abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41174650
Die E 10 lijkt me een prima goser
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_41175370
Wat kan je van een 19 jarig knulletje verwachten?

Para jongah!
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:19:45 #278
128220 Peter6000
pi_41176631

Via de FP, maar ik lig hier engszins krom van het lachen om die jongeman helemaal rechts
pi_41177253
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:47 schreef Ipho het volgende:

[..]

Haha ik zat al te wachten. Ik weet toevalig wel iets van die jongen, kom ook uit zwolle.
Vertel.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:44:55 #280
2651 svann
night-hawk
pi_41177587
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 20:41 schreef KonnieKipke het volgende:

Para jongah!
Dat para kwam ik op zijn site ook al tegen.
Wat is dat voor incrowd-term?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:55:43 #281
15600 BB-King
Long live the King!
pi_41177964
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:44 schreef svann het volgende:

[..]

Dat para kwam ik op zijn site ook al tegen.
Wat is dat voor incrowd-term?
Gaat over ene Para Smit... Ajax supporter die doodgeschoten is... soort respect ode ofzo!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:56:59 #282
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41178017
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]

Via de FP, maar ik lig hier engszins krom van het lachen om die jongeman helemaal rechts
Hij heeft heel veel weg van "Willie" --->Johnnie en Willie in de boekenwinkel
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:01:25 #283
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41178182
Schande dat deze puber als neonazi gepresenteerd wordt.

Die nationalistische symbolen op die cu2, zijn vaak een gevolg van puberale stoerheid. Het ouwerwetse je-tegen-dingen-afzetten. Typisch macho-gedrag.

Het is niet verstandig van hem zich zo te profileren. Staat buiten kijf. Maar men zou eens beter moeten weten voordat men dit op deze manier in de media presenteert. Je kunt het leven van deze gozer compleet ruïneren door die suggestieve teksten nu in de media die hij wellicht helemáál niet zo bedoelt!
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:02:10 #284
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41178203
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]

Het leukste is dat Etienne dit blijkbaar zelf een hele stoere foto vindt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_41178288
Ik denk dat iedereen wel zo'n beetje mijn mening weet, maar ik heb nog niet op dit topic gereageerd
dus vandaar nu.

Ik heb jullie argumenten gelezen en kom tot de volgende conclusie: als je rechts of extreem rechts bent, dan ben je automatisch een racist?

Ik vind dat Etienne het super goed doet. Met zijn politieke voorkeur en dan toch met iedereen op een
normale manier omgaan. Vandaag bijvoorbeeld heeft hij gewoon normale gesprekken gehad met Semih en daar voelde hij zich goed bij [blijkt uit zijn reactie en gezichtsuitdrukkingen]. Zo zou het in de echte wereld ook moeten gaan, maar dat zit er helaas niet in. Je moet elkaar respecteren voor elkaars waarden en normen en even zo belangrijk elkaars mening.

Naar mijn mening heeft hij nooit echt iets gezegd dat hij iets tegen homo's heeft, dat wordt door
iedereen een beetje verzonnen. Hij heeft ook niemand beledigt en vind het dan raar dat iedereen hem als een racist neer zet. Jullie zijn net een paar schaapjes die elkaar achterna lopen. Als het 'grote' volk zegt dat hij een racist is, dan denkt men gelijk dat het ook zo is. Beetje laf, maar moet je zelf weten.We kunnen niet allemaal hetzelfde zijn. Gelukkig niet anders zou de wereld super saai zijn [en BB].

Ik vind het trouwens wel heel lullig dat Talpa stukken wegknipt en Etienne erger doet voordoen dan
hij is. Maar Talpa zal er wel zijn bedoelingen mee hebben.
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:04:22 #286
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41178296
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:01 schreef Bombardier het volgende:
Schande dat deze puber als neonazi gepresenteerd wordt.

Die nationalistische symbolen op die cu2, zijn vaak een gevolg van puberale stoerheid. Het ouwerwetse je-tegen-dingen-afzetten. Typisch macho-gedrag.

Het is niet verstandig van hem zich zo te profileren. Staat buiten kijf. Maar men zou eens beter moeten weten voordat men dit op deze manier in de media presenteert. Je kunt het leven van deze gozer compleet ruïneren door die suggestieve teksten nu in de media die hij wellicht helemáál niet zo bedoelt!
Hij wordt in de média niet als neo-nazi gepresenteerd hoor. Dat maken sommige moderne heksenjagers hier op FOK! van hem.
Wél zendt BB zijn praatjes over allochtonen uit. Maar dat mag, vind ik, mits het eerlijk en dus niet suggestief geknipt gepresenteerd wordt. Meneer is meerderjarig, mag stemmen, en zit vrijwillig in dat huis dus als hij dan stoere uitspraken wil doen dan mag BB dat uitzenden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:07:35 #287
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41178400
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij wordt in de média niet als neo-nazi gepresenteerd hoor. Dat maken sommige moderne heksenjagers er hier op FOK! van.
Wél zendt BB zijn praatjes over allochtonen uit. Maar dat mag, vind ik, mits het eerlijk en dus niet suggestief geknipt gepresenteerd wordt. Meneer is meerderjarig, mag stemmen, en zit vrijwillig in dat huis dus als hij dan stoere uitspraken wil doen dan mag BB dat uitzenden.
FOK! is ook de media hoor.

Dat joch heeft recht op een mening. Daarnaast komt het uit de mond van een puber, dus dat moet te relativeren zijn. Maar politiek-correct Nederland vliegt er weer als de hete bliksem op af. Want foei! Londsdale mag niet! Dat zijn Nazi's! De Nederlandse driekleur mag niet! Da's ook voor Nazi's!
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:08:12 #288
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41178421
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:04 schreef intoyou het volgende:
Ik denk dat iedereen wel zo'n beetje mijn mening weet, maar ik heb nog niet op dit topic gereageerd
dus vandaar nu.
Hoe zouden wij in godsnaam jouw mening moeten kennen....ik heb bij eer en geweten nog nooit ook maar ene post van je gelezen
pi_41178513
quote:
>lulverhaal<
Flikker toch op joh! Iemand die zichzelf zo presenteert op een website doet dat niet om aan te geven dat hij natuurliefhebber is.
Iedereen weet wat voor rare idealen deze types hebben. Vreemd dan dat men tot de conclusie komt dat meneer een racist is dan? Lopen we dan met de massa mee?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:13:18 #290
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41178616
Ach, het is in bepaalde contreien stoer om tegen homo's en allochtonen te zijn. Groeit ie wel weer overheen. Laat dat joch toch.
pi_41178627
Hij is dus officieel ontmaskerd als extreem rechts

dat moet een kwelling zijn, opgesloten zijn met een blatende negerin, allochtoon en relnicht... die hem ook nog heeft betast
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:13:41 #292
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41178631
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:07 schreef Bombardier het volgende:

[..]

FOK! is ook de media hoor.

Dat joch heeft recht op een mening. Daarnaast komt het uit de mond van een puber, dus dat moet te relativeren zijn. Maar politiek-correct Nederland vliegt er weer als de hete bliksem op af. Want foei! Londsdale mag niet! Dat zijn Nazi's! De Nederlandse driekleur mag niet! Da's ook voor Nazi's!
Ik vind dat je overdrijft. "Politiek correct Nederland"'... kom op zeg. Je doet alsof er hele debatten over dat snotjong worden gehouden.
Niemand zegt dat hij geen "recht op een mening" heeft. Kritiek op iemands mening hebben is niet hetzelfde als: iemand zijn vrijheid van meningsuiting willen ontnemen.

Etienne etaleert m.i. ondoordachte, puberale, sterk door zijn directe omgeving beïnvloede denkbeelden. Het is zeker geen neo-nazi. Maar hij lult wel dom. Vind ik.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:18:41 #293
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41178812
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind dat je overdrijft. "Politiek correct Nederland"'... kom op zeg. Je doet alsof er hele debatten over dat snotjong worden gehouden.
Niemand zegt dat hij geen "recht op een mening" heeft. Kritiek op iemands mening hebben is niet hetzelfde als: iemand zijn vrijheid van meningsuiting willen ontnemen.
Dat is een beetje het gevolg van de stemming die momenteel heerst. Je moet maar half een Nederlandse vlag laten zien en je wordt bestempeld als racist of Londsdale-jongere. Want laten we -godverdomme- eens eerlijk zijn dat het een -godvergeten- schande is dat je op bepaalde scholen géén Nederlandse vlag op je kleding mag dragen. Hoezo je land- en afkomst verloochenen? Je mag in dit bekrompen kutland echt-niet-trots zijn op je afkomst, want het wordt direct geassocieerd met extreem-rechts.
quote:
Etienne etaleert m.i. ondoordachte, puberale, sterk door zijn directe omgeving beïnvloede denkbeelden. Het is zeker geen neo-nazi. Maar hij lult wel dom. Vind ik.
Dat klopt volledig.
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:34:51 #294
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41179388
Ik ben het met je eens dat het bizar is als het zonder meer verboden zou zijn om een Nederlands vlaggetje op je jas te naaien of op je schooltas te plakken. Dat is volgens mij ook niet zo.

Maar ook hier geldt: de context! Als een groepje schooljongeren besluit om gezamelijk hun hoofd kaal te scheren, allemaal het zelfde groene jack te kopen en daar de Nederlandse vlag op te naaien, dan is dat totaalbeeld denk ik wel terechte aanleiding om eens met de heren te gaan praten als schoolleiding.
Maar goed, we dwalen af.
pi_41179655
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:18 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Dat is een beetje het gevolg van de stemming die momenteel heerst. Je moet maar half een Nederlandse vlag laten zien en je wordt bestempeld als racist of Londsdale-jongere. Want laten we -godverdomme- eens eerlijk zijn dat het een -godvergeten- schande is dat je op bepaalde scholen géén Nederlandse vlag op je kleding mag dragen. Hoezo je land- en afkomst verloochenen? Je mag in dit bekrompen kutland echt-niet-trots zijn op je afkomst, want het wordt direct geassocieerd met extreem-rechts.
[..]

Helemaal mee eens. En hier op FOK zijn ze geen haar beter.

Dat klopt volledig.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:57:34 #296
242 Pinball
Electric Monk
pi_41180292
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:18 schreef Bombardier het volgende:
Je mag in dit bekrompen kutland echt-niet-trots zijn op je afkomst, want het wordt direct geassocieerd met extreem-rechts.
Dat valt wel mee.
Ik heb afgelopen zomer regelmatig met Nederlandse vlaggen op mijn oranje kleding gelopen, zonder dat iemand mij ooit uitmaakte voor extreem-rechtse racist. Sterker nog, mijn buurtgenoten droegen hetzelfde, ongeacht hun afkomst.

Wat Gert al zei: context.
Tijdens een voetbalwedstrijd is nationalisme iets heel anders dan op een schoolplein.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:05:11 #297
6941 APK
Factual, I think.
pi_41180623
quote:

Ik vind dat Etienne het super goed doet. Met zijn politieke voorkeur en dan toch met iedereen op een normale manier omgaan. Vandaag bijvoorbeeld heeft hij gewoon normale gesprekken gehad met Semih en daar voelde hij zich goed bij.
Die jongen verdient een standbeeld!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_41180701
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:35 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Vertel.
Zin was niet helemaal juist geformuleerd, maar die foto's zeggen genoeg.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_41180774
quote:
dus vandaar nu.

Ik vind dat Etienne het super goed doet. Met zijn politieke voorkeur en dan toch met iedereen op een
normale manier omgaan. Vandaag bijvoorbeeld heeft hij gewoon normale gesprekken gehad met Semih en daar voelde hij zich goed bij [blijkt uit zijn reactie en gezichtsuitdrukkingen]. Zo zou het in de echte wereld ook moeten gaan, maar dat zit er helaas niet in. Je moet elkaar respecteren voor elkaars waarden en normen en even zo belangrijk elkaars mening.
Zou jij binnen 1 week in een groep mensen (die je niet kent) tijdens een spel waar tonnen prijzengeld te verdienen zijn, gaan vertellen dat je een hekel hebt aan allochtonen en homo's? Nee natuurlijk niet! Want bij de 1e de beste nominazi (of nominatie het is maar hoe je het bekijkt) zit jij op het strafbankje. En je zou er toch maar uit gestemd worden door het publiek. Dag geld, dag ego, dag reputatie!

Edit: Of je mag blijven maar je hebt wel 2 allochtonen en een homo en eventuele vrienden of familie tegen je. E10 mag dan wel het iq van een fruitvliegje hebben maar hij zal vast wel zo slim zijn om het allemansvriendje uit te hangen terwijl hij stiekem en achterbaks de rest tegen Semih, Janine en Rick zal proberen op te zetten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Cyan op 25-08-2006 23:17:16 ]
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_41180944
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:08 schreef Cyan het volgende:
[quote]Op vrijdag 25 augustus 2006 22:04 schreef intoyou het volgende:
/[quote]

Zou jij binnen 1 week in een groep mensen (die je niet kent) tijdens een spel waar tonnen prijzengeld te verdienen zijn, gaan vertellen dat je een hekel hebt aan allochtonen en homo's? Nee natuurlijk niet! Want bij de 1e de beste nominazi (of nominatie) zit jij op het strafbankje. En je zou er toch maar uit gestemd worden door het publiek. Dag geld, dag ego, dag reputatie!
Ik kon wel lachen om je woordspeling
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')