En slechdt in Nederlands...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Toen ik 18 was wilde ik het elke dag, nu kan ik het elke dag............. ik wordt oud![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:34 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik wed dat ie dat niet tegen die mensen zelf durft te zeggen.. tis een watje diep van binnen![]()
En dat is toch wat WIJ willenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:36 schreef ruby het volgende:
Er wordt lekker geroddeld in de slaapkamer.
nu kan ik het elke dag............. en dan kan je het niet meer??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Toen ik 18 was wilde ik het elke dag, nu kan ik het elke dag............. ik wordt oud![]()
Wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
nu kan ik het elke dag............. en dan kan je het niet meer??![]()
Een soort "zwevende bestanden" zegmaar wazig gesprokenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn in mijn ogen nu verschillende kampen...
Tijn, Rik en Marlies zweven een beetje tussen deze groepen in
Alcoholquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Solly, het is voor mij ook weekend, alcohol enzo![]()
Vergeet onze Hilde niet he.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn in mijn ogen nu verschillende kampen...
Voor mijn gevoel gaat het echt beginnen na de eerste exit, vooral als ze de nominaties weer bekend gaan makenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Precies. Het gaat nu echt beginnen.
toegevoegdquote:
Dat was expres...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jauw Nederlants is ook niet zo goet...
Hopelijk worden de nominaties openbaar gemaakt, dan krijg je leuke situaties.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:37 schreef rubstar het volgende:
die nominaties worden echt genieten.. en helemaal die tijd daarna, iedereen is nog aardig tegen elkaar, maar uit de gespreken merk je toch wel dat iedereen zich aan iedereen irriteert
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |