Nee, qua Roeland moet je het dit jaar voorlopig doen met Heb ik weer #3 (Filosoforen over BB)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:06 schreef Flujas het volgende:
Zijn er geen Linda's of Roelen dit jaar?
Helaas, dit is een gematigde groep wat betreft alcohol, gelukkig hebben de meeste geen alcohol nodig om toch een beetje los te gaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:06 schreef Flujas het volgende:
Er is weer niks gebeurd vandaag lees ik in de streamverslagen? Jammer en er is nog zoveel alcohol in het huis....
Zijn er geen Linda's of Roelen dit jaar?
Ze willen denk ik dat ze een normaler ritme ontwikkelen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Geeft BB nou aan dat het middernacht is... waarom in hemelsnaam?
...(soms ((vaak)) leef ik op 1 stream)...maar heeft ze wel eens iets gedaan dan .....behalfe de MAMA uithangen????quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hilde: "straks nomineren ze me omdat ik ziek ben...."
Kan ze gelijk in hebben... Want er komen weekopdrachten (Robinson ) en de zwakste schakel gaat daar uit. En Hilde heeft nadeel dat ze als zwakste schakel ook verder niets bijdraagt aan de groep. (op ruimte in het bad na)
Je moet wat als je zo op elkaars lip zit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:05 schreef ThaSandman het volgende:
Dat geleuter over haar sexleven de hele tijd. Die mensen ken ze net een week. Met kerels douchen enz. Misschien ben ik wel jaloers?
het was toch juist de bedoeling dat ze dat totaal kwijt raakte?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze willen denk ik dat ze een normaler ritme ontwikkelen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef rubstar het volgende:
ik vind dat douchen enzo sowieso al raar.. je kent mensen 1 dag.. en je staat daar al lekker met je tiete en je kale kano te douchen naast een gast.. snap ik niet..
Moet je eens opletten, dat ze zonder daglicht de volgende dag al weer gehele gevoel van tijd kwijt zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Geeft BB nou aan dat het middernacht is... waarom in hemelsnaam?
Ach, schatje, lieverd, dat zouden wij toch ook al na 1 dag samen in BB met elkaar doen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Het verbaast mij alweer (vorig jaar ook al) hoe snel mensen intiem worden met mensen die ze een week geleden nog niet eens kenden. Knuffelen, samen douchen, aan haren kriebelen, maskers opdoen, in je blootje in een bad gaan zitten etc.
Batterij wissel volgens mijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef puntoortje het volgende:
alle bewoners wat???/
Jaa idd dat douchen idd normale mensen doen dat volgens mij niet zo zomaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef rubstar het volgende:
ik vind dat douchen enzo sowieso al raar.. je kent mensen 1 dag.. en je staat daar al lekker met je tiete en je kale kano te douchen naast een gast.. snap ik niet..
het is trouwens middernacht volgens BB, staat op de TV, alleen niemand die het ziet
Het is mij ook een raadselquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:08 schreef rubstar het volgende:
het was toch juist de bedoeling dat ze dat totaal kwijt raakte?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef _The_General_ het volgende:
Beetje vertraging in de stream, dan krijg je zulke situaties :
[afbeelding]
Bespreek dat ergens andersquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, schatje, lieverd, dat zouden wij toch ook al na 1 dag samen in BB met elkaar doen?![]()
mja.. dat kan.. anders zit je ook steeds naar slapende mensen te kijken enzo.. dat is misschien ook niet echt handigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is mij ook een raadselDit is misschien alvast voor maandag, voor de live uitzending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |