we w88 er op....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Val ik er nu op het goede moment in... de eerste BB6-wip?
Het is nog geen weekendquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hummie schiet eens op!!!!!
Als dat broekje zo wijd was als het leek, was het een Nathalie shot. Je begrijpt wel welke ik bedoel dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Welk shot!! Mijn streams staan uit, verdorie
Hij noemde haar wel een alcoholist hè.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:43 schreef ruby het volgende:
Hilde voelt zich slachtoffer van Semih..
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:43 schreef Tamaartje het volgende:
Zei Hilde nu lekker ding tegen Jeroen?
Wij zitten niet vaak op één lijn, maar dit zou een hele goede zijn, dan ga ik me CONCENTRATIE, KOM OP!! concentreren op de plofkop van E10.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:41 schreef Suikeroom het volgende:
ik neem aan dat Bridget maandag gaat zeggen dat Semih al genomineerd staat.. dan moeten ze allemaal iemand anders noemen.. want al die racisten willen Semih nomineren![]()
Jammer dat er geen cap isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
Als dat broekje zo wijd was als het leek, was het een Nathalie shot. Je begrijpt wel welke ik bedoel dan.
Dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk. Dan maar een nutteloze stem op Semih.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:41 schreef Suikeroom het volgende:
ik neem aan dat Bridget maandag gaat zeggen dat Semih al genomineerd staat.. dan moeten ze allemaal iemand anders noemen.. want al die racisten willen Semih nomineren![]()
Hopelijk zijn ze dan morgen ook weer vroeg opquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:44 schreef GJVH het volgende:
Goh, wat gaan ze vroeg naar bed toe!
Dat had ik al gezegd vanavond, ik wist dat het vroeg zou gaan wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:44 schreef GJVH het volgende:
Goh, wat gaan ze vroeg naar bed toe!
jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:45 schreef Isabeau het volgende:
Hilde denkt dat Semih en Micheline op haar gaan stemmen?
Anders vervelen we ons doodquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:45 schreef Tamaartje het volgende:
Hopelijk zijn ze dan morgen ook weer vroeg op
Dan hebben we weer wat te doen
Yep, dat denkt ze idd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:45 schreef Isabeau het volgende:
Hilde denkt dat Semih en Micheline op haar gaan stemmen?
Als men zich het koffer-incident herinnert nog wel meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:45 schreef Taz10 het volgende:
hilde denkt dat semmi haar wegstemd
Ze is geniepig bezig inderdaadquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:45 schreef eborn het volgende:
Hilde zegt eerst dat Marlies het zelf moet beslissen, en daarna gaat ze even vertellen dat Semih haar waarschijnlijk nomineert. Lekker sfeertje kweekt die. Eigen gevoel my ass!
Nathalie van Tellegen of zoiets?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Die Marlies heeft dezelfde stem als die lange rooie trol die in Vrouwenvleugel zat....
Ik hoor Hil luid en duidelijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:46 schreef ThaSandman het volgende:
Kunnen ze die Hilde niet ff zeggen dat ze harder moet praten.
lange rooie trol ....vind het ook wel overeen komen!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Die Marlies heeft dezelfde stem als die lange rooie trol die in Vrouwenvleugel zat....
Ik vind het net Didoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig staat hij er wel ouderwets patserig bijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef rubstar het volgende:
E10 ziet er ook cool uit met dat maskertje
Dit keer niet alleen de meidenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef berney het volgende:
allemachtig, hoe vaak nemen die meiden een masker.
Nee effe gecheckt... Della Maria Vaags heette ze... heb alleen geen plaatjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:47 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nathalie van Tellegen of zoiets?
Dit is Alien 6quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dat toch voor onzin met die maskers
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2508117.jpg]afbeelding][/URL]
Volgens mij begrijpen ze de uitspraak: "de meeste bewoners van BB hebben een masker op" verkeerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Denk je eens de reacties van al zijn stoere vriendjes inquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:49 schreef eborn het volgende:
Gelukkig staat hij er wel ouderwets patserig bij
"Een hoogtepunt in het huis, een van de hoogtepunten in mijn leven", zou Jeroen wel eens kunnen zeggen bij een exit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2508117.jpg]afbeelding][/URL]
Ik vind het een vooruitgangquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een waarschuwing wat gaat komen, als Hilde een maskertje opzet...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:41 schreef Suikeroom het volgende:
Die hebben volgens mij al veel te besprekenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Denk je eens de reacties van al zijn stoere vriendjes in
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk je eens de reacties van al zijn stoere vriendjes in
Dat Miss Piggy shirt had Sabrina vandaag aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:50 schreef breijer het volgende:
hilde alias miss piggy is wel erg stiekem zeg.
echt een judas
Het eten-in-de-DBK incident. Hij was de 3e persoon die de DBK in ging en stond daardoor genomineerd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:51 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
Semih staat al genomineerd
Wat heb ik gemist de eerste dagen?
Dat was dag 1-2 of zoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Hij ging als derde de dbk in, waardoor hij genomineerd stond.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
En ja... precies... klopt helemaal... vind ik ook niet...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:52 schreef rubstar het volgende:
Marlies heeft wat met het woord heerrrrrrrrrrrlijk
verveling?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Wat bezielt je in hemelsnaam om als kerel je gezicht onder te laten smeren met van die groene smurrie
Dat was dag 1-2 of zoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:52 schreef eborn het volgende:
[..]
Het eten-in-de-DBK incident. Hij was de 3e persoon die de DBK in ging en stond daardoor genomineerd.
Opzeker nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:54 schreef -Myrt- het volgende:
tis niet echt spannend vanavond...
Ik kan maar 1 ding bedenken: Rik zijn geaardheid is besmettelijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Wat bezielt je in hemelsnaam om als kerel je gezicht onder te laten smeren met van die groene smurrie
LIEFquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:56 schreef BONG4002 het volgende:
Marcél en E10 gebroederlijk in het bad
Deed de Hulk toch ook?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Marlies ging de DBK in en daar lag een envloppe, die nam ze mee zonder dat BB haar opdracht had gegeven en die las ze in de gang bij de DBK. Daarin stond dus dat Semih genomineerd was. Toen werd ze terug geroepen en zeiden ze dat ze genomineerd stond omdat ze het niet vonden kunnen dat ze zomaar die envloppe meenamquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank jullie wel, ben ik weer bijna bij
Maar wat dan met Marlies??
![]()
![]()
Dat ding zie je zomaar over het hoofd hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:56 schreef rubstar het volgende:
waarom zit die Marcel altijd aan ze snikkel.. hij mag nu toch wel weten wat er tussen ze benen hangt of wat
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Janine liegt alles bij elkaar..... Ik krijg een heeeeel eng gevoel bij haar stem en uitspraken.....
Ze heeft zoveel meegemaakt... Ze heeft zoveel... ... Ze kletst in haar straatje....
Manipulatie ten top. Dat (sorry) wijf is een valse bitch, en ik weet bijna zeker dat het een crackhoer is... (ja, een echte)
Hummie is het lieverdje van Tanja, en Tanja het lieverdje van Hummie. En nu komt Hummie met een ECHTE crackhoer.... Om te laten zien hoe een ieder Tanja heeft genoemd.
'quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hummie is het lieverdje van Tanja, en Tanja het lieverdje van Hummie. En nu komt Hummie met een ECHTE crackhoer.... Om te laten zien hoe een ieder Tanja heeft genoemd.
Dat was een beetje vaag. Marlies ging later om iets anders de dbk in en zag daar een envelop die ze zonder te vragen meenam en beon te lezen. Bleek dat dat de envelop was waarin stond dat Semih genomineerd stond. BB vond dat het schenden van het briefgeheim en daarvoor werd zij gestraft met een nominatie. Zowel Semih als Marlies mogen er niet over praten met anderen (ja, met iemand anders, maar ik weet niet meer wie en dat heeft Marlies geloof ik ook nog niet gedaan).quote:
Dat is niet veel bijzonders als ik de streamshots mag gelovenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:56 schreef rubstar het volgende:
waarom zit die Marcel altijd aan ze snikkel.. hij mag nu toch wel weten wat er tussen ze benen hangt of wat
Ik zat al op zo'n soort reactie te wachtenquote:
Ben ik het helemaal meeeens, ze lult zo overtuigend dat ze zichtzelf gelooft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:54 schreef BB6kijker het volgende:
Wat en S C H I J T W I J F is en blijft die Janine. Ik hoop dat ze er lang in blijft, het sggggatjuhh.
van mij?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zat al op zo'n soort reactie te wachten![]()
intoyou is de fanboy/girl van E10.. dus dat was een intikkertjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zat al op zo'n soort reactie te wachten![]()
Niet echt. Ik verveelde me, en bedacht gewoon weer iets...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:57 schreef JufJoop het volgende:
[..]
'
Jij hebt er over nagedacht.. er zit een heel complot achter![]()
E10: was het niet lekker?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Het gebeurde in haar bed. Hij mocht meteen blijven slapen.
"Jij onder en hij boven?", vraagt iemand.
"Ja", zegt Milica.
Ze hadden condooms en Milica was ook aan de pil. Het deed geen pijn zegt ze, maar ook niet echt lekker.
misschien is hij wel in de tussentijd iets gegroeit dat moet je toch even tussendoor checkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:56 schreef rubstar het volgende:
Voor hem hebben ze een lollyquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:02 schreef eborn het volgende:
Is Egbert nou de enige die geen masker heeft gedan?
Marlies ging de DBK in en daar lag een envloppe, die nam ze mee zonder dat BB haar opdracht had gegeven en die las ze in de gang bij de DBK. Daarin stond dus dat Semih genomineerd was. Toen werd ze terug geroepen en zeiden ze dat ze genomineerd stond omdat ze het niet vonden kunnen dat ze zomaar die envloppe meenamquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was een beetje vaag. Marlies ging later om iets anders de dbk in en zag daar een envelop die ze zonder te vragen meenam en beon te lezen. Bleek dat dat de envelop was waarin stond dat Semih genomineerd stond. BB vond dat het schenden van het briefgeheim en daarvoor werd zij gestraft met een nominatie. Zowel Semih als Marlies mogen er niet over praten met anderen (ja, met iemand anders, maar ik weet niet meer wie en dat heeft Marlies geloof ik ook nog niet gedaan).
Wat doet ze verkeerd?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:01 schreef ThaSandman het volgende:
Van die Milica begin ik ook langzaam te walgen.
huh over wie gaat dit? heb ik dit gesprek gemist?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Het gebeurde in haar bed. Hij mocht meteen blijven slapen.
"Jij onder en hij boven?", vraagt iemand.
"Ja", zegt Milica.
Ze hadden condooms en Milica was ook aan de pil. Het deed geen pijn zegt ze, maar ook niet echt lekker.
Ik vind het een vader die wanhopig hip en jong probeert te blijvenquote:
ja maar die ging even skrubben (zoals hij het zelf uitsprak) want anders kreeg hij meeetersquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:02 schreef eborn het volgende:
Is Egbert nou de enige die geen masker heeft gedan?
Je moet juist zeggen dat je er heel erg over nagedacht hebt... dat klinkt wel boeiendquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet echt. Ik verveelde me, en bedacht gewoon weer iets...![]()
De badkuip dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:02 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
huh over wie gaat dit? heb ik dit gesprek gemist?
Dat geleuter over haar sexleven de hele tijd. Die mensen ken ze net een week. Met kerels douchen enz. Misschien ben ik wel jaloers?quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:04 schreef Taz10 het volgende:
ik wordt achtervolgd door dat mens.
gooi ik de ene stream uit komt ze ineens de badkamer weer inlopen, gekwordt je ervan
Ik ben dan dom maar om het juiste bericht te quote lukt me nog netquote:
Nee, qua Roeland moet je het dit jaar voorlopig doen met Heb ik weer #3 (Filosoforen over BB)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:06 schreef Flujas het volgende:
Zijn er geen Linda's of Roelen dit jaar?
Helaas, dit is een gematigde groep wat betreft alcohol, gelukkig hebben de meeste geen alcohol nodig om toch een beetje los te gaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:06 schreef Flujas het volgende:
Er is weer niks gebeurd vandaag lees ik in de streamverslagen? Jammer en er is nog zoveel alcohol in het huis....
Zijn er geen Linda's of Roelen dit jaar?
Ze willen denk ik dat ze een normaler ritme ontwikkelen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Geeft BB nou aan dat het middernacht is... waarom in hemelsnaam?
...(soms ((vaak)) leef ik op 1 stream)...maar heeft ze wel eens iets gedaan dan .....behalfe de MAMA uithangen????quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hilde: "straks nomineren ze me omdat ik ziek ben...."
Kan ze gelijk in hebben... Want er komen weekopdrachten (Robinson ) en de zwakste schakel gaat daar uit. En Hilde heeft nadeel dat ze als zwakste schakel ook verder niets bijdraagt aan de groep. (op ruimte in het bad na)
Je moet wat als je zo op elkaars lip zit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:05 schreef ThaSandman het volgende:
Dat geleuter over haar sexleven de hele tijd. Die mensen ken ze net een week. Met kerels douchen enz. Misschien ben ik wel jaloers?
het was toch juist de bedoeling dat ze dat totaal kwijt raakte?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze willen denk ik dat ze een normaler ritme ontwikkelen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef rubstar het volgende:
ik vind dat douchen enzo sowieso al raar.. je kent mensen 1 dag.. en je staat daar al lekker met je tiete en je kale kano te douchen naast een gast.. snap ik niet..
Moet je eens opletten, dat ze zonder daglicht de volgende dag al weer gehele gevoel van tijd kwijt zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Geeft BB nou aan dat het middernacht is... waarom in hemelsnaam?
Ach, schatje, lieverd, dat zouden wij toch ook al na 1 dag samen in BB met elkaar doen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Het verbaast mij alweer (vorig jaar ook al) hoe snel mensen intiem worden met mensen die ze een week geleden nog niet eens kenden. Knuffelen, samen douchen, aan haren kriebelen, maskers opdoen, in je blootje in een bad gaan zitten etc.
Batterij wissel volgens mijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef puntoortje het volgende:
alle bewoners wat???/
Jaa idd dat douchen idd normale mensen doen dat volgens mij niet zo zomaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef rubstar het volgende:
ik vind dat douchen enzo sowieso al raar.. je kent mensen 1 dag.. en je staat daar al lekker met je tiete en je kale kano te douchen naast een gast.. snap ik niet..
het is trouwens middernacht volgens BB, staat op de TV, alleen niemand die het ziet
Het is mij ook een raadselquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:08 schreef rubstar het volgende:
het was toch juist de bedoeling dat ze dat totaal kwijt raakte?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef _The_General_ het volgende:
Beetje vertraging in de stream, dan krijg je zulke situaties :
[afbeelding]
Bespreek dat ergens andersquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, schatje, lieverd, dat zouden wij toch ook al na 1 dag samen in BB met elkaar doen?![]()
mja.. dat kan.. anders zit je ook steeds naar slapende mensen te kijken enzo.. dat is misschien ook niet echt handigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is mij ook een raadselDit is misschien alvast voor maandag, voor de live uitzending.
Zou ik ook niet doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze trekken zich niets aan van dat bericht dat het middernacht is...
Wat moeten ze dan doen? Naar bed? Waarom in godsnaam... daar zou ik ook schijt aan hebben hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is tijd dat ze iets zeggen van: "KUNNEN JULLIE LEZEN?!?!?!?!?!?!?!?"
Hilde zei iets als: oh, het is middernacht. Bedankt BB.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is tijd dat ze iets zeggen van: "KUNNEN JULLIE LEZEN?!?!?!?!?!?!?!?"
Uiteindelijk is het voor de streams wel het prettigst denk ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:11 schreef rubstar het volgende:
mja.. dat kan.. anders zit je ook steeds naar slapende mensen te kijken enzo.. dat is misschien ook niet echt handig
Ik kan datquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
e zijn weer bezig met het spelletje om op je buik te kunnen rollen....
Ik vraag me af in hoeverre het een bepaalde aangeleerde 'mening/houding' is en in hoeverre hij echt iets tegen homo's en buitenlanders heeftquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Blijf het frappant vinden dat Etienne met zijn extreem-rechtse symphatieen nog niet uit zijn rol is gevallen met Janine, Semih en Rik in de buurt.... of zou het echt een jeugdzonde zijn
nou.. in een gesprek met Hilde, wat ook in de uitzending van vanavond te zien is geweest liet ie zich wel enigzins dubieus uit over Semi..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Blijf het frappant vinden dat Etienne met zijn extreem-rechtse symphatieen nog niet uit zijn rol is gevallen met Janine, Semih en Rik in de buurt.... of zou het echt een jeugdzonde zijn
vorig jaar hielde de meesten een bikini of de helft daarvan gewoon aan toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Het verbaast mij alweer (vorig jaar ook al) hoe snel mensen intiem worden met mensen die ze een week geleden nog niet eens kenden. Knuffelen, samen douchen, aan haren kriebelen, maskers opdoen, in je blootje in een bad gaan zitten etc.
Bijna goed het was Ik durf mn lul er niet voor op een BBQ te leggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn heeft iets over dat hij zijn topje van zijn lul erop durft te leggen dat ze niet op hem stemmen....
in de uitzending van vandaag was al te zien dat etienne niet al te blij was met semih en hem wel weg wilt hebben. dit gaat nog wel uitkomen denk ik, dit toneelspel kan hij niet volhouden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Ja, maar zat ook iedereen binnen no time met elkaar te knuffelen en te kroelen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:16 schreef Coraatje het volgende:
vorig jaar hielde de meesten een bikini of de helft daarvan gewoon aan toch?
Boeiendquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:17 schreef ruby het volgende:
Marcel is aan de schijterij. Goeie info.
BB3quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar zat ook iedereen binnen no time met elkaar te knuffelen en te kroelen.
BB3 was denk ik wel het ergste qua geilheid trouwens, maar dat kan ook door Kelly komen
misschien zijn die groepen er ook wel op uitgekozen? dat ze open en makkelijke mensen kiezen ofzo? zodat er nog iets gebeurdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar zat ook iedereen binnen no time met elkaar te knuffelen en te kroelen.
BB3 was denk ik wel het ergste qua geilheid trouwens, maar dat kan ook door Kelly komen
Zo hoort een ieder z'n eigen... Maar jammer dat sommigen iets zeggen IETS gehoord te hebben, maar niet weten te onderbouwen, zoals vanacht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bijna goed het was Ik durf mn lul er niet voor op een BBQ te leggen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo hoort een ieder z'n eigen... Maar jammer dat sommigen iets zeggen IETS gehoord te hebben, maar niet weten te onderbouwen, zoals vanacht.
Hilde: "Ik weet toch dat ik genomineerd word..."
Tijn: "Ja klopt, ik moet je niet...."
Lach in de groep, want ze hebben zijn grapje door, maar Hilde is niet blij.
wehehehe.. daar zaten een heleboel mensen op te wachtenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[afbeelding]
Was deze al geplaats ondertussen?
Hebben die twee nu AL TWEE weken niet geneukt ? ? ? ? ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:02 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding]
(Scanman)
Ze zijn nog klaarwakker. Semih en Micheline liggen wel in bed, de rest loopt gemaskerd rond.
voor iemand die Loeder heet misschien niet neequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hebben die twee nu AL TWEE weken niet geneukt ? ? ? ? ?
Sorry maa dat is toch niet vol te houden
Hilde dacht ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:22 schreef Flujas het volgende:
over wie hebben marlies semih en mich het nu in de slaapkamer, "die is pienter'' of zoiets?
Ze zitten er nog maar een week.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hebben die twee nu AL TWEE weken niet geneukt ? ? ? ? ?
Sorry maa dat is toch niet vol te houden
Dat begrijp ik nu idd, mja iig genoeg geroddel dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:24 schreef Flujas het volgende:
[..]
volgens mij gaat het over Monique
Michael Jackson omgedraaidquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:23 schreef intoyou het volgende:
Sjaan: 'ik ben blond geboren jongens'
Ja maar iedereen weet allang dat je een relatie hebt dus iedereen weet ook dat je binnen een relatie elke dag sex hebt omdat het nu eenmaal net als eten en drinken een primaire levensbehoefte is dus waarom is de wetenschap dat iedereen weet dat neuken gezon is dan *niet echt prettig?*quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:22 schreef rubstar het volgende:
[..]
voor iemand die Loeder heet misschien niet nee]/quote]
Absoluut niet nee
[quote]
maar ja, je weet dat als je gaat sexe dat iedereen kan mee genieten en dat iedereen het blijft onthouden als je uit dat huis komt.. niet echt prettig
Misschien moet ie haar nu vertellen dat ie 19 isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
Marlies vind E10 wijs voor zijn leeftijd
zover ik weet nog nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:27 schreef Flujas het volgende:
Ik zit net te bedenken, wat als BB de uitspraken van E10 van afgelopen nacht in het geheim in de dagboekkamer laat zien aan Janine, Rik en Semih![]()
Trouwens, Hilde zat daar ook bij, is ze nog tegen niemand uit de school geklapt?
Daar zat ik op te wachten, dergelijke info.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:17 schreef ruby het volgende:
Marcel is aan de schijterij. Goeie info.
Dit heb ik even gemist... wat heeft Etienne precies gezegd dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:27 schreef Flujas het volgende:
Ik zit net te bedenken, wat als BB de uitspraken van E10 van afgelopen nacht in het geheim in de dagboekkamer laat zien aan Janine, Rik en Semih![]()
Trouwens, Hilde zat daar ook bij, is ze nog tegen niemand uit de school geklapt?
Elke dag sexquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja maar iedereen weet allang dat je een relatie hebt dus iedereen weet ook dat je binnen een relatie elke dag sex hebt omdat het nu eenmaal net als eten en drinken een primaire levensbehoefte is dus waarom is de wetenschap dat iedereen weet dat neuken gezon is dan *niet echt prettig?*
Hilde is ook gewoon een vals loeder... die lult ook met jan en alleman mee...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:27 schreef Flujas het volgende:
Ze zitten nog in het 'iedereen is leuk, geweldig, lekker' stadium.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:27 schreef Taz10 het volgende:
hoe kan dat nou ??
ze vinden sjaan geweldig ????????????
Dat zou zeker wat zijn, ja!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:27 schreef Flujas het volgende:
Dat verhaal dat hij niet van buitenlanders en homo's houdtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist... wat heeft Etienne precies gezegd dan?
Dat werd meegedeeld, dus vandaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:28 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Daar zat ik op te wachten, dergelijke info.![]()
Oh ok... hij liet zich anders wel lekker vastpakken door Rikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:30 schreef Flujas het volgende:
[..]
Dat verhaal dat hij niet van buitenlanders en homo's houdt
mee eens.. gaat echt totaal nergens over.. lijkt wel een vakantiequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Iedereen staat strak van de zenuwen, géénéén uitgezonderd.
Dit is geen BB van de drank en (hoere)feesten. (volgens groene boekje (hoerenfeestje)
Ok, er zijn 15 man. ( personen, om de vrouwen niet te beledigen)
Ze hebben een koffer opgevangen. YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS (originele opdracht, want die hadden we nog niet in België gezien)
Nu weten we dat de RED-PHONE voor de eerste keer gaat rinkelen dit weekend....
Een week BB6... Waar ging het over??
- Huis in en lekker kletsen (ok, Jeroen en Milicia hadden opdracht)
- DBK met ontbijt... Semih genomineerd en Marlies omdat ze enveloppe las.
- een weekopdracht (die in BB-België meer dan 48 uur duurde) al binnenpaar uur.
- Te laat bestellen, wat wel door BB werd geaccepteerd.
JA!! De meest harde BB OOIT!!!!!
je vergeet de uitspraak van e10quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is geen BB van de drank en (hoere)feesten. (volgens groene boekje (hoerenfeestje)
Ze hebben een koffer opgevangen. YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS (originele opdracht, want die hadden we nog niet in België gezien)
iedereen volgens mij.. daarnet Janine.. en nu Milicaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:32 schreef puntoortje het volgende:
het "bedgesprek'...over wie gaat dat?
nouu mij had je daar niet op moeten sluiten met die kneuzen, na twee dagen was ik door het lint gegaan en was ik met een barkruk gaan roeienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Toen ik 18 was wilde ik het elke dag, nu kan ik het elke dag............. ik wordt oudquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Elke dag sexIk vind een keer of 3 per week genoeg hoor
Zal wel geen echte man zijn
![]()
Ik zei al dat ze gevaarlijk is....kon eerst geen hoogte van haar krijgen, maar die is zeker met een tactisch spelletje bezigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:32 schreef rubstar het volgende:
Marlies heeft nu ongeveer al van iedereen gehoord op wie ze gaan stemmen, ze speelt het echt wel goed..
Die is echt heel gehaaid bezig ja... ze heeft er dan ook een neus voorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:32 schreef rubstar het volgende:
Marlies heeft nu ongeveer al van iedereen gehoord op wie ze gaan stemmen, ze speelt het echt wel goed..
Ik wed dat ie dat niet tegen die mensen zelf durft te zeggen.. tis een watje diep van binnenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:33 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me wel dat als Etienne genomineerd mocht worden de kans heel groot is dat ie moet vertrekken... het Nederlands publiek wil geen rascisten schat ik zo...
Misschien een idee om er flink wat drank in te mikken... eens kijken of Etienne dan zijn denkbeelden echt verborgen kan houden met een slok op
Yep, toestemming van BBquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:34 schreef LuQas het volgende:
Dit is toch allemaal veel te open, deze besprekingen over de nominaties? Mag dit wel?
Sjipssssssssssssss, vergeten de herhaling op te nemen via PCTV....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:31 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je vergeet de uitspraak van e10
Ik hbe gehoord dat het mag, alleen als ze gaan nomineren mogen ze er niet meer over praten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:34 schreef LuQas het volgende:
Dit is toch allemaal veel te open, deze besprekingen over de nominaties? Mag dit wel?
ja.. totdat er daadwerkelijk genomineerd is..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:34 schreef LuQas het volgende:
Ze hebben toestemming van BB.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:34 schreef LuQas het volgende:
En slechdt in Nederlands...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Toen ik 18 was wilde ik het elke dag, nu kan ik het elke dag............. ik wordt oud![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:34 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik wed dat ie dat niet tegen die mensen zelf durft te zeggen.. tis een watje diep van binnen![]()
En dat is toch wat WIJ willenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:36 schreef ruby het volgende:
Er wordt lekker geroddeld in de slaapkamer.
nu kan ik het elke dag............. en dan kan je het niet meer??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Toen ik 18 was wilde ik het elke dag, nu kan ik het elke dag............. ik wordt oud![]()
Wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
nu kan ik het elke dag............. en dan kan je het niet meer??![]()
Een soort "zwevende bestanden" zegmaar wazig gesprokenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn in mijn ogen nu verschillende kampen...
Tijn, Rik en Marlies zweven een beetje tussen deze groepen in
Alcoholquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Solly, het is voor mij ook weekend, alcohol enzo![]()
Vergeet onze Hilde niet he.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn in mijn ogen nu verschillende kampen...
Voor mijn gevoel gaat het echt beginnen na de eerste exit, vooral als ze de nominaties weer bekend gaan makenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Precies. Het gaat nu echt beginnen.
toegevoegdquote:
Dat was expres...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jauw Nederlants is ook niet zo goet...
Hopelijk worden de nominaties openbaar gemaakt, dan krijg je leuke situaties.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:37 schreef rubstar het volgende:
die nominaties worden echt genieten.. en helemaal die tijd daarna, iedereen is nog aardig tegen elkaar, maar uit de gespreken merk je toch wel dat iedereen zich aan iedereen irriteert
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |