Nou shitt ik heb het gemist.. ze hebben nu een heel intens gesprek, en marcel zegt ja sabrina wat wil je nog meer? hij kan goed met kids overweg.. is erg sociaal.. kots*quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:55 schreef Hertenkamp het volgende:
En ze wil in de dagboekkamer met Etienne? ;-)
Jezus.. Gebruik gewoon http://www.primeserver.nl/ om hier iets neer te zetten.. ipv een bmp.. naar een site... met allemaal popups en spywareshit.. te verplaatsen..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:30 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Naja.. is dit dan nog normaal zeg??
Onze grote HOMO hater![]()
http://www.megaupload.com/?d=VJVX7PZF
UHHHH sorry hoor.. weet ik veel ik kopieer die link alleen hoor..! stel je niet zo aan zeg! me neefje van 3 zeikt niet eens zo erg!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus.. Gebruik gewoon http://www.primeserver.nl/ om hier iets neer te zetten.. ipv een bmp.. naar een site... met allemaal popups en spywareshit.. te verplaatsen..
Mijn neefje van drie.. weet dat je image-tags.. moet gebruiken om een plaatje.. zichtbaar te maken.. via een normale.. uploadserver..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:37 schreef Kassandraatjuh het volgende:
UHHHH sorry hoor.. weet ik veel ik kopieer die link alleen hoor..! stel je niet zo aan zeg! me neefje van 3 zeikt niet eens zo erg!
God zeg.. nou heb jij ff een lekker slim neefje.. stuur hem de volgende keer eens hierheen.. want ik heb fucking 6 upload sites gehad wat niet werkte.. dus zeik niet zo joh.. alsof de wereld vergaat.. zielig mens! wat kunnen sommiige van jullie zeiken hier zeg.. pff!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn neefje van drie.. weet dat je image-tags.. moet gebruiken om een plaatje.. zichtbaar te maken.. via een normale.. uploadserver..
Ik heb.. hierboven een site geplaatst.. 'wat' wel werkt..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:54 schreef Kassandraatjuh het volgende:
want ik heb fucking 6 upload sites gehad wat niet werkte.. dus zeik niet zo joh.. alsof de wereld vergaat.. zielig mens! wat kunnen sommiige van jullie zeiken hier zeg.. pff!![]()
Ja.. dan had je die site er toestraks op moeten zetten toen ik bezig was, daar heb ik nu niks aan..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb.. hierboven een site geplaatst.. 'wat' wel werkt..
Niet met die mongolen-BMP's, dat.. geef ik.. toe..
Nu weer verder over Etienne?
Maar hij kan wel foto's uploadenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:05 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
En tja.. wb etienne... daar ben ik ver over uitgepraatraar jochie
![]()
Ja, dat kan ik normaal gesproken ook..als de sites werkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar hij kan wel foto's uploaden![]()
Dat denkt ie, het lijkt APK welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:09 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik normaal gesproken ook..als de sites werken![]()
Maarja.. e.t kan alles he![]()
Mwah.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:09 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Ja, dat kan ik normaal gesproken ook..als de sites werken![]()
bb6 kijker? goh heb ik ook 4x gekekenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah.
Kassandraaaaaaaatjuuuuuuuuuh is bij deze toegevoegd aan de lijst berney, haaibaaike en BB6kijker.
Ga slapen, je maakt jezelf belachelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:17 schreef Kassandraatjuh het volgende:
bb6 kijker? goh heb ik ook 4x gekeken![]()
je kunt beter je zelf aan je lijstje toevoegen..
Maak ik zelf wel uit wanneer ik ga slapen..! als dr hier een moet gaan slapen ben jij het.. moet je je profiel is checken.. ram een volwassen vent die zich gedraagt als een snot neus... bij deze is het meer jou bedtijd.. en niet de mijne.. slaap lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ga slapen, je maakt jezelf belachelijk.
Zou kunnen, maar ik blijf hem vreselijk vinden..!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:43 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vind dat Etienne de laatste paar dagen wat meer richting de andere groep trekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |