Dat zou zeker wat zijn, ja!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:27 schreef Flujas het volgende:
Ik zit net te bedenken, wat als BB de uitspraken van E10 van afgelopen nacht in het geheim in de dagboekkamer laat zien aan Janine, Rik en Semih![]()
Dat verhaal dat hij niet van buitenlanders en homo's houdtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist... wat heeft Etienne precies gezegd dan?
Dat werd meegedeeld, dus vandaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:28 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Daar zat ik op te wachten, dergelijke info.![]()
Oh ok... hij liet zich anders wel lekker vastpakken door Rikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:30 schreef Flujas het volgende:
[..]
Dat verhaal dat hij niet van buitenlanders en homo's houdt
mee eens.. gaat echt totaal nergens over.. lijkt wel een vakantiequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Iedereen staat strak van de zenuwen, géénéén uitgezonderd.
Dit is geen BB van de drank en (hoere)feesten. (volgens groene boekje (hoerenfeestje)
Ok, er zijn 15 man. ( personen, om de vrouwen niet te beledigen)
Ze hebben een koffer opgevangen. YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS (originele opdracht, want die hadden we nog niet in België gezien)
Nu weten we dat de RED-PHONE voor de eerste keer gaat rinkelen dit weekend....
Een week BB6... Waar ging het over??
- Huis in en lekker kletsen (ok, Jeroen en Milicia hadden opdracht)
- DBK met ontbijt... Semih genomineerd en Marlies omdat ze enveloppe las.
- een weekopdracht (die in BB-België meer dan 48 uur duurde) al binnenpaar uur.
- Te laat bestellen, wat wel door BB werd geaccepteerd.
JA!! De meest harde BB OOIT!!!!!
je vergeet de uitspraak van e10quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is geen BB van de drank en (hoere)feesten. (volgens groene boekje (hoerenfeestje)
Ze hebben een koffer opgevangen. YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS (originele opdracht, want die hadden we nog niet in België gezien)
iedereen volgens mij.. daarnet Janine.. en nu Milicaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:32 schreef puntoortje het volgende:
het "bedgesprek'...over wie gaat dat?
nouu mij had je daar niet op moeten sluiten met die kneuzen, na twee dagen was ik door het lint gegaan en was ik met een barkruk gaan roeienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Toen ik 18 was wilde ik het elke dag, nu kan ik het elke dag............. ik wordt oudquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Elke dag sexIk vind een keer of 3 per week genoeg hoor
Zal wel geen echte man zijn
![]()
Ik zei al dat ze gevaarlijk is....kon eerst geen hoogte van haar krijgen, maar die is zeker met een tactisch spelletje bezigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:32 schreef rubstar het volgende:
Marlies heeft nu ongeveer al van iedereen gehoord op wie ze gaan stemmen, ze speelt het echt wel goed..
Die is echt heel gehaaid bezig ja... ze heeft er dan ook een neus voorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:32 schreef rubstar het volgende:
Marlies heeft nu ongeveer al van iedereen gehoord op wie ze gaan stemmen, ze speelt het echt wel goed..
Ik wed dat ie dat niet tegen die mensen zelf durft te zeggen.. tis een watje diep van binnenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:33 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me wel dat als Etienne genomineerd mocht worden de kans heel groot is dat ie moet vertrekken... het Nederlands publiek wil geen rascisten schat ik zo...
Misschien een idee om er flink wat drank in te mikken... eens kijken of Etienne dan zijn denkbeelden echt verborgen kan houden met een slok op
Yep, toestemming van BBquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:34 schreef LuQas het volgende:
Dit is toch allemaal veel te open, deze besprekingen over de nominaties? Mag dit wel?
Sjipssssssssssssss, vergeten de herhaling op te nemen via PCTV....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:31 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je vergeet de uitspraak van e10
Ik hbe gehoord dat het mag, alleen als ze gaan nomineren mogen ze er niet meer over praten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:34 schreef LuQas het volgende:
Dit is toch allemaal veel te open, deze besprekingen over de nominaties? Mag dit wel?
ja.. totdat er daadwerkelijk genomineerd is..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:34 schreef LuQas het volgende:
Ze hebben toestemming van BB.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:34 schreef LuQas het volgende:
En slechdt in Nederlands...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Toen ik 18 was wilde ik het elke dag, nu kan ik het elke dag............. ik wordt oud![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:34 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik wed dat ie dat niet tegen die mensen zelf durft te zeggen.. tis een watje diep van binnen![]()
En dat is toch wat WIJ willenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:36 schreef ruby het volgende:
Er wordt lekker geroddeld in de slaapkamer.
nu kan ik het elke dag............. en dan kan je het niet meer??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Toen ik 18 was wilde ik het elke dag, nu kan ik het elke dag............. ik wordt oud![]()
Wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
nu kan ik het elke dag............. en dan kan je het niet meer??![]()
Een soort "zwevende bestanden" zegmaar wazig gesprokenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn in mijn ogen nu verschillende kampen...
Tijn, Rik en Marlies zweven een beetje tussen deze groepen in
Alcoholquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Solly, het is voor mij ook weekend, alcohol enzo![]()
Vergeet onze Hilde niet he.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn in mijn ogen nu verschillende kampen...
Voor mijn gevoel gaat het echt beginnen na de eerste exit, vooral als ze de nominaties weer bekend gaan makenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Precies. Het gaat nu echt beginnen.
toegevoegdquote:
Dat was expres...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jauw Nederlants is ook niet zo goet...
Hopelijk worden de nominaties openbaar gemaakt, dan krijg je leuke situaties.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:37 schreef rubstar het volgende:
die nominaties worden echt genieten.. en helemaal die tijd daarna, iedereen is nog aardig tegen elkaar, maar uit de gespreken merk je toch wel dat iedereen zich aan iedereen irriteert
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |