Vertel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:47 schreef Ipho het volgende:
[..]
Haha ik zat al te wachten. Ik weet toevalig wel iets van die jongen, kom ook uit zwolle.
Gaat over ene Para Smit... Ajax supporter die doodgeschoten is... soort respect ode ofzo!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:44 schreef svann het volgende:
[..]
Dat para kwam ik op zijn site ook al tegen.
Wat is dat voor incrowd-term?
Hij heeft heel veel weg van "Willie" --->Johnnie en Willie in de boekenwinkelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Via de FP, maar ik lig hier engszins krom van het lachen om die jongeman helemaal rechts![]()
Het leukste is dat Etienne dit blijkbaar zelf een hele stoere foto vindt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Via de FP, maar ik lig hier engszins krom van het lachen om die jongeman helemaal rechts![]()
Hij wordt in de média niet als neo-nazi gepresenteerd hoor. Dat maken sommige moderne heksenjagers hier op FOK! van hem.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:01 schreef Bombardier het volgende:
Schande dat deze puber als neonazi gepresenteerd wordt.
Die nationalistische symbolen op die cu2, zijn vaak een gevolg van puberale stoerheid. Het ouwerwetse je-tegen-dingen-afzetten. Typisch macho-gedrag.
Het is niet verstandig van hem zich zo te profileren. Staat buiten kijf. Maar men zou eens beter moeten weten voordat men dit op deze manier in de media presenteert. Je kunt het leven van deze gozer compleet ruïneren door die suggestieve teksten nu in de media die hij wellicht helemáál niet zo bedoelt!
FOK! is ook de media hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wordt in de média niet als neo-nazi gepresenteerd hoor. Dat maken sommige moderne heksenjagers er hier op FOK! van.
Wél zendt BB zijn praatjes over allochtonen uit. Maar dat mag, vind ik, mits het eerlijk en dus niet suggestief geknipt gepresenteerd wordt. Meneer is meerderjarig, mag stemmen, en zit vrijwillig in dat huis dus als hij dan stoere uitspraken wil doen dan mag BB dat uitzenden.
Hoe zouden wij in godsnaam jouw mening moeten kennen....ik heb bij eer en geweten nog nooit ook maar ene post van je gelezenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:04 schreef intoyou het volgende:
Ik denk dat iedereen wel zo'n beetje mijn mening weet, maar ik heb nog niet op dit topic gereageerd
dus vandaar nu.
Flikker toch op joh! Iemand die zichzelf zo presenteert op een website doet dat niet om aan te geven dat hij natuurliefhebber is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:04 schreef intoyou het volgende:
>lulverhaal<
Ik vind dat je overdrijft. "Politiek correct Nederland"'... kom op zeg. Je doet alsof er hele debatten over dat snotjong worden gehouden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:07 schreef Bombardier het volgende:
[..]
FOK! is ook de media hoor.
Dat joch heeft recht op een mening. Daarnaast komt het uit de mond van een puber, dus dat moet te relativeren zijn. Maar politiek-correct Nederland vliegt er weer als de hete bliksem op af. Want foei! Londsdale mag niet! Dat zijn Nazi's! De Nederlandse driekleur mag niet! Da's ook voor Nazi's!
Dat is een beetje het gevolg van de stemming die momenteel heerst. Je moet maar half een Nederlandse vlag laten zien en je wordt bestempeld als racist of Londsdale-jongere. Want laten we -godverdomme- eens eerlijk zijn dat het een -godvergeten- schande is dat je op bepaalde scholen géén Nederlandse vlag op je kleding mag dragen. Hoezo je land- en afkomst verloochenen? Je mag in dit bekrompen kutland echt-niet-trots zijn op je afkomst, want het wordt direct geassocieerd met extreem-rechts.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat je overdrijft. "Politiek correct Nederland"'... kom op zeg. Je doet alsof er hele debatten over dat snotjong worden gehouden.
Niemand zegt dat hij geen "recht op een mening" heeft. Kritiek op iemands mening hebben is niet hetzelfde als: iemand zijn vrijheid van meningsuiting willen ontnemen.
Dat klopt volledig.quote:Etienne etaleert m.i. ondoordachte, puberale, sterk door zijn directe omgeving beïnvloede denkbeelden. Het is zeker geen neo-nazi. Maar hij lult wel dom. Vind ik.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:18 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat is een beetje het gevolg van de stemming die momenteel heerst. Je moet maar half een Nederlandse vlag laten zien en je wordt bestempeld als racist of Londsdale-jongere. Want laten we -godverdomme- eens eerlijk zijn dat het een -godvergeten- schande is dat je op bepaalde scholen géén Nederlandse vlag op je kleding mag dragen. Hoezo je land- en afkomst verloochenen? Je mag in dit bekrompen kutland echt-niet-trots zijn op je afkomst, want het wordt direct geassocieerd met extreem-rechts.
[..]
Helemaal mee eens. En hier op FOK zijn ze geen haar beter.
Dat klopt volledig.
Dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:18 schreef Bombardier het volgende:
Je mag in dit bekrompen kutland echt-niet-trots zijn op je afkomst, want het wordt direct geassocieerd met extreem-rechts.
Die jongen verdient een standbeeld!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:04 schreef intoyou het volgende:
Ik vind dat Etienne het super goed doet. Met zijn politieke voorkeur en dan toch met iedereen op een normale manier omgaan. Vandaag bijvoorbeeld heeft hij gewoon normale gesprekken gehad met Semih en daar voelde hij zich goed bij.
Zin was niet helemaal juist geformuleerd, maar die foto's zeggen genoeg.quote:
Zou jij binnen 1 week in een groep mensen (die je niet kent) tijdens een spel waar tonnen prijzengeld te verdienen zijn, gaan vertellen dat je een hekel hebt aan allochtonen en homo's? Nee natuurlijk niet! Want bij de 1e de beste nominazi (of nominatie het is maar hoe je het bekijkt) zit jij op het strafbankje. En je zou er toch maar uit gestemd worden door het publiek. Dag geld, dag ego, dag reputatie!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:04 schreef intoyou het volgende:
Ik denk dat iedereen wel zo'n beetje mijn mening weet, maar ik heb nog niet op dit topic gereageerd
dus vandaar nu.
Ik vind dat Etienne het super goed doet. Met zijn politieke voorkeur en dan toch met iedereen op een
normale manier omgaan. Vandaag bijvoorbeeld heeft hij gewoon normale gesprekken gehad met Semih en daar voelde hij zich goed bij [blijkt uit zijn reactie en gezichtsuitdrukkingen]. Zo zou het in de echte wereld ook moeten gaan, maar dat zit er helaas niet in. Je moet elkaar respecteren voor elkaars waarden en normen en even zo belangrijk elkaars mening.
Ik kon wel lachen om je woordspelingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:08 schreef Cyan het volgende:
[quote]Op vrijdag 25 augustus 2006 22:04 schreef intoyou het volgende:
Ik vind dat Etienne het super goed doet. Met zijn politieke voorkeur en dan toch met iedereen op een
normale manier omgaan. Vandaag bijvoorbeeld heeft hij gewoon normale gesprekken gehad met Semih en daar voelde hij zich goed bij [blijkt uit zijn reactie en gezichtsuitdrukkingen]. Zo zou het in de echte wereld ook moeten gaan, maar dat zit er helaas niet in. Je moet elkaar respecteren voor elkaars waarden en normen en even zo belangrijk elkaars mening.
/[quote]
Zou jij binnen 1 week in een groep mensen (die je niet kent) tijdens een spel waar tonnen prijzengeld te verdienen zijn, gaan vertellen dat je een hekel hebt aan allochtonen en homo's? Nee natuurlijk niet! Want bij de 1e de beste nominazi (of nominatie) zit jij op het strafbankje. En je zou er toch maar uit gestemd worden door het publiek. Dag geld, dag ego, dag reputatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |