Liever niet, de toegevoegde waarde van Etienne is nihil. Geeft alleen maar ergernis en de kijker is boos dat TALPA deze man (kind) als big brother -gast heeft binnen laten komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Etienne's ontmaskering zal wel goed zijn voor de kijkcijfertjes... heel NL wil deze gozer wel even zien denk ik
Papa E10 en E10: de mis-casting van BB6quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Liever niet, de toegevoegde waarde van Etienne is nihil. Geeft alleen maar ergernis en de kijker is boos dat TALPA deze man (kind) als big brother -gast heeft binnen laten komen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:16 schreef Gia het volgende:
Ik vind Marcel wel leuk, maar Etienne dus echt niet. Zelfs niet nu ik weet dat hij rechts is.
Ik vind dat "heb ik zoiets van" ook zeer ernstigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:31 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Je moet eens tellen hoe vaak hij zegt.. Heb ik zoiets van..! erg storend hoor.. hij opent bijna altijd zijn zin met 'Dan heb ik zoiets van' en soms vind hij het ook nodig om het wel 4x in een zin te zeggen.. ETIENNE.. WAT HEB JE DAN ZOIETS VAN??????? vertel het me..
Het dragen van de Nederlandse vlag louter ter versiering is verboden. Dat is vastgelegd in het vlag protocol.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:34 schreef Gert het volgende:
Ik ben het met je eens dat het bizar is als het zonder meer verboden zou zijn om een Nederlands vlaggetje op je jas te naaien of op je schooltas te plakken. Dat is volgens mij ook niet zo.
bronquote:Big Brother-bewoner maakt reclame voor neo-nazi's
Big Brother-bewoner Etiënne maakt op zijn pagina bij CU2 reclame voor het kledingmerk Londsdale en het neo-nazi netwerk Blood & Honour.
Dit internationale netwerk staat bekend om gewelddadig gedrag tegen andersdenkenden en het kledingmerk is erg populair bij extreemrechtse jongeren.
Op de site schrijft Etiënne (daar Hollandsetrots geheten) onder meer over zijn lievelingskleur (rood, wit en blauw) en staat deze een foto uit 2003. In Big Brother heeft hij al laten weten niet van allochtonen en homo's te houden.
Producent Endemol zegt van tevoren op de hoogte te zijn geweest van Etiënnes politieke voorkeuren. Wij doen een uitvoerig antecedentenonderzoek naar de kandidaten aldus een woordvoerder.
Verder is Big Brother volgens hem een spiegel van de samenleving. En daar horen mensen met verschillende opvattingen bij. Bovendien hebben de makers van Big Brother bewust een groep mensen bij elkaar gezet die samen een verhaal vertellen, meldt Endemol. (Novum/Medialog)
Ja ik vind het ook een vreselijke uitspraak, en ik vraag me altijd af.. wat heb je dan???quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind dat "heb ik zoiets van" ook zeer ernstig. Hoe verneukt kan je iets zeggen
.
bij wet verboden, heropvoeden hie handel kennelijk heb die omgedierte geen idee van wie is was, en alles er om heen!!! sukel heb er geen andre woorden voorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:41 schreef Meds het volgende:
Allemaal melding maken van de hitlergroet van dit domme kereltje op zijn Cu2, gewoon mailen naar het Landelijk Bureau Racisme. Een hitlergroet is nog altijd verboden in dit lang
Huhquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:39 schreef beekie1982 het volgende:
bij wet verboden, heropvoeden hie handel kennelijk heb die omgedierte geen idee van wie is was
Maar is het wettelijk verboden om aanwijzingen die in een protocol staan niet uit te voeren?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Het dragen van de Nederlandse vlag louter ter versiering is verboden. Dat is vastgelegd in het vlag protocol.
flikkerquote:
is ie ook niet, zn ma is toch indischquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:40 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Etienne een heel hoog irritatie gehalte hebben...maar dan heeft hij het over allochtonen enzo...maar hij ziet er ook niet echt nederlands uit..
Hij zelf ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:44 schreef Xoddish het volgende:
Racisme? Hmm ik vind het allemaal maar een beetje overdreven..![]()
De smerige rascistquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef Sanne het volgende:
Hij zat onder Milica's truitje te friemelen.
Wat een smeerlap.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef Sanne het volgende:
Hij zat onder Milica's truitje te friemelen.
Zij kent hem niet zoals wij hem kennenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef funkie-indo het volgende:
Maar Milica laat het wel toe, toch..
Misschien doet die ook aan voodooquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef funkie-indo het volgende:
Maar Milica laat het wel toe, toch..
ja met zij pikkie in makkelijke meisjes prikkenquote:
Knap dat ie daar zit? Er zijn in de vorige edities meerdere bewoners geweest van 19 en die zaten daar niet met pappie of mammie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:19 schreef PH52 het volgende:
Kijk, ik mag hem niet, sowieso niet. Maar laten we niet vergeten dat dat ventje pas 19 jaar is, en dan is het best wel knap dat ie daar zit. Jezus, wat weet je nou helemaal als je 19 bent.
Hij heeft nog een handicap, en dat is die retard van een vader van hem.
Niet vreemd voor een ventje van 19, wie luistert daar naar in een gesprek tussen volwassenen? Hij maakt gebruik van zijn "sterke " punten, net als iedereen in dat huis.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:25 schreef Cyan het volgende:
[..]
Knap dat ie daar zit? Er zijn in de vorige edities meerdere bewoners geweest van 19 en die zaten daar niet met pappie of mammie.
Hij lijkt wel een bloedzuiger. Hij zuigt zich vast aan de meisjes en in discussies of gesprekken word er vaak helemaal niet naar hem geluisterd of ze lullen gewoon door hem heen. Waarop hij met zijn armpje gaat wapperen en roept: "Luister nou effe!" Alsof hij ook maar iets toevoegt aan een gesprek of discussie.
Heeft 1 van jullie die discussie over pijpen meegekregen? Hij was aan het vertellen dat hij gepijpt werd door een meisje dat nogal onervaren was (geen maagd ofzo hoor volgens eigen zeggen). Ze nam het woord blowjob nogal letterlijk en blies dus op zijn pik.
Vandaar natuurlijk ook die ontiegelijke plofkop!
Hmmm.. vreemd,, ik vind geen cu2 profiel van deze kwezelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Het dragen van de Nederlandse vlag louter ter versiering is verboden. Dat is vastgelegd in het vlag protocol.
Ontopic:
[..]
bron
Dat komt omdat ie is verwijderd. Zoek maar even op Google en kies dan voor In Cachequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:24 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Hmmm.. vreemd,, ik vind geen cu2 profiel van deze kwezel![]()
Uhmm ik wil je even verbeteren.. ik ben zelf pas 21, maar wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Niet vreemd voor een ventje van 19, wie luistert daar naar in een gesprek tussen volwassenen? Hij maakt gebruik van zijn "sterke " punten, net als iedereen in dat huis.
Schat, dat laatste is een, ik denk in mannenkringen, vaak vertelde mop.
Je moet gewoon niet alles in BB serieus nemen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:25 schreef Cyan het volgende:
Vandaar natuurlijk ook die ontiegelijke plofkop!
Heee thnx hequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:25 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie is verwijderd. Zoek maar even op Google en kies dan voor In Cache
Aub!quote:
Ik heb het gevonden.. thnx haha lach me suf hiero.. wat zou zijn msn zijn?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:32 schreef Cyan het volgende:
[..]
Aub!Heb je hem gevonden? Je kan anders ook even kijken op GS.
whahahhahaha.. ja hij doet er alles aan om bekend te worden.. zo zie je maar weerquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:45 schreef Cyan het volgende:
![]()
Doet ie mee aan een smartlappenfestival?!![]()
Nu doet ie me denken aan dat kleine dikke jongetje ook wel zanger Bob genoemd.
Whahahhaa...quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:19 schreef Hertenkamp het volgende:
[..]
Cadeautje voor je![]()
[afbeelding]
WHAHHAHAAAHA.. nou ja, ik ben niet zo.. dat ik zijn msn zal doorgevenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:45 schreef Hertenkamp het volgende:
Etienne had voorheen alleen zijn vader op MSN, die is al lang blij met 5896 nieuwe vrienden!
Veel lol bezorgen in het bb huis???????????? niet echt!quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:53 schreef Hertenkamp het volgende:
Oh! We kunnen ook nog vriendjes met hem worden op Hyves!
http://etienne-meulhof.hyves.nl/
[afbeelding]
[afbeelding]
Mevrouw wil dit allemaal zelf hoor...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:38 schreef natronic het volgende:
Het zal toch met zijn worstevingertjes aan je dochter zitten......
Nu wil ik een handtekening van hem! Iemand die een prijs wint met Stratego is mijn held!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:48 schreef skiczukie het volgende:
Een prijs gewonnen met Stratego.Die gozer is zó stoer.
![]()
Ze is 27 en hij geeft haar aandacht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe oud is Sabrina eigenlijk?
En waarom vindt ze die pad zo leuk?
Liefdesstatus: veel meegemaakt...............op rust.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:40 schreef Kassandraatjuh het volgende:
O box heeft ie ook.. damn, die gast heeft ook echt overal een profiel he..
Vraag me af of ie ook een profiel heeft aangemaakt bij de talliban bende
http://www.obox.nl/playahhh43
Whahaha,. ja inderdaad..quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:51 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Liefdesstatus: veel meegemaakt...............op rust.
???????????????????????????????
vreemd manneke die E10
Ja een vreselijk joch he..!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:26 schreef crazymamma het volgende:
Walgelijk mannetje zeg.
Kan niet met zijn poten van Sabrina en Milica blijven. Gaat van de één naar de ander en gaat steeds een beetje verder.
Jeroen heeft hem nu door en pakt hem steeds terug, wat hij slecht kan handelen.
Telkens als hij met zijn handen aan Milica zit, zoekt Jeroen Sabrina op, waar hij overigens alleen mee praat, maar het levert wel het gewenst resultaat bij Etiënne.............................
Kansloos alles op te gaan zoekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:53 schreef Hertenkamp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom kansloos? het is echt geweldig om te lezen wat voorn trieste dingen iemand op zijn site kan zettenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kansloos alles op te gaan zoeken![]()
Jepquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
tof man
Voor Hummie niet. Hij is speciaal voor deze rol gecast, dat is nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:20 schreef noucky het volgende:
Voor mij is hij de eerste exit met zijn clan daar erbij >>. janine, marcel, jeroen, hilde en dochter
Welkom in Nederland.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:05 schreef noucky het volgende:
sensatie is leuk maar deze jongen is ECHT WALGELIJK
Heeft hij dat gedaan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:20 schreef noucky het volgende:
Wie verkoopt nou ingevroren gevulde condooms in Amsterdam
Ik ben het wel met je eens ja..! en tja milica.. is ook niet echt mijn favoriet.. maar ze is nog altijd beter als ETquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:20 schreef noucky het volgende:
Iemand van 19 kan redelijk volwassen zijn maar dit is toch echt nog een kind MET ZEER WEINIG INHOUD. Hij trekt alleen zijn mond open als ie popie kan zijn/denkt te zijn, AFSCHUWELIJK.
Hij is niet opgewassen tegen mensen met niveau, ja das makkelijk om dan je mond dicht te houden.
Deze jongen moet nog veel leren, zijn vader Marcel zal/kan hem dat niet bijbrengen.
Ik vind hem ronduit walgelijk, zou hij nog vriendinnen overhouden na BB?
Ik ben niet vergeten dat hij snachts zei dat hij van ordinaire vrouwen hield. Als voorbeeld richting zijn vader, ja bv het kamp aan de hollewandsweg. Ordinair zegt een ander? Ja jij begrjipt me wel pap, ik bedoel niet direct ordinair maar .... Wat laag gaat hij Sabrina dan afschilderen, ik zou hels worden.
De Hollewandsweg ken ik en er is een kamp aanwezig met gezellige lui en ik toevallig een paar ken via visite bij derden. Zij zullen dit leuk vinden, ik denk het niet.
Deze jongen is puur met sex bezig en verder reikt zijn intellect niet. Wie verkoopt nou ingevroren gevulde condooms in Amsterdam ( was markt voor ). Dan moet je toch wel erg gestoord zijn.
Voor mij is hij de eerste exit met zijn clan daar erbij >>. janine, marcel, jeroen, hilde en dochter
puntje 1: die jongen is een puber.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:20 schreef noucky het volgende:
Iemand van 19 kan redelijk volwassen zijn maar dit is toch echt nog een kind MET ZEER WEINIG INHOUD. Hij trekt alleen zijn mond open als ie popie kan zijn/denkt te zijn, AFSCHUWELIJK.
Hij is niet opgewassen tegen mensen met niveau, ja das makkelijk om dan je mond dicht te houden.
Deze jongen moet nog veel leren, zijn vader Marcel zal/kan hem dat niet bijbrengen.
Ik vind hem ronduit walgelijk, zou hij nog vriendinnen overhouden na BB?
Ik ben niet vergeten dat hij snachts zei dat hij van ordinaire vrouwen hield. Als voorbeeld richting zijn vader, ja bv het kamp aan de hollewandsweg. Ordinair zegt een ander? Ja jij begrjipt me wel pap, ik bedoel niet direct ordinair maar .... Wat laag gaat hij Sabrina dan afschilderen, ik zou hels worden.
De Hollewandsweg ken ik en er is een kamp aanwezig met gezellige lui en ik toevallig een paar ken via visite bij derden. Zij zullen dit leuk vinden, ik denk het niet.
Deze jongen is puur met sex bezig en verder reikt zijn intellect niet. Wie verkoopt nou ingevroren gevulde condooms in Amsterdam ( was markt voor ). Dan moet je toch wel erg gestoord zijn.
heb zn hyves effe als niet oke aangemeldquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:53 schreef Hertenkamp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat vind ik ook knap, want gisternacht vertelde hij hoe hij op zijn 16e een zwak meisje had bezwangerd die zonder zijn medeweten abortus pleegde.quote:Janine vraagt aan Etiënne hoe oud hij de eerste keer was omdat hij zoveel seks heeft gehad, Etiënne was pas achtttien en Janine kijkt hem ongelovig aan "Dat vind ik knap" is haar antwoord.
Ik (en nog een paar anderen) weten zeker dat hij 16 was toen hij het zwakke meisje had bezwangerd. Dan zal hij de live uitzending wel niet gezegd hebben dat hij 18 was toen hij het voor het eerst deed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:47 schreef Gert het volgende:
Of heeft een streamer het niet helemaal goed begrepen...
Opvallend goed. Ik ben benieuwd wat daar voor sancties op staan als hij zijn vriendjes terug ziet. 25x Mein Kampf overschrijven of zo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:39 schreef skiczukie het volgende:
Hij kan wel goed met negers opschieten toch?
Nou shitt ik heb het gemist.. ze hebben nu een heel intens gesprek, en marcel zegt ja sabrina wat wil je nog meer? hij kan goed met kids overweg.. is erg sociaal.. kots*quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:55 schreef Hertenkamp het volgende:
En ze wil in de dagboekkamer met Etienne? ;-)
Jezus.. Gebruik gewoon http://www.primeserver.nl/ om hier iets neer te zetten.. ipv een bmp.. naar een site... met allemaal popups en spywareshit.. te verplaatsen..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:30 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Naja.. is dit dan nog normaal zeg??
Onze grote HOMO hater![]()
http://www.megaupload.com/?d=VJVX7PZF
UHHHH sorry hoor.. weet ik veel ik kopieer die link alleen hoor..! stel je niet zo aan zeg! me neefje van 3 zeikt niet eens zo erg!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus.. Gebruik gewoon http://www.primeserver.nl/ om hier iets neer te zetten.. ipv een bmp.. naar een site... met allemaal popups en spywareshit.. te verplaatsen..
Mijn neefje van drie.. weet dat je image-tags.. moet gebruiken om een plaatje.. zichtbaar te maken.. via een normale.. uploadserver..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:37 schreef Kassandraatjuh het volgende:
UHHHH sorry hoor.. weet ik veel ik kopieer die link alleen hoor..! stel je niet zo aan zeg! me neefje van 3 zeikt niet eens zo erg!
God zeg.. nou heb jij ff een lekker slim neefje.. stuur hem de volgende keer eens hierheen.. want ik heb fucking 6 upload sites gehad wat niet werkte.. dus zeik niet zo joh.. alsof de wereld vergaat.. zielig mens! wat kunnen sommiige van jullie zeiken hier zeg.. pff!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn neefje van drie.. weet dat je image-tags.. moet gebruiken om een plaatje.. zichtbaar te maken.. via een normale.. uploadserver..
Ik heb.. hierboven een site geplaatst.. 'wat' wel werkt..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:54 schreef Kassandraatjuh het volgende:
want ik heb fucking 6 upload sites gehad wat niet werkte.. dus zeik niet zo joh.. alsof de wereld vergaat.. zielig mens! wat kunnen sommiige van jullie zeiken hier zeg.. pff!![]()
Ja.. dan had je die site er toestraks op moeten zetten toen ik bezig was, daar heb ik nu niks aan..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb.. hierboven een site geplaatst.. 'wat' wel werkt..
Niet met die mongolen-BMP's, dat.. geef ik.. toe..
Nu weer verder over Etienne?
Maar hij kan wel foto's uploadenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:05 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
En tja.. wb etienne... daar ben ik ver over uitgepraatraar jochie
![]()
Ja, dat kan ik normaal gesproken ook..als de sites werkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar hij kan wel foto's uploaden![]()
Dat denkt ie, het lijkt APK welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:09 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik normaal gesproken ook..als de sites werken![]()
Maarja.. e.t kan alles he![]()
Mwah.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:09 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Ja, dat kan ik normaal gesproken ook..als de sites werken![]()
bb6 kijker? goh heb ik ook 4x gekekenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah.
Kassandraaaaaaaatjuuuuuuuuuh is bij deze toegevoegd aan de lijst berney, haaibaaike en BB6kijker.
Ga slapen, je maakt jezelf belachelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:17 schreef Kassandraatjuh het volgende:
bb6 kijker? goh heb ik ook 4x gekeken![]()
je kunt beter je zelf aan je lijstje toevoegen..
Maak ik zelf wel uit wanneer ik ga slapen..! als dr hier een moet gaan slapen ben jij het.. moet je je profiel is checken.. ram een volwassen vent die zich gedraagt als een snot neus... bij deze is het meer jou bedtijd.. en niet de mijne.. slaap lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ga slapen, je maakt jezelf belachelijk.
Zou kunnen, maar ik blijf hem vreselijk vinden..!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:43 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vind dat Etienne de laatste paar dagen wat meer richting de andere groep trekt.
Wat scanman zegtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:48 schreef scanman01 het volgende:
Etienne wordt erg veel besproken .... moet BLIJVEN dus
Ja ben ik het helemaal mee eens..! die gast graaft zijn eigen graf wel.. en zijn pa zit er maar bij, en kijkt toe..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:49 schreef ThaSandman het volgende:
Ja hij moet blijven. Hij zakt vanzelf door de mand of hij laat zijn zwakkere kant zien.
Nou.. of die moet blijven weet ik niet.. want ik heb al de neiging om me tv in de fik te steken zo gauw ik hem zie of hoor op dat ding..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
E10 is een sukkel maar blijven moet ie wel, het is nu nog "kriebelen" waar stopt het
Nou.. ik zeg niks..voordat er zometeen weer mensen komen die zeggen dat ik mezelf belachelijk maakquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:59 schreef ThaSandman het volgende:
Kassandraatjuh, hoezo haat je Etienne zo erg???
Je bent toch geen ex hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:01 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Nou.. ik zeg niks..voordat er zometeen weer mensen komen die zeggen dat ik mezelf belachelijk maak![]()
Zijn pa heeft het te druk met zijn nieuwe zoon: Jeroenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:56 schreef Kassandraatjuh het volgende:
en zijn pa zit er maar bij, en kijkt toe..![]()
Jaaa alleen is hij nog erger geloof ik..! die uitspraak toestraks Ik val op jonge meiden, en me zoon valt op ouwe vrouwen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn pa heeft het te druk met zijn nieuwe zoon: Jeroen
Nee, maar het zou toch kunnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:04 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Hallo zeg, vind je me zo wanhopig overkomen?![]()
Fouten maken is menselijkquote:
Alles kan, behalve dit hahaha..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:05 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nee, maar het zou toch kunnen.![]()
Dat is waar. Ik denk trouwens dat E en S deze week verder gaan in hun ding en dat daarna de bom barst in het huis.quote:
Dat houd geen stand hoor..! en ook mooi wat sabrina zei.. Barry is toch een lulquote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:09 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik denk trouwens dat E en S deze week verder gaan in hun ding en dat daarna de bom barst in het huis.
Geloof je het zelf?? eerst zien dan geloven.. ook de verhalen dat hij marokanen en turken in elkaar heeft gestampt.. hou niet zo van die ruige praat.. als die zo ruig is, hoeft ie ook niet te gaan opscheppen dat ie al 25 meiden in een jaar gehad heeft.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:11 schreef Isabeau het volgende:
Je kan er bij Etienne de vinger niet goed opleggen, maar het ergste is misschien nog wel dat hij idd denkt de waarheid in pacht te hebben en alles wel weet of heeft gezien.
Maar misschien bood hij wel gaypron aan omdat hij en z'n matties de homo's die ze wilden komen afhalen in elkaar ging meppen![]()
Precies ja..! moet je nogal lekker trots op zijn..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk bij zo'n ruigverhaal alleen maar: je bent dus een klootzak en een slet.
Juist.. ben ik precies met je eens..! daarom zeg ik het is een player.. hij kan volgens mij precies de de corecte dingen, op de juiste moment tegen meiden zeggen, en precies de juiste dingen wat meisjes willen horen.. begrijp me niet verkeerd.. ik ken die hele etienne niet.. wil ik overigens ook niet.. maar hij heeft een vreselijke indruk op me gemaakt.. en die arme meiden vallen er ook nog voor..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:22 schreef Isabeau het volgende:
Hij kan heel goed overkomen als een begrijpende, vriendelijke, meelevende jongenDus ik begrijp die meisjes ook wel. Dat soort types speelt toneel met emoties, maar voelen eigenlijk niets anders dan 'ik wil neuken'.
Die gozer doet alleen maar stoer en dat is nie raar voor zn leeftijd dus stel je nie aanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk bij zo'n ruigverhaal alleen maar: je bent dus een klootzak en een slet.
Nou ik denk dat jij eerder wat moet doen met je leven makker.. want als jij vind dat et normaal in het huis doet.. klopt er iets niet in die lege hersenpan van je..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:24 schreef mr_kramer het volgende:
Tering wat stellen jullie je aan zo erg is die gozer niet...... dat hij zich xtreem rechts voordoet is omdat hij puber is... je ziet tog hoe hij i et huis is daar doet hij tog ook normaal.... en kassandraatjuh... gah wat doen met je leven... damn...
niet raar voor zijn leeftijd? vind ik eigenlijk wel.. want normaal doen jongens dat op vroegere leeftijd..om indruk te maken op de meisjes.. dus ik denk dat ie dan op zijn 14de levensjaar is blijven hangen.. die arme E.T tochquote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:26 schreef mr_kramer het volgende:
[..]
Die gozer doet alleen maar stoer en dat is nie raar voor zn leeftijd dus stel je nie aan
pfff ga eens wat doen met je leven johquote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:27 schreef mr_kramer het volgende:
nee melde me eigenlijk aan om naakt filmpjes te posten bij scanman.....
dat jij zo snel 'groot'werd hoeft nie iedereen dat te hebben ....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:28 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
niet raar voor zijn leeftijd? vind ik eigenlijk wel.. want normaal doen jongens dat op vroegere leeftijd..om indruk te maken op de meisjes.. dus ik denk dat ie dan op zijn 14de levensjaar is blijven hangen.. die arme E.T toch
nee klopt.. ze zeggen vrouwen hebben sneller verstand dan mannen hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:32 schreef mr_kramer het volgende:
[..]
dat jij zo snel 'groot'werd hoeft nie iedereen dat te hebben ....![]()
Hmm.. zijn we het teminste nog ergens over eensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:36 schreef mr_kramer het volgende:
heb je gelijk in
Kun je nagaan hoe kinderachtig de meeste mannen zijn!!! en Wat heb ik met die zusjes te maken?quote:
jij niks maar wat zegt welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:35 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
nee klopt.. ze zeggen vrouwen hebben sneller verstand dan mannen he![]()
Je bent toch geen broer van e.t he?? want die slijm trekjes heeft hij ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:45 schreef mr_kramer het volgende:
ik vind et eerlijk gezegt wel gewzeelig met jou hier![]()
![]()
Oooo dus je was het stiekem toch wel eens met mij.. over et's gedrag???quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:48 schreef mr_kramer het volgende:
nee lijk nie egt op em.. ik weet wel hoe je een dame moet behandelen.. hij niet... is al een groot verschil en ten tweede heb ik geen hekel aan buitenlanders en homo's....
Tja.. dan verschillen we per mening..! Ik maak hem niet zwart.. ik zeg alleen nadat iemand mij vroeg waarom ik etienne niet moest, wat me niet aan hem bevalt.. dus zwart maken doe ik niet..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:51 schreef mr_kramer het volgende:
kijk... ik ben et met je eens dat hij best debiel is als hij zo probeert stoer te doen bij zn vrienden..... maar tis opzich ook een puber actie.. dan hoef je em nie zo erg zwart te maken....je kan ook overdrijven
Ik weet volgens mij wel ongeveer hoe die echt is.. heb vaak genoeg gesprekken van hem gehoord, dat heeft me genoeg gedaan..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:56 schreef mr_kramer het volgende:
hmm.... ik snap je wel....verschillende meningen..... khoop trouwens wel dattie wat met et zusje krijgt want dan zullen we zien hoe hij nu egt is...
ik gah slapenben moe
![]()
![]()
Vind je dat echt, Isabeau? Roel was volgens mij de meest besproken persoon uit BB5 en die bleef tot de finale zitten. De enige van wie ik het echt verrassend vond dat ze moest vertrekken...was Linda.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nederlanders stemmen echter de meest spraakmakende personen weg waardoor alle saaie nietszeggende mensen overblijven.
Ja, daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:02 schreef Springsteen27 het volgende:
Vind je dat echt, Isabeau? Roel was volgens mij de meest besproken persoon uit BB5 en die bleef tot de finale zitten. De enige van wie ik het echt verrassend vond dat ze moest vertrekken...was Linda.
misschien door de met inhoud bevroren condooms van paquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
Van de blog:
http://bigbrother.fok.nl/blog/1581
[..]
Dat vind ik ook knap, want gisternacht vertelde hij hoe hij op zijn 16e een zwak meisje had bezwangerd die zonder zijn medeweten abortus pleegde.![]()
Leugenaar
EN dan te bedenken dat er nog mensen waren die niet door hadden dat dat een grap was.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:07 schreef eyre het volgende:
[..]
misschien door de met inhoud bevroren condooms van pa![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:24 schreef mr_kramer het volgende:
Tering wat stellen jullie je aan zo erg is die gozer niet...... dat hij zich xtreem rechts voordoet is omdat hij puber is... je ziet tog hoe hij i et huis is daar doet hij tog ook normaal.... en kassandraatjuh... gah wat doen met je leven... damn...
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
En voor diegenen die denken dat Player Etienne nog iets heeft in te brengen:
[afbeelding]
dat pikke lijkt meer op een tatooquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:32 schreef Cyan het volgende:
Ooow nu snap ik het! Met die grote bek en dat machogedrag compenseert ie dat piepkleine lulletje! Het is een wonder dat ie zoveel vrouwen in bed heeft gehad. Want met dat mini apparaatje zal hij vast niet voor vuurwerk zorgen
We zullen het aan APK doorgevenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Sorry als ik nu heren met een wat minder grote penis heb beledigd, maar het gaat niet om het formaat penis maar om de combinatie van zijn macho gedrag en de penis.
Lag het er zo dik bovenop?quote:
'Minder groot' is een understatement. 'Minder groot' is 10 tot 15 cd, maar daar komt hij toch LANG niet aan lijkt het. Maar misschien heeft hij wel een zogenaamde bloedlul... en groeit dat ding in erectie naar zo'n 16 cm. Wie zal het zeggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Sorry als ik nu heren met een wat minder grote penis heb beledigd, maar het gaat niet om het formaat penis maar om de combinatie van zijn macho gedrag en de penis.
Wishful thinkingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'Minder groot' is een understatement. 'Minder groot' is 10 tot 15 cd, maar daar komt hij toch LANG niet aan lijkt het. Maar misschien heeft hij wel een zogenaamde bloedlul... en groeit dat ding in erectie naar zo'n 16 cm. Wie zal het zeggen
Ik moest ook direct aan een klein jongetje denkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:47 schreef jellyrose het volgende:
Het lijkt echt op een baby-piemeltje trouwens![]()
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest ook direct aan een klein jongetje denkenHet is niet echt de vorm van een volwassen piemel.
Eigenlijk, jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:51 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ja, inderdaadZou dat het familiegeheim zijn? Heeft Marcel ook een onvolgroeide piemel?
![]()
Misschien hangt hier een gedeeltelijke verklaring voor zijn gedrag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
Gek dat er uit zo'n klein piemeltje zo'n grote etterbak als Etienne kan komen.![]()
Tja, het topic staat in mijn AT.. na dat prachtige filosofische.. gesprek met die.. woonwagenbewoonster afgelopen nacht..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, werd er zelf al naartoe getrokken![]()
Ja, het arme ding zit vast aan Etienne en heeft op 19-jarige leeftijd al meer dan 25 kutjes van binnen bekeken. Arme dingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:21 schreef ritzje het volgende:
Oooh zielige piemie!!
Die foto is zeker ge-upload via www.tinypic.comquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
[afbeelding]
Nu durf je wel hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:13 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, het topic staat in mijn AT.. na dat prachtige filosofische.. gesprek met die.. woonwagenbewoonster afgelopen nacht..
Semih is echt niet gek , en zal hopelijk op het juiste moment E10 zijn oren eens wassen/ en of er een draai om gevenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:34 schreef noucky het volgende:
De aap komt steeds meer uit de mouw !!!!!!
Zegt E10 dat die gekke Turk knoflooksaus zit te maken !!!!! Mag hij ?????
Hem wordt nu alles ontnomen om eten te mogen maken, hij kookt toch het lekkerste.
Ik vind dit echt erg en ik zal Semih steunen met zeer veel stemmen !!!!!!!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
[afbeelding]
hahahahaahahahaha zelfs als ik op de noordpool in mijn blote kont door de sneeuw rol heb ik een grotere. het verklaart wel zijn gedragquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:50 schreef pfaf het volgende:
Ik snap dat bagataliseren van z'n gedrag en uitspraken niet; 'nog maar 19' 'hij is nog puber'... Op die leeftijd was ik echt niet zo'n zielig figuur hoor, en miljoenen met me.
Sorry hoor, dat ik je nieuwe protegé beledigd heb.quote:
Je weet vast ook wel hoe ik over extreem rechts denk. Ik heb alleen nog niet echt iets van Etienne gezien wat het voor mij waard maakt hem zo enorm de grond in te trappen en het liefst nog een stukkie verder. Hij is zelfs tot nu toe de enige die ik met zijn gekonkel richting de meiden toe wel vermakelijk vind op de streams. Maar wil je hem aub nooooit meer 'mijn protegé' noemen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ik je nieuwe protegé beledigd heb.![]()
Ik zit er ook hard aan te denken fan te wordenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog niet vaak een BB meegemaakt (nog nooit eigenlijk) waar iemand zo erg (en massaal) werd afgemaakt zónder dat hij echt iets ergs gedaan heeft op de streams. Heel apart dit.
Ik vind het nogal wat als iemand een Hitlergroet brengt op een foto en daar mee gaat pronken op een internetsite. Als iemand beweert een hekel te hebben aan homo's en moslims is dat natuurlijk een mening. Maar als je op internet een profiel aanmaakt met daarop een foto met daarop een Hitlergroet, plaatjes van Blood & Honour en dan ook nog alle allochtonen over 1 kam scheert ben je geen naïef pubertje maar gewoon een heel zielig mannetje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:34 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Ik snap die hetze tegen E niet. Hij hangt wat de wiseguy uit maar laat hem, hij is 19 beter dat iemand zelfverzekerd is dan dat hij neer kijkt op zichzelf. Dat hij de nazi uithangt valt ook wel mee, zijn site heeft wat rechts getinte leuzen thats it. Op een nieuwsbericht wat heeft te maken met arabieren/ moslims lees ik op Fok toch ook vaak zat rechtse reacties. Van mij mag ie zijn gang gaan klein peimeltje of niet het houdt jullie wel bezig dit zegt toch ook wat. Zou nog mooi zijn ook als ie wint.
Niet alleen op internet...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:11 schreef Cyan het volgende:
Ik vind het nogal wat als iemand een Hitlergroet brengt op een foto en daar mee gaat pronken op een internetsite.
Nog even serieus, hij heeft op de streams wel (vrij serieus) lopen vertellen, dat hij zijn ex dood wilde schieten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog niet vaak een BB meegemaakt (nog nooit eigenlijk) waar iemand zo erg (en massaal) werd afgemaakt zónder dat hij echt iets ergs gedaan heeft op de streams. Heel apart dit.
ik schiet ook...maar dan in de lachquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog even serieus, hij heeft op de streams wel (vrij serieus) lopen vertellen, dat hij zijn ex dood wilde schieten.
Dat is toch andere koek, dan de neefjes van Roel waarover veel ophef is gemaakt
Ik doe mee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:08 schreef natronic het volgende:
[..]
ik schiet ook...maar dan in de lach
Good for youquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:08 schreef natronic het volgende:
[..]
ik schiet ook...maar dan in de lach
Ja, deze woonwagenbewoonster vond APK gister al eens laf manntje hoor..quote:
Hahahhahaa, heb ik zoiets van.. hahaha.. geweldig!quote:
Heb ik ook gehoordquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:36 schreef PC eend het volgende:
Nog even serieus, hij heeft op de streams wel (vrij serieus) lopen vertellen, dat hij zijn ex dood wilde schieten.
Het was vandaag in de uitzendingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoordmaar ik denk dat het beeldspraak was en niet iets serieus
![]()
Ik heb de uitzending (weer) gemist. Vorig jaar heb ik er niet één gemistquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef PC eend het volgende:
Het was vandaag in de uitzending
Maar het stukje waar hij verschrikt naar de camera opkeek en vroeg, dit hebben jullie toch niet opgenomen he, hoop ik, hadden ze ertussen uitgeknipt.
En vergeleken met Roel zijn neefjes vond ik dit toch wel vrij serieus klinken
Dan kijk je vanavond toch even? Komt altijd een herhaling rond half 12 of 12 uur geloof ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending (weer) gemist. Vorig jaar heb ik er niet één gemist![]()
Dan mag die blij zijn dat ik zijn ex niet ben, want dan had me vader heb wel overhoop geschoten..! zoiets ga je toch niet zeggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is toch andere koek, dan de neefjes van Roel waarover veel ophef is gemaakt
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:52 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Dan mag die blij zijn dat ik zijn ex niet ben, want dan had me vader heM wel overhoop geschoten..! zoiets ga je toch niet zeggen![]()
22:45u vanavondquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:50 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dan kijk je vanavond toch even? Komt altijd een herhaling rond half 12 of 12 uur geloof ik
Kots maar lekker hoor..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
22:45u vanavond
oja, ik kwam hier ff om te'en
als ie 2 dingen beweert waarvan er maar 1 waar kan zijn liegt ie sowiesoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:16 schreef Kassandraatjuh het volgende:
De nieuwe Poll op de Talpa Big brother site is wel erg toepasselijk haha.!
Liegt Etienne over de abortus? Ja of Nee.
Kennelijk gelooft Hummie dr dus ook geen zak van
Jaaa.. laat al die 25exen maar komenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:24 schreef Isabeau het volgende:
Zou het niet geweldig zijn als de zwakke ex ook op Fok kwam![]()
Daar had ik de primeur, 100% nee, met 1 stemmenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:16 schreef Kassandraatjuh het volgende:
De nieuwe Poll op de Talpa Big brother site is wel erg toepasselijk haha.!
Liegt Etienne over de abortus? Ja of Nee.
Kennelijk gelooft Hummie dr dus ook geen zak van
Neeee dat gaat niet passen.. vergeet niet dat ET een hoop meiden gehad heeft hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef ThaSandman het volgende:
Allemaal het huis in.
Ja.. dan zou ik ze de opdracht geven om te laten zeggen dat ze omgebouwde mannen zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:02 schreef ThaSandman het volgende:
Misschien een geheime opdracht verzinnen voor die exen.
Helemaal met je eens ...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:34 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Ik snap die hetze tegen E niet. Hij hangt wat de wiseguy uit maar laat hem, hij is 19 beter dat iemand zelfverzekerd is dan dat hij neer kijkt op zichzelf. Dat hij de nazi uithangt valt ook wel mee, zijn site heeft wat rechts getinte leuzen thats it. Op een nieuwsbericht wat heeft te maken met arabieren/ moslims lees ik op Fok toch ook vaak zat rechtse reacties. Van mij mag ie zijn gang gaan klein peimeltje of niet het houdt jullie wel bezig dit zegt toch ook wat. Zou nog mooi zijn ook als ie wint.
Met 19 jaar heb je geen recht als je met volwassenen praat om de wise guy uit te hangen.. want hij heeft net de luier van zijn reet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:34 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Als jij denkt dat EQ iets met intelligentie te maken heeft lijkt het me verstandig dat je je eigen IQ maar eens laten testen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:23 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Met 19 jaar heb je geen recht als je met volwassenen praat om de wise guy uit te hangen.. want hij heeft net de luier van zijn reet.
en als jij zijn site vind meevallen, is jou EQ vast nog lager als die van ET.. want iemand die trots zijn foto van de hitler groet erop gaat zetten, mag wat mij betreft direct vergast worden
Het is helemaal geen hitlergroet idd. Dat is er van gemaakt omdat hij het vaak over allochtonen heeft en zo. Dat is een 'dance groet' Dat doen mensen wel vaker op muziek/beat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:08 schreef ThaSandman het volgende:
Die foto met die Hitlergroet is wat overdreven. Bij een Hitlergroet heb je je arm meer naar de zijkant gericht.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:23 schreef Kassandraatjuh het volgende:
want iemand die trots zijn foto van de hitler groet erop gaat zetten, mag wat mij betreft direct vergast worden
Ik weet wat je denktquote:
dat wilde ik ook zeggen... maar ik dacht... laat maarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet wat je denktZo'n opmerking maakt je geen haar beter dan de persoon waar je het over hebt. Misschien nog wel vele malen slechter.
Trouwens, zij heeft toch een vent of niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:39 schreef Hertenkamp het volgende:
Ach, ik vind het al fijn dat hij nu een vriendin heeft die hij niet heeft besteld bij de PABO...
[afbeelding]
ja + kindquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:52 schreef Crush65 het volgende:
[..]
Trouwens, zij heeft toch een vent of niet?![]()
Ik schrok even en dacht dat je de reactie van mij bedoelde. Na nog een keer lezen begreep ik je.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet wat je denktZo'n opmerking maakt je geen haar beter dan de persoon waar je het over hebt. Misschien nog wel vele malen slechter.
Ze heeft een vriend ja, maar ze zei laatst al dat het waarschijnlijk al wel uit is. Je kunt Sabrina dus wel weer zien als vrijgezel. Zo lijkt ze zichzelf in ieder geval wel weer te zien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:52 schreef Crush65 het volgende:
[..]
Trouwens, zij heeft toch een vent of niet?![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik schrok even en dacht dat je de reactie van mij bedoelde. Na nog een keer lezen begreep ik je.
Look who is talking. De pot verwijt de ketel eigenlijk vind ik je best een dom wijf door zulke uitspraken van de gaskamer in en dan moet jij wijs zijn zeker? Zie je maar weer dat wijsheid niks met leeftijd heeft te maken. Heb je niks beter te doen ofzo met je tijd dan beetje BB volgen en commentaar leveren, get a life!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:23 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Met 19 jaar heb je geen recht als je met volwassenen praat om de wise guy uit te hangen.. want hij heeft net de luier van zijn reet.
en als jij zijn site vind meevallen, is jou EQ vast nog lager als die van ET.. want iemand die trots zijn foto van de hitler groet erop gaat zetten, mag wat mij betreft direct vergast worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |