Ik ga nog liever gewoon dood.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo simpel he, niet op de man spelen hier, ik dacht dat jullie vriendjes waren.![]()
Ik liet me altijd gelijk pijpen !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:00 schreef rubstar het volgende:
[..]
ik had het ook meer over de vrouwen.. die prikken daar toch door heen of wat? dat enge verhale gedoe deed ik 10 jaar terug op de basischool met kamp om een kusje te krijgen..
Janine zag ik alweer voorbij schuifelen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:04 schreef golfer het volgende:
Het hele zooitje zit weer bij elkaar, want je wilt toch geen moment minder in beeld komen dan iemand anders?
Alleen Janine, Micheline en Semih zijn al naar bed.
Door roodkapje?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik liet me altijd gelijk pijpen !
Oké, die wil dus ook geen moment missen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Janine zag ik alweer voorbij schuifelen...
En in je dromen lukte dat vast ook nogquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik liet me altijd gelijk pijpen !
Die hoopt dat er strax d'r strax oogstrijpe wietplanten in de tuin staanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Klopt.De TT gaat over Geesten, tja dan kan Janinen niet ontbreken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Potverdorie nou.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En in je dromen lukte dat vast ook nog
Ok, de verhoudingen zijn me nu duidelijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga nog liever gewoon dood.
Tis bijna een Zelda mysteriequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef Coraatje het volgende:
lol ik bedenk me net die ene foto van hun kamer met waarin het lijkt alsof er zonligt in die kamer schijnt,als ze die zouden zien slapen ze gelijk helemaal nooit meer
gheghequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Ik ken het gevoel
Zoiets. Maar ze zet niet door en hij gaat voor dromenland.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:09 schreef ThaSandman het volgende:
Micheline zit Semih te trekken ofzo?
valt wel mee hoor, hij probeerde al eerder "perongeluk " haar tiet aan te raken maar ze duwde die hand weg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Monique doet er alles aan om E10 belachelijk te maken, want volgens mij is Sabje echt een naïve meid die er nog in zou trappen ook.
Ja ze moeten Gordon 's nachts laten zingen als ze slapen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:10 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het lijkt me gewoon leuk als big brother ze gewoon 1 keer gia laat schrikken
Grote kans, helemaal wanneer Monique er eerder uit ligt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Monique doet er alles aan om E10 belachelijk te maken, want volgens mij is Sabje echt een naïve meid die er nog in zou trappen ook.
Dat was dag 2 ofzo al duidelijk jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:13 schreef KlootMajoor het volgende:
De tranen staan echter wel een beetje in mijn ogen van de manier waarop hij het aan het proberen is
Dit is de meest trieste gast die ik tot nu toe in alle 6 de afleveringen van BB heb gezien...
En Marciaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:04 schreef golfer het volgende:
Het hele zooitje zit weer bij elkaar, want je wilt toch geen moment minder in beeld komen dan iemand anders?
Alleen Janine, Micheline en Semih zijn al naar bed.
De zussies doen alles samen en hebben volgens mij ook samen een kind van dezelfde mannen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:13 schreef BB-King het volgende:
Gaan de zusjes ook tegelijkertijd naar de plee?
Hij heeft een standaard verhaaltje uit zijn hoofd geleerd wat werkt bij 15 jarige meisjes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:15 schreef cpuntb het volgende:
Worden de streams herhaald of hoor ik weer hetzelfde verhaal van E. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |