Welk wijf?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:53 schreef roeland303 het volgende:
Ik zag dat wijf van fok op de kickoff, zeg tegen haar; zo dus jij bent dat kutwijf van die pleurissite? yep zegt ze: Ik heb ook 24uur per dag gevolgd, get a life denk je nu zeker? vraagt ze... Ik zeg niks zeg ik... maar ik dacht wat een kutwijf, gekleed als een brugpieper en een kop als een gesmolten ET
o die ja....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:56 schreef roeland303 het volgende:
vergeten te vragen hoe ze heet... Maar zij is ervan zegmaar...ze zit erop
Dat was Sanne.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:56 schreef roeland303 het volgende:
vergeten te vragen hoe ze heet... Maar zij is ervan zegmaar...ze zit erop
Hunter zalluffiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:58 schreef roeland303 het volgende:
ze was met een zalluffie van mediawatchers op pad
jep, deMachinist geloof ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:59 schreef berney het volgende:
de echte roel had toch andere nick hier?
Jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:59 schreef berney het volgende:
de echte roel had toch andere nick hier?
Kan je gewoon opvragenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:59 schreef roeland303 het volgende:
wachtwoord vergeten, is al tijdje terug weer
Hij is al zijn geld al kwijt..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:01 schreef roeland303 het volgende:
maar effe serieus, als tijn eruit gepleurd wordt, is hij zijn 15000 dan kwijt aan die domme joker?
vraag je toch een nieuwe aan onder de naam "deMachinist"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:59 schreef roeland303 het volgende:
wachtwoord vergeten, is al tijdje terug weer
En daar reageert ie heel verstandig niet opquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:02 schreef kukeleku het volgende:
[..]
vraag je toch een nieuwe aan onder de naam "deMachinist"![]()
Ik ben nou wel benieuwd wie dit isquote:Ik zag dat wijf van fok op de kickoff, zeg tegen haar; zo dus jij bent dat kutwijf van die pleurissite? yep zegt ze: Ik heb ook 24uur per dag gevolgd, get a life denk je nu zeker? vraagt ze... Ik zeg niks zeg ik... maar ik dacht wat een kutwijf, gekleed als een brugpieper en een kop als een gesmolten ET
zo wordt je niet echt geloofdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:02 schreef roeland303 het volgende:
zo kan het toch ook?
hoe was het met Bridget?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:04 schreef roeland303 het volgende:
bizar om zo'n joker te kopen zeg...en dat van een soort van gemeenschappelijk geld...ik vind het zo slim van bb.. dit is pure filosofische game theory...Ze hadden ook twee jokers voor drie euro kunnen krijgen...maar iedereen is inhalig...en daarom krijgt iedereen minder...geniaaaaaal
Ja... die stopwoorden zijn niet moeilijk na te doen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:05 schreef frankium het volgende:
Z`n type gedrag is wel redelijk hetzelfde.......
Yep, daarom zijn we ook kritischquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:05 schreef roeland303 het volgende:
geloven jullie me niet? heb je hier echt zo vaak kloons dan?
Sjaniequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:05 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ja... die stopwoorden zijn niet moeilijk na te doen...
Schatje lieverd en moppie en ik ben een kloon van Sjaan![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:05 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ja idd..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, daarom zijn we ook kritischJe kan beter iets vermelden waardoor iedereen zeker weet dat jij het bent, of een moderator/Admin moet het ff bevestigen
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:53 schreef roeland303 het volgende:
een kop als een gesmolten ET
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:05 schreef JufJoop het volgende:
[..]
+ rulezquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Als dit de echte roel is.
Fok! de Roels
Wil het wel geloven, maar zie toch eerst liever een bewijs..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:09 schreef Falco het volgende:
Wat een gezeur, dit is overduidelijk Roel. Heb wat vertrouwen in je medemens.
Waarom moet ie zo nodig zich bewijzen, als hij zegt dat hij Roel is? Wordt jou zoveel leed anders aangedaan als 'Roeland303' je voor de gek houdt? Wat is de lol eigenlijk ook om op vrijdagmiddag opeens je als een ouwe big brother-deelnemer op een of andere website voor te doen. Kortom, gewoon nokken met dat kansloze kloongezeur.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wil het wel geloven, maar zie toch eerst liever een bewijs..
Ik kan me ook wel voordoen als koningin beatrix![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:12 schreef Gert het volgende:
Krijgen we dat kloon-gezeik weer.![]()
Het is duidelijk dat hij het is toch. Refereert aan de kick off. Geeft nog wat extra details die Sanne hier niet heeft genoemd. Heeft exact dezelfde manier van schrijven. Gebruikt als naam Roeland303 wat op één letter na een synthesizer is die wordt gebruikt om techno of tekno whatever te maken. Valt zomaar offtopic binnen is het meest wazige topic wat ie kon vinden: het is Roel.
Mevroúw wijf voor jou hè.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:15 schreef roeland303 het volgende:
iemand zou dat stukje van dat wijf van fok toch opzoeken...wat zegt ze dan over mij?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef Sanne het volgende:
Ik was vanavond bij de kick-off van BB met Hunter. We stonden wat te praten met Andries die werkelijk altijd echt geïnteresseerd is in wat je doet. Maar goed, Roel en Dido zaten daarvoor. En op een gegeven moment maakt iemand een foto van ons. Dus Hunter zegt iets over dat dat wel een bijzondere foto is want Mediawatchers en Fok verenigd.
Zegt die Roel ineens: Fok? Dat kutforum?
Dus ik zeg ja.
Zegt ie: Als ik dat had geweten...
Dus ik zeg: Wat dan, had je dan al je neefjes meegenomen?
En toen was ie even stil.
Ik heb hem nog gevraagd of hij niet wist wat er op forums over BB'ers besproken werd. Nee dat wist hij niet. Dan stap je in de vijfde editie van BB, en dan kijk je niet ff om je heen, je doet geen research, en wel janken achteraf. Moewahahaaahaaaa That made my day!
Dit is ook weer een prachtige Bong-reply om in te lijstenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, daarom zijn we ook kritischJe kan beter iets vermelden waardoor iedereen zeker weet dat jij het bent, of een moderator/Admin moet het ff bevestigen
Teering Gert...is dit for real....dan geloof ik Sanne...kan die loellie3honderdnogwat nog zo stoer doen...hij is hier vast alleen maar geregd om de boel te ontkennen. Hahaha...wat een domme trots heeft dat jong ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Mevroúw wijf voor jou hè.![]()
Sanne heet ze:
[..]
Nieuwe posts zien wel automatisch, alleen vaak wel een beetje kortzichtigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:18 schreef roeland303 het volgende:
Ik vind het vaag dat een nieuwe post niet automatisch ziet...
deMachinistquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:25 schreef yvonne het volgende:
Welke nick had de echte Roel ook weer?
De 'echte'/ andere nick/ andere kloon van Roel heette deMachinistquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:25 schreef yvonne het volgende:
Spinvis dit jaar 3 keer gezien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:55 schreef roeland303 het volgende:
peter6000 heb jij het optreden van spinvis gezien/gehoord?
ben benieuwd hoe dat was...heb het helaas gemist
deMachinistquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:25 schreef yvonne het volgende:
doeiquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:27 schreef roeland303 het volgende:
zit hier op mijn werk...maar ga nu naar huis... misschien tot zo
Ik heb ze twee keer op Lowlands gezienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Spinvis dit jaar 3 keer gezien.
Als altijd geweldig, en volgend jaar een theatertour waarbij de intieme, kleine liedjes beter tot zijn recht komen.
Echt een artiest die een eigen stijl heeft, en ondanks dat van zijn muziek kan leven.
Vorig jaar heb je onder een andere naam op Fok gepost (Machinist), waarom nu weer een nieuwe account gemaakt?
Is dit Roel van BB5?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:15 schreef roeland303 het volgende:
iemand zou dat stukje van dat wijf van fok toch opzoeken...wat zegt ze dan over mij?
Welnee....ik vind je kek gaaf man....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:26 schreef roeland303 het volgende:
hey jappie...nog steeds anti roel?
JaHAAAAAAAAAAAAA!!!quote:
Hee, het weekend is begonnen... ____________//quote:En zo hyper en chaotisch om 30 keer te posten in een half uur?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:21 schreef roeland303 het volgende:
...ze liep met haar staart tussen die bolle te korte poten van der...dus moet ze hier niet tof gaan lopen doen...
Zullen we dat Roel en Sanne even zélf laten uitvechten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welnee....ik vind je kek gaaf man......daarom verbaasd het me ook zo dat je je nu probeert te verschonen van een keer met je bek vol tanden te hebben gestaan...live with it like a man zou ik zeggen...chill [afbeelding]
dat wilde ik ook zeggen ,teminste zoiets,roel lijk me niet het type zo maar hier en daar dingen te brullen en het woord wijf vaak te noemenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Is dit Roel van BB5?
Onmogelijk.
Zou die zulk banaal taalgebruik hebben om telkens "wijf" te zeggen?
En zo hyper en chaotisch om 30 keer te posten in een half uur?
![]()
Dat niet, maar wel opnames gehoord.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb ze twee keer op Lowlands gezienWas jij er ook?
goed Roeland, jij komt als deMachinist terug. als ultieme bewijs dat jij de echte Roel bent en ik zoek die post over jou op.quote:
Blijf dan lekker weg verder, want je wil toch zeker niet genept worden door zo'n kloon? Doei.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:37 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat wilde ik ook zeggen ,teminste zoiets,roel lijk me niet het type zo maar hier en daar dingen te brullen en het woord wijf vaak te noemen
Hij is natuurlijk zijn wachtwoord vergeten, anders had ie niet helemaal een profiel gemaaktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:38 schreef berney het volgende:
[..]
goed Roeland, jij komt als deMachinist terug. als ultieme bewijs dat jij de echte Roel bent en ik zoek die post over jou op.
Deal?
Die post heb ik al lang geplaatst, scheel varken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:38 schreef berney het volgende:
[..]
goed Roeland, jij komt als deMachinist terug. als ultieme bewijs dat jij de echte Roel bent en ik zoek die post over jou op.
Deal?
Omdat bij de opties een passwordmailer is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk zijn wachtwoord vergeten, anders had ie niet helemaal een profiel gemaakt
Hoe kan je zoiets nou vragen![]()
Sukkelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Die post heb ik al lang geplaatst, scheel varken.![]()
Ben jij scheel ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:38 schreef berney het volgende:
[..]
Deal?
Chill.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Die post heb ik al lang geplaatst, scheel varken.![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Blijf dan lekker weg verder, want je wil toch zeker niet genept worden door zo'n kloon? Doei.
"Sukkel"quote:
Leg uit... Ik ben geen kloon van scanman hoor...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:39 schreef Suikeroom het volgende:
LS waar komt jouw fascinatie voor kleine piemels vandaan? je hebt vast een mapje op je computer waar plaatjes te zien zijn van BB bewoners met klenere penissen dan jij.. helaas kwam je in 6 jaar niet verder dan Roeland en Marcel![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we dat Roel en Sanne even zélf laten uitvechten?
Blijf toch lekker in dit topic, op dit gezellig kutforumquote:
moet ik weg omdat ik me twijfels heb over iemand/iets? wat is dat voor bullshitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Blijf dan lekker weg verder, want je wil toch zeker niet genept worden door zo'n kloon? Doei.
Volgens mij heb je dan een paar honderd gemist die niets te maken hebben met dat onderwerp. Of lees je zo selectief?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:46 schreef Suikeroom het volgende:
LS ik refereer alleen naar je posts die ik heb gelezen op 't forum..
Sufferd, je had hem eerst met zijn originele nick terug moeten laten komen en dán dat bericht.quote:
Hoe ervaar je het dat er min of meer de spot met je gedreven wordtquote:
Lekker blijvenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:46 schreef Coraatje het volgende:
[..]
moet ik weg omdat ik me twijfels heb over iemand/iets? wat is dat voor bullshit
Ik weet wel beter, Peter. Ze doen maar lekker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoe ervaar je het dat er min of meer de spot met je gedreven wordt
Of is het zeg maar een soort spel?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:51 schreef berney het volgende:
[..]
Ik weet wel beter, Peter. Ze doen maar lekker..
Zoiets zal jij nooit begrijpenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoe ervaar je het dat er min of meer de spot met je gedreven wordt
Of is het zeg maar een soort spel?
nee, dit takkewijf gaat effe diep... ga wat beters met mijn tijd doen weet je wel... (let op weer een spelfout) wordt ik sjaggie... dit kutforum is toch kansloos... bizar geneuzel... wat zegt dat dan van mij ???????????????????????quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Blijf toch lekker in dit topic, op dit gezellig kutforum
Of hij kan die passwordmailer niet vinden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die kloon is hem gelijk maar gesmeerd.
Je zit toch niet met je schele harses op F6 te rammen he?quote:
ik weet nagenoeg zeker dat het echt Roel isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:37 schreef golfer het volgende:
Hilarisch als dit inderdaad Roel is.
En Sanne: go get him!![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit toch niet met je schele harses op F6 te rammen he?
Ah, fijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:05 schreef rickmans het volgende:
[..]
ik weet nagenoeg zeker dat het echt Roel is.
Goed idee, vraag het hem.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:02 schreef oYo het volgende:
Roel zou een goede toevoeging zijn op de blog met zijn manier van de feiten omschrijven.
Hij mag wat mij betreft wel zo nu en dan zijn ongezoute mening geven in een stuk
Hoe danquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:05 schreef rickmans het volgende:
[..]
ik weet nagenoeg zeker dat het echt Roel is.
Dat konden toch alleen forum admins en adminsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:15 schreef rickmans het volgende:
[..]
daar heb ik mijn methodes voor.
roel zelf zou daar namelijk nooit over liegenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:23 schreef berney het volgende:
[..]
Wel fijn dat we nu zeker weten dat het de echte roel is..
Heb je Dido inmiddels ook aan de dope gekregen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:37 schreef roeland303 het volgende:
heb je het tegen mij...ben aardig stoned nu ja...weekend is begonnen
Jij begon over die dikke bokkepoten van Sanne.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:39 schreef roeland303 het volgende:
kunnen we niet een serieuzere topic beginnen, waar men niet elkaar zit af te zeiken heel de tijd, maar bb wat filosofischer bekijken...?
Ooow wat zal Sanne weer blij met je zijn straks.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Jij begon over die dikke bokkepoten van Sanne.![]()
CWtje,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:29 schreef CartWOman het volgende:
Whehehe, die Roeland.![]()
Sanne is trouwens een leuk wijf, zou jij ook vinden als jullie geen valse start hadden gehad.
Berney
Als ik die post van rickmans zie, haal ik daaruit dat ze Roel gemailed hebben en dat hij heeft bevestigd dat hij het is?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:35 schreef roeland303 het volgende:
Hoe weten jullie dat eigenlijk zeker?
Waar doe je onderzoek naar ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:43 schreef roeland303 het volgende:
hahaha...
Ik heb mijn facultaire promotie plaats gekregen..ik doe nu fulltime onderzoek voor de erasmus universiteit...gaat echt super
Toe maar!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:43 schreef roeland303 het volgende:
hahaha...
Ik heb mijn facultaire promotie plaats gekregen..ik doe nu fulltime onderzoek voor de erasmus universiteit...gaat echt super
Dat zou anders na 5 posts op slot zijn gegaan denk ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:45 schreef scanman01 het volgende:
LOL.... van de orginele intentie van dit topic is weinig meer over
wat is je favoriete kleur? dat kan niemand anders wetuhquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:45 schreef roeland303 het volgende:
niemand heeft mij gemailed... tja wat kan ik zeggen, dat jullie weten dat ik het ben...vraag anders iets?..waarvan je denkt dat alleen ik het weet...
Ik ga het morgen ff lezen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:48 schreef roeland303 het volgende:
We doen hersentechnisch onderzoek naar sociale interacties, voornamelijk voor sales en accountmanagement. Gisteren was er een stuk over mijn onderzoek geplaatst in het financieel dagblad... het heet verkopen moet in je genen zitten
Hé , interessant, is dat ook electronisch beschikbaar... ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:48 schreef roeland303 het volgende:
We doen hersentechnisch onderzoek naar sociale interacties, voornamelijk voor sales en accountmanagement. Gisteren was er een stuk over mijn onderzoek geplaatst in het financieel dagblad... het heet verkopen moet in je genen zitten
Ja, sukkels, maar wellicht gegrepen door "greed" Egbert heeft gezegd dat ie toch wel wint, dus dat het een kleine investering was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:50 schreef roeland303 het volgende:
wat vinden jullie nou van die bedragen die ze uitgegeven hebben aan die doeloze jokers?
Grote klasse...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:50 schreef roeland303 het volgende:
wat vinden jullie nou van die bedragen die ze uitgegeven hebben aan die doeloze jokers?
Ik denk dat we het zullen merken bij de eerste nominaties....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:51 schreef roeland303 het volgende:
Bij ons waren ze woedend nadat we volledig verrot, heb nog steeds last van mijn knieen, van die kut fiets af donder...en hier geven ze zo even 50000 uit....
niemand heeft het erover..verbaasd me
BB heeft ze ook wel zitten pushenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, sukkels, maar wellicht gegrepen door "greed" Egbert heeft gezegd dat ie toch wel wint, dus dat het een kleine investering was.
Je hebt mij overtuigd ! Leuk onderzoek, Roel !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:53 schreef roeland303 het volgende:
Mijn afstudeer project heb ik met EEG gedaan...naar zware coke verslaving, dat wordt ook gepubliceerd. Nu gaan we samen werken met neurowetenschappen van de erasmus...met fMRI!!!!! wat mij betreft de heilige graal machine...heerlijk
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:55 schreef roeland303 het volgende:
Ik zou opzeker degene nomineren die veel geboden heeft. Heet die egbert die oudere vent... Vind zijn logica's doorgaans niet erg logisch
Ik heb met software onderzocht of de opbouw van een aanval van tevoren voorspelbaar was. En probeerde te localiseren waar de aanval begon, maar toen was er nog geen MRI . You lucky bastard !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:56 schreef roeland303 het volgende:
epileptische ratten?...vet!!! wat doe jij dan?
We hadden één electrode door de schedel heen op het hersenvlies geplaatst. Daardoor geen artefacten van spieren. (Sorry for the weak of heart, ga maar even de streams volgen....)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:57 schreef roeland303 het volgende:
Hoeveel elektroden krijg je geplakt op zo'n klein hooffie...en heb je geen last van spier bewegingen als artefacten dan?
Of anders op de SCO'squote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:59 schreef Dr_Greene het volgende:
Jongens BB begint zo!!
Kunnen we roeland303 uitnodigen om zijn commentaar op de uitzending te geven in De uitzending van vrijdag 25 augustus
Dat is dan wel een verloren stem....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:55 schreef roeland303 het volgende:
Ik zou opzeker degene nomineren die veel geboden heeft.
Dat snapte ik wel CW, maar rickmans is toch bij de weblog dat heeft toch niks met forum te maken of wel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:48 schreef CartWOman het volgende:
Admins én Site-Admins kunnen net iets verder kijken, denk mailadressen bij registratie. Niet dat ze daar verder iets mee mogen doen, maar het kán wel eens handig zijn, zoals twijfel wegnemen.
De manier van posten... het is echt Roel.![]()
Heb ie nu dat stukje al gelezen wat Sanne over je zei dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:59 schreef roeland303 het volgende:
semi he...ja ik hoorde hem wel logische opmerkingen maken.
Ik had zelf zoiets van: als iemand me tijdens bb had verteld dat ik niet zou winnen zou ik eruitgaan. Zo'n joker is idd alleen uitstel,maarwat heb je daaraan...
Hij is ook Site-Admin, die hebben meer rechten dan bijv. een modje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:01 schreef berney het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel CW, maar rickmans is toch bij de weblog dat heeft toch niks met forum te maken of wel?
Hij is site admin van de weblog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:01 schreef berney het volgende:
Dat snapte ik wel CW, maar rickmans is toch bij de weblog dat heeft toch niks met forum te maken of wel?
Dat was nog niks, er waren zelfs gasten die hem een achterbakse hond noemde...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:02 schreef berney het volgende:
[..]
Heb ie nu dat stukje al gelezen wat Sanne over je zei dan?
Tja..... Wel leuk dat je toch hier weer op dit forum komt !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:06 schreef roeland303 het volgende:
mislukte kutpinda, nep psycholoog, door de mand gevallen...bla bla...jaja...eerst een lul want ik ben zogenaamd een player, dan een lul omdat ik verliefd wordt...is nooit goed...boeit ook niet
Iedereen heeft zijn eigen werkelijkheid. Daarin zijn we allemaal uniek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:07 schreef roeland303 het volgende:
vond het wel interessant dat mensen zulke verschillende meningen kunnen hebben over dezelfde persoon...dat geldt voor alle bewoners trouwens
Sounds good ! Is een craver met een coper te vergelijken (fight/flight versus conservation/withdrawal?)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:12 schreef roeland303 het volgende:
Het ging om een validatie van craving vragenlijsten...hoge cravers in vergelijking tot lage cravers vertonen meer selectieve aandacht voor drugsgerelateerde stimuli...Wordt gepubliceerd en ik sta als coauteur vermeld naast de prof....ben er erg blij mee...mijn bachelor thesis is ook gepubliceerd
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen werkelijkheid. Daarin zijn we allemaal uniek.Mooie film trouwens, over de quantum mechanica.... What the bleep do we know...!
Tijdens de kofferopdracht wist ze zich anders aardig te profilerenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:13 schreef roeland303 het volgende:
hilde chantal?...nee... hilde is best ok denk ik...groep is alleen een beetje jong voor haar...komt ze niet uitde verf
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tijdens de kofferopdracht wist ze zich anders aardig te profileren![]()
Jazeker ! Het fascinerende vind ik dat we steeds dieper gaan, eerst elektronen, daarna quarks, wat is de volgende stap? We gaan onze (wetenschappelijke) werkelijkheid steeds maar weer aanpassen.... Op weg naar de verklaring van het ontstaan van het heelal ??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:15 schreef roeland303 het volgende:
absoluut! super vet! die kerel met die baard..die sceptische wetenschapper volg ik al langer...ben soort fan van hem...Hij looft ook 5000000 dollar uit voor degene die hem een wonder kan laten zien...zegt tie...en hoor jij iemand op de deur kloppen...echtcolle gast
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:18 schreef Suikeroom het volgende:
hehe ja ik denk dat Hilde meer irritatie bij je zou opwekken dan Joost..![]()
De quantummechanica impliceert dat er niets kleiner kan zijn dan deze energiequanta, als ik het goed begrijp... (En ik begrijp het niet goed, al heb ik het een keer gehad als onderdeel van een vak...)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:18 schreef Nostalgist het volgende:
Jazeker ! Het fascinerende vind ik dat we steeds dieper gaan, eerst elektronen, daarna quarks, wat is de volgende stap? We gaan onze (wetenschappelijke) werkelijkheid steeds maar weer aanpassen.... Op weg naar de verklaring van het ontstaan van het heelal ??
Je gelooft in een vrije wil ? (zieltheorie) , en niet in de mens-machine theorie? Dat niet alle gedrag verklaarbaar is door chemische reacties en natuurkunde ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:17 schreef roeland303 het volgende:
is ook een serieuze topic: of quantum mechanica verantwoordelijk is voor ons bewustzijn...maar ik ben geen fan van deze visie
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jazeker ! Het fascinerende vind ik dat we steeds dieper gaan, eerst elektronen, daarna quarks, wat is de volgende stap? We gaan onze (wetenschappelijke) werkelijkheid steeds maar weer aanpassen.... Op weg naar de verklaring van het ontstaan van het heelal ??
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je gelooft in een vrije wil ? (zieltheorie) , en niet in de mens-machine theorie? Dat niet alle gedrag verklaarbaar is door chemische reacties en natuurkunde ?
Hmmm, wil ik graag verder een boom met je opzetten...![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:21 schreef roeland303 het volgende:
Waar houd het op?... Wat is materie, de deeltjes schieten constant in en uit het bestaan... fascinerend
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:24 schreef Suikeroom het volgende:
ehm Roeland had jij het eigenlijk zonder een tuin volgehouden? geen schutting waar je je flesjes bier overheen kan gooien, geen hekje waar je tegenaan kan pissen, en daarkomt bij dat jullie 2 maanden lang alleen maar inde zon hebben gelegen..![]()
Het verbaasde me al ! Doel, doel, hahah, er is geen doel, alleen gelukkig worden. En ook dat is chemie. (Wel een prettige trouwens ) Het feit dat we dat kunnen voelen is onze meerwaarde tegenover bijvoorbeeld slakken of muizen. En ook die kunnen helemaal los gaan op prettige stimuli die door een elektrode worden toegediend....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:23 schreef roeland303 het volgende:
Ben absoluut voor man-machine... We zijn niets meer dan een te slimme aap, die zich (onterecht) is gaan afvragen wat we doen...wat is ons doel?
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het verbaasde me al ! Doel, doel, hahah, er is geen doel, alleen gelukkig worden. En ook dat is chemie. (Wel een prettige trouwens ) Het feit dat we dat kunnen voelen is onze meerwaarde tegenover bijvoorbeeld slakken of muizen. En ook die kunnen helemaal los gaan op prettige stimuli die door een elektrode worden toegediend....
Kijk, dat lijkt mij nou interessant...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:26 schreef roeland303 het volgende:
hahaha....lijkt me een stuk zwaarder...ik denk dat ze ook gaan fucken met de daglengte... dat ze twee maanden ineens een dag voor lopen of achter...dat lijkt me wreed
[..]
Er zijn ook experimenten mee gedaan. Weliswaar volledig zonder licht, maar dan ga je dus je cyclus omdraaien. Per dag een uur verschil geloof ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:27 schreef roeland303 het volgende:
Alhoewel?... als iedereen snachts op is...gaan ze dadelijk inkomen missen via het internet...maar het lijkt me wel een vette stund...gewoon een dag van 22 uur... dan loop na twaalf dagen al een dagvoor...ongeveer?&^%$&
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:28 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Kijk, dat lijkt mij nou interessant...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:30 schreef roeland303 het volgende:
Ze hebben geen daglicht...en geen klok, ze kunnen ermee fucken wat ze willen...gaan ze ook doen denk ik...
[..]
Als je maar betaalt...... Mooie film trouwens. Vindt Dido ook vast een mooie film.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:31 schreef roeland303 het volgende:
Dat ze die muziek van amelie mogen gebruiken voor lotte...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Er zijn ook experimenten mee gedaan. Weliswaar volledig zonder licht, maar dan ga je dus je cyclus omdraaien. Per dag een uur verschil geloof ik.
BB manipuleert het licht, dus ze houden het in de hand....
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als je maar betaalt...... Mooie film trouwens. Vindt Dido ook vast een mooie film.....
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Nostalgist het volgende:
Wist je trouwens dat er nu een jongen inzit die een nogal uitgesproken mening heeft over allochtonen? Dat laatste stukje van de uitzending ging daarover. Wat zou jij doen, als zo iemand in het huis zou zitten ?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:35 schreef Dr_Greene het volgende:
Zijn er al eerder experimenten geweest met opsluiting zonder (dag)licht?
Vraag me af of de proefpersonen dan voor of achter gaan lopen op de werkelijke tijd...
het is vooral een hele domme mening.. die gast gaat al moeilijk kijken al je een woord gebruikt van meer dan 2 lettergrepen.. het enige woord wat ie kan spellen is lonsdalequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Nostalgist het volgende:
Wist je trouwens dat er nu een jongen inzit die een nogal uitgesproken mening heeft over allochtonen? Dat laatste stukje van de uitzending ging daarover. Wat zou jij doen, als zo iemand in het huis zou zitten ?
Ja drol, maar geen ip zien van een ander. maar een site admin van de weblog kan dus ook ip's zien van users die op forum posten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is site admin van de weblog.
Jij kunt toch ook gewoon met jouw account op de weblog posten?
Ik dacht dat de cyclus langer dan ging duren, dus langer dan 24 uur ?)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:33 schreef roeland303 het volgende:
Volgens mij was het 20 of 22 uur een dag...astronauten hebben er ook last van... die doen steeds 8 uur geloof ik...
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:36 schreef Nostalgist het volgende:
Van dezelfde regisseur is : Un long dimanche de fiancailles. Ademt dezelfde sfeer.... Aanrader hoor. Ook Audrey Tatou speelt de hoofdrol....
Precies. En dat in combinatie met geen buitenlucht..... Niet weten wat voor weer het is; geen vogels horen.... Aardig stimulus-deprivatie experiment hoor !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:37 schreef roeland303 het volgende:
Ze gaan voorlopen geloof ik...ongeveer twee uur van een dag af... Je krijgt problemen met je melatonine huishouding zonder normaal lichtritme...kan to slapeloosheid en depressies leiden
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is vooral een hele domme mening.. die gast gaat al moeilijk kijken al je een woord gebruikt van meer dan 2 lettergrepen.. het enige woord wat ie kan spellen is lonsdale
Klopt !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:38 schreef roeland303 het volgende:
Toch ook: delicatesse en city of the lost children?
[..]
Volgens mij is Hummie niet zo hard.... Ze zet vast wel een keer de tuindeuren open....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:40 schreef roeland303 het volgende:
tja..vraag me af of ze echt geen daglicht zullen zien 120 dagen...is echt hardcore hoor....
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:40 schreef Dr_Greene het volgende:
Eigenlijk zou BB dus pas het licht moeten aandoen als de bewoners wakker worden...
...en uitdoen als ze gaan slapen!
hier? valt weer mee in dat gevalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:41 schreef APK het volgende:
Roel, zou je jouw reply onder de quote kunnen plaatsen?
Dat leest iets makkelijker.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:42 schreef roeland303 het volgende:
En het volledig aan de bewopners overlaten...en dan aan het eind vragen hoeveel dagen ze erin hebben gezeten...erg sterk..zo'n experiment zou nooit goedgekeurd worden doorde ethische toetsingscommissie in ieder geval
[..]
Hummie is ijskoud!!!! alleen maar kijkcijfers... geloof me.. echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Volgens mij is Hummie niet zo hard.... Ze zet vast wel een keer de tuindeuren open....
Hij bedoelt dit knopje...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:41 schreef APK het volgende:
Roel, zou je jouw reply onder de quote kunnen plaatsen?
Dat leest iets makkelijker.
Zeker weten!!! Doe je nog steeds onderzoek?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Alléén al de papiermolen die je daarvoor moet invullen.....
![]()
Oh.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:44 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Hummie is ijskoud!!!! alleen maar kijkcijfers... geloof me.. echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Dan moet ze toch echt de uitzendingen iets beter laten monteren. Dit werkt voor geen meter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:44 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Hummie is ijskoud!!!! alleen maar kijkcijfers... geloof me.. echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:43 schreef roeland303 het volgende:
hoe? hehe
[..]
hier? valt weer mee in dat geval
Sorry, maar daar kan ik me niet over uitlatenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oh.....Wanneer werd dat voor jou duidelijk ?
Candyshop ging nog het meest over hem, waarom die niet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:19 schreef CartWOman het volgende:
Eend? Heb je een linkje naar je huilvechtbid? En FightForYourRight? Kan 'ie vast waarderen, en Dido ook.
Ik ben laatst paranimf geweest voor een vriend die voor de tweede keer promoveerde. Maar dat was de laatste keer dat ik iets met de wetenschap te maken had. Ik ben van mijn hobby mijn vak gaan maken, maar heb zijdelings nog wel met mijn oude stiel te maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:45 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zeker weten!!! Doe je nog steeds onderzoek?
Wanneer loopt dat contract afquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:47 schreef roeland303 het volgende:
Sorry, maar daar kan ik me niet over uitlaten
Ok, respect.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:47 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Sorry, maar daar kan ik me niet over uitlaten
Hoezo, wurgcontract!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als alle betrokkenen dood zijn.
Ik zweer het als ik zeg dat bb echt niet zo'n impact heeft gemaakt op me...Het feit dat ik nu werk en met dido ben bijvoorbeeld veel meer... BB was vaak saai..weinig input...constant dezelfde mensen...Tja, veel mensen zeggen nu ineens hallo op straat, best grappig effect...meer nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef Dr_Greene het volgende:
Hoe zit het met de aanpassingsproblemen na BB, Roel? Dus het opnieuw wennen aan de buitenwereld.
Word je in de eerste dagen na vertrek uit zo'n BB huis niet overstelpt met prikkels...
geen eens nachtmerries over winnie de poeh.. valt me tog tegenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:52 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ik zweer het als ik zeg dat bb echt niet zo'n impact heeft gemaakt op me...Het feit dat ik nu werk en met dido ben bijvoorbeeld veel meer... BB was vaak saai..weinig input...constant dezelfde mensen...Tja, veel mensen zeggen nu ineens hallo op straat, best grappig effect...meer niet
Ok, goed te horen.... Maar andere bewoners staan nog steeds onder psychologische hulp. Ingrid gaf dat aan, geloof ik. Is het jouw nuchtere aard, of de vlinders in je buik?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:52 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ik zweer het als ik zeg dat bb echt niet zo'n impact heeft gemaakt op me...Het feit dat ik nu werk en met dido ben bijvoorbeeld veel meer... BB was vaak saai..weinig input...constant dezelfde mensen...Tja, veel mensen zeggen nu ineens hallo op straat, best grappig effect...meer niet
Roel stond al bloot aan andere prikkels bedoel jequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok, goed te horen.... Maar andere bewoners staan nog steeds onder psychologische hulp. Ingrid gaf dat aan, geloof ik. Is het jouw nuchtere aard, of de vlinders in je buik?
Tja...ik weet het niet. Nuchter ja, maar wel een heftig gevoelsleven volgens mij, maar ja hoe vergelijk je dat. Ik denk dat het komt omdat ik best veel heb meegemaakt, wereldreis, gekke parties trippen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok, goed te horen.... Maar andere bewoners staan nog steeds onder psychologische hulp. Ingrid gaf dat aan, geloof ik. Is het jouw nuchtere aard, of de vlinders in je buik?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:57 schreef Gert het volgende:
Hee starfuck ze nog ff, ik ga eten.;)
Roepen jullie Sanne er bij voor deel 2?![]()
Relativeringsvermogen..... ! Heel belangrijk iddquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:58 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Tja...ik weet het niet. Nuchter ja, maar wel een heftig gevoelsleven volgens mij, maar ja hoe vergelijk je dat. Ik denk dat het komt omdat ik best veel heb meegemaakt, wereldreis, gekke parties trippen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |