Deed de Hulk toch ook?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Wat bezielt je in hemelsnaam om als kerel je gezicht onder te laten smeren met van die groene smurrie
Marlies ging de DBK in en daar lag een envloppe, die nam ze mee zonder dat BB haar opdracht had gegeven en die las ze in de gang bij de DBK. Daarin stond dus dat Semih genomineerd was. Toen werd ze terug geroepen en zeiden ze dat ze genomineerd stond omdat ze het niet vonden kunnen dat ze zomaar die envloppe meenamquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank jullie wel, ben ik weer bijna bij
Maar wat dan met Marlies??
![]()
![]()
Dat ding zie je zomaar over het hoofd hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:56 schreef rubstar het volgende:
waarom zit die Marcel altijd aan ze snikkel.. hij mag nu toch wel weten wat er tussen ze benen hangt of wat
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Janine liegt alles bij elkaar..... Ik krijg een heeeeel eng gevoel bij haar stem en uitspraken.....
Ze heeft zoveel meegemaakt... Ze heeft zoveel... ... Ze kletst in haar straatje....
Manipulatie ten top. Dat (sorry) wijf is een valse bitch, en ik weet bijna zeker dat het een crackhoer is... (ja, een echte)
Hummie is het lieverdje van Tanja, en Tanja het lieverdje van Hummie. En nu komt Hummie met een ECHTE crackhoer.... Om te laten zien hoe een ieder Tanja heeft genoemd.
'quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hummie is het lieverdje van Tanja, en Tanja het lieverdje van Hummie. En nu komt Hummie met een ECHTE crackhoer.... Om te laten zien hoe een ieder Tanja heeft genoemd.
Dat was een beetje vaag. Marlies ging later om iets anders de dbk in en zag daar een envelop die ze zonder te vragen meenam en beon te lezen. Bleek dat dat de envelop was waarin stond dat Semih genomineerd stond. BB vond dat het schenden van het briefgeheim en daarvoor werd zij gestraft met een nominatie. Zowel Semih als Marlies mogen er niet over praten met anderen (ja, met iemand anders, maar ik weet niet meer wie en dat heeft Marlies geloof ik ook nog niet gedaan).quote:
Dat is niet veel bijzonders als ik de streamshots mag gelovenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:56 schreef rubstar het volgende:
waarom zit die Marcel altijd aan ze snikkel.. hij mag nu toch wel weten wat er tussen ze benen hangt of wat
Ik zat al op zo'n soort reactie te wachtenquote:
Ben ik het helemaal meeeens, ze lult zo overtuigend dat ze zichtzelf gelooft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:54 schreef BB6kijker het volgende:
Wat en S C H I J T W I J F is en blijft die Janine. Ik hoop dat ze er lang in blijft, het sggggatjuhh.
van mij?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zat al op zo'n soort reactie te wachten![]()
intoyou is de fanboy/girl van E10.. dus dat was een intikkertjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zat al op zo'n soort reactie te wachten![]()
Niet echt. Ik verveelde me, en bedacht gewoon weer iets...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:57 schreef JufJoop het volgende:
[..]
'
Jij hebt er over nagedacht.. er zit een heel complot achter![]()
E10: was het niet lekker?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Het gebeurde in haar bed. Hij mocht meteen blijven slapen.
"Jij onder en hij boven?", vraagt iemand.
"Ja", zegt Milica.
Ze hadden condooms en Milica was ook aan de pil. Het deed geen pijn zegt ze, maar ook niet echt lekker.
misschien is hij wel in de tussentijd iets gegroeit dat moet je toch even tussendoor checkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:56 schreef rubstar het volgende:
Voor hem hebben ze een lollyquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:02 schreef eborn het volgende:
Is Egbert nou de enige die geen masker heeft gedan?
Marlies ging de DBK in en daar lag een envloppe, die nam ze mee zonder dat BB haar opdracht had gegeven en die las ze in de gang bij de DBK. Daarin stond dus dat Semih genomineerd was. Toen werd ze terug geroepen en zeiden ze dat ze genomineerd stond omdat ze het niet vonden kunnen dat ze zomaar die envloppe meenamquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was een beetje vaag. Marlies ging later om iets anders de dbk in en zag daar een envelop die ze zonder te vragen meenam en beon te lezen. Bleek dat dat de envelop was waarin stond dat Semih genomineerd stond. BB vond dat het schenden van het briefgeheim en daarvoor werd zij gestraft met een nominatie. Zowel Semih als Marlies mogen er niet over praten met anderen (ja, met iemand anders, maar ik weet niet meer wie en dat heeft Marlies geloof ik ook nog niet gedaan).
Wat doet ze verkeerd?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:01 schreef ThaSandman het volgende:
Van die Milica begin ik ook langzaam te walgen.
huh over wie gaat dit? heb ik dit gesprek gemist?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Het gebeurde in haar bed. Hij mocht meteen blijven slapen.
"Jij onder en hij boven?", vraagt iemand.
"Ja", zegt Milica.
Ze hadden condooms en Milica was ook aan de pil. Het deed geen pijn zegt ze, maar ook niet echt lekker.
Ik vind het een vader die wanhopig hip en jong probeert te blijvenquote:
ja maar die ging even skrubben (zoals hij het zelf uitsprak) want anders kreeg hij meeetersquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:02 schreef eborn het volgende:
Is Egbert nou de enige die geen masker heeft gedan?
Je moet juist zeggen dat je er heel erg over nagedacht hebt... dat klinkt wel boeiendquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet echt. Ik verveelde me, en bedacht gewoon weer iets...![]()
De badkuip dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:02 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
huh over wie gaat dit? heb ik dit gesprek gemist?
Dat geleuter over haar sexleven de hele tijd. Die mensen ken ze net een week. Met kerels douchen enz. Misschien ben ik wel jaloers?quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:04 schreef Taz10 het volgende:
ik wordt achtervolgd door dat mens.
gooi ik de ene stream uit komt ze ineens de badkamer weer inlopen, gekwordt je ervan
Ik ben dan dom maar om het juiste bericht te quote lukt me nog netquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |