Liever niet, de toegevoegde waarde van Etienne is nihil. Geeft alleen maar ergernis en de kijker is boos dat TALPA deze man (kind) als big brother -gast heeft binnen laten komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Etienne's ontmaskering zal wel goed zijn voor de kijkcijfertjes... heel NL wil deze gozer wel even zien denk ik
Papa E10 en E10: de mis-casting van BB6quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Liever niet, de toegevoegde waarde van Etienne is nihil. Geeft alleen maar ergernis en de kijker is boos dat TALPA deze man (kind) als big brother -gast heeft binnen laten komen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:16 schreef Gia het volgende:
Ik vind Marcel wel leuk, maar Etienne dus echt niet. Zelfs niet nu ik weet dat hij rechts is.
Ik vind dat "heb ik zoiets van" ook zeer ernstigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:31 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Je moet eens tellen hoe vaak hij zegt.. Heb ik zoiets van..! erg storend hoor.. hij opent bijna altijd zijn zin met 'Dan heb ik zoiets van' en soms vind hij het ook nodig om het wel 4x in een zin te zeggen.. ETIENNE.. WAT HEB JE DAN ZOIETS VAN??????? vertel het me..
Het dragen van de Nederlandse vlag louter ter versiering is verboden. Dat is vastgelegd in het vlag protocol.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:34 schreef Gert het volgende:
Ik ben het met je eens dat het bizar is als het zonder meer verboden zou zijn om een Nederlands vlaggetje op je jas te naaien of op je schooltas te plakken. Dat is volgens mij ook niet zo.
bronquote:Big Brother-bewoner maakt reclame voor neo-nazi's
Big Brother-bewoner Etiënne maakt op zijn pagina bij CU2 reclame voor het kledingmerk Londsdale en het neo-nazi netwerk Blood & Honour.
Dit internationale netwerk staat bekend om gewelddadig gedrag tegen andersdenkenden en het kledingmerk is erg populair bij extreemrechtse jongeren.
Op de site schrijft Etiënne (daar Hollandsetrots geheten) onder meer over zijn lievelingskleur (rood, wit en blauw) en staat deze een foto uit 2003. In Big Brother heeft hij al laten weten niet van allochtonen en homo's te houden.
Producent Endemol zegt van tevoren op de hoogte te zijn geweest van Etiënnes politieke voorkeuren. Wij doen een uitvoerig antecedentenonderzoek naar de kandidaten aldus een woordvoerder.
Verder is Big Brother volgens hem een spiegel van de samenleving. En daar horen mensen met verschillende opvattingen bij. Bovendien hebben de makers van Big Brother bewust een groep mensen bij elkaar gezet die samen een verhaal vertellen, meldt Endemol. (Novum/Medialog)
Ja ik vind het ook een vreselijke uitspraak, en ik vraag me altijd af.. wat heb je dan???quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind dat "heb ik zoiets van" ook zeer ernstig. Hoe verneukt kan je iets zeggen
.
bij wet verboden, heropvoeden hie handel kennelijk heb die omgedierte geen idee van wie is was, en alles er om heen!!! sukel heb er geen andre woorden voorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:41 schreef Meds het volgende:
Allemaal melding maken van de hitlergroet van dit domme kereltje op zijn Cu2, gewoon mailen naar het Landelijk Bureau Racisme. Een hitlergroet is nog altijd verboden in dit lang
Huhquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:39 schreef beekie1982 het volgende:
bij wet verboden, heropvoeden hie handel kennelijk heb die omgedierte geen idee van wie is was
Maar is het wettelijk verboden om aanwijzingen die in een protocol staan niet uit te voeren?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Het dragen van de Nederlandse vlag louter ter versiering is verboden. Dat is vastgelegd in het vlag protocol.
flikkerquote:
is ie ook niet, zn ma is toch indischquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:40 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Etienne een heel hoog irritatie gehalte hebben...maar dan heeft hij het over allochtonen enzo...maar hij ziet er ook niet echt nederlands uit..
Hij zelf ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:44 schreef Xoddish het volgende:
Racisme? Hmm ik vind het allemaal maar een beetje overdreven..![]()
De smerige rascistquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef Sanne het volgende:
Hij zat onder Milica's truitje te friemelen.
Wat een smeerlap.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef Sanne het volgende:
Hij zat onder Milica's truitje te friemelen.
Zij kent hem niet zoals wij hem kennenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef funkie-indo het volgende:
Maar Milica laat het wel toe, toch..
Misschien doet die ook aan voodooquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef funkie-indo het volgende:
Maar Milica laat het wel toe, toch..
ja met zij pikkie in makkelijke meisjes prikkenquote:
Knap dat ie daar zit? Er zijn in de vorige edities meerdere bewoners geweest van 19 en die zaten daar niet met pappie of mammie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:19 schreef PH52 het volgende:
Kijk, ik mag hem niet, sowieso niet. Maar laten we niet vergeten dat dat ventje pas 19 jaar is, en dan is het best wel knap dat ie daar zit. Jezus, wat weet je nou helemaal als je 19 bent.
Hij heeft nog een handicap, en dat is die retard van een vader van hem.
Niet vreemd voor een ventje van 19, wie luistert daar naar in een gesprek tussen volwassenen? Hij maakt gebruik van zijn "sterke " punten, net als iedereen in dat huis.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:25 schreef Cyan het volgende:
[..]
Knap dat ie daar zit? Er zijn in de vorige edities meerdere bewoners geweest van 19 en die zaten daar niet met pappie of mammie.
Hij lijkt wel een bloedzuiger. Hij zuigt zich vast aan de meisjes en in discussies of gesprekken word er vaak helemaal niet naar hem geluisterd of ze lullen gewoon door hem heen. Waarop hij met zijn armpje gaat wapperen en roept: "Luister nou effe!" Alsof hij ook maar iets toevoegt aan een gesprek of discussie.
Heeft 1 van jullie die discussie over pijpen meegekregen? Hij was aan het vertellen dat hij gepijpt werd door een meisje dat nogal onervaren was (geen maagd ofzo hoor volgens eigen zeggen). Ze nam het woord blowjob nogal letterlijk en blies dus op zijn pik.
Vandaar natuurlijk ook die ontiegelijke plofkop!
Hmmm.. vreemd,, ik vind geen cu2 profiel van deze kwezelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Het dragen van de Nederlandse vlag louter ter versiering is verboden. Dat is vastgelegd in het vlag protocol.
Ontopic:
[..]
bron
Dat komt omdat ie is verwijderd. Zoek maar even op Google en kies dan voor In Cachequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:24 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Hmmm.. vreemd,, ik vind geen cu2 profiel van deze kwezel![]()
Uhmm ik wil je even verbeteren.. ik ben zelf pas 21, maar wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Niet vreemd voor een ventje van 19, wie luistert daar naar in een gesprek tussen volwassenen? Hij maakt gebruik van zijn "sterke " punten, net als iedereen in dat huis.
Schat, dat laatste is een, ik denk in mannenkringen, vaak vertelde mop.
Je moet gewoon niet alles in BB serieus nemen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:25 schreef Cyan het volgende:
Vandaar natuurlijk ook die ontiegelijke plofkop!
Heee thnx hequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:25 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie is verwijderd. Zoek maar even op Google en kies dan voor In Cache
Aub!quote:
Ik heb het gevonden.. thnx haha lach me suf hiero.. wat zou zijn msn zijn?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:32 schreef Cyan het volgende:
[..]
Aub!Heb je hem gevonden? Je kan anders ook even kijken op GS.
whahahhahaha.. ja hij doet er alles aan om bekend te worden.. zo zie je maar weerquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:45 schreef Cyan het volgende:
![]()
Doet ie mee aan een smartlappenfestival?!![]()
Nu doet ie me denken aan dat kleine dikke jongetje ook wel zanger Bob genoemd.
Whahahhaa...quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:19 schreef Hertenkamp het volgende:
[..]
Cadeautje voor je![]()
[afbeelding]
WHAHHAHAAAHA.. nou ja, ik ben niet zo.. dat ik zijn msn zal doorgevenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:45 schreef Hertenkamp het volgende:
Etienne had voorheen alleen zijn vader op MSN, die is al lang blij met 5896 nieuwe vrienden!
Veel lol bezorgen in het bb huis???????????? niet echt!quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:53 schreef Hertenkamp het volgende:
Oh! We kunnen ook nog vriendjes met hem worden op Hyves!
http://etienne-meulhof.hyves.nl/
[afbeelding]
[afbeelding]
Mevrouw wil dit allemaal zelf hoor...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:38 schreef natronic het volgende:
Het zal toch met zijn worstevingertjes aan je dochter zitten......
Nu wil ik een handtekening van hem! Iemand die een prijs wint met Stratego is mijn held!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:48 schreef skiczukie het volgende:
Een prijs gewonnen met Stratego.Die gozer is zó stoer.
![]()
Ze is 27 en hij geeft haar aandacht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe oud is Sabrina eigenlijk?
En waarom vindt ze die pad zo leuk?
Liefdesstatus: veel meegemaakt...............op rust.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:40 schreef Kassandraatjuh het volgende:
O box heeft ie ook.. damn, die gast heeft ook echt overal een profiel he..
Vraag me af of ie ook een profiel heeft aangemaakt bij de talliban bende
http://www.obox.nl/playahhh43
Whahaha,. ja inderdaad..quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:51 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Liefdesstatus: veel meegemaakt...............op rust.
???????????????????????????????
vreemd manneke die E10
Ja een vreselijk joch he..!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:26 schreef crazymamma het volgende:
Walgelijk mannetje zeg.
Kan niet met zijn poten van Sabrina en Milica blijven. Gaat van de één naar de ander en gaat steeds een beetje verder.
Jeroen heeft hem nu door en pakt hem steeds terug, wat hij slecht kan handelen.
Telkens als hij met zijn handen aan Milica zit, zoekt Jeroen Sabrina op, waar hij overigens alleen mee praat, maar het levert wel het gewenst resultaat bij Etiënne.............................
Kansloos alles op te gaan zoekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:53 schreef Hertenkamp het volgende:
Oh! We kunnen ook nog vriendjes met hem worden op Hyves!
http://etienne-meulhof.hyves.nl/
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom kansloos? het is echt geweldig om te lezen wat voorn trieste dingen iemand op zijn site kan zettenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kansloos alles op te gaan zoeken![]()
Jepquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
tof man
Voor Hummie niet. Hij is speciaal voor deze rol gecast, dat is nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:20 schreef noucky het volgende:
Voor mij is hij de eerste exit met zijn clan daar erbij >>. janine, marcel, jeroen, hilde en dochter
Welkom in Nederland.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:05 schreef noucky het volgende:
sensatie is leuk maar deze jongen is ECHT WALGELIJK
Heeft hij dat gedaan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:20 schreef noucky het volgende:
Wie verkoopt nou ingevroren gevulde condooms in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |