abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44237016
Die trailer maakt me gelukkig weer enthoussiaster en ik kreeg weer wat van het C&C gevoel terug. Op sommige beelden lijkt het ook met de onoverzichtelijkheid mee te vallen. Ben benieuwd verder
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:08:08 #103
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_44238347
quote:
Op donderdag 7 december 2006 23:03 schreef LoggedIn het volgende:
de veldslagen zien er wel gaaf uit.. maar idd, de framerate t wordt toch niet weer zon spel dat eigenlijk heel leuk is, maar wordt verziekt door de onspeelbaarheid?
Ik vrees van wel
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:09:49 #104
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_44238383
tvp
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_44238475
De framerate is toch prima Het ligt volgens mij meer aan het filmpje zelf?!
pi_44241761
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:14 schreef MrSleep het volgende:
De framerate is toch prima Het ligt volgens mij meer aan het filmpje zelf?!
Bij dat HD-filmpje;

http://download.gametrail(...)otage_gp_gt_h264.wmv

zie je overduidelijk dat het spel soepel loopt wanneer er weinig units in beeld zijn en opeens supertraag gaat doen bij meer units.
pi_44246773
Spamalert...
















Die boten . Groot gemis bij Generals. Die guntowers van GDI zijn ook erg vet.
pi_44248749
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Bij dat HD-filmpje;

http://download.gametrail(...)otage_gp_gt_h264.wmv

zie je overduidelijk dat het spel soepel loopt wanneer er weinig units in beeld zijn en opeens supertraag gaat doen bij meer units.
Helaas helaas
pi_44255372
Ai, nog 2 nadelen...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer_3:_Tiberium_Wars#Gebouwen_2

Power Turbine Een upgrade voor de Power Plant om meer energie te leveren[5]

Ik heb een hekel aan upgrades. Liever meteen een powerplant die al upgegrade is, bespaart weer een klik .

Tiberium Silo Opslagplaats voor het Tiberium[5]

.
pi_44257700
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:35 schreef pberends het volgende:
Ai, nog 2 nadelen...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer_3:_Tiberium_Wars#Gebouwen_2

Power Turbine Een upgrade voor de Power Plant om meer energie te leveren[5]

Ik heb een hekel aan upgrades. Liever meteen een powerplant die al upgegrade is, bespaart weer een klik .

Tiberium Silo Opslagplaats voor het Tiberium[5]

.
die power turbines waren vroeger alleen voor de GDI. De NOD had gewoon powerplants en advanced powerplants

Tiberium opslagplaats gezeik komt dus ook weer terug
pi_44257830
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C. Brengt toch wat mee aan het spelelement om die dingen goed te beveiligen of sneaky over te nemen van de tegenstander
pi_44257860
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C
om frustratie en irritatie toe te voegen aan het spel? EA heeft daar al op gelet bij het maken van de engine
pi_44257889
Powerplants waren alleen irritant omdat je op een gegeven moment ruimte moest zoeken om die dingen te plaatsen
pi_44257936
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C. Brengt toch wat mee aan het spelelement om die dingen goed te beveiligen of sneaky over te nemen van de tegenstander
Ik vond die altijd enorm hinderlijk. Helemaal in RA als je een aardig aantal harvesters had en even niet bouwde. Kreeg je gelijk dat 'Silo's needed' weer te horen. Heb zelfs een keer een aparte basis voor mijn silo's gemaakt omdat ik er een beetje veel nodig had. Dus deze 'toevoeging' mogen ze van mij gelijk schrappen.
pi_44258027
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:26 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik vond die altijd enorm hinderlijk. Helemaal in RA als je een aardig aantal harvesters had en even niet bouwde. Kreeg je gelijk dat 'Silo's needed' weer te horen. Heb zelfs een keer een aparte basis voor mijn silo's gemaakt omdat ik er een beetje veel nodig had. Dus deze 'toevoeging' mogen ze van mij gelijk schrappen.
Met mijn manier van spelen heb ik hier nooit veel last van gehad. Ik gaf altijd direct geld uit om m'n basis supersterk te maken en een gedeelte aan manschappen. Vervolgens alleen aan manschappen en de tiberium was tegen die tijd redelijk schaars. Ben denk ik niet veel verder gekomen dan 6 van die harveststortplaatsen en 10 silo's
pi_44260431
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:23 schreef MrSleep het volgende:
Powerplants waren alleen irritant omdat je op een gegeven moment ruimte moest zoeken om die dingen te plaatsen
Powerplants zijn niet irritant als ze een keer voldoende stroom gaven. Laten we zeggen dat 3 powerplants nodig zijn (zonder upgrades) bij een grote basis. Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.
pi_44260463
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C. Brengt toch wat mee aan het spelelement om die dingen goed te beveiligen of sneaky over te nemen van de tegenstander
Joepie!!!!

Wat een crapshit man.
pi_44294565
Haha, daar komen EA en Westwood weer aan met hun ladingen mooie screenshots, waarna je als speler maar weer eens van een koude kermis thuiskomt na tien minuten spelen.

En dan die veredelde gameplaymechanieken. SIlo's Wat een tijd- en energieverspilling. Natuurlijk ook weer zo'n mooie lompe sidebar, twee campagnes die op easy veel te makkelijk zijn en je op hard het leven zuur maken met belachelijke tijdslimieten, balans die pas na maanden patchen (als ea tenminste besluit dat er geld beschikbaar is, want ook dat is al geen zekerheid meer) ergens op begint te lijken... Ik pas bij voorbaat

Maar het ziet er in ieder geval wel mooi uit allemaal
quote:
Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.
Jewel, dat moet wel, anders kun je je namelijk niet lekker opfokken om zo'n belachelijke nuclear missile die op je base belandt en al je powerplants in één klap van tafel veegt, waarna je met een verdwaasde blik naar het scherm staart en enkel nog in staat bent om iets in de trand van 'wtf?' te prevelen. It's in the game

[ Bericht 14% gewijzigd door Off-ShoRe op 10-12-2006 07:23:52 ]
Ik doe hier niet aan mee.
  zondag 10 december 2006 @ 17:30:03 #119
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_44307675
quote:
Op zondag 10 december 2006 07:17 schreef Off-ShoRe het volgende:
, twee campagnes die op easy veel te makkelijk zijn
!!
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_44308029
quote:
Op zondag 10 december 2006 07:17 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]

Jewel, dat moet wel, anders kun je je namelijk niet lekker opfokken om zo'n belachelijke nuclear missile die op je base belandt en al je powerplants in één klap van tafel veegt, waarna je met een verdwaasde blik naar het scherm staart en enkel nog in staat bent om iets in de trand van 'wtf?' te prevelen. It's in the game
Wat bazel je nou man, ik snap er geen jota van.
pi_44308434
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Powerplants zijn niet irritant als ze een keer voldoende stroom gaven. Laten we zeggen dat 3 powerplants nodig zijn (zonder upgrades) bij een grote basis. Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.
Op jouw manier werkt het natuurlijk niet. Als je maar 3 powerplants heb molt je tegenstander er even 1tje voordat ie echt gaan aanvallen, als jouw obelisks doen het ineens niet meer en je basis word helemaal platgelopen!

Liever 10 van die dingen in mijn basis, valt er 1tje uit is het helemaal niet zo erg.
pi_44308509
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:55 schreef McGilles het volgende:

[..]

Op jouw manier werkt het natuurlijk niet. Als je maar 3 powerplants heb molt je tegenstander er even 1tje voordat ie echt gaan aanvallen, als jouw obelisks doen het ineens niet meer en je basis word helemaal platgelopen!

Liever 10 van die dingen in mijn basis, valt er 1tje uit is het helemaal niet zo erg.
Wat ben je toch slim!! Als 2 powerplants voldoende waren voor een hele basis, bouw je er toch gewoon 4. Kan de tegenstander er 1 of 2 neerknallen zonder dat er iets gebeurd. Mocht de 3e er ook aangaan hoef je er maar 1 te bouwen en heb je weer voldoende stroom. Das een stuk minder irritant dan 20 van die fucking powerplants. 20 fucking powerplants is veel risicovoller en irritanter.
pi_44308973
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:58 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat ben je toch slim!! Als 2 powerplants voldoende waren voor een hele basis, bouw je er toch gewoon 4. Kan de tegenstander er 1 of 2 neerknallen zonder dat er iets gebeurd. Mocht de 3e er ook aangaan hoef je er maar 1 te bouwen en heb je weer voldoende stroom. Das een stuk minder irritant dan 20 van die fucking powerplants. 20 fucking powerplants is veel risicovoller en irritanter.
Meer is risicovoller?! Juist niet. Hoe meer je er nodig zal hebben hoe minder risicovol. Als jij er maar 2 nodig hebt en je bouwt er 4 heb je 100% meer gebouwd dan nodig is. Als ik er 20 nodig heb en ik bouw er 22 heb ik maar 10% meer powerplants gebouwd.

Ik vind het wel redelijk dat als je een maximale basis hebt dat je zo'n 6 powerplants nodig hebt. Met extra defense ed zo'n 8 lijkt me redelijk.
pi_44309110
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:14 schreef McGilles het volgende:

[..]

Meer is risicovoller?! Juist niet. Hoe meer je er nodig zal hebben hoe minder risicovol. Als jij er maar 2 nodig hebt en je bouwt er 4 heb je 100% meer gebouwd dan nodig is. Als ik er 20 nodig heb en ik bouw er 22 heb ik maar 10% meer powerplants gebouwd.

Ik vind het wel redelijk dat als je een maximale basis hebt dat je zo'n 6 powerplants nodig hebt. Met extra defense ed zo'n 8 lijkt me redelijk.
Goh, zijn we het toch eens!
  zondag 10 december 2006 @ 22:49:47 #125
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_44314957
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:23 schreef pberends het volgende:

[..]

Goh, zijn we het toch eens!
ada fare stop stalking me
pi_44325694
quote:
Derde ras Command & Conquer 3: Tiberium Wars is bekend
In maart kunnen we gaan genieten van een nieuwe Command & Conquer, genaamd Tiberium Wars. Tiberium is een zichzelf replicerend buitenaards goedje dat de aarde heeft geinfecteerd. Om dit tegen te gaan vecht de GDI tegen de Brotherhood of NOD waarbij de eerste Tiberium wil verzamelen terwijl de laatste andere plannen heeft met de aarde.

Eerder gaf Electronic Arts al aan dat er een derde ras in de game zit en vandaag is dan eindelijk duidelijk welke dit is geworden. Het betreft een Alien ras dat de aarde aanvalt om hun deel Tiberium te claimen. Halverwege de campaign modus zul je met dit Alien ras kunnen spelen. Dit betekent 35 missies voor de GDI en NOD en 15 missies voor de Aliens.

http://www.gamer.nl/doc/36308
pi_44326142
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:04 schreef MrSleep het volgende:

[..]

hoe typisch 9 van de 10 spellen die EA uitbrengt zijn een kleine grafische update van een vorig deel.. Komen ze met een spel dat juist helemaal het origineel moet terugbrengen, gaan ze het lopen veranderen

pi_44326386
Op zich is de introductie van een nieuw ras in het Tiberium universum ook wel iets wat Westwood gedaan had kunnen hebben. Bovendien is het niet een totaal nieuw ras, aliens zaten ook al in de eerdere spellen.
pi_44326641
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:43 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

hoe typisch 9 van de 10 spellen die EA uitbrengt zijn een kleine grafische update van een vorig deel.. Komen ze met een spel dat juist helemaal het origineel moet terugbrengen, gaan ze het lopen veranderen

Wat lul jij nou? Dit past juist onwijs in de serie. Heb je TS niet gespeeld ofzo?
Zelfs in TD werd al gespeculeerd dat Tiberium een manier was van buitenaardsen om de aarde te infecteren en te verzwakken alvorens deze over te nemen.
  maandag 11 december 2006 @ 15:37:47 #131
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_44327038
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:21 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Wat lul jij nou? Dit past juist onwijs in de serie. Heb je TS niet gespeeld ofzo?
Zelfs in TD werd al gespeculeerd dat Tiberium een manier was van buitenaardsen om de aarde te infecteren en te verzwakken alvorens deze over te nemen.
idd en space ships hebben we in TB ookal gezien.. gewoon een logische stap
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  maandag 11 december 2006 @ 16:07:53 #132
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_44328173
Zou juist raar zijn als ze de aliens weglaten. Al zou het wel mooi zijn als Cabal en de op hol geslagen cyborgs nog aanbod komen.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_44328509
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zou juist raar zijn als ze de aliens weglaten. Al zou het wel mooi zijn als Cabal en de op hol geslagen cyborgs nog aanbod komen.
Cabal heb je vernietigd in Firestorm
  maandag 11 december 2006 @ 16:36:10 #134
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_44329274
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:16 schreef VoreG het volgende:

[..]

Cabal heb je vernietigd in Firestorm
Nee, die was in beeld met een Kane kloon aan het einde van FS.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_44337391
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:04 schreef MrSleep het volgende:

[..]

85 missies, sodeju!
pi_44337498
Die Aliens zijn prima. 3 sides brengt zoveel gameplay meer met z'n mee. 2 sides is altijd maar zo 1 tegen 1.
pi_44337568
Ik hoop wel dat ze die Alien side verder geheimhouden. Dus geen spoilers met screenshots en weet ik veel wat. Dat zou weer een hoop verzieken.
  maandag 11 december 2006 @ 22:00:32 #138
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_44339908
*zoekt spoilers*
pi_44340060
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
Ik hoop wel dat ze die Alien side verder geheimhouden. Dus geen spoilers met screenshots en weet ik veel wat. Dat zou weer een hoop verzieken.
Reken er maar niet op.
pi_44548072
Dit spel lijkt me echt wel vet, ik zou het wel gaaf vinden als er weer honden in zouden zitten maar dat zal wel niet.
pi_44548261
Fucking vette shit.. kan deze ook in multiplayer?!?!?!?
pi_44548500
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:47 schreef Menn0 het volgende:
Fucking vette shit.. kan deze ook in multiplayer?!?!?!?
Wat denk je zelf
pi_44557550




Aan deze beelden te zien komt het toch geloofwaardig op mij over
pi_44557706
Whow, vooral dat bovenste shot. Brute shit!
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:23:05 #145
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_44565153
Ziet er idd niet verkeerd uit! ben altijd huiverig als ze aliens gaan invoeren maar dit ziet er wel stoer uit
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_44567723
Vet.

Lijkt mij een soort insectoïd ras, mss eventueel hivemind achig iets oid?
pi_44570061
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:04 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Reken er maar niet op.
Jammer, ze konden het bij EA weer niet laten. Bij andere C&C's had ik nooit spoilers gezien .

Het is een beetje teveel insect dat alien ras. Gebrek aan inspiratie?
pi_44571462
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Jammer, ze konden het bij EA weer niet laten. Bij andere C&C's had ik nooit spoilers gezien .

Het is een beetje teveel insect dat alien ras. Gebrek aan inspiratie?
Het medialandschap is ook nogal veranderd sinds de laatste echte C&C game. Nu zit echt iedereen op internet, terwijl dat vroeger amper het geval was. Anyhow, ik vind deze aliens erg vet en origineel. Ze doen me wat denken aan die terrorbeesten uit starship troopers. Blij dat ze niet met van die aliens zijn gekomen met van die grote zwarte ogen, maar gewoon met ranzige beesten .
pi_44592715
Hoe wilt dat alienras eigenlijk communiceren met de speler? Als building ready is bralt ie dan iets aliens?
  woensdag 20 december 2006 @ 15:56:29 #150
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_44600778
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:12 schreef pberends het volgende:
Hoe wilt dat alienras eigenlijk communiceren met de speler? Als building ready is bralt ie dan iets aliens?
Starcraft anyone. Zerg heb ik ook nooit begrepen. Zelfs de radio niet
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_44601597
Het ziet er best mooi uit.. dit gaat m'n pC niet leuk vinden
pi_44653360
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15838&type=wmv

Nieuwe trailer.....en ooohh, wat ziet het er weer heerlijk soepel en gelikt uit!
pi_44654335
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15838&type=wmv

Nieuwe trailer.....en ooohh, wat ziet het er weer heerlijk soepel en gelikt uit!
Direct downloadlink: http://download.gametrail(...)dconquer3_3_h264.wmv

  vrijdag 22 december 2006 @ 13:21:27 #154
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_44656156
Jeej, dat word een paar weken ziek melden als ie uit is

Iemand enig idee wat de minimum systeem eisen zijn voor de game?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_44656516
vet filmpje man
Zo niet.. dan toch!
pi_44657448
Ik hoop dat het wel zoals generals word, dat was een goed gebalanceerd spel.
Ik hield ook wel van C&C maar die kon toch niet tippen aan generals.
De mensen die silo's needed hadden kunnen het spel niet spelen.. Ik bedoel waar wacht je op dat je zoveel hebt dat je gewoon een uur moet wachten voordat je tanks af zijn en dan zonder strategie basis binnen rijden ? Tevens een reden waarom ik generals goed vond, je moet strategie gebruiken en je kan elke verdediging neerhalen met een goede strategie en als je blind alles ergens naartoe gooit ga je dood.
Alleen even kijken wie mij een PC gaat geven voor dit spel
pi_44658517
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:32 schreef NrSiX het volgende:
vet filmpje man
Check die NOD Rocketeers, ze zijn zichtbaar aan die vage rode vleugels in het filmpje .

Die 3 kanon mech is echt te vet.
pi_44659067
Dope

EA ONTHULT COMMAND & CONQUER 3 TIBERIUM WARS: KANE EDITION

De ultieme versie vol bonusmateriaal voor de echte Command & Conquer-fans

SCHIPHOL-RIJK, 22 december 2006 – Electronic Arts Inc., (NASDAQ: ERTS) kondigde vandaag Command & Conquer 3 Tiberium Wars™: Kane Edition (C&C 3: Kane Edition) aan. Deze speciale collector's edition komt tegelijk met Command & Conquer 3 Tiberium Wars™ (C&C 3) in maart 2007 uit voor de PC. Door de enorme hoeveelheid exclusief bonusmateriaal mag C&C 3: Kane Edition niet ontbreken in de verzameling van liefhebbers van Command & Conquer™ en real-time strategy (RTS)-games.

C&C 3: Kane Edition bevat een exclusieve bonus-dvd met onder meer een kijkje achter de schermen, verwijderde scènes, een serie bloopers van de filmopnames en een aantal gameplay-filmpjes van de ontwikkelaars. C&C 3: Kane Edition bevat verder exclusieve spelonderdelen, zoals vijf extra multiplayermaps en drie unieke skins voor de drie legers. Daarnaast krijgen de fans vijf exclusieve wallpapers.

“Er zijn geen trouwere fans dan die van Command & Conquer. Het is geweldig om voor hen een speciale editie van C&C 3 te maken”, aldus Mike Verdu, vice-president en uitvoerend producent bij EA Los Angeles (LA). “Liefhebbers van Command & Conquer zullen uren zoet zijn met de exclusieve kaarten, hints en tips, speciale skins en ‘making of’-filmpjes. De bloopers zijn echt hilarisch. We weten zeker dat de fans zullen genieten.”

Command & Conquer (de grensverleggende spelserie die het real-time strategy (RTS)-genre populair maakte) keert in volle glorie terug met C&C 3. In dit langverwachte nieuwe deel gaat de serie terug naar zijn oorsprong in het tiberium-universum, inclusief de kenmerkende snelle en soepele gameplay van Command & Conquer en een pakkend verhaal zoals je dat nog nooit hebt beleefd in een RTS-game.

Het is 2047 en er staat meer op het spel dan ooit. De aarde is besmet met tiberium, een zelf-reproducerend materiaal van een andere planeet. Het is radioactief en verspreidt zich razendsnel over de planeet. Het GDI, een hightech alliantie van de meest geavanceerde naties ter wereld, doet er alles aan om de verspreiding van tiberium te stoppen. Maar Kane, de megalomane leider van de Brotherhood of NOD, heeft andere plannen voor de aarde. Kane’s geheime genootschap is uitgegroeid tot een supermacht en hij wil tiberium gebruiken om de macht te grijpen en de mensheid om te vormen naar zijn verwrongen toekomstvisie. Wat volgt is een grootschalige oorlog om tiberium, waarbij het lot van de planeet op het spel staat.

Het epische verhaal van C&C 3 speelt zich af in het tiberium-universum en is naadloos verweven met de high-definition filmpjes. In deze filmpjes schitteren topacteurs als Tricia Helfer, Josh Holloway, Michael Ironside, Billy Dee Williams en Grace Park.

C&C 3 en C&C 3: Kane Edition worden momenteel ontwikkeld door EALA en verschijnen in maart 2007 wereldwijd voor de PC. C&C 3 komt in 2007 ook uit voor het Xbox 360™ videogame- en entertainmentsysteem. Deze producten hebben nog geen leeftijdsclassificatie. Ga voor meer informatie naar: www.commandandconquer.nl.
pi_44659312
"Voor de echte fans"

Lees: EA wil meer bakken met geld binnenhalen door wat dingen uit het origineel te doen ontbreken .
pi_44659404
quote:
zoals vijf extra multiplayermaps
Alsof die niet binnen 10 minuten beschikbaar zijn voor alle andere spelers
(en de rest van de extra's is totaal niet boeiend )
pi_44659536
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:13 schreef pberends het volgende:
"Voor de echte fans"

Lees: EA wil meer bakken met geld binnenhalen door wat dingen uit het origineel te doen ontbreken .
Ach, het glas is halfvol of het is halfleeg. Ik vind het erg vet iig dat er een deluxe editie uitkomt.
pi_44659727
Wat bedoelen ze met vijf exclusieve wallpapers? Dat je een torrent kan downloaden die je binnen 10 seconden binnen hebt?
pi_44659772
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:26 schreef pberends het volgende:
Wat bedoelen ze met vijf exclusieve wallpapers? Dat je een torrent kan downloaden die je binnen 10 seconden binnen hebt?
exclusief = staat niet op EA website, wel op die honderden andere C&C-sites
pi_44660066
ow ow ow wat wordt dit vet!!
  vrijdag 22 december 2006 @ 19:36:42 #165
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_44665442
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:45 schreef pberends het volgende:

[..]

Die 3 kanon mech is echt te vet.
De Juggernaut zat ook al in Firestorm hoor.
Signature:
Maximaal
4
regels
  vrijdag 22 december 2006 @ 19:48:24 #167
141482 Q.
JurassiQ
pi_44665770
Ik krijg er nog steeds geen C&C gevoel bij. Ik zie veel meer uit naar SupCom dan naar C&C 3, wat gewoon Tiberian Twilight had moeten heten.
For great justice!
  vrijdag 22 december 2006 @ 19:55:16 #168
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_44665957
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:48 schreef Q. het volgende:
Ik krijg er nog steeds geen C&C gevoel bij. Ik zie veel meer uit naar SupCom dan naar C&C 3, wat gewoon Tiberian Twilight had moeten heten.
Denk dat het ook meer de richting van Generals uit gaat met de units van C&C. Spel ziet er erg 'snel' uit. C&C was een langzaam spel als het vergelijkt met anderen
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_44680440
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:55 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Denk dat het ook meer de richting van Generals uit gaat met de units van C&C. Spel ziet er erg 'snel' uit. C&C was een langzaam spel als het vergelijkt met anderen
Dat was met Tiberium Dawn en Red Alert 1 nog zo ja, maar dat waren alle spellen in die tijd.

TIberian Sun was al een spel met tempo hoor.
pi_44680582
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:24 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Dat was met Tiberium Dawn en Red Alert 1 nog zo ja, maar dat waren alle spellen in die tijd.

TIberian Sun was al een spel met tempo hoor.
mwah.. niet echt hoor
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 december 2006 @ 13:53:25 #171
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44681110
Ik wil een C&C PSP
pi_44688430
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:30 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

mwah.. niet echt hoor
Goed, tis geen total annihilation maar het was een duidelijk verschil ten opzichte van de eerste C&C en Dune II daar weer voor.
  zaterdag 23 december 2006 @ 19:55:03 #173
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44689230
Hier ga ik ook een andere pc voor kopen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_44689495
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 19:55 schreef jogy het volgende:
Hier ga ik ook een andere pc voor kopen .
2007 wordt inderdaad het jaar voor het kopen van een nieuwe!
pi_44691607
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 20:03 schreef fallrite het volgende:

[..]

2007 wordt inderdaad het jaar voor het kopen van een nieuwe!
Ik weet niet precies wat er in de mijne zit maar hij is flink oud en vrienden zeggen me dat hij te pre-historisch is voor deze spellen
pi_44691984


Check die command center bij die mechs .
pi_44692092
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:17 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Check die command center bij die mechs .
Jammer alleen dat die infantry er net als bij Generals weer hopeloos nep uitziet.
pi_44692123


Old Command & Conquer 3 concept art from Westwood Studios dating from 2002/2003 as said by Chris 'Delphi' Rubyor, currently from Petroglyph Games.

.
pi_44692200
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:21 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Jammer alleen dat die infantry er net als bij Generals weer hopeloos nep uitziet.
Net robots, allemaal met gespreide benen Lekker nep. Iets meer variatie mocht ook wel. Maarja, de infantry delft altijd het onderspit in de graphics.
  zaterdag 23 december 2006 @ 22:49:29 #181
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_44694309
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:04 schreef G-Mart het volgende:
Dope

<heel veel knip>

... en drie unieke skins voor de drie legers. ...

<heel veel knip>
Krijgen de soldaatjes dan allemaal een kaal hoofd en een ringbaardje?
pi_44694436
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:24 schreef pberends het volgende:

[..]

Net robots, allemaal met gespreide benen Lekker nep. Iets meer variatie mocht ook wel. Maarja, de infantry delft altijd het onderspit in de graphics.
In Generals waren ze echt lachwekkend, amateuristisch gewoon, afgrijselijk. De rest van de graphics waren om te smullen. vooral met alles op zijn hoogst
pi_44695493
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:54 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

In Generals waren ze echt lachwekkend, amateuristisch gewoon, afgrijselijk. De rest van de graphics waren om te smullen. vooral met alles op zijn hoogst
Mhaow, vooral de GLA-mafkezen waren amateuristisch. Die van USA zagen er wel aardig uit.
pi_44696034
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 23:34 schreef pberends het volgende:

[..]

Mhaow, vooral de GLA-mafkezen waren amateuristisch. Die van USA zagen er wel aardig uit.
Moet jij eens inzoomen op de wapens. Of opletten hoe ze lopen
pi_44699367
Oeh, de EA propaganda werkt ook hier weer op volle toeren. Vette graphics en de mensen geilen en kopen wel weer . Iedereen is natuurlijk alweer vergeten hoe vreselijk slecht EA omging met de support voor Generals / ZH (speler: "giev patch please"; EA: "Euh ja, over een paar maand hebben we daar nog wel een gaatje voor").

Owja, we mogen weer spelen op de geweldige hardware van Gamespy. Met de nieuwe ingame teamspeak die eraan zou moeten komen in CNC3 gaan die servers helemaal plat . Of neuh, dat zal ook wel weer p2p zijn. Ben ook best benieuwd of we nog weer bugs uit Generals tegen gaan komen. In BMFE1 zaten bugs die ook in Generals zaten (en daar met patches opgelost waren).

Het kan best een goed spel worden maar ik heb m'n twijfels. Maar waar EA echt goed in is, is reclame maken. Damn het lukt ze weer mensen blind naar de winkels te trekken.

Zo, nu wel weer genoeg gestookt. Aliens als derde ras was te verwachten. Die werden er in de 1e 2 games al bij betrokken. Silo's zijn vreselijk irritant, maar als je goed speelt heb je die toch (vrijwel) niet nodig).
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  zondag 24 december 2006 @ 11:51:36 #186
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_44702001
quote:
Op zondag 24 december 2006 03:33 schreef Nietmachine2 het volgende:
...

Silo's zijn vreselijk irritant, maar als je goed speelt heb je die toch (vrijwel) niet nodig).
Engineers gebruiken om gebouwen te repareren... dan kun je tenminste nog iets in 1 klap repareren ook als je het laatste geld voor andere dingen (offensief) nodig hebt.

Een constante stroom van aanvallen (scheelt ook weer opslag van Tiberium) houdt de tegenstander ook nog eens uit de buurt van je basis.
pi_44702233
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 23:57 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Moet jij eens inzoomen op de wapens. Of opletten hoe ze lopen
Dat is in heel veel spellen nog lastig te maken hoor
pi_44702292
Ach idd EA kan reclame maken, maar geef ze eens ongelijk ;-)

Ik koop het spel toch wel, of ze reclame maken of niet, toch mn verzameling compleet maken hè ;-)
pi_44708281
quote:
Op zondag 24 december 2006 03:33 schreef Nietmachine2 het volgende:
Oeh, de EA propaganda werkt ook hier weer op volle toeren. Vette graphics en de mensen geilen en kopen wel weer . Iedereen is natuurlijk alweer vergeten hoe vreselijk slecht EA omging met de support voor Generals / ZH (speler: "giev patch please"; EA: "Euh ja, over een paar maand hebben we daar nog wel een gaatje voor").

Owja, we mogen weer spelen op de geweldige hardware van Gamespy. Met de nieuwe ingame teamspeak die eraan zou moeten komen in CNC3 gaan die servers helemaal plat . Of neuh, dat zal ook wel weer p2p zijn. Ben ook best benieuwd of we nog weer bugs uit Generals tegen gaan komen. In BMFE1 zaten bugs die ook in Generals zaten (en daar met patches opgelost waren).

Het kan best een goed spel worden maar ik heb m'n twijfels. Maar waar EA echt goed in is, is reclame maken. Damn het lukt ze weer mensen blind naar de winkels te trekken.

Zo, nu wel weer genoeg gestookt. Aliens als derde ras was te verwachten. Die werden er in de 1e 2 games al bij betrokken. Silo's zijn vreselijk irritant, maar als je goed speelt heb je die toch (vrijwel) niet nodig).
Generals was opzich een matig spel, maar Zero Hour was een zeer goede update.
pi_44709268
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:58 schreef pberends het volgende:

[..]

Generals was opzich een matig spel, maar Zero Hour was een zeer goede update.
Woha, het is andersom. Generals was een zeer goed spel, de balance was op het eind vrij aardig (waren nog wel wat patches nodig geweest) en de gameplay was imo stukken beter. Zero Hour was crap. Vrijwel geen patches, balance was driemaal ruk (inf general, airforce general ftw). Ik heb matches gehad waarbij we 5 minuten bezig waren met het kiezen van elkaars counterarmies. Toxin tunnel rush in 1.0 ftw trouwens.
En het was veel meer spammen. USA? Kom, we maken tig rockvees met ambo's, free win.

Generals had imo, als EA z'n best gedaan had, een game kunnen worden dat naast WC3 had kunnen staan als internationale topper qua toernooien e.d.. Er had dan nog het nodige moeten veranderen maar qua gameplay was de mogelijkheid er. ZH had 12 armies, dat is onmogeljik te balancen en de nadruk lag veel meer op spammen.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  maandag 25 december 2006 @ 15:07:50 #191
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_44732865
* DemonRage heeft gisteren nog Command & Conquer: The First Decade aangeschaft om weer eens in de stemming te komen. Gelukkig had de Intertoys in Eindhoven er nog 1 liggen.

Ff over C&C: Tiberium Wars
Dat er weer een sidebar rechts in het scherm is op de oude manier ( ) lijkt me erg plezierig voor diegenen die op een breedbeeldscherm spelen.
pi_44733051
quote:
Op maandag 25 december 2006 15:07 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage heeft gisteren nog Command & Conquer: The First Decade aangeschaft om weer eens in de stemming te komen. Gelukkig had de Intertoys in Eindhoven er nog 1 liggen.
Tell me about it, ik heb laatst alle oude spellen uit de kast gehaald

Maar ik ben Red Alert-Counterstrike en de doosjes van de originele Red Alert (niet de cd's, die zaten in zo'n mapje) kwijt.

Beetje balen dus.
pi_44734845
Toch zijn die ouwe spellen niet echt leuk meer. Ze waren vooral toen erg leuk.
pi_44736961
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:35 schreef pberends het volgende:
Toch zijn die ouwe spellen niet echt leuk meer. Ze waren vooral toen erg leuk.
Das niet waar. De oudere zijn nog steeds geniaal
pi_44737284
quote:
Op maandag 25 december 2006 19:35 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Das niet waar. De oudere zijn nog steeds geniaal
De ouwere irriteren mij eigenlijk mateloos in irritante gameplay.
pi_44738465
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:01 schreef pberends het volgende:

[..]

De ouwere irriteren mij eigenlijk mateloos in irritante gameplay.
Generals irriteert mij omdat het zo langzaam is
pi_44738472
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:14 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Generals irriteert mij omdat het zo langzaam is
Tja, dat ligt aan je computer cq hoeveel tegenstanders je hebt.
pi_44738506
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:15 schreef pberends het volgende:

[..]

Tja, dat ligt aan je computer cq hoeveel tegenstanders je hebt.
mwoah niet alleen. Van wat ik mij kan herinneren is het offline op minimale graphics nog steeds een vrij langzaam spel.
pi_44738521
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:16 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

mwoah niet alleen. Van wat ik mij kan herinneren is het offline op minimale graphics nog steeds een vrij langzaam spel.
Ja, de engine is baggeroide.
  donderdag 28 december 2006 @ 11:36:24 #200
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_44788214
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja, de engine is baggeroide.
Dan zal het in Wars niet veel beter zijn. Ik ga zeker eerst op reviews wachten, want blindelings een C&C game kopen zoals vroeger is er niet meer bij. C&C staat niet meer voor hoogstaande kwaliteit, alleen blizzard games kan je nog steeds blind kopen.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_44789058
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:36 schreef DooD het volgende:

[..]

Dan zal het in Wars niet veel beter zijn. Ik ga zeker eerst op reviews wachten, want blindelings een C&C game kopen zoals vroeger is er niet meer bij. C&C staat niet meer voor hoogstaande kwaliteit, alleen blizzard games kan je nog steeds blind kopen.
Dat maakt voor de fans niet uit denk ik... als de C&C feeling zoals die van Westwood weer terug komt dan zal het een heerlijk spel worden om te spelen.
pi_44789090
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:13 schreef DemonRage het volgende:
Dat maakt voor de fans niet uit denk ik... als de C&C feeling zoals die van Westwood weer terug komt dan zal het een heerlijk spel worden om te spelen.
right on
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')