Mevrouw wil dit allemaal zelf hoor...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:38 schreef natronic het volgende:
Het zal toch met zijn worstevingertjes aan je dochter zitten......
Nu wil ik een handtekening van hem! Iemand die een prijs wint met Stratego is mijn held!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:48 schreef skiczukie het volgende:
Een prijs gewonnen met Stratego.Die gozer is zó stoer.
![]()
Ze is 27 en hij geeft haar aandacht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe oud is Sabrina eigenlijk?
En waarom vindt ze die pad zo leuk?
Liefdesstatus: veel meegemaakt...............op rust.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:40 schreef Kassandraatjuh het volgende:
O box heeft ie ook.. damn, die gast heeft ook echt overal een profiel he..
Vraag me af of ie ook een profiel heeft aangemaakt bij de talliban bende
http://www.obox.nl/playahhh43
Whahaha,. ja inderdaad..quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:51 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Liefdesstatus: veel meegemaakt...............op rust.
???????????????????????????????
vreemd manneke die E10
Ja een vreselijk joch he..!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:26 schreef crazymamma het volgende:
Walgelijk mannetje zeg.
Kan niet met zijn poten van Sabrina en Milica blijven. Gaat van de één naar de ander en gaat steeds een beetje verder.
Jeroen heeft hem nu door en pakt hem steeds terug, wat hij slecht kan handelen.
Telkens als hij met zijn handen aan Milica zit, zoekt Jeroen Sabrina op, waar hij overigens alleen mee praat, maar het levert wel het gewenst resultaat bij Etiënne.............................
Kansloos alles op te gaan zoekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:53 schreef Hertenkamp het volgende:
Oh! We kunnen ook nog vriendjes met hem worden op Hyves!
http://etienne-meulhof.hyves.nl/
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom kansloos? het is echt geweldig om te lezen wat voorn trieste dingen iemand op zijn site kan zettenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kansloos alles op te gaan zoeken![]()
Jepquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
tof man
Voor Hummie niet. Hij is speciaal voor deze rol gecast, dat is nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:20 schreef noucky het volgende:
Voor mij is hij de eerste exit met zijn clan daar erbij >>. janine, marcel, jeroen, hilde en dochter
Welkom in Nederland.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:05 schreef noucky het volgende:
sensatie is leuk maar deze jongen is ECHT WALGELIJK
Heeft hij dat gedaan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:20 schreef noucky het volgende:
Wie verkoopt nou ingevroren gevulde condooms in Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |