Hunter zalluffiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:58 schreef roeland303 het volgende:
ze was met een zalluffie van mediawatchers op pad
jep, deMachinist geloof ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:59 schreef berney het volgende:
de echte roel had toch andere nick hier?
Jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:59 schreef berney het volgende:
de echte roel had toch andere nick hier?
Kan je gewoon opvragenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:59 schreef roeland303 het volgende:
wachtwoord vergeten, is al tijdje terug weer
Hij is al zijn geld al kwijt..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:01 schreef roeland303 het volgende:
maar effe serieus, als tijn eruit gepleurd wordt, is hij zijn 15000 dan kwijt aan die domme joker?
vraag je toch een nieuwe aan onder de naam "deMachinist"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:59 schreef roeland303 het volgende:
wachtwoord vergeten, is al tijdje terug weer
En daar reageert ie heel verstandig niet opquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:02 schreef kukeleku het volgende:
[..]
vraag je toch een nieuwe aan onder de naam "deMachinist"![]()
Ik ben nou wel benieuwd wie dit isquote:Ik zag dat wijf van fok op de kickoff, zeg tegen haar; zo dus jij bent dat kutwijf van die pleurissite? yep zegt ze: Ik heb ook 24uur per dag gevolgd, get a life denk je nu zeker? vraagt ze... Ik zeg niks zeg ik... maar ik dacht wat een kutwijf, gekleed als een brugpieper en een kop als een gesmolten ET
zo wordt je niet echt geloofdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:02 schreef roeland303 het volgende:
zo kan het toch ook?
hoe was het met Bridget?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:04 schreef roeland303 het volgende:
bizar om zo'n joker te kopen zeg...en dat van een soort van gemeenschappelijk geld...ik vind het zo slim van bb.. dit is pure filosofische game theory...Ze hadden ook twee jokers voor drie euro kunnen krijgen...maar iedereen is inhalig...en daarom krijgt iedereen minder...geniaaaaaal
Ja... die stopwoorden zijn niet moeilijk na te doen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:05 schreef frankium het volgende:
Z`n type gedrag is wel redelijk hetzelfde.......
Yep, daarom zijn we ook kritischquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:05 schreef roeland303 het volgende:
geloven jullie me niet? heb je hier echt zo vaak kloons dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |