Ik ben het wel met je eens ja..! en tja milica.. is ook niet echt mijn favoriet.. maar ze is nog altijd beter als ETquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:20 schreef noucky het volgende:
Iemand van 19 kan redelijk volwassen zijn maar dit is toch echt nog een kind MET ZEER WEINIG INHOUD. Hij trekt alleen zijn mond open als ie popie kan zijn/denkt te zijn, AFSCHUWELIJK.
Hij is niet opgewassen tegen mensen met niveau, ja das makkelijk om dan je mond dicht te houden.
Deze jongen moet nog veel leren, zijn vader Marcel zal/kan hem dat niet bijbrengen.
Ik vind hem ronduit walgelijk, zou hij nog vriendinnen overhouden na BB?
Ik ben niet vergeten dat hij snachts zei dat hij van ordinaire vrouwen hield. Als voorbeeld richting zijn vader, ja bv het kamp aan de hollewandsweg. Ordinair zegt een ander? Ja jij begrjipt me wel pap, ik bedoel niet direct ordinair maar .... Wat laag gaat hij Sabrina dan afschilderen, ik zou hels worden.
De Hollewandsweg ken ik en er is een kamp aanwezig met gezellige lui en ik toevallig een paar ken via visite bij derden. Zij zullen dit leuk vinden, ik denk het niet.
Deze jongen is puur met sex bezig en verder reikt zijn intellect niet. Wie verkoopt nou ingevroren gevulde condooms in Amsterdam ( was markt voor ). Dan moet je toch wel erg gestoord zijn.
Voor mij is hij de eerste exit met zijn clan daar erbij >>. janine, marcel, jeroen, hilde en dochter
puntje 1: die jongen is een puber.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:20 schreef noucky het volgende:
Iemand van 19 kan redelijk volwassen zijn maar dit is toch echt nog een kind MET ZEER WEINIG INHOUD. Hij trekt alleen zijn mond open als ie popie kan zijn/denkt te zijn, AFSCHUWELIJK.
Hij is niet opgewassen tegen mensen met niveau, ja das makkelijk om dan je mond dicht te houden.
Deze jongen moet nog veel leren, zijn vader Marcel zal/kan hem dat niet bijbrengen.
Ik vind hem ronduit walgelijk, zou hij nog vriendinnen overhouden na BB?
Ik ben niet vergeten dat hij snachts zei dat hij van ordinaire vrouwen hield. Als voorbeeld richting zijn vader, ja bv het kamp aan de hollewandsweg. Ordinair zegt een ander? Ja jij begrjipt me wel pap, ik bedoel niet direct ordinair maar .... Wat laag gaat hij Sabrina dan afschilderen, ik zou hels worden.
De Hollewandsweg ken ik en er is een kamp aanwezig met gezellige lui en ik toevallig een paar ken via visite bij derden. Zij zullen dit leuk vinden, ik denk het niet.
Deze jongen is puur met sex bezig en verder reikt zijn intellect niet. Wie verkoopt nou ingevroren gevulde condooms in Amsterdam ( was markt voor ). Dan moet je toch wel erg gestoord zijn.
Voor mij is hij de eerste exit met zijn clan daar erbij >>. janine, marcel, jeroen, hilde en dochter
heb zn hyves effe als niet oke aangemeldquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:53 schreef Hertenkamp het volgende:
Oh! We kunnen ook nog vriendjes met hem worden op Hyves!
http://etienne-meulhof.hyves.nl/
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat vind ik ook knap, want gisternacht vertelde hij hoe hij op zijn 16e een zwak meisje had bezwangerd die zonder zijn medeweten abortus pleegde.quote:Janine vraagt aan Etiënne hoe oud hij de eerste keer was omdat hij zoveel seks heeft gehad, Etiënne was pas achtttien en Janine kijkt hem ongelovig aan "Dat vind ik knap" is haar antwoord.
Ik (en nog een paar anderen) weten zeker dat hij 16 was toen hij het zwakke meisje had bezwangerd. Dan zal hij de live uitzending wel niet gezegd hebben dat hij 18 was toen hij het voor het eerst deed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:47 schreef Gert het volgende:
Of heeft een streamer het niet helemaal goed begrepen...
Opvallend goed. Ik ben benieuwd wat daar voor sancties op staan als hij zijn vriendjes terug ziet. 25x Mein Kampf overschrijven of zo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:39 schreef skiczukie het volgende:
Hij kan wel goed met negers opschieten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |