sabine huilt sabine lacht? en ik mis etiennequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:51 schreef henk.jansen het volgende:
Ik kan toveren, vergelijk de plaatjes
[afbeelding]
Jij hebt gewonnen en kan streamverslagen gaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
sabine huilt sabine lacht? en ik mis etienne
shit.... some other time maybequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij hebt gewonnen en kan streamverslagen ga![]()
an schrijven
Ga naar Zwolle verhuizen... Ná de eerste nominatie is hij daar weer in uitgaansleven....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
sabine huilt sabine lacht? en ik mis etienne
Dat is opzich wel bijzonder, het was een hele dooie dag + avond en toch is de boel nu nog behoorlijk wakkerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:57 schreef henk.jansen het volgende:
Het is momenteel 03:57 en ze zijn nog wakker
[afbeelding]
Terwijl er al een aantal op bed lagenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is opzich wel bijzonder, het was een hele dooie dag + avond en toch is de boel nu nog behoorlijk wakker
Ja een paar, maar ik had verwacht dat het na 0:00uur helemaal stil zou zijn en blijvenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Terwijl er al een aantal op bed lagen![]()
In het eerste plaatje zit ie rechts, in het tweede ultra-rechts?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:51 schreef henk.jansen het volgende:
Ik kan toveren, vergelijk de plaatjes
[afbeelding]
Had je betere willen makenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:02 schreef BorTheWolf het volgende:
TEEEEEEEEEEEEERING sorry van de caps
ho ho ik en etienne dat bah nee hij kon bijna me zoon zijn (in iedergeval is hij jonger dan de meeste tante zeggertjes van me).. en ik irriteer me mateloos aan het kleffe brrrrrrrquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga naar Zwolle verhuizen... Ná de eerste nominatie is hij daar weer in uitgaansleven....![]()
Ik word af en toe gek van die 2 calimero stemmetjes.quote:
marcel ja...was een goede gok!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:07 schreef BONG4002 het volgende:
Uurtje of 4 werd net gezegd, wat goed gegokt!
Die zij gewoon dom en leef ermee (niet in het huis maar op het forum) Ik vindt ze wel grappig van domheid, het zo een cabaret act kunnen wezen van 100 dagenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:05 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik word af en toe gek van die 2 calimero stemmetjes.
BB melde om 00:00 uur dat het middernacht is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
marcel ja...was een goede gok!
dan nog vinnik knap...hij zit al 4 uur lang te bankhangen dus dan ben je niet snel bijdetijdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:10 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
BB melde om 00:00 uur dat het middernacht is.
Dat klopt, maar dan nog vind ik het knap, als ik de tijd even kwijt ben dan zit ik er al snel naastquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:10 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
BB melde om 00:00 uur dat het middernacht is.
Ik vind streams leuker dan een topic met een kloon die zegt dat ie Roel is...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:02 schreef ThaSandman het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurd. Ik ben ff de Roeland verslagen aan het lezen.
Ik ook, al twijfelde ik wel in het beginquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:13 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vind het wel een geinig topic met Roel en ben er wel van overtuigd dat het Roel is.
ik ben nu ook wel overtuigd maar in het begin kwam die zo fel binnenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook, al twijfelde ik wel in het begin
Het grappigste is dat de fokkers eropaf komen als vliegen op stront.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook, al twijfelde ik wel in het begin
Diepe wateren hebben diepe gronden.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:18 schreef Coraatje het volgende:
hilde neemt een hele knaworst terwijl ze ze doormidden zouden breken
Ze doen dom maar zij het nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:23 schreef Zeehond het volgende:
Marcel en Jeroen proberen de zussen ook te overtuigen van de kwaadheid van Semih. De zussen trappen daar niet in vooralsnog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |