Ach ja, bij Dido leverde dat ook een leuk hoogtepuntje op.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:27 schreef rubstar het volgende:
die gaan niet lopen neucken.. misschien een beetje friemele maar meer niet..
Hebben ze het niet over Semih en Micheline?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:32 schreef GJVH het volgende:
Milica denkt erover om op Marcel te stemmen. Moeder vindt het sowieso een raar stel (de vader en zoon)
Dat was niet serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:32 schreef GJVH het volgende:
Milica denkt erover om op Marcel te stemmen. Moeder vindt het sowieso een raar stel (de vader en zoon)
Goed idee! Als Marcel genomineerd wordt, zou dat wel eens zijn exit kunnen betekenen, want niemand thuis gaat vóór hem stemmen. Hij is zo nutteloos in deze groep.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:32 schreef GJVH het volgende:
Ik vind Jeroen anders nóg saaierquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:33 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Goed idee! Als Marcel genomineerd wordt, zou dat wel eens zijn exit kunnen betekenen, want niemand thuis gaat vóór hem stemmen. Hij is zo nutteloos in deze groep.
Helemaal mee eens. Totaal overbodig, deze meneer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:33 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Goed idee! Als Marcel genomineerd wordt, zou dat wel eens zijn exit kunnen betekenen, want niemand thuis gaat vóór hem stemmen. Hij is zo nutteloos in deze groep.
Ik dacht dat jij dat wel zou hebbenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
damn.. wie heeft dat shot?????????
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
ze horen scheten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:34 schreef LeonII het volgende:
Micheline en semmi denken wat te zien achter de spiegel.
Zet ze dan aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Welk shot!! Mijn streams staan uit, verdorie
Micheline lag er wel erg uitnodigend bijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Welk shot!! Mijn streams staan uit, verdorie
Volgens mij zag ik dat ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het over Michellequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Milica weet de naam van Micheline nog steeds niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |