abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41200587
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:11 schreef Asmooh het volgende:

[..]

volgens mij post ik net een plaatje dr van..
of lees je topic niet eens?
oww oke... ik dacht dat je gewoon een plaatje van een astra postte.... de motorkap is zeker stoer gedaan zo.... maarja.. die bumper


eneuhmm die achterlichten zijn kansloos! kommop nou man... heb je geen smaak?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:15:32 #102
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41200608
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:14 schreef rival het volgende:

[..]

oww oke... ik dacht dat je gewoon een plaatje van een astra postte.... de motorkap is zeker stoer gedaan zo....


eneuhmm die achterlichten zijn kansloos! kommop nou man... heb je geen smaak?
nee dat is die ik heb uitgekozen..


en ik heb wel smaak.. maar ik vind die achterlichten gwoon mooi?
pi_41200647
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:15 schreef Asmooh het volgende:

[..]

nee dat is die ik heb uitgekozen..
en ik heb wel smaak.. maar ik vind die achterlichten gwoon mooi?
ja dat is moeilijk te begrijpen! maar smaken verschillen inderdaad!

vind de angel eyes wel stoer...
pi_41200733
Vind het een erg on-strak plan eigenlijk
pi_41201315
Hahah dit topic bezorgd mij non-stop lachbuien.

Vleugeldeuren Nee dat is echt heel goed voor de torsiestijfheid hoor En dan het verhaal dat jeerst een slopel astra onder de knie moet krijgen.. hahahahahah ik ga aan de beademing liggen ofzo
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:57:07 #106
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_41201581
Als ik je wat mag afraden, dan is het om te beginnen de vleugeldeuren. En die achterlampen, staan echt serieus alleen als je een donkere auto hebt, en niet een witte.... serieus geloof me. Ze staan heel mooi, op een zwarte maar echt niet op een witte

En die vleugeldeuren, dat heb ik gezien op de autobeurs gezien, bij verschillende.. zorg dat je een doosje paracetamol in de auto hebt, want je zal met regelmaat tegen de deur aanplakken met je koppie

Maarja, smaken verschillen (maar goed ook) en daarbij .. auto's moeten VET COEL zijn, en moeten totaal niets bijdragen aan de veiligheid of gebruikersgemak (te ironishe?)
ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_41201800
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:21 schreef CiQNiZ het volgende:

[..]

Toffe club... Eerste topic dat ik op het forum open zie ik 2000% zeker PNG voorbij komen alleen onder een andere naam
PNG is OK
pi_41201876
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:57 schreef Haikuh het volgende:
En die achterlampen, staan echt serieus alleen als je een donkere auto hebt, en niet een witte.... serieus geloof me. Ze staan heel mooi, op een zwarte maar echt niet op een witte
op een donkere auto staan donkere achterlichten.... niet deze zilverachtige dingen!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:10:32 #109
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_41201979
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:06 schreef rival het volgende:

[..]

op een donkere auto staan donkere achterlichten.... niet deze zilverachtige dingen!
was erg sarcastish me post...

maareh, zijn we het erover eens dat deze lampjes niet kunnen , niet op wit zwart of donkere auto's
ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_41202212
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:10 schreef Haikuh het volgende:

[..]

was erg sarcastish me post...

maareh, zijn we het erover eens dat deze lampjes niet kunnen , niet op wit zwart of donkere auto's
vergeef mij! dat had ik niet door!

wij zijn het echt wel eens!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:58:44 #111
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_41203473
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:17 schreef rival het volgende:

[..]

vergeef mij! dat had ik niet door!

wij zijn het echt wel eens!
überhaubt een opel... wie koopt nou een opel
ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_41204123
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:50 schreef Asmooh het volgende:

[..]

ik kan teminste WEL rijden..
Kankerkansloos. Net of die remmen het kunnen houden om hard van 220 naar 120 oid te vertragen. Laat staan meerdere malen. Je kan pas rijden met zo'n setup als je er heel voorzichtig mee doet.
There is no other!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:45:53 #113
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_41204874
Alleen zwarte angeleyes zijn cool, en dan NIET op een witte, én in combi met een booskijker of motorkapverlenging anders zijn het net visglazen

En die achterlichten zijn best mooi...op een jap
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:48:33 #114
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_41204934
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Cyberdogg het volgende:

[..]

Kankerkansloos. Net of die remmen het kunnen houden om hard van 220 naar 120 oid te vertragen. Laat staan meerdere malen. Je kan pas rijden met zo'n setup als je er heel voorzichtig mee doet.
Lees anders FF het hele topic

Je KAN geen zwaardere motor inbouwen in een Astra zonder dat je de remmen en assen aanpast, en ja, die GSi remmen houden het prima
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_41205315
Als er een fokker over de dam is volgen ermeer. Allemaal bek houden en laat deze jongen lekker z'n auto verbouwen.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:11:59 #116
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_41207139
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:06 schreef Asmooh het volgende:

[..]

wist je dat je een ban kon krijgen voor dood wensing?
Moet ik nu bang zijn?
Ik zeg het gewoon lekker nog een keer: dood aan die egoistische kut-Johnnies!
Era Vulgaris
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:34:57 #117
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41207809
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:57 schreef Haikuh het volgende:
Als ik je wat mag afraden, dan is het om te beginnen de vleugeldeuren. En die achterlampen, staan echt serieus alleen als je een donkere auto hebt, en niet een witte.... serieus geloof me. Ze staan heel mooi, op een zwarte maar echt niet op een witte

En die vleugeldeuren, dat heb ik gezien op de autobeurs gezien, bij verschillende.. zorg dat je een doosje paracetamol in de auto hebt, want je zal met regelmaat tegen de deur aanplakken met je koppie

Maarja, smaken verschillen (maar goed ook) en daarbij .. auto's moeten VET COEL zijn, en moeten totaal niets bijdragen aan de veiligheid of gebruikersgemak (te ironishe?)
[imghttp://img102.exs.cx/img102/6455/achterklep117xb.jpg[/img]

staat best

kut fok: http://img102.exs.cx/img102/6455/achterklep117xb.jpg
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:37:29 #118
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41207875
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Cyberdogg het volgende:

[..]

Kankerkansloos. Net of die remmen het kunnen houden om hard van 220 naar 120 oid te vertragen. Laat staan meerdere malen. Je kan pas rijden met zo'n setup als je er heel voorzichtig mee doet.
waar op bazeer jij dat ik 220 rij?
  zondag 27 augustus 2006 @ 01:26:00 #119
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_41213151
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:08 schreef Asmooh het volgende:

[..]

is jou.. 66 1300 Marathon Coupé niet kut dan?
Nee, die rijdt heerlijk. Vanmorgen nog mee gedrift trouwens.
Gaat met dit weer perfect, met een FWDer zal je wel hendig sjiek tegen de boom aan slibberen.

Zekuhr met tweehondertvijftig peekaa weeetje

Oja, het is jouw. Volgende keer dus zelf ff opletten voor je anderen van typefouten beticht
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 27 augustus 2006 @ 01:29:14 #120
14188 Go0s
Kever heerscht
pi_41213241
Waarom koop je eerst van die achtelijke feestverlichting (lees: lexus-look muk)? Als ik jou was zou ik eerst voor een paar mooie wielen gaan van minimaal 15".
Website
'63er Kever 1200 (resto) - '73er Kever 1835cc (sprinter) - '99er Passat TDI
  zondag 27 augustus 2006 @ 01:30:04 #121
129820 Goingin
Rot voor je
pi_41213264
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:37 schreef Asmooh het volgende:

[..]

waar op bazeer jij dat ik 220 rij?
Met een beetje vermogen onder de kap rij je zo 220...
  zondag 27 augustus 2006 @ 01:51:24 #122
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_41213776
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:34 schreef Asmooh het volgende:

[..]

[imghttp://img102.exs.cx/img102/6455/achterklep117xb.jpg[/img]

staat best

kut fok: http://img102.exs.cx/img102/6455/achterklep117xb.jpg
Helaas, niets te zien ? (link werkt niet, en copy&plak ook niet)
ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  zondag 27 augustus 2006 @ 12:06:37 #123
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_41219037
Een witte opel???
Wit met bruin zul je bedoelen.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_41219522
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 01:30 schreef Goingin het volgende:

[..]

Met een beetje vermogen onder de kap rij je zo 220...
Wat u zegt.
There is no other!
pi_41219564
Pauperbak
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41219618
Goh
There is no other!
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:11:56 #127
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_41220718
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 01:26 schreef daNpy het volgende:

[..]

Nee, die rijdt heerlijk. Vanmorgen nog mee gedrift trouwens.
Gaat met dit weer perfect, met een FWDer zal je wel hendig sjiek tegen de boom aan slibberen.

Zekuhr met tweehondertvijftig peekaa weeetje

Oja, het is jouw. Volgende keer dus zelf ff opletten voor je anderen van typefouten beticht
[zeikmode=on] tweehonderdvijftig bedoel je neem ik aan ??? [/zeikmode]

muggenziften is zooooo easy
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_41222323
Ashbak, wanneer ga je hem naar een Ferrari 355 ombouwen?
  zondag 27 augustus 2006 @ 15:43:01 #129
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_41224977
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:11 schreef Geqxon het volgende:
Ashbak, wanneer ga je hem naar een Ferrari 355 ombouwen?
Wat doe je wijs joh!
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_41242513
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

PNG is OK
PNG is OK

Tof om te zien dat ie bij die club lid is... Aangezien ik bij veel meetingen aanwezig ben geweest, zal ik hem vast wel eens gezien hebben eigenlijk
pi_41262729
hahahahahahahaha, wat een kostelijk topic
Ik had vandaag nog niet zo hard gelachen, mijn dank is groot

Welk middel heb je dan gevonden om de roest voor altijd tegen te gaan zoals je post?
Ik gok op: je Slopel wegdoen, want die is niet roestvrij te houden
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_41263975
hij is tenminse optimistisch hehe
'99 MB E320 CDI T-model
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:44:51 #133
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_41264162
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:51 schreef Mr._T-Rex het volgende:
hahahahahahahaha, wat een kostelijk topic
Ik had vandaag nog niet zo hard gelachen, mijn dank is groot

Welk middel heb je dan gevonden om de roest voor altijd tegen te gaan zoals je post?
Ik gok op: je Slopel wegdoen, want die is niet roestvrij te houden
Kaal maken, paar m2 plaat er in lassen, alles verzinken, rust arrestor erop smeren, daarna tektyleren en dan blijft ie wel weer een paar weekjes goed
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:53:31 #134
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_41292705
Nieuwe auto, vrienden laten lopen? of andere auto kopen? blijft ook leuk. (al meerdere malen aan gerefereerd in dit topic, zag ik)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_41294489
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:49 schreef BaraCuda het volgende:
Opel uit 92?

ls je daar een 2.0 blok in hangt weet je zeker dat op alle punten waar hij nu aan het rotten is alles afbreekt

Misschien dat het in een scherpe bocht je overkomt
Hoeft niet ik had 5 jaar geleden een kadett GSi 2.0 waarbij de linker draagarm uit het chassis afbrak in de bocht.
Toen maar weer fijn jap gaan rijden.
Roest van binnenuit!
Was van de buitenkant niks aan te zien.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_41295313
Als je zo veel geld in een auto gaat steken, waarom koop je dan niet gewoon gelijk een fatsoenlijke bak?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:25:19 #137
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41295384
Ik heb het idee dat hier iemand wordt afgezeikt op het feit dat hij zojuist een roestige opel heeft gekocht?
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41296301
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:25 schreef Maikalo het volgende:
Ik heb het idee dat hier iemand wordt afgezeikt op het feit dat hij zojuist een roestige opel heeft gekocht?
Nee, op het feit dat hij denk dat er van zo'n rot gebakje een heule snelle wagen te maken valt waar iedereen respect voor heeft zodat z'n street-credibility weer wat omhoog gekrikt wordt.. wat een ernstige deuk heeft opgelopen na z'n laatste neppe-plastic-ferrari-MR2-plan
pi_41300257
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 01:29 schreef Go0s het volgende:
Waarom koop je eerst van die achtelijke feestverlichting (lees: lexus-look muk)? Als ik jou was zou ik eerst voor een paar mooie wielen gaan van minimaal 15".
Persoonlijk zou ik gaan voor een auto.En niet voor de bult roest op wielen die TS heeft gekocht.
Mijn pa heeft ook een slopel,laatst net een vette rekening gehad want de oliepomp was na 150.000 kilometer al kapot.Dag 1000 euro.

Daar reviseer ik mijn hele auto voor,een lekker trage edoch betrouwbare en op 1 plekje na roestvrije Peugeot 205 diesel uit 1990.
Maar wel lekker goedkoop rijden en onderdelen kosten niks.
pi_41306884
jonge koop die lampen en alles nou nog niet!

weetje wat je aan het doen bent, je er heel snel proberen der uit te laten zien... met je bodykit en alles...

maar als je bij het stoplicht staat, en we rijden evensnel weg... als ik op 100 zit zit jij op 50 en bij 120 a 130 houd het op. omdat je 60pk die auto niet meer harder vooruit kan trekken, omdat er een veel te grote bumper opzit...
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:58:49 #141
52517 WhiteAssNigga
Can't Think Of Something
pi_41307206
Dit wil ik blijven volgen. Vandaar, TVP.
Wij Bepalen Wel Wat Hip Is, En Zeker Wat Een Hit Is....
pi_41320843
Jij ging toch in zo´n gepimpte MR2 rijden?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:32:11 #143
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41320937
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:29 schreef Sloper het volgende:
Jij ging toch in zo´n gepimpte MR2 rijden?


Zoiets?
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41321860
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:32 schreef Maikalo het volgende:

[..]

[afbeelding]

Zoiets?
Nee, het was nog veeel erger
  Moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 12:29:30 #145
18653 crew  D.
pi_41322784
tvp

leuk om een kansloos iemand nog verder te zien afglijden
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:16:27 #146
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41324412
Mijn god zeg.
Ik vind auto's tunen zelf ook leuk maar dit is wel een erg kansloos begin.
Zo te zien al roest, geen meegespoten bumpers en een basis versie.

Waarom pak je niet een opel astra die iets luxer en netter is. Dit kost je alleen maar heel veel tijd, frustratie en geld om uberhaupt die bak een beetje strak te krijgen en dan heb je nog een basis 1.4
Een goede basis is echt belangrijk als je gaat tunen. En wat hier al gezegd werd, remmen ed van een 1.4 zullen een stuk minder zijn dan die van bv een GSI versie (ik vermoed hier bv trommelremmetjes achter ipv schijven, misschien kleine ongeventileerde schijfremmen voor? dat remt echt voor geen meter met een zwaarder blok en vlottere rijstijl)

Maargoed, als je ermee doorgaat: respect en blijf wel posten en updaten hier!
(en koop in godsnaam niet van die foute achterlichten maar koop een knap setje wielen om mee te beginnen en spuit je bumpers in kleur mee, ziet het er al gelijk 1000x beter uit)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:32:16 #147
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41337068
Dat gebeurd ook allemaal,. ik doe het heel erg rustig.. beetje bij beetje en ik zal ondanks dat merendeel hier een hekel heeft aan autotuning en zelf ook maar een fiets heeft toch blijven updaten..


eerste update is mijn uitlaat die ik er vrijdag onder ga zetten.


pi_41337397
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:32 schreef Asmooh het volgende:

Dat gebeurd ook allemaal,. ik doe het heel erg rustig.. beetje bij beetje en ik zal ondanks dat merendeel hier een hekel heeft aan autotuning en zelf ook maar een fiets heeft toch blijven updaten..


eerste update is mijn uitlaat die ik er vrijdag onder ga zetten.


[afbeelding]
Ik blijf volgen...

Astra F
pi_41338308
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:41 schreef CiQNiZ het volgende:

[..]

Ik blijf volgen...

Astra F
Het type zou eigenlijk Astra FeO moeten heten.. voor de scheikundigen onder ons
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:42:21 #150
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_41348645
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:24 schreef DonJames het volgende:

[..]

Het type zou eigenlijk Astra FeO moeten heten.. voor de scheikundigen onder ons
• oxidatie van het staaloppervlak
(schematische voorstelling) :
2Fe + O2 → 2FeO
• ontgassing (H2, CO, CO2)
• ontbinding van vet en olierestanten

BlaBla... ja wel duidelijk lijkt me, wat je bedoeld..

Achja, ieder zijn lief hebberij....
ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_41350076
Net als de vorig model Prelude FeO of elke oude Yotota FeO, of Impry zijn auto die nog geen 25% met zijn RWD blah wegligging heeft van een Astra F, No offense, supergave auto en hobby, maar waar is dat andere mensen afzeiken voor nodig ? Ik rij al 22 rondjes rondom Impry heen op circuit. Als je Niels/Rallyastra derop los laat ist bij T13 al zwaaien.

Waarom zie je nooit Supra's IVs oid op de ring ?

Staan ergens veraf op de parking, wel op 1 dag net zoveel als hele bestand in NL. Omdat finaal aan gort gereden wordt door 'locals' met M3 CSL of lokaal Golfje, of lease joekeltje van de baas met 300 ronden ervaring.

Op S2000 forum las ik van de week dat ze vanaf 100.000 eraf willen ivm slijtage toerentallen. Wel ander geld gebeuren ook, en bij nieuwe 5 serie Diesels slaan vanaf 80.000 km de koppelomvormers van de automatische versnellingsbakken aan gort. Magoed.

Magoed. Ontopic: TS, koop een goede, en vooral geen kroepoek auto, koop goede, wax de binnenschermen, tectyl de rest, en met je 60 pk ga je nog geen deuk in pak boter slaan.

Deze verkopen iig, weg dermee, en koop een goede als basis. Op de foto's issie zo rot als tierelier, koop een goede iig als basis.



[ Bericht 6% gewijzigd door PNG op 31-08-2006 01:37:33 ]
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_41351401
Goed, ik zal het nog eens verduidelijken...Het is NIET verstandig om van een 1.4 een 150pk bezittende auto te maken..Echt niet..

Hobby is prima, en om je te laten zien dat je je tijd ook anders kan omkrijgen hier een foto van de wagen van een vriend van me. Hier hebben we ook wat tijd in gestoken (hij zag er dus eerst zo uit als op de foto hierboven)

Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_41351475
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:24 schreef DonJames het volgende:

[..]

Het type zou eigenlijk Astra FeO moeten heten.. voor de scheikundigen onder ons
Voor de niet spaans-taligen onder ons, een Astra Feo betekent letterlijk vertaald: Astra LELIJK. HOE toepasselijk hahaha
pi_41355228
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 01:31 schreef PNG het volgende:
Net als de vorig model Prelude FeO of elke oude Yotota FeO, of Impry zijn auto die nog geen 25% met zijn RWD blah wegligging heeft van een Astra F, No offense, supergave auto en hobby, maar waar is dat andere mensen afzeiken voor nodig ? Ik rij al 22 rondjes rondom Impry heen op circuit. Als je Niels/Rallyastra derop los laat ist bij T13 al zwaaien.

Waarom zie je nooit Supra's IVs oid op de ring ?

Staan ergens veraf op de parking, wel op 1 dag net zoveel als hele bestand in NL. Omdat finaal aan gort gereden wordt door 'locals' met M3 CSL of lokaal Golfje, of lease joekeltje van de baas met 300 ronden ervaring.

Op S2000 forum las ik van de week dat ze vanaf 100.000 eraf willen ivm slijtage toerentallen. Wel ander geld gebeuren ook, en bij nieuwe 5 serie Diesels slaan vanaf 80.000 km de koppelomvormers van de automatische versnellingsbakken aan gort. Magoed.

Magoed. Ontopic: TS, koop een goede, en vooral geen kroepoek auto, koop goede, wax de binnenschermen, tectyl de rest, en met je 60 pk ga je nog geen deuk in pak boter slaan.

Deze verkopen iig, weg dermee, en koop een goede als basis. Op de foto's issie zo rot als tierelier, koop een goede iig als basis.

[afbeelding]
Zo, jij had em goed hangen!
pi_41355338
Idd, geen touw aan vast te knopen
'99 MB E320 CDI T-model
pi_41355412
Daar heeft PNG soms last van..
maar als je goed leest snap je het wel en in dit geval heeft hij nog gelijk ook

PNG
pi_41355623
Drugs are bad mkay
pi_41355630
PNG heeft altijd wel een goed punt...

C20XE
pi_41355823
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef Asmooh het volgende:

[..]

verschil is dat de Astra GSI geen Calibra blok er in heeft, en die komt hier wel in..

gast die die site poste heb ik eventjes gekeken..
alles wordt aangepast.. en je heb dan straks 6 versnellingen in je autotje...


en dan kun je denken.. oh wat een kut astra.. maar als die astra naast jou autotje staat of wie dan ook.. is het geen kut astratje meer
pssst Calibra blok in een Astra gaat niet passen !
punt 1 ophangingspunten komen niet overeen maar das nog wel zelf te doen alleen is een caibra blok alleen al breder dan er ruimte is in een Astra motorruimte !
en dan kom je nog niet weg met je aandrijfassen of je moet je wielen een centimeter of 30 buiten je wielkasten willen hebben staan maar ja dan kom je weer niet weg met je vering en ophanging.

6 versnellingen ??
5 vooruit en 1 achteruit ja !
pi_41355886
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:20 schreef talin77 het volgende:

[..]

pssst Calibra blok in een Astra gaat niet passen !
punt 1 ophangingspunten komen niet overeen maar das nog wel zelf te doen alleen is een caibra blok alleen al breder dan er ruimte is in een Astra motorruimte !
en dan kom je nog niet weg met je aandrijfassen of je moet je wielen een centimeter of 30 buiten je wielkasten willen hebben staan maar ja dan kom je weer niet weg met je vering en ophanging.

6 versnellingen ??
5 vooruit en 1 achteruit ja !
Pssssst, wat lul je nou?

Calibra blok past wél in een Astra.
C20NE, C20XE én C20LET passen bijvoorbeeld prima

De C20NE en C20XE zijn btw ook gewoon in de Astra geleverd (2.0i en 2.0i-16v)

Als je bewijs wilt hebben hoor ik het wel.

Oja, F28 past óók in een Astra. Jammer he F28 heeft 6 versnellingen. 6 vooruit, 1 achteruit.

pi_41355967
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:13 schreef CiQNiZ het volgende:
PNG heeft altijd wel een goed punt...

C20XE
C20LET
  Moderator donderdag 31 augustus 2006 @ 11:26:49 #162
18653 crew  D.
pi_41355992
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef Asmooh het volgende:


en dan kun je denken.. oh wat een kut astra.. maar als die astra naast jou autotje staat of wie dan ook.. is het geen kut astratje meer
eens een kut-Astra, altijd een kut-Astra

m.a.w. 'you can't polish a turd'
pi_41356001
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

C20LET
* check
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:27:07 #164
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41356004
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef CiQNiZ het volgende:

[..]

Oja, F28 past óók in een Astra. Jammer he F28 heeft 6 versnellingen. 6 vooruit, 1 achteruit.
Die zit in de V6 DTM?
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41356079
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:27 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Die zit in de V6 DTM?
Nee. In de V6 zit een F25
pi_41356135
quote:
F28 ombouwset van 4WD naar voorwielaandrijving

Om bij de inbouw van de F28 6-versnellingsbak gebruik te kunnen maken van normale voorwiel-aandrijving, hebben wij een 2WD ombouwkit ontwikkeld.
Met deze F28-2WD-kit is het mogelijk om de 6-bak (4WD) om te bouwen naar voorwielaandrijving, zodat u deze versnellingsbak in elk type Opel kunt inbouwen met voorwielaandrijving.
bron: Mathijssen Technics
pi_41356182
Hier trouwens een plaatje van een Astra F met Calibra Turbo motor ingebouwd (C20LET):

pi_41356192
Wow bizar ze hebben uitgevonden hoe je het centerdif vast kan lassen ofzo?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:38:05 #169
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_41356326
Opel
Astra
1.4

Enhet dan proberen goed te praten met wilde plannen om hem om te bouwen
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_41363895
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 03:32 schreef DeeCruise het volgende:
Goed, ik zal het nog eens verduidelijken...Het is NIET verstandig om van een 1.4 een 150pk bezittende auto te maken..Echt niet..

Hobby is prima, en om je te laten zien dat je je tijd ook anders kan omkrijgen hier een foto van de wagen van een vriend van me. Hier hebben we ook wat tijd in gestoken (hij zag er dus eerst zo uit als op de foto hierboven)

[afbeelding]
Kijk een mooie opel, het kan wel mooi en strak getuned zo mag ik het zien.

Ik hou wel van strak tunen, mijn vorige wagentje lijkt er wel wat op, niet extreem veel aan gedaan overigens: sideskirts, achterspoiler, 4cm verlaagd, openluchtfilter en sportuilaat. Geen overdreven vleugels of wat erop.



(ja, blijf citrofiel he dus een ZX, geen opel )

[ Bericht 11% gewijzigd door Metro2005 op 31-08-2006 15:27:20 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_41366187
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 03:32 schreef DeeCruise het volgende:
Goed, ik zal het nog eens verduidelijken...Het is NIET verstandig om van een 1.4 een 150pk bezittende auto te maken..Echt niet..

Hobby is prima, en om je te laten zien dat je je tijd ook anders kan omkrijgen hier een foto van de wagen van een vriend van me. Hier hebben we ook wat tijd in gestoken (hij zag er dus eerst zo uit als op de foto hierboven)

[afbeelding]
kijk, dit vind ik nou de eerste mooie astra die ik ooit gezien heb
Maar de TS moet idd snel die roestbak wegdoen!
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:59:17 #172
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41366891
verder wat mensen zeggen kan me geen moer schelen.
en roestbak, ga zelf eerst je rijbewijs halen.

als je niet wil zien, dan reageer je niet in topic.

topic is alleen bedoeld voor mensen die het WEL willen volgen.


dit is uiteindelijk de einddemper geworden





[ Bericht 4% gewijzigd door Asmooh op 31-08-2006 17:39:07 ]
pi_41366995
Al die RWD fappers hier Je kunt niet goed rijden als een auto wel RWD heeft. Koop gewoon een oude knakenbak en wat lesjes op het circuit, dan ben je soweiso al sneller dan je maten met een snelle mr2
pi_41367271
Opel Kadett *0*


slechte tvp
pi_41368269
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef Asmooh het volgende:
verder wat mensen zeggen kan me geen moer schelen.
en roestbak, ga zelf eerst je rijbewijs halen.

als je niet wil zien, dan reageer je niet in topic.

topic is alleen bedoeld voor mensen die het WEL willen volgen.


dit is uiteindelijk de einddemper geworden
Wat verwacht je dan op Fok! ?
Jij meldt dat je een rotte Opel Astra met een geweldig PK-wonder (1.4 60 pk) gaat ombouwen tot een mega-bak.

Je realiseert je volgens mij niet helemaal waar je aan begint.
Voordat je hem kunt verbouwen zul je eerst die rotte stukken er uit moeten snijden en er nieuwe in moeten lassen.Doe je dat niet,dan ga je op een dag door een hobbeltje en blijft je body-kit eenzaam achter op de natte klinkerweg.

Voor het geld wat jij nu nodig hebt om je auto in kleur te spuiten had je ook een Astra kunnen kopen met meer vermogen,in kleur gespoten spiegels en bumpers en minder roest.Waarschijnlijk was die uitvoering ook wel wat luxer geweest.
Volgens mij heb je nu zo'n simpel basis dingetje waar nog geen toerenteller in zit.


En iedereen wil het volgen om de doodsimpele reden dat we ons allemaal kapot lachen omdat we nu al vermoeden dat het niet zo nice and easy gaat als jij nu denkt.

Je einddemper vind ik wel mee vallen,ik heb ook van die Sjonnie's gezien met een uitlaatpijp waar menig CV-ketel zich niet voor zou schamen.
pi_41368464
Een rotte auto komt zowiezo al niet meer zo makkelijk door de APK. TS komt zichzelf dus gauw genoeg tegen als hij eerst flink investeert in de "extra's".
Auto kopen is niet duur, auto blijven rijden wel.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:37:05 #177
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41369645
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:44 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan op Fok! ?
Jij meldt dat je een rotte Opel Astra met een geweldig PK-wonder (1.4 60 pk) gaat ombouwen tot een mega-bak.

Je realiseert je volgens mij niet helemaal waar je aan begint.
Voordat je hem kunt verbouwen zul je eerst die rotte stukken er uit moeten snijden en er nieuwe in moeten lassen.Doe je dat niet,dan ga je op een dag door een hobbeltje en blijft je body-kit eenzaam achter op de natte klinkerweg.

Voor het geld wat jij nu nodig hebt om je auto in kleur te spuiten had je ook een Astra kunnen kopen met meer vermogen,in kleur gespoten spiegels en bumpers en minder roest.Waarschijnlijk was die uitvoering ook wel wat luxer geweest.
Volgens mij heb je nu zo'n simpel basis dingetje waar nog geen toerenteller in zit.


En iedereen wil het volgen om de doodsimpele reden dat we ons allemaal kapot lachen omdat we nu al vermoeden dat het niet zo nice and easy gaat als jij nu denkt.

Je einddemper vind ik wel mee vallen,ik heb ook van die Sjonnie's gezien met een uitlaatpijp waar menig CV-ketel zich niet voor zou schamen.
tjah dat is jou mening.

daarbij wat verwacht je op fok, als jullie jezelf bter vinden dan de rest dan ben je ook zo goed om normale reacties te plaatsen.
maar dat is weer te min, dat is het probleem met fok, ze vinden zichzelf altijd beter..


fok is gewoon geen stijl.. net zo kansloos
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:06:43 #178
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_41373040
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef Asmooh het volgende:

[..]

tjah dat is jou mening.

daarbij wat verwacht je op fok, als jullie jezelf bter vinden dan de rest dan ben je ook zo goed om normale reacties te plaatsen.
maar dat is weer te min, dat is het probleem met fok, ze vinden zichzelf altijd beter..


fok is gewoon geen stijl.. net zo kansloos
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:34:17 #179
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41374440
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:06 schreef Dromer het volgende:

[..]

erg nuttige reactie, is dat alles dat je in de kast heb?
  Moderator donderdag 31 augustus 2006 @ 20:45:13 #180
18653 crew  D.
pi_41374980
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef Asmooh het volgende:
verder wat mensen zeggen kan me geen moer schelen.
en roestbak, ga zelf eerst je rijbewijs halen.
Dat kan je wel schelen lees ik in je posthistorie
quote:
als je niet wil zien, dan reageer je niet in topic.

topic is alleen bedoeld voor mensen die het WEL willen volgen.
tuurlijk wel, een beetje leedvermaak moet kunnen lijkt me
Daar vraag je ook om met een topic als dit
pi_41376659
Hij is iig lekker luchtig en krotant als ik de wielkast zo bekijk
pi_41376710
een blik in mijn glazen bol


zowiezo, slOPEL
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_41377516
Die roesten onder je reet weg
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 1 september 2006 @ 00:09:32 #184
129820 Goingin
Rot voor je
pi_41380483
Zonde van je stoel als je ermee over het wegdek schuurt
pi_41386666
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:21 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Kijk een mooie opel, het kan wel mooi en strak getuned zo mag ik het zien.

Ik hou wel van strak tunen, mijn vorige wagentje lijkt er wel wat op, niet extreem veel aan gedaan overigens: sideskirts, achterspoiler, 4cm verlaagd, openluchtfilter en sportuilaat. Geen overdreven vleugels of wat erop.

[afbeelding]

(ja, blijf citrofiel he dus een ZX, geen opel )
Sorry? Geloof me, er zitten gigantisch wat uren in die astra..

Enne, je begrijpt me nog steeds niet. Ik zet die foto er niet voor niks bij! Ik wil daar dus mee zeggen dat dat al een gsi was! Vandaaruit zijn we verder gaan kijken naar de mogelijkheden. Als je een goede basis hebt dan is het makkelijk tunen. Daarbij gaat bij mij dan ook de voorkeur uit om eerst de motor onder handen te nemen, en daarna pas naar het uiterlijk van de car te kijken. Het is nl moeilijk ombouwen als je auto al af is met alle risico op beschadigingen e.d.

Overigens is de car op de foto sinds gisteren geschrapt, volgende week beginnen aan de volgende motorombouw

[ Bericht 6% gewijzigd door DeeCruise op 01-09-2006 06:01:29 ]
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_41386697
ik had eind '99 al zon lease kreng van 97 en die begon al en mn broer toendertijd 1 uit 94 en die was al gelast... Die opeltjes kan je beter laten staan als je er meer mee wil doen. Die dingen koop je om nog een jaar (met nwe apk) goedkoop in te rijden en geen flikker meer aan uit te geven.

Wat ze hierboven al zeggen, je had beter die paar duizend uit kunnen geven aan een betere of een nieuw model. En al helemaal als je er motorisch nog iets uit wil halen...

En over meningen hier: mensen geven je wel de realiteit, misschien niet wat je wil horen (wat ik me best kan voorstellen, je bent er trots op), maar wees eens realistisch en ga een kostenplaatje maken.... Ik kan je nou al op een papiertje geven dat ik goedkoper uit zal zijn om een astra tig jaar jonger aan te schaffen met meer opties en dergelijke en een grotere motor dan dat jij zal hebben als je klaar bent. En dat zeg ik helaas niet om je te op te naaien.

Maar succes, ik ga dit volgen. Hoop dat je die "uitdaging schitter, gave hobby, beetje sleutelen en dan weer rijden" gedachte vol kan houden. Je bent niet in een week pimp my ride klaar...

[ Bericht 13% gewijzigd door tvdleur op 01-09-2006 05:08:49 ]
  vrijdag 1 september 2006 @ 08:30:14 #187
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_41387389
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef Asmooh het volgende:

[..]

erg nuttige reactie, is dat alles dat je in de kast heb?
Oh.. ik moet het uitleggen!

Uitleg: Jij jankt Fok! verkeerd dit, Fok! verkeerd dat, Fok! stom zus, Fok! stom zo.. Dus ik zeg: wat doe je hier dan nog. (of houd je van zelfkastijding?)

En als je graag een nuttige reactie wil: www.vandale.nl
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_41387422
tvp, zulke bitchfights zijn leuk om te volgen!
pi_41387503
Ontopic:
Jammer dat het een DTM is geworden, maar dat is natuurlijk persoonlijk... Ik heb zelf een dubbele rechte einddemper onder mijn Opel (vierkante sierstukken). Maar dat is op mijn Opel gewoon de standaard einddemper

Offtopic:
Hij mag dan wel roesten (ik heb veel rottere gezien waar ook veel aan gedaan is) maar het blijft gewoon een betrouwbare auto. Die 1.4 blokjes zijn ook gewoon ouwe rauwdauwers... Lekker blijven doortrappen, en niks aan de hand Distributie riem geknapt? Pfff. Boeie! Gewoon nieuwe riem er op, 9 van de 10 keer verder niks aan de hand Doe dat maar na met je Toyota

TS: Keep us posted!
pi_41387598
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:42 schreef CiQNiZ het volgende:
Offtopic:
Doe dat maar na met je Toyota
Leuk dat je dat erbij haalt
Want de meeste Toyota motoren vanaf eind 80 (A,S,E,M,JZ) zijn non-interference
Dus die hebben ook geen problemen met defecte distributie riemen
  vrijdag 1 september 2006 @ 08:59:09 #191
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41387698
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 04:43 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Sorry? Geloof me, er zitten gigantisch wat uren in die astra..

Enne, je begrijpt me nog steeds niet. Ik zet die foto er niet voor niks bij! Ik wil daar dus mee zeggen dat dat al een gsi was! Vandaaruit zijn we verder gaan kijken naar de mogelijkheden. Als je een goede basis hebt dan is het makkelijk tunen. Daarbij gaat bij mij dan ook de voorkeur uit om eerst de motor onder handen te nemen, en daarna pas naar het uiterlijk van de car te kijken. Het is nl moeilijk ombouwen als je auto al af is met alle risico op beschadigingen e.d.

Overigens is de car op de foto sinds gisteren geschrapt, volgende week beginnen aan de volgende motorombouw
Dat is ook te zien hoor dat er veel uren in die auto zitten. Ik had het over mijn vorige auto, dat ik daar niet vreselijk veel aan gedaan had in verhouding omdat ik niet zo van dat over the top hou.
En die astra die je laat zien is qua uiterlijk zeker niet over de top. en dat is juist een compliment en motorisch tunen is inderdaad ook erg leuk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_41387876
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Leuk dat je dat erbij haalt
Want de meeste Toyota motoren vanaf eind 80 (A,S,E,M,JZ) zijn non-interference
Dus die hebben ook geen problemen met defecte distributie riemen
Hahahaha ik wou net zeggen ja
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:11:34 #193
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41387877
ontopic..

vandaag begin ik met beetje luxe

dit scherm ga ik halen voor mijn carpc



# Display size: 7inch new Panasonic digital panel
# Resolution: 800*480(WVGA)
# Chromatic system: PAL/NTSC auto switch
# Power: 12V
# Consumption: 8-12W
# Video: Two CVBS input
# Optional function: 1.VGA support 640*480-1280*768
# With Touch panel (adopt the broad and reliable 4lines resistance touch board)
# Size of the products: (W)17.6x (H)12.5 x (D)2.5(cm)
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:13:51 #194
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41387917
Whehehe meesterlijk leedvermaak dit
pi_41387963
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Leuk dat je dat erbij haalt
Want de meeste Toyota motoren vanaf eind 80 (A,S,E,M,JZ) zijn non-interference
Dus die hebben ook geen problemen met defecte distributie riemen
Mijn excuses, dat wist ik niet
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:17:44 #196
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41387970
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:11 schreef Asmooh het volgende:
ontopic..

vandaag begin ik met beetje luxe

dit scherm ga ik halen voor mijn carpc

[afbeelding]

# Display size: 7inch new Panasonic digital panel
# Resolution: 800*480(WVGA)
# Chromatic system: PAL/NTSC auto switch
# Power: 12V
# Consumption: 8-12W
# Video: Two CVBS input
# Optional function: 1.VGA support 640*480-1280*768
# With Touch panel (adopt the broad and reliable 4lines resistance touch board)
# Size of the products: (W)17.6x (H)12.5 x (D)2.5(cm)
Weet je zeker dat er geen roest onder je opel zit?
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41387998
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:11 schreef Asmooh het volgende:
ontopic..

dit scherm ga ik halen voor mijn carpc
Waar ga je je CarPC inbouwen? In het dashboard kastje neem ik aan? Ik zit er over te denken om het ook een keer te doen... Maar ik vraag me af of ik het echt wel ga gebruiken... Meestal heb ik de radio niet eens aan om gewoon de hele weg lang naar de turbo te luisteren
pi_41388008
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:17 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Weet je zeker dat er geen roest onder je opel zit?
Wat heeft dit nou weer met dat scherm te maken?
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:20:35 #199
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41388011
Nah dit is wel allemaal makkelijk over te zetten in andere auto's natuurlijk, dus het is geen verloren geld mocht de Astra rot gaan. Maar ik zou zelf toch echt eerst naar het roest laten kijken en de prioriteit niet bij een Car PC leggen
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:25:07 #200
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41388081
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:20 schreef Hugster het volgende:
Nah dit is wel allemaal makkelijk over te zetten in andere auto's natuurlijk, dus het is geen verloren geld mocht de Astra rot gaan. Maar ik zou zelf toch echt eerst naar het roest laten kijken en de prioriteit niet bij een Car PC leggen
Inderdaad, als er roest onder zit eerst daar je werk insteken en een goeie coating erover doen o.i.d.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')