Zou ik ook niet doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze trekken zich niets aan van dat bericht dat het middernacht is...
Wat moeten ze dan doen? Naar bed? Waarom in godsnaam... daar zou ik ook schijt aan hebben hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is tijd dat ze iets zeggen van: "KUNNEN JULLIE LEZEN?!?!?!?!?!?!?!?"
Hilde zei iets als: oh, het is middernacht. Bedankt BB.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is tijd dat ze iets zeggen van: "KUNNEN JULLIE LEZEN?!?!?!?!?!?!?!?"
Uiteindelijk is het voor de streams wel het prettigst denk ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:11 schreef rubstar het volgende:
mja.. dat kan.. anders zit je ook steeds naar slapende mensen te kijken enzo.. dat is misschien ook niet echt handig
Ik kan datquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
e zijn weer bezig met het spelletje om op je buik te kunnen rollen....
Ik vraag me af in hoeverre het een bepaalde aangeleerde 'mening/houding' is en in hoeverre hij echt iets tegen homo's en buitenlanders heeftquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Blijf het frappant vinden dat Etienne met zijn extreem-rechtse symphatieen nog niet uit zijn rol is gevallen met Janine, Semih en Rik in de buurt.... of zou het echt een jeugdzonde zijn
nou.. in een gesprek met Hilde, wat ook in de uitzending van vanavond te zien is geweest liet ie zich wel enigzins dubieus uit over Semi..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Blijf het frappant vinden dat Etienne met zijn extreem-rechtse symphatieen nog niet uit zijn rol is gevallen met Janine, Semih en Rik in de buurt.... of zou het echt een jeugdzonde zijn
vorig jaar hielde de meesten een bikini of de helft daarvan gewoon aan toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Het verbaast mij alweer (vorig jaar ook al) hoe snel mensen intiem worden met mensen die ze een week geleden nog niet eens kenden. Knuffelen, samen douchen, aan haren kriebelen, maskers opdoen, in je blootje in een bad gaan zitten etc.
Bijna goed het was Ik durf mn lul er niet voor op een BBQ te leggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn heeft iets over dat hij zijn topje van zijn lul erop durft te leggen dat ze niet op hem stemmen....
in de uitzending van vandaag was al te zien dat etienne niet al te blij was met semih en hem wel weg wilt hebben. dit gaat nog wel uitkomen denk ik, dit toneelspel kan hij niet volhouden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Ja, maar zat ook iedereen binnen no time met elkaar te knuffelen en te kroelen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:16 schreef Coraatje het volgende:
vorig jaar hielde de meesten een bikini of de helft daarvan gewoon aan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |