten worden wil hij zijn missie laten slagen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:24 schreef KlootMajoor het volgende:
Volgens mij weet hij heel geod waar ie mee bezig is, alleen doet hij het op een 'naakte' manier, hij pakt het niet goed in, een brute force manier. . .
ZOlang die andere doos er is zal hij GEEN kans krijgen
Mocht het kijkerspubliek dat willen moet Monique dus weggestemd worden mits zij genomineerd wordt wat vooralsnog niet het geval zal zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die zus zal idd geelimineerd moeten worden wil hij zijn missie laten slagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |