Ik vrees van welquote:Op donderdag 7 december 2006 23:03 schreef LoggedIn het volgende:
de veldslagen zien er wel gaaf uit.. maar idd, de frameratet wordt toch niet weer zon spel dat eigenlijk heel leuk is, maar wordt verziekt door de onspeelbaarheid?
Bij dat HD-filmpje;quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:14 schreef MrSleep het volgende:
De framerate is toch primaHet ligt volgens mij meer aan het filmpje zelf?!
Helaas helaasquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij dat HD-filmpje;
http://download.gametrail(...)otage_gp_gt_h264.wmv
zie je overduidelijk dat het spel soepel loopt wanneer er weinig units in beeld zijn en opeens supertraag gaat doen bij meer units.
die power turbines waren vroeger alleen voor de GDI. De NOD had gewoon powerplants en advanced powerplantsquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:35 schreef pberends het volgende:
Ai, nog 2 nadelen...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer_3:_Tiberium_Wars#Gebouwen_2
Power Turbine Een upgrade voor de Power Plant om meer energie te leveren[5]
Ik heb een hekel aan upgrades. Liever meteen een powerplant die al upgegrade is, bespaart weer een klik.
Tiberium Silo Opslagplaats voor het Tiberium[5].
om frustratie en irritatie toe te voegen aan het spel? EA heeft daar al op gelet bij het maken van de enginequote:Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C
Ik vond die altijd enorm hinderlijk. Helemaal in RA als je een aardig aantal harvesters had en even niet bouwde. Kreeg je gelijk dat 'Silo's needed' weer te horen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C. Brengt toch wat mee aan het spelelement om die dingen goed te beveiligen of sneaky over te nemen van de tegenstander
Met mijn manier van spelen heb ik hier nooit veel last van gehad. Ik gaf altijd direct geld uit om m'n basis supersterk te maken en een gedeelte aan manschappen. Vervolgens alleen aan manschappen en de tiberium was tegen die tijd redelijk schaars. Ben denk ik niet veel verder gekomen dan 6 van die harveststortplaatsen en 10 silo'squote:Op vrijdag 8 december 2006 18:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik vond die altijd enorm hinderlijk. Helemaal in RA als je een aardig aantal harvesters had en even niet bouwde. Kreeg je gelijk dat 'Silo's needed' weer te horen.Heb zelfs een keer een aparte basis voor mijn silo's gemaakt omdat ik er een beetje veel nodig had. Dus deze 'toevoeging' mogen ze van mij gelijk schrappen.
Powerplants zijn niet irritant als ze een keer voldoende stroom gaven. Laten we zeggen dat 3 powerplants nodig zijn (zonder upgrades) bij een grote basis. Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:23 schreef MrSleep het volgende:
Powerplants waren alleen irritant omdat je op een gegeven moment ruimte moest zoeken om die dingen te plaatsen
Joepie!!!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C. Brengt toch wat mee aan het spelelement om die dingen goed te beveiligen of sneaky over te nemen van de tegenstander
Jewel, dat moet wel, anders kun je je namelijk niet lekker opfokken om zo'n belachelijke nuclear missile die op je base belandt en al je powerplants in één klap van tafel veegt, waarna je met een verdwaasde blik naar het scherm staart en enkel nog in staat bent om iets in de trand van 'wtf?' te prevelen. It's in the gamequote:Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.
quote:Op zondag 10 december 2006 07:17 schreef Off-ShoRe het volgende:
, twee campagnes die op easy veel te makkelijk zijn
Wat bazel je nou man, ik snap er geen jota van.quote:Op zondag 10 december 2006 07:17 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Jewel, dat moet wel, anders kun je je namelijk niet lekker opfokken om zo'n belachelijke nuclear missile die op je base belandt en al je powerplants in één klap van tafel veegt, waarna je met een verdwaasde blik naar het scherm staart en enkel nog in staat bent om iets in de trand van 'wtf?' te prevelen. It's in the game![]()
Op jouw manier werkt het natuurlijk niet. Als je maar 3 powerplants heb molt je tegenstander er even 1tje voordat ie echt gaan aanvallen, als jouw obelisks doen het ineens niet meer en je basis word helemaal platgelopen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Powerplants zijn niet irritant als ze een keer voldoende stroom gaven. Laten we zeggen dat 3 powerplants nodig zijn (zonder upgrades) bij een grote basis. Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.
Wat ben je toch slim!! Als 2 powerplants voldoende waren voor een hele basis, bouw je er toch gewoon 4. Kan de tegenstander er 1 of 2 neerknallen zonder dat er iets gebeurd. Mocht de 3e er ook aangaan hoef je er maar 1 te bouwen en heb je weer voldoende stroom. Das een stuk minder irritant dan 20 van die fucking powerplants. 20 fucking powerplants is veel risicovoller en irritanter.quote:Op zondag 10 december 2006 17:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Op jouw manier werkt het natuurlijk niet. Als je maar 3 powerplants heb molt je tegenstander er even 1tje voordat ie echt gaan aanvallen, als jouw obelisks doen het ineens niet meer en je basis word helemaal platgelopen!
Liever 10 van die dingen in mijn basis, valt er 1tje uit is het helemaal niet zo erg.
Meer is risicovoller?! Juist niet. Hoe meer je er nodig zal hebben hoe minder risicovol. Als jij er maar 2 nodig hebt en je bouwt er 4 heb je 100% meer gebouwd dan nodig is. Als ik er 20 nodig heb en ik bouw er 22 heb ik maar 10% meer powerplants gebouwd.quote:Op zondag 10 december 2006 17:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat ben je toch slim!! Als 2 powerplants voldoende waren voor een hele basis, bouw je er toch gewoon 4. Kan de tegenstander er 1 of 2 neerknallen zonder dat er iets gebeurd. Mocht de 3e er ook aangaan hoef je er maar 1 te bouwen en heb je weer voldoende stroom. Das een stuk minder irritant dan 20 van die fucking powerplants. 20 fucking powerplants is veel risicovoller en irritanter.
Goh, zijn we het toch eens!quote:Op zondag 10 december 2006 18:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Meer is risicovoller?! Juist niet. Hoe meer je er nodig zal hebben hoe minder risicovol. Als jij er maar 2 nodig hebt en je bouwt er 4 heb je 100% meer gebouwd dan nodig is. Als ik er 20 nodig heb en ik bouw er 22 heb ik maar 10% meer powerplants gebouwd.
Ik vind het wel redelijk dat als je een maximale basis hebt dat je zo'n 6 powerplants nodig hebt. Met extra defense ed zo'n 8 lijkt me redelijk.
quote:Derde ras Command & Conquer 3: Tiberium Wars is bekend
In maart kunnen we gaan genieten van een nieuwe Command & Conquer, genaamd Tiberium Wars. Tiberium is een zichzelf replicerend buitenaards goedje dat de aarde heeft geinfecteerd. Om dit tegen te gaan vecht de GDI tegen de Brotherhood of NOD waarbij de eerste Tiberium wil verzamelen terwijl de laatste andere plannen heeft met de aarde.
Eerder gaf Electronic Arts al aan dat er een derde ras in de game zit en vandaag is dan eindelijk duidelijk welke dit is geworden. Het betreft een Alien ras dat de aarde aanvalt om hun deel Tiberium te claimen. Halverwege de campaign modus zul je met dit Alien ras kunnen spelen. Dit betekent 35 missies voor de GDI en NOD en 15 missies voor de Aliens.
http://www.gamer.nl/doc/36308
hoe typischquote:
Wat lul jij nou? Dit past juist onwijs in de serie. Heb je TS niet gespeeld ofzo?quote:Op maandag 11 december 2006 14:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hoe typisch9 van de 10 spellen die EA uitbrengt zijn een kleine grafische update van een vorig deel.. Komen ze met een spel dat juist helemaal het origineel moet terugbrengen, gaan ze het lopen veranderen
![]()
![]()
![]()
idd en space ships hebben we in TB ookal gezien.. gewoon een logische stapquote:Op maandag 11 december 2006 15:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Dit past juist onwijs in de serie. Heb je TS niet gespeeld ofzo?
Zelfs in TD werd al gespeculeerd dat Tiberium een manier was van buitenaardsen om de aarde te infecteren en te verzwakken alvorens deze over te nemen.
Cabal heb je vernietigd in Firestormquote:Op maandag 11 december 2006 16:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zou juist raar zijn als ze de aliens weglaten. Al zou het wel mooi zijn als Cabal en de op hol geslagen cyborgs nog aanbod komen.
Nee, die was in beeld met een Kane kloon aan het einde van FS.quote:Op maandag 11 december 2006 16:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Cabal heb je vernietigd in Firestorm
85 missies, sodeju!quote:
Reken er maar niet op.quote:Op maandag 11 december 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
Ik hoop wel dat ze die Alien side verder geheimhouden. Dus geen spoilers met screenshots en weet ik veel wat. Dat zou weer een hoop verzieken.
Wat denk je zelfquote:Op maandag 18 december 2006 19:47 schreef Menn0 het volgende:
Fucking vette shit.. kan deze ook in multiplayer?!?!?!?
Jammer, ze konden het bij EA weer niet laten. Bij andere C&C's had ik nooit spoilers gezienquote:
Het medialandschap is ook nogal veranderd sinds de laatste echte C&C game. Nu zit echt iedereen op internet, terwijl dat vroeger amper het geval was. Anyhow, ik vind deze aliens erg vet en origineel. Ze doen me wat denken aan die terrorbeesten uit starship troopers. Blij dat ze niet met van die aliens zijn gekomen met van die grote zwarte ogen, maar gewoon met ranzige beestenquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Jammer, ze konden het bij EA weer niet laten. Bij andere C&C's had ik nooit spoilers gezien.
Het is een beetje teveel insect dat alien ras. Gebrek aan inspiratie?
Starcraft anyone. Zerg heb ik ook nooit begrepen. Zelfs de radio nietquote:Op woensdag 20 december 2006 11:12 schreef pberends het volgende:
Hoe wilt dat alienras eigenlijk communiceren met de speler? Als building ready is bralt ie dan iets aliens?
Direct downloadlink: http://download.gametrail(...)dconquer3_3_h264.wmvquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15838&type=wmv
Nieuwe trailer.....en ooohh, wat ziet het er weer heerlijk soepel en gelikt uit!
Check die NOD Rocketeers, ze zijn zichtbaar aan die vage rode vleugels in het filmpjequote:
Alsof die niet binnen 10 minuten beschikbaar zijn voor alle andere spelersquote:zoals vijf extra multiplayermaps
Ach, het glas is halfvol of het is halfleeg. Ik vind het erg vet iig dat er een deluxe editie uitkomt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:13 schreef pberends het volgende:
"Voor de echte fans"
Lees: EA wil meer bakken met geld binnenhalen door wat dingen uit het origineel te doen ontbreken.
exclusief = staat niet op EA website, wel op die honderden andere C&C-sitesquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:26 schreef pberends het volgende:
Wat bedoelen ze met vijf exclusieve wallpapers? Dat je een torrent kan downloaden die je binnen 10 seconden binnen hebt?
De Juggernaut zat ook al in Firestorm hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Die 3 kanon mech is echt te vet.
dat filmpje is dus echt geen reet aan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Direct downloadlink: http://download.gametrail(...)dconquer3_3_h264.wmv
Denk dat het ook meer de richting van Generals uit gaat met de units van C&C. Spel ziet er erg 'snel' uit. C&C was een langzaam spel als het vergelijkt met anderenquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:48 schreef Q. het volgende:
Ik krijg er nog steeds geen C&C gevoel bij. Ik zie veel meer uit naar SupCom dan naar C&C 3, wat gewoon Tiberian Twilight had moeten heten.
Dat was met Tiberium Dawn en Red Alert 1 nog zo ja, maar dat waren alle spellen in die tijd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:55 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Denk dat het ook meer de richting van Generals uit gaat met de units van C&C. Spel ziet er erg 'snel' uit. C&C was een langzaam spel als het vergelijkt met anderen
mwah.. niet echt hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat was met Tiberium Dawn en Red Alert 1 nog zo ja, maar dat waren alle spellen in die tijd.
TIberian Sun was al een spel met tempo hoor.
Goed, tis geen total annihilation maar het was een duidelijk verschil ten opzichte van de eerste C&C en Dune II daar weer voor.quote:
2007 wordt inderdaad het jaar voor het kopen van een nieuwe!quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:55 schreef jogy het volgende:
Hier ga ik ook een andere pc voor kopen.
Ik weet niet precies wat er in de mijne zit maar hij is flink oud en vrienden zeggen me dat hij te pre-historisch is voor deze spellenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:03 schreef fallrite het volgende:
[..]
2007 wordt inderdaad het jaar voor het kopen van een nieuwe!
Jammer alleen dat die infantry er net als bij Generals weer hopeloos nep uitziet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:17 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Check die command center bij die mechs.
Net robots, allemaal met gespreide benenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die infantry er net als bij Generals weer hopeloos nep uitziet.
Krijgen de soldaatjes dan allemaal een kaal hoofd en een ringbaardje?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:04 schreef G-Mart het volgende:
Dope![]()
<heel veel knip>
... en drie unieke skins voor de drie legers. ...
<heel veel knip>
In Generals waren ze echt lachwekkend, amateuristisch gewoon, afgrijselijk. De rest van de graphics waren om te smullen. vooral met alles op zijn hoogstquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Net robots, allemaal met gespreide benenLekker nep. Iets meer variatie mocht ook wel. Maarja, de infantry delft altijd het onderspit in de graphics.
Mhaow, vooral de GLA-mafkezen waren amateuristisch. Die van USA zagen er wel aardig uit.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In Generals waren ze echt lachwekkend, amateuristisch gewoon, afgrijselijk. De rest van de graphics waren om te smullen. vooral met alles op zijn hoogst![]()
Moet jij eens inzoomen op de wapens. Of opletten hoe ze lopenquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow, vooral de GLA-mafkezen waren amateuristisch. Die van USA zagen er wel aardig uit.
Engineers gebruiken om gebouwen te repareren... dan kun je tenminste nog iets in 1 klap repareren ook als je het laatste geld voor andere dingen (offensief) nodig hebt.quote:Op zondag 24 december 2006 03:33 schreef Nietmachine2 het volgende:
...
Silo's zijn vreselijk irritant, maar als je goed speelt heb je die toch (vrijwel) niet nodig).
Dat is in heel veel spellen nog lastig te maken hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Moet jij eens inzoomen op de wapens. Of opletten hoe ze lopen![]()
Generals was opzich een matig spel, maar Zero Hour was een zeer goede update.quote:Op zondag 24 december 2006 03:33 schreef Nietmachine2 het volgende:
Oeh, de EA propaganda werkt ook hier weer op volle toeren. Vette graphics en de mensen geilen en kopen wel weer. Iedereen is natuurlijk alweer vergeten hoe vreselijk slecht EA omging met de support voor Generals / ZH (speler: "giev patch please"; EA: "Euh ja, over een paar maand hebben we daar nog wel een gaatje voor").
Owja, we mogen weer spelen op de geweldige hardware van Gamespy. Met de nieuwe ingame teamspeak die eraan zou moeten komen in CNC3 gaan die servers helemaal plat. Of neuh, dat zal ook wel weer p2p zijn. Ben ook best benieuwd of we nog weer bugs uit Generals tegen gaan komen. In BMFE1 zaten bugs die ook in Generals zaten (en daar met patches opgelost waren).
Het kan best een goed spel worden maar ik heb m'n twijfels. Maar waar EA echt goed in is, is reclame maken. Damn het lukt ze weer mensen blind naar de winkels te trekken.
Zo, nu wel weer genoeg gestookt. Aliens als derde ras was te verwachten. Die werden er in de 1e 2 games al bij betrokken. Silo's zijn vreselijk irritant, maar als je goed speelt heb je die toch (vrijwel) niet nodig).
Woha, het is andersom. Generals was een zeer goed spel, de balance was op het eind vrij aardig (waren nog wel wat patches nodig geweest) en de gameplay was imo stukken beter. Zero Hour was crap. Vrijwel geen patches, balance was driemaal ruk (inf general, airforce general ftw). Ik heb matches gehad waarbij we 5 minuten bezig waren met het kiezen van elkaars counterarmies. Toxin tunnel rush in 1.0 ftw trouwens.quote:Op zondag 24 december 2006 14:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Generals was opzich een matig spel, maar Zero Hour was een zeer goede update.
Tell me about it, ik heb laatst alle oude spellen uit de kast gehaaldquote:Op maandag 25 december 2006 15:07 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage heeft gisteren nog Command & Conquer: The First Decade aangeschaft om weer eens in de stemming te komen. Gelukkig had de Intertoys in Eindhoven er nog 1 liggen.
Das niet waar. De oudere zijn nog steeds geniaalquote:Op maandag 25 december 2006 16:35 schreef pberends het volgende:
Toch zijn die ouwe spellen niet echt leuk meer. Ze waren vooral toen erg leuk.
De ouwere irriteren mij eigenlijk mateloos in irritante gameplay.quote:Op maandag 25 december 2006 19:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Das niet waar. De oudere zijn nog steeds geniaal![]()
Generals irriteert mij omdat het zo langzaam isquote:Op maandag 25 december 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
[..]
De ouwere irriteren mij eigenlijk mateloos in irritante gameplay.
Tja, dat ligt aan je computer cq hoeveel tegenstanders je hebt.quote:Op maandag 25 december 2006 21:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Generals irriteert mij omdat het zo langzaam is![]()
mwoah niet alleen. Van wat ik mij kan herinneren is het offline op minimale graphics nog steeds een vrij langzaam spel.quote:Op maandag 25 december 2006 21:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, dat ligt aan je computer cq hoeveel tegenstanders je hebt.
Ja, de engine is baggeroide.quote:Op maandag 25 december 2006 21:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
mwoah niet alleen. Van wat ik mij kan herinneren is het offline op minimale graphics nog steeds een vrij langzaam spel.
Dan zal het in Wars niet veel beter zijn. Ik ga zeker eerst op reviews wachten, want blindelings een C&C game kopen zoals vroeger is er niet meer bij. C&C staat niet meer voor hoogstaande kwaliteit, alleen blizzard games kan je nog steeds blind kopen.quote:
Dat maakt voor de fans niet uit denk ik... als de C&C feeling zoals die van Westwood weer terug komt dan zal het een heerlijk spel worden om te spelen.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:36 schreef DooD het volgende:
[..]
Dan zal het in Wars niet veel beter zijn. Ik ga zeker eerst op reviews wachten, want blindelings een C&C game kopen zoals vroeger is er niet meer bij. C&C staat niet meer voor hoogstaande kwaliteit, alleen blizzard games kan je nog steeds blind kopen.
right onquote:Op donderdag 28 december 2006 12:13 schreef DemonRage het volgende:
Dat maakt voor de fans niet uit denk ik... als de C&C feeling zoals die van Westwood weer terug komt dan zal het een heerlijk spel worden om te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |