oww oke... ik dacht dat je gewoon een plaatje van een astra postte.... de motorkap is zeker stoer gedaan zo.... maarja.. die bumperquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
volgens mij post ik net een plaatje dr van..
of lees je topic niet eens?
nee dat is die ik heb uitgekozen..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:14 schreef rival het volgende:
[..]
oww oke... ik dacht dat je gewoon een plaatje van een astra postte.... de motorkap is zeker stoer gedaan zo....
eneuhmm die achterlichten zijn kansloos! kommop nou man... heb je geen smaak?
ja dat is moeilijk te begrijpen! maar smaken verschillen inderdaad!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:15 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nee dat is die ik heb uitgekozen..
en ik heb wel smaak.. maar ik vind die achterlichten gwoon mooi?
PNG is OKquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:21 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Toffe club... Eerste topic dat ik op het forum open zie ik 2000% zeker PNG voorbij komenalleen onder een andere naam
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:57 schreef Haikuh het volgende:
En die achterlampen, staan echt serieus alleen als je een donkere auto hebt, en niet een witte.... serieus geloof me. Ze staan heel mooi, op een zwarte maar echt niet op een witte![]()
was erg sarcastish me post...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:06 schreef rival het volgende:
[..]
op een donkere auto staan donkere achterlichten.... niet deze zilverachtige dingen!
vergeef mij! dat had ik niet door!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:10 schreef Haikuh het volgende:
[..]
was erg sarcastish me post...
maareh, zijn we het erover eens dat deze lampjes niet kunnen , niet op wit zwart of donkere auto's![]()
überhaubt een opel... wie koopt nou een opelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:17 schreef rival het volgende:
[..]
vergeef mij! dat had ik niet door!![]()
wij zijn het echt wel eens!![]()
Kankerkansloos. Net of die remmen het kunnen houden om hard van 220 naar 120 oid te vertragen. Laat staan meerdere malen. Je kan pas rijden met zo'n setup als je er heel voorzichtig mee doet.quote:
Lees anders FF het hele topicquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Kankerkansloos. Net of die remmen het kunnen houden om hard van 220 naar 120 oid te vertragen. Laat staan meerdere malen. Je kan pas rijden met zo'n setup als je er heel voorzichtig mee doet.
Moet ik nu bang zijn?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:06 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wist je dat je een ban kon krijgen voor dood wensing?
[imghttp://img102.exs.cx/img102/6455/achterklep117xb.jpg[/img]quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:57 schreef Haikuh het volgende:
Als ik je wat mag afraden, dan is het om te beginnen de vleugeldeuren. En die achterlampen, staan echt serieus alleen als je een donkere auto hebt, en niet een witte.... serieus geloof me. Ze staan heel mooi, op een zwarte maar echt niet op een witte![]()
En die vleugeldeuren, dat heb ik gezien op de autobeurs gezien, bij verschillende.. zorg dat je een doosje paracetamol in de auto hebt, want je zal met regelmaat tegen de deur aanplakken met je koppie![]()
Maarja, smaken verschillen (maar goed ook) en daarbij .. auto's moeten VET COEL zijn, en moeten totaal niets bijdragen aan de veiligheid of gebruikersgemak(te ironishe?)
waar op bazeer jij dat ik 220 rij?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Kankerkansloos. Net of die remmen het kunnen houden om hard van 220 naar 120 oid te vertragen. Laat staan meerdere malen. Je kan pas rijden met zo'n setup als je er heel voorzichtig mee doet.
Nee, die rijdt heerlijk. Vanmorgen nog mee gedrift trouwens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:08 schreef Asmooh het volgende:
[..]
is jou.. 66 1300 Marathon Coupé niet kut dan?
Met een beetje vermogen onder de kap rij je zo 220...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:37 schreef Asmooh het volgende:
[..]
waar op bazeer jij dat ik 220 rij?
Helaas, niets te zien ? (link werkt niet, en copy&plak ook niet)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:34 schreef Asmooh het volgende:
[..]
[imghttp://img102.exs.cx/img102/6455/achterklep117xb.jpg[/img]
staat best
kut fok: http://img102.exs.cx/img102/6455/achterklep117xb.jpg
Wat u zegt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:30 schreef Goingin het volgende:
[..]
Met een beetje vermogen onder de kap rij je zo 220...
[zeikmode=on] tweehonderdvijftig bedoel je neem ik aan ???quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, die rijdt heerlijk. Vanmorgen nog mee gedrift trouwens.
Gaat met dit weer perfect, met een FWDer zal je wel hendig sjiek tegen de boom aan slibberen.
Zekuhr met tweehondertvijftig peekaa weeetje
Oja, het is jouw. Volgende keer dus zelf ff opletten voor je anderen van typefouten beticht
Wat doe je wijs joh!quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:11 schreef Geqxon het volgende:
Ashbak, wanneer ga je hem naar een Ferrari 355 ombouwen?
PNG is OKquote:
Kaal maken, paar m2 plaat er in lassen, alles verzinken, rust arrestor erop smeren, daarna tektyleren en dan blijft ie wel weer een paar weekjes goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:51 schreef Mr._T-Rex het volgende:
hahahahahahahaha, wat een kostelijk topic
Ik had vandaag nog niet zo hard gelachen, mijn dank is groot
Welk middel heb je dan gevonden om de roest voor altijd tegen te gaan zoals je post?
Ik gok op: je Slopel wegdoen, want die is niet roestvrij te houden
Hoeft niet ik had 5 jaar geleden een kadett GSi 2.0 waarbij de linker draagarm uit het chassis afbrak in de bocht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:49 schreef BaraCuda het volgende:
Opel uit 92?
ls je daar een 2.0 blok in hangt weet je zeker dat op alle punten waar hij nu aan het rotten is alles afbreekt
Misschien dat het in een scherpe bocht je overkomt![]()
Nee, op het feit dat hij denk dat er van zo'n rot gebakje een heule snelle wagen te maken valt waar iedereen respect voor heeft zodat z'n street-credibility weer wat omhoog gekrikt wordt.. wat een ernstige deuk heeft opgelopen na z'n laatste neppe-plastic-ferrari-MR2-planquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:25 schreef Maikalo het volgende:
Ik heb het idee dat hier iemand wordt afgezeikt op het feit dat hij zojuist een roestige opel heeft gekocht?
Persoonlijk zou ik gaan voor een auto.En niet voor de bult roest op wielen die TS heeft gekocht.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:29 schreef Go0s het volgende:
Waarom koop je eerst van die achtelijke feestverlichting (lees: lexus-look muk)? Als ik jou was zou ik eerst voor een paar mooie wielen gaan van minimaal 15".
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:29 schreef Sloper het volgende:
Jij ging toch in zo´n gepimpte MR2 rijden?![]()
Ik blijf volgen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:32 schreef Asmooh het volgende:
Dat gebeurd ook allemaal,. ik doe het heel erg rustig.. beetje bij beetje en ik zal ondanks dat merendeel hier een hekel heeft aan autotuning en zelf ook maar een fiets heeft toch blijven updaten..
eerste update is mijn uitlaat die ik er vrijdag onder ga zetten.
[afbeelding]
• oxidatie van het staaloppervlakquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het type zou eigenlijk Astra FeO moeten heten.. voor de scheikundigen onder ons
Voor de niet spaans-taligen onder ons, een Astra Feo betekent letterlijk vertaald: Astra LELIJK. HOE toepasselijk hahahaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het type zou eigenlijk Astra FeO moeten heten.. voor de scheikundigen onder ons
Zo, jij had em goed hangen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:31 schreef PNG het volgende:
Net als de vorig model Prelude FeO of elke oude Yotota FeO, of Impry zijn auto die nog geen 25% met zijn RWD blah wegligging heeft van een Astra F, No offense, supergave auto en hobby, maar waar is dat andere mensen afzeiken voor nodig ? Ik rij al 22 rondjes rondom Impry heen op circuit. Als je Niels/Rallyastra derop los laat ist bij T13 al zwaaien.
Waarom zie je nooit Supra's IVs oid op de ring ?
Staan ergens veraf op de parking, wel op 1 dag net zoveel als hele bestand in NL. Omdat finaal aan gort gereden wordt door 'locals' met M3 CSL of lokaal Golfje, of lease joekeltje van de baas met 300 ronden ervaring.
Op S2000 forum las ik van de week dat ze vanaf 100.000 eraf willen ivm slijtage toerentallen. Wel ander geld gebeuren ook, en bij nieuwe 5 serie Diesels slaan vanaf 80.000 km de koppelomvormers van de automatische versnellingsbakken aan gort. Magoed.
Magoed. Ontopic: TS, koop een goede, en vooral geen kroepoek auto, koop goede, wax de binnenschermen, tectyl de rest, en met je 60 pk ga je nog geen deuk in pak boter slaan.
Deze verkopen iig, weg dermee, en koop een goede als basis. Op de foto's issie zo rot als tierelier, koop een goede iig als basis.
[afbeelding]
pssst Calibra blok in een Astra gaat niet passen !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef Asmooh het volgende:
[..]
verschil is dat de Astra GSI geen Calibra blok er in heeft, en die komt hier wel in..
gast die die site poste heb ik eventjes gekeken..
alles wordt aangepast.. en je heb dan straks 6 versnellingen in je autotje...
en dan kun je denken.. oh wat een kut astra.. maar als die astra naast jou autotje staat of wie dan ook.. is het geen kut astratje meer
Pssssst, wat lul je nou?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:20 schreef talin77 het volgende:
[..]
pssst Calibra blok in een Astra gaat niet passen !
punt 1 ophangingspunten komen niet overeen maar das nog wel zelf te doen alleen is een caibra blok alleen al breder dan er ruimte is in een Astra motorruimte !
en dan kom je nog niet weg met je aandrijfassen of je moet je wielen een centimeter of 30 buiten je wielkasten willen hebben staan maar ja dan kom je weer niet weg met je vering en ophanging.
6 versnellingen ??
5 vooruit en 1 achteruit ja !
C20LETquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:13 schreef CiQNiZ het volgende:
PNG heeft altijd wel een goed punt...
C20XE
eens een kut-Astra, altijd een kut-Astraquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef Asmooh het volgende:
en dan kun je denken.. oh wat een kut astra.. maar als die astra naast jou autotje staat of wie dan ook.. is het geen kut astratje meer
Die zit in de V6 DTM?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Oja, F28 past óók in een Astra. Jammer heF28 heeft 6 versnellingen. 6 vooruit, 1 achteruit.
bron: Mathijssen Technicsquote:F28 ombouwset van 4WD naar voorwielaandrijving
Om bij de inbouw van de F28 6-versnellingsbak gebruik te kunnen maken van normale voorwiel-aandrijving, hebben wij een 2WD ombouwkit ontwikkeld.
Met deze F28-2WD-kit is het mogelijk om de 6-bak (4WD) om te bouwen naar voorwielaandrijving, zodat u deze versnellingsbak in elk type Opel kunt inbouwen met voorwielaandrijving.
Kijk een mooie opel, het kan welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:32 schreef DeeCruise het volgende:
Goed, ik zal het nog eens verduidelijken...Het is NIET verstandig om van een 1.4 een 150pk bezittende auto te maken..Echt niet..
Hobby is prima, en om je te laten zien dat je je tijd ook anders kan omkrijgen hier een foto van de wagen van een vriend van me. Hier hebben we ook wat tijd in gestoken (hij zag er dus eerst zo uit als op de foto hierboven)
[afbeelding]
kijk, dit vind ik nou de eerste mooie astra die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:32 schreef DeeCruise het volgende:
Goed, ik zal het nog eens verduidelijken...Het is NIET verstandig om van een 1.4 een 150pk bezittende auto te maken..Echt niet..
Hobby is prima, en om je te laten zien dat je je tijd ook anders kan omkrijgen hier een foto van de wagen van een vriend van me. Hier hebben we ook wat tijd in gestoken (hij zag er dus eerst zo uit als op de foto hierboven)
[afbeelding]
Wat verwacht je dan op Fok! ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef Asmooh het volgende:
verder wat mensen zeggen kan me geen moer schelen.
en roestbak, ga zelf eerst je rijbewijs halen.
als je niet wil zien, dan reageer je niet in topic.
topic is alleen bedoeld voor mensen die het WEL willen volgen.
dit is uiteindelijk de einddemper geworden
tjah dat is jou mening.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan op Fok! ?
Jij meldt dat je een rotte Opel Astra met een geweldig PK-wonder (1.4 60 pk) gaat ombouwen tot een mega-bak.
Je realiseert je volgens mij niet helemaal waar je aan begint.
Voordat je hem kunt verbouwen zul je eerst die rotte stukken er uit moeten snijden en er nieuwe in moeten lassen.Doe je dat niet,dan ga je op een dag door een hobbeltje en blijft je body-kit eenzaam achter op de natte klinkerweg.
Voor het geld wat jij nu nodig hebt om je auto in kleur te spuiten had je ook een Astra kunnen kopen met meer vermogen,in kleur gespoten spiegels en bumpers en minder roest.Waarschijnlijk was die uitvoering ook wel wat luxer geweest.
Volgens mij heb je nu zo'n simpel basis dingetje waar nog geen toerenteller in zit.
En iedereen wil het volgen om de doodsimpele reden dat we ons allemaal kapot lachen omdat we nu al vermoeden dat het niet zo nice and easy gaat als jij nu denkt.
Je einddemper vind ik wel mee vallen,ik heb ook van die Sjonnie's gezien met een uitlaatpijp waar menig CV-ketel zich niet voor zou schamen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef Asmooh het volgende:
[..]
tjah dat is jou mening.
daarbij wat verwacht je op fok, als jullie jezelf bter vinden dan de rest dan ben je ook zo goed om normale reacties te plaatsen.
maar dat is weer te min, dat is het probleem met fok, ze vinden zichzelf altijd beter..
fok is gewoon geen stijl.. net zo kansloos
Dat kan je wel schelen lees ik in je posthistoriequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef Asmooh het volgende:
verder wat mensen zeggen kan me geen moer schelen.
en roestbak, ga zelf eerst je rijbewijs halen.
tuurlijk wel, een beetje leedvermaak moet kunnen lijkt mequote:als je niet wil zien, dan reageer je niet in topic.
topic is alleen bedoeld voor mensen die het WEL willen volgen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kijk een mooie opel, het kan welmooi en strak getuned
zo mag ik het zien.
Ik hou wel van strak tunen, mijn vorige wagentje lijkt er wel wat op, niet extreem veel aan gedaan overigens: sideskirts, achterspoiler, 4cm verlaagd, openluchtfilter en sportuilaat. Geen overdreven vleugels of wat erop.
[afbeelding](ja, blijf citrofiel he dus een ZX, geen opel
)
Oh.. ik moet het uitleggen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef Asmooh het volgende:
[..]
erg nuttige reactie, is dat alles dat je in de kast heb?
Leuk dat je dat erbij haaltquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:42 schreef CiQNiZ het volgende:
Offtopic:
Doe dat maar na met je Toyota
Dat is ook te zien hoor dat er veel uren in die auto zitten. Ik had het over mijn vorige auto, dat ik daar niet vreselijk veel aan gedaan had in verhouding omdat ik niet zo van dat over the top hou.quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Sorry? Geloof me, er zitten gigantisch wat uren in die astra..
Enne, je begrijpt me nog steeds niet. Ik zet die foto er niet voor niks bij! Ik wil daar dus mee zeggen dat dat al een gsi was! Vandaaruit zijn we verder gaan kijken naar de mogelijkheden. Als je een goede basis hebt dan is het makkelijk tunen. Daarbij gaat bij mij dan ook de voorkeur uit om eerst de motor onder handen te nemen, en daarna pas naar het uiterlijk van de car te kijken. Het is nl moeilijk ombouwen als je auto al af is met alle risico op beschadigingen e.d.
Overigens is de car op de foto sinds gisteren geschrapt, volgende week beginnen aan de volgende motorombouw![]()
Hahahaha ik wou net zeggen jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Leuk dat je dat erbij haalt
Want de meeste Toyota motoren vanaf eind 80 (A,S,E,M,JZ) zijn non-interference
Dus die hebben ook geen problemen met defecte distributie riemen
Mijn excuses, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Leuk dat je dat erbij haalt
Want de meeste Toyota motoren vanaf eind 80 (A,S,E,M,JZ) zijn non-interference
Dus die hebben ook geen problemen met defecte distributie riemen
Weet je zeker dat er geen roest onder je opel zit?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:11 schreef Asmooh het volgende:
ontopic..
vandaag begin ik met beetje luxe
dit scherm ga ik halen voor mijn carpc
[afbeelding]
# Display size: 7inch new Panasonic digital panel
# Resolution: 800*480(WVGA)
# Chromatic system: PAL/NTSC auto switch
# Power: 12V
# Consumption: 8-12W
# Video: Two CVBS input
# Optional function: 1.VGA support 640*480-1280*768
# With Touch panel (adopt the broad and reliable 4lines resistance touch board)
# Size of the products: (W)17.6x (H)12.5 x (D)2.5(cm)
Waar ga je je CarPC inbouwen? In het dashboard kastje neem ik aan? Ik zit er over te denken om het ook een keer te doen... Maar ik vraag me af of ik het echt wel ga gebruiken... Meestal heb ik de radio niet eens aan om gewoon de hele weg lang naar de turbo te luisterenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:11 schreef Asmooh het volgende:
ontopic..
dit scherm ga ik halen voor mijn carpc
Wat heeft dit nou weer met dat scherm te maken?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:17 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er geen roest onder je opel zit?
Inderdaad, als er roest onder zit eerst daar je werk insteken en een goeie coating erover doen o.i.d.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:20 schreef Hugster het volgende:
Nah dit is wel allemaal makkelijk over te zetten in andere auto's natuurlijk, dus het is geen verloren geld mocht de Astra rot gaan. Maar ik zou zelf toch echt eerst naar het roest laten kijken en de prioriteit niet bij een Car PC leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |