Me 2quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:36 schreef cpuntb het volgende:
Ik neem nog ff een peukie!!
Ja had ik al een paar keer vanavond/vannacht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:38 schreef BorTheWolf het volgende:
geluid uit 2 kamers doorelkaar ?!?!?!
Iddquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:39 schreef MarkNMGN het volgende:
BB is rook-bevorderend.
Je moet wat als er verder niks gebeurd...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:39 schreef MarkNMGN het volgende:
BB is rook-bevorderend.
Dat heeft ze niet, ze heeft vitamine tekort.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hilde rookt in haar auto, niemand mag haar veranderen, ze drinkt haar wijntje, ze is een nood-opvang-zeekoe, is er nog iets goeds aan Hilde???
En dan gaan zeuren dat ze Fibromyalgie heeft.....
Dat is SPOTTEN met iets wat je NIET hebt....
het gesprek gaat ergens over en plofkop staat er weer als een puber bij, ben benieuwd of hij nog probeerd te vertellen waarom hij erin is gegaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:39 schreef KlootMajoor het volgende:
Zegt ie " vuil vies sekreet' tegen Tijn (?) , en vlak erna zie je hem kijken naar alle 2 de dozen ; erg vermakelijk
foutquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:40 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Je moet wat als er verder niks gebeurd...
Wel al gelezen dat zijn CU2 - site verwijderd is...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:44 schreef koolheid het volgende:
[..]
hehe ettiene denkt nu... ooh shit volgens mij iets vergeten offline te halen![]()
Jep, dat is zijn tactiekquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:45 schreef Scrupules het volgende:
egbert durft gewoon niet te gaan slapen omdat ie het liefst alle gesprekken wil volgen om de rest van de nacht zn tactiek verder uit te werken in zn bedje
Ik kan me wel vinden in gewichtstoename omdat je lijf niet meer zo kan bewegen zoals jij wilt hoor, kom maar es langs hierquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoorde iets dat Hilde zei... "Jullie zijn jaloers he???"
Dat is werkelijk zo'n teringwijf (sorry) die steun trekt.
Ze zegt net zelf, ze hoeft niet af te vallen....
Ik krijg nu werkelijk kotsneigingen van die vette leugenaar.../ weet je wel? Ik pak nu je dit leest wel ff een sigaret van je, want die LS heeft toch niet gelijk. Want jullie denken toch...
Maa werkelijk ik ga onder hypnose dat jullie me geloven....
Ja maar ja maar.....
Is er al enige indicatie van haar kant geweest dat ze last had van die ziekte.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoorde iets dat Hilde zei... "Jullie zijn jaloers he???"
Dat is werkelijk zo'n teringwijf (sorry) die steun trekt.
Ze zegt net zelf, ze hoeft niet af te vallen....
Ik krijg nu werkelijk kotsneigingen van die vette leugenaar.../ weet je wel? Ik pak nu je dit leest wel ff een sigaret van je, want die LS heeft toch niet gelijk. Want jullie denken toch...
Maa werkelijk ik ga onder hypnose dat jullie me geloven....
Ja maar ja maar.....
Nah... eerst ee TIAquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hilde moet gewoon een dikke vette hartaanval krijgen!!!
iets minder mag ook!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zelfs haar moeder is er aan overleden......
Nu wens ik die vette zieke zeekoe NU METEEN een keiharde dood toe....
Ik heb ze net uitgegooid, je blijft zo ongezond hangen, en Hey, daar worden we alleen maar dik vanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Is er nog iets te zien?
Ik twijfel om mn streams open te gooien
Lekker bezig weer?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hilde moet gewoon een dikke vette hartaanval krijgen!!!
Sta je nu achter je pc danquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ze net uitgegooid, je blijft zo ongezond hangen, en Hey, daar worden we alleen maar dik van![]()
Gertje, die t shirts, zijn die je al opgevallen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:49 schreef Gert het volgende:
Kom toch eens uit die kast joh...
[afbeelding]
Ja iets minder. Jje vergeet erbij te vermelden. Eerst in de fik en dan een hartaanval is genoeg.quote:
Ik jou wel een toetsenbord storing af en toequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nah... eerst ee TIA
Dan een hartaanval
En dan een beroerte......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |