Wat scanman zegtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:48 schreef scanman01 het volgende:
Etienne wordt erg veel besproken .... moet BLIJVEN dus
Ja ben ik het helemaal mee eens..! die gast graaft zijn eigen graf wel.. en zijn pa zit er maar bij, en kijkt toe..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:49 schreef ThaSandman het volgende:
Ja hij moet blijven. Hij zakt vanzelf door de mand of hij laat zijn zwakkere kant zien.
Nou.. of die moet blijven weet ik niet.. want ik heb al de neiging om me tv in de fik te steken zo gauw ik hem zie of hoor op dat ding..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
E10 is een sukkel maar blijven moet ie wel, het is nu nog "kriebelen" waar stopt het
Nou.. ik zeg niks..voordat er zometeen weer mensen komen die zeggen dat ik mezelf belachelijk maakquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:59 schreef ThaSandman het volgende:
Kassandraatjuh, hoezo haat je Etienne zo erg???
Je bent toch geen ex hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:01 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Nou.. ik zeg niks..voordat er zometeen weer mensen komen die zeggen dat ik mezelf belachelijk maak![]()
Zijn pa heeft het te druk met zijn nieuwe zoon: Jeroenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:56 schreef Kassandraatjuh het volgende:
en zijn pa zit er maar bij, en kijkt toe..![]()
Jaaa alleen is hij nog erger geloof ik..! die uitspraak toestraks Ik val op jonge meiden, en me zoon valt op ouwe vrouwen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn pa heeft het te druk met zijn nieuwe zoon: Jeroen
Nee, maar het zou toch kunnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:04 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Hallo zeg, vind je me zo wanhopig overkomen?![]()
Fouten maken is menselijkquote:
Alles kan, behalve dit hahaha..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:05 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nee, maar het zou toch kunnen.![]()
Dat is waar. Ik denk trouwens dat E en S deze week verder gaan in hun ding en dat daarna de bom barst in het huis.quote:
Dat houd geen stand hoor..! en ook mooi wat sabrina zei.. Barry is toch een lulquote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:09 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik denk trouwens dat E en S deze week verder gaan in hun ding en dat daarna de bom barst in het huis.
Geloof je het zelf?? eerst zien dan geloven.. ook de verhalen dat hij marokanen en turken in elkaar heeft gestampt.. hou niet zo van die ruige praat.. als die zo ruig is, hoeft ie ook niet te gaan opscheppen dat ie al 25 meiden in een jaar gehad heeft.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:11 schreef Isabeau het volgende:
Je kan er bij Etienne de vinger niet goed opleggen, maar het ergste is misschien nog wel dat hij idd denkt de waarheid in pacht te hebben en alles wel weet of heeft gezien.
Maar misschien bood hij wel gaypron aan omdat hij en z'n matties de homo's die ze wilden komen afhalen in elkaar ging meppen![]()
Precies ja..! moet je nogal lekker trots op zijn..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk bij zo'n ruigverhaal alleen maar: je bent dus een klootzak en een slet.
Juist.. ben ik precies met je eens..! daarom zeg ik het is een player.. hij kan volgens mij precies de de corecte dingen, op de juiste moment tegen meiden zeggen, en precies de juiste dingen wat meisjes willen horen.. begrijp me niet verkeerd.. ik ken die hele etienne niet.. wil ik overigens ook niet.. maar hij heeft een vreselijke indruk op me gemaakt.. en die arme meiden vallen er ook nog voor..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:22 schreef Isabeau het volgende:
Hij kan heel goed overkomen als een begrijpende, vriendelijke, meelevende jongenDus ik begrijp die meisjes ook wel. Dat soort types speelt toneel met emoties, maar voelen eigenlijk niets anders dan 'ik wil neuken'.
Die gozer doet alleen maar stoer en dat is nie raar voor zn leeftijd dus stel je nie aanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk bij zo'n ruigverhaal alleen maar: je bent dus een klootzak en een slet.
Nou ik denk dat jij eerder wat moet doen met je leven makker.. want als jij vind dat et normaal in het huis doet.. klopt er iets niet in die lege hersenpan van je..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:24 schreef mr_kramer het volgende:
Tering wat stellen jullie je aan zo erg is die gozer niet...... dat hij zich xtreem rechts voordoet is omdat hij puber is... je ziet tog hoe hij i et huis is daar doet hij tog ook normaal.... en kassandraatjuh... gah wat doen met je leven... damn...
niet raar voor zijn leeftijd? vind ik eigenlijk wel.. want normaal doen jongens dat op vroegere leeftijd..om indruk te maken op de meisjes.. dus ik denk dat ie dan op zijn 14de levensjaar is blijven hangen.. die arme E.T tochquote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:26 schreef mr_kramer het volgende:
[..]
Die gozer doet alleen maar stoer en dat is nie raar voor zn leeftijd dus stel je nie aan
pfff ga eens wat doen met je leven johquote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:27 schreef mr_kramer het volgende:
nee melde me eigenlijk aan om naakt filmpjes te posten bij scanman.....
dat jij zo snel 'groot'werd hoeft nie iedereen dat te hebben ....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:28 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
niet raar voor zijn leeftijd? vind ik eigenlijk wel.. want normaal doen jongens dat op vroegere leeftijd..om indruk te maken op de meisjes.. dus ik denk dat ie dan op zijn 14de levensjaar is blijven hangen.. die arme E.T toch
nee klopt.. ze zeggen vrouwen hebben sneller verstand dan mannen hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:32 schreef mr_kramer het volgende:
[..]
dat jij zo snel 'groot'werd hoeft nie iedereen dat te hebben ....![]()
Hmm.. zijn we het teminste nog ergens over eensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:36 schreef mr_kramer het volgende:
heb je gelijk in
Kun je nagaan hoe kinderachtig de meeste mannen zijn!!! en Wat heb ik met die zusjes te maken?quote:
jij niks maar wat zegt welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:35 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
nee klopt.. ze zeggen vrouwen hebben sneller verstand dan mannen he![]()
Je bent toch geen broer van e.t he?? want die slijm trekjes heeft hij ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:45 schreef mr_kramer het volgende:
ik vind et eerlijk gezegt wel gewzeelig met jou hier![]()
![]()
Oooo dus je was het stiekem toch wel eens met mij.. over et's gedrag???quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:48 schreef mr_kramer het volgende:
nee lijk nie egt op em.. ik weet wel hoe je een dame moet behandelen.. hij niet... is al een groot verschil en ten tweede heb ik geen hekel aan buitenlanders en homo's....
Tja.. dan verschillen we per mening..! Ik maak hem niet zwart.. ik zeg alleen nadat iemand mij vroeg waarom ik etienne niet moest, wat me niet aan hem bevalt.. dus zwart maken doe ik niet..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:51 schreef mr_kramer het volgende:
kijk... ik ben et met je eens dat hij best debiel is als hij zo probeert stoer te doen bij zn vrienden..... maar tis opzich ook een puber actie.. dan hoef je em nie zo erg zwart te maken....je kan ook overdrijven
Ik weet volgens mij wel ongeveer hoe die echt is.. heb vaak genoeg gesprekken van hem gehoord, dat heeft me genoeg gedaan..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:56 schreef mr_kramer het volgende:
hmm.... ik snap je wel....verschillende meningen..... khoop trouwens wel dattie wat met et zusje krijgt want dan zullen we zien hoe hij nu egt is...
ik gah slapenben moe
![]()
![]()
Vind je dat echt, Isabeau? Roel was volgens mij de meest besproken persoon uit BB5 en die bleef tot de finale zitten. De enige van wie ik het echt verrassend vond dat ze moest vertrekken...was Linda.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nederlanders stemmen echter de meest spraakmakende personen weg waardoor alle saaie nietszeggende mensen overblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |