Nog even serieus, hij heeft op de streams wel (vrij serieus) lopen vertellen, dat hij zijn ex dood wilde schieten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog niet vaak een BB meegemaakt (nog nooit eigenlijk) waar iemand zo erg (en massaal) werd afgemaakt zónder dat hij echt iets ergs gedaan heeft op de streams. Heel apart dit.
ik schiet ook...maar dan in de lachquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog even serieus, hij heeft op de streams wel (vrij serieus) lopen vertellen, dat hij zijn ex dood wilde schieten.
Dat is toch andere koek, dan de neefjes van Roel waarover veel ophef is gemaakt
Ik doe mee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:08 schreef natronic het volgende:
[..]
ik schiet ook...maar dan in de lach
Good for youquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:08 schreef natronic het volgende:
[..]
ik schiet ook...maar dan in de lach
Ja, deze woonwagenbewoonster vond APK gister al eens laf manntje hoor..quote:
Hahahhahaa, heb ik zoiets van.. hahaha.. geweldig!quote:
Heb ik ook gehoordquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:36 schreef PC eend het volgende:
Nog even serieus, hij heeft op de streams wel (vrij serieus) lopen vertellen, dat hij zijn ex dood wilde schieten.
Het was vandaag in de uitzendingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoordmaar ik denk dat het beeldspraak was en niet iets serieus
![]()
Ik heb de uitzending (weer) gemist. Vorig jaar heb ik er niet één gemistquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef PC eend het volgende:
Het was vandaag in de uitzending
Maar het stukje waar hij verschrikt naar de camera opkeek en vroeg, dit hebben jullie toch niet opgenomen he, hoop ik, hadden ze ertussen uitgeknipt.
En vergeleken met Roel zijn neefjes vond ik dit toch wel vrij serieus klinken
Dan kijk je vanavond toch even? Komt altijd een herhaling rond half 12 of 12 uur geloof ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending (weer) gemist. Vorig jaar heb ik er niet één gemist![]()
Dan mag die blij zijn dat ik zijn ex niet ben, want dan had me vader heb wel overhoop geschoten..! zoiets ga je toch niet zeggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is toch andere koek, dan de neefjes van Roel waarover veel ophef is gemaakt
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:52 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Dan mag die blij zijn dat ik zijn ex niet ben, want dan had me vader heM wel overhoop geschoten..! zoiets ga je toch niet zeggen![]()
22:45u vanavondquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:50 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dan kijk je vanavond toch even? Komt altijd een herhaling rond half 12 of 12 uur geloof ik
Kots maar lekker hoor..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
22:45u vanavond
oja, ik kwam hier ff om te'en
als ie 2 dingen beweert waarvan er maar 1 waar kan zijn liegt ie sowiesoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:16 schreef Kassandraatjuh het volgende:
De nieuwe Poll op de Talpa Big brother site is wel erg toepasselijk haha.!
Liegt Etienne over de abortus? Ja of Nee.
Kennelijk gelooft Hummie dr dus ook geen zak van
Jaaa.. laat al die 25exen maar komenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:24 schreef Isabeau het volgende:
Zou het niet geweldig zijn als de zwakke ex ook op Fok kwam![]()
Daar had ik de primeur, 100% nee, met 1 stemmenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:16 schreef Kassandraatjuh het volgende:
De nieuwe Poll op de Talpa Big brother site is wel erg toepasselijk haha.!
Liegt Etienne over de abortus? Ja of Nee.
Kennelijk gelooft Hummie dr dus ook geen zak van
Neeee dat gaat niet passen.. vergeet niet dat ET een hoop meiden gehad heeft hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef ThaSandman het volgende:
Allemaal het huis in.
Ja.. dan zou ik ze de opdracht geven om te laten zeggen dat ze omgebouwde mannen zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:02 schreef ThaSandman het volgende:
Misschien een geheime opdracht verzinnen voor die exen.
Helemaal met je eens ...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:34 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Ik snap die hetze tegen E niet. Hij hangt wat de wiseguy uit maar laat hem, hij is 19 beter dat iemand zelfverzekerd is dan dat hij neer kijkt op zichzelf. Dat hij de nazi uithangt valt ook wel mee, zijn site heeft wat rechts getinte leuzen thats it. Op een nieuwsbericht wat heeft te maken met arabieren/ moslims lees ik op Fok toch ook vaak zat rechtse reacties. Van mij mag ie zijn gang gaan klein peimeltje of niet het houdt jullie wel bezig dit zegt toch ook wat. Zou nog mooi zijn ook als ie wint.
Met 19 jaar heb je geen recht als je met volwassenen praat om de wise guy uit te hangen.. want hij heeft net de luier van zijn reet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:34 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Ik snap die hetze tegen E niet. Hij hangt wat de wiseguy uit maar laat hem, hij is 19 beter dat iemand zelfverzekerd is dan dat hij neer kijkt op zichzelf. Dat hij de nazi uithangt valt ook wel mee, zijn site heeft wat rechts getinte leuzen thats it. Op een nieuwsbericht wat heeft te maken met arabieren/ moslims lees ik op Fok toch ook vaak zat rechtse reacties. Van mij mag ie zijn gang gaan klein peimeltje of niet het houdt jullie wel bezig dit zegt toch ook wat. Zou nog mooi zijn ook als ie wint.
Als jij denkt dat EQ iets met intelligentie te maken heeft lijkt het me verstandig dat je je eigen IQ maar eens laten testen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:23 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Met 19 jaar heb je geen recht als je met volwassenen praat om de wise guy uit te hangen.. want hij heeft net de luier van zijn reet.
en als jij zijn site vind meevallen, is jou EQ vast nog lager als die van ET.. want iemand die trots zijn foto van de hitler groet erop gaat zetten, mag wat mij betreft direct vergast worden
Het is helemaal geen hitlergroet idd. Dat is er van gemaakt omdat hij het vaak over allochtonen heeft en zo. Dat is een 'dance groet' Dat doen mensen wel vaker op muziek/beat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:08 schreef ThaSandman het volgende:
Die foto met die Hitlergroet is wat overdreven. Bij een Hitlergroet heb je je arm meer naar de zijkant gericht.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:23 schreef Kassandraatjuh het volgende:
want iemand die trots zijn foto van de hitler groet erop gaat zetten, mag wat mij betreft direct vergast worden
Ik weet wat je denktquote:
dat wilde ik ook zeggen... maar ik dacht... laat maarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet wat je denktZo'n opmerking maakt je geen haar beter dan de persoon waar je het over hebt. Misschien nog wel vele malen slechter.
Trouwens, zij heeft toch een vent of niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:39 schreef Hertenkamp het volgende:
Ach, ik vind het al fijn dat hij nu een vriendin heeft die hij niet heeft besteld bij de PABO...
[afbeelding]
ja + kindquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:52 schreef Crush65 het volgende:
[..]
Trouwens, zij heeft toch een vent of niet?![]()
Ik schrok even en dacht dat je de reactie van mij bedoelde. Na nog een keer lezen begreep ik je.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet wat je denktZo'n opmerking maakt je geen haar beter dan de persoon waar je het over hebt. Misschien nog wel vele malen slechter.
Ze heeft een vriend ja, maar ze zei laatst al dat het waarschijnlijk al wel uit is. Je kunt Sabrina dus wel weer zien als vrijgezel. Zo lijkt ze zichzelf in ieder geval wel weer te zien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:52 schreef Crush65 het volgende:
[..]
Trouwens, zij heeft toch een vent of niet?![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik schrok even en dacht dat je de reactie van mij bedoelde. Na nog een keer lezen begreep ik je.
Look who is talking. De pot verwijt de ketel eigenlijk vind ik je best een dom wijf door zulke uitspraken van de gaskamer in en dan moet jij wijs zijn zeker? Zie je maar weer dat wijsheid niks met leeftijd heeft te maken. Heb je niks beter te doen ofzo met je tijd dan beetje BB volgen en commentaar leveren, get a life!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:23 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Met 19 jaar heb je geen recht als je met volwassenen praat om de wise guy uit te hangen.. want hij heeft net de luier van zijn reet.
en als jij zijn site vind meevallen, is jou EQ vast nog lager als die van ET.. want iemand die trots zijn foto van de hitler groet erop gaat zetten, mag wat mij betreft direct vergast worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |