Boeiendquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:17 schreef ruby het volgende:
Marcel is aan de schijterij. Goeie info.
BB3quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar zat ook iedereen binnen no time met elkaar te knuffelen en te kroelen.
BB3 was denk ik wel het ergste qua geilheid trouwens, maar dat kan ook door Kelly komen
misschien zijn die groepen er ook wel op uitgekozen? dat ze open en makkelijke mensen kiezen ofzo? zodat er nog iets gebeurdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar zat ook iedereen binnen no time met elkaar te knuffelen en te kroelen.
BB3 was denk ik wel het ergste qua geilheid trouwens, maar dat kan ook door Kelly komen
Zo hoort een ieder z'n eigen... Maar jammer dat sommigen iets zeggen IETS gehoord te hebben, maar niet weten te onderbouwen, zoals vanacht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bijna goed het was Ik durf mn lul er niet voor op een BBQ te leggen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo hoort een ieder z'n eigen... Maar jammer dat sommigen iets zeggen IETS gehoord te hebben, maar niet weten te onderbouwen, zoals vanacht.
Hilde: "Ik weet toch dat ik genomineerd word..."
Tijn: "Ja klopt, ik moet je niet...."
Lach in de groep, want ze hebben zijn grapje door, maar Hilde is niet blij.
wehehehe.. daar zaten een heleboel mensen op te wachtenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[afbeelding]
Was deze al geplaats ondertussen?
Hebben die twee nu AL TWEE weken niet geneukt ? ? ? ? ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:02 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding]
(Scanman)
Ze zijn nog klaarwakker. Semih en Micheline liggen wel in bed, de rest loopt gemaskerd rond.
voor iemand die Loeder heet misschien niet neequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hebben die twee nu AL TWEE weken niet geneukt ? ? ? ? ?
Sorry maa dat is toch niet vol te houden
Hilde dacht ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:22 schreef Flujas het volgende:
over wie hebben marlies semih en mich het nu in de slaapkamer, "die is pienter'' of zoiets?
Ze zitten er nog maar een week.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hebben die twee nu AL TWEE weken niet geneukt ? ? ? ? ?
Sorry maa dat is toch niet vol te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |